درب شیشه ای کشویی یک نوع درب شیشه‌ای است که برای استفاده در ساختمان‌ها و فضاهای داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این درب به صورت عمودی به سمت بالا باز می‌شود و به کمک یک سیستم کشویی قابل باز و بسته شدن است. درب شیشه ای کشویی برای استفاده در فضاهای داخلی مانند اتاق‌ها، دفاتر، فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و غیره مناسب است. این درب معمولاً از شیشه‌های شفاف تهیه می‌شود که به عنوان یک عنصر زیبایی و دکوراتیو برای فضاهای داخلی شناخته شده‌اند.



همچنین، با استفاده از این درب می‌توان به راحتی فضای داخلی را به دو بخش جدا کرد و فضای بیشتری را برای استفاده ایجاد کرد.

با توجه به اینکه درب شیشه ای کشویی قابلیت باز و بسته شدن سریع و آسان را دارد، در برخی موارد مانند فروشگاه‌ها و رستوران‌ها به عنوان درب‌های ورودی و خروجی به کار می‌رود. همچنین، این درب در برخی از مراکز خرید به عنوان درب فروشگاه‌ها و مغازه‌ها نیز استفاده می‌شود.

درب شیشه ای کشویی - سایه گستر آسیا یکی از باسابقه ترین و متخصص ترین شرکت های فنی و مهندسی و الکترونیک در ایران می باشد که سالهاست در زمینه انواع سقف های جمع شونده پارچه ای، سقف های جمع شونده شیشه ای، سازه های جمع شونده استخری، دیوارهای شیشه ای جمع شونده ، چادرهای کششی ، کرکره های پارچه ای ،سایه بان اتومات ،جک پارکینگی ،درب رولاپ ،درب های ریلی ،درب های زیر سقفی ،درب های شیشه ای ، جک بلانکو،جک BFT مدل A40،درب کشویی ، درب شیشه ای تلسکوپی ،درب شیشه ای گرد ،درب شیشه ای گردان ، درب شیشه ای فولدینگ ،راه بند اتومات ،پرده هوا ، سیستم های اکسس کنترل ،حمام مستر فعالیت می نماید.در این مطلب به موضوعات متنوع درب شیشه ای کشویی فریم دار-قیمت درب شیشه ای ساده-قیمت درب شیشه ای کشویی-قیمت درب شیشه ای لولایی-قیمت درب شیشه ای ریلی-قیمت درب شیشه ای مغازه-درب شیشه ای کشویی مغازه-درب شیشه ای ریلی مغازه خواهیم پرداخت . ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع درب شیشه ای کشویی را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

درب شیشه ای کشویی - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع درب شیشه ای کشویی در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد درب شیشه ای کشویی فریم دار-قیمت درب شیشه ای ساده-قیمت درب شیشه ای کشویی-قیمت درب شیشه ای لولایی-قیمت درب شیشه ای ریلی-قیمت درب شیشه ای مغازه-درب شیشه ای کشویی مغازه-درب شیشه ای ریلی مغازه با ما همراه باشید . توصیه ما به هموطنانی که تصمیم به خرید و اجرای هر کدام از تولیدات این شرکت را دارند این می باشد که قبل از هر اقدامی در جهت خرید و سفارش این نوع از سازه ها و محصولات حتما با یکی از مشاورین و متخصصین با تجربه ما ارتباط برقرار نمایید تا ضمن دریافت مشاوره های تخصصی و رایگان از لیست قیمت نهایی با 20 تا 30% تخفیف واقعی مطلع شوید. شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از درب شیشه ای کشویی  را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

درب شیشه ای کشویی طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 20 تا 30% تخفیف واقعی و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز می گردد.

 

 

Ap0Dk1u8AX

درب شیشه ای کشویی

این دسته از درب های شیشه ای برای کمدهای دیواری و کمدهای بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد و غالبا داخل یک ریل استیل یا آلمینیومی، شیشه ها حرکت کرده و درب باز و بسته می شود، نکته حائز اهمیت در این دسته از درب ها نوع یراق ریلی است. یراق مورد استفاده شرکت آسیادر در درب های کشویی از نوع بلوم (Blum) است. بلوم یک شرکت بین المللی اتریشی است که کیفیت یراق آلات کابینت و شیشه های این شرکت زبان‌زد خاص و عام است و از لحاظ دوام، زیبایی و تحمل وزن جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده است.

شیشه های درب های کشویی از نوع سکوریت با درجه تمپرد 700 با ضخامت 10میل است و از لحاظ ظاهری می توان از شیشه های رنگی لاکوبل، رنگی متلوکس، شیشه های رنگی متلاک، شیشه های شفاف، شیشه های دودی، برنز، ساتینا و حتی از شیشه های دو لایه لمینیت استفاده کرد. استفاده از دستگیره های بزرگ را هم دارا است.

درب شیشه ای کشویی - در این مقاله در مورد موضوعات درب شیشه ای کشویی فریم دار-قیمت درب شیشه ای ساده-قیمت درب شیشه ای کشویی-قیمت درب شیشه ای لولایی-قیمت درب شیشه ای ریلی-قیمت درب شیشه ای مغازه-درب شیشه ای کشویی مغازه-درب شیشه ای ریلی مغازه مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم محصولات خود را با ارزانترین قیمت و20 تا 30% تخفیف واقعی و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. این مجموعه عظیم فنی و اجرایی هم اکنون دارای رزومه و پروژه های بسیار بزرگی در سراسر کشور می باشد و توانسته است تقریبا هر نوع نیاز و خواسته مشتریان را برآورده نماید.مجددا توصیه می کنیم قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 - 05137663056 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

Top