درب زیر سقفی یک نوع درب است که بر روی یک سقف نصب می‌شود و به صورت عمودی باز و بسته می‌شود. این درب به طور معمول در فضاهایی مانند بالکن‌ها و تراس‌ها استفاده می‌شود و برای حفاظت از فضای داخلی در برابر نوسانات هوا و تغییرات آب و هوایی مناسب است. این درب به صورتی طراحی شده است که در هنگام باز شدن به بیرون از فضای داخلی سقف حرکت می‌کند و فضای داخلی را به راحتی باز می‌گذارد.



در عین حال، درب زیر سقفی در هنگام بسته شدن به صورتی در برابر نفوذ آب و هوا محافظت می‌کند و از تغییرات آب و هوایی ورودی آن به فضای داخلی سقف جلوگیری می‌کند.

درب زیر سقفی به صورت دستی یا با استفاده از سیستم‌های برقی قابل باز و بسته شدن است و در طراحی و اجرای آن می‌توان از مواد مختلفی مانند آلومینیوم، شیشه، PVC و غیره استفاده کرد.

درب زیر سقفی - سایه گستر آسیا یکی از باسابقه ترین و متخصص ترین شرکت های فنی و مهندسی و الکترونیک در ایران می باشد که سالهاست در زمینه انواع سقف های جمع شونده پارچه ای، سقف های جمع شونده شیشه ای، سازه های جمع شونده استخری، دیوارهای شیشه ای جمع شونده ، چادرهای کششی ، کرکره های پارچه ای ،سایه بان اتومات ،جک پارکینگی ،درب رولاپ ،درب های ریلی ،درب های زیر سقفی ،درب های شیشه ای ، جک بلانکو،جک BFT مدل A40،درب کشویی ، درب شیشه ای تلسکوپی ،درب شیشه ای گرد ،درب شیشه ای گردان ، درب شیشه ای فولدینگ ،راه بند اتومات ،پرده هوا ، سیستم های اکسس کنترل ،حمام مستر فعالیت می نماید.در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت درب پارکینگ زیر سقفی-درب زیر سقفی یک تکه-کرکره زیر سقفی-خرید موتور درب سکشنال-درب اتوماتیک سکشنال-مشخصات فنی درب سکشنال-درب بالا بازشو-درب پارکینگ بالا رونده خواهیم پرداخت . ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع درب زیر سقفی را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

درب زیر سقفی - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع درب زیر سقفی در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت درب پارکینگ زیر سقفی-درب زیر سقفی یک تکه-کرکره زیر سقفی-خرید موتور درب سکشنال-درب اتوماتیک سکشنال-مشخصات فنی درب سکشنال-درب بالا بازشو-درب پارکینگ بالا رونده با ما همراه باشید . توصیه ما به هموطنانی که تصمیم به خرید و اجرای هر کدام از تولیدات این شرکت را دارند این می باشد که قبل از هر اقدامی در جهت خرید و سفارش این نوع از سازه ها و محصولات حتما با یکی از مشاورین و متخصصین با تجربه ما ارتباط برقرار نمایید تا ضمن دریافت مشاوره های تخصصی و رایگان از لیست قیمت نهایی با 20 تا 30% تخفیف واقعی مطلع شوید. شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از درب زیر سقفی  را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

درب زیر سقفی طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 20 تا 30% تخفیف واقعی و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز می گردد.

 

3aisSJsKXf

در حال حاضر انواع مختلفی از درب اتوماتیک در بازار مصرف وجود دارد که می‌توان از آن‌ها برای ورودی ساختمان های مختلف منازل، اماکن اداری و تجاری، اماکن صنعتی و کارگاهی و ... استفاده کرد. آنچه موجب اشتیاق همه برای خرید این نوع درب می‌شود، زیبایی، کیفیت، امنیت، راحتی عملکرد و کاهش مصرف انرژی است. از سوی دیگر هر روز مدل‌های جدیدتری از این نوع درب به بازار عرضه می‌شوند که نواقص مدل‌های قبلی را ندارند و مزایای جدید به آن‌ها اضافه شده است.

از جمله این نوع درب‌ اتوماتیک جدید می‌توان به درب اتوماتیک زیر سقفی یا به عبارت دیگر درب اتوماتیک سکشنال اشاره کرد. تمامی کسانی که در حوزه درب اتوماتیک فعال هستند به خوبی می‌دانند که کرکره های برقی رول آپ به علت نوع سیستم و شکل خود، یک توپ زیر سقف ایجاد می‌کند. این مسئله باید باعث ایجاد مشکل و کاهش ارتفاع سقف می‌شود. اما درب اتوماتیک زیر سقفی این مشکل را به راحتی با قرار دادن درب در زیر سقف حل می‌کند. در این مقاله قصد داریم به معرفی انواع درب اتوماتیک زیر سقفی مزایا و کاربردهای آن بپردازیم.

درب اتوماتیک زیر سقفی چیست؟

در حال حاضر استفاده از درب‌های اتوماتیک برای ورودی پارکینگ‌ها به یک ضرورت تبدیل شده است. در عین حال باید به زیبایی ساختمان، ظاهر درب و کیفیت مطلوب آن‌ها توجه نمود. درب زیر سقفی جزو مدرن‌ترین و جدیدترین درب‌های اتوماتیک هستند که به بازار معرفی شدند.

درب اتوماتیک سکشنال یا زیر سقفی به طور کلی از چندین قسمت و پنل تشکیل می‌شود. به عبارت دیگر به علت اینکه این نوع درب از چند قسمت تشکیل شده‌ است به آن‌ سکشنال گفته می‌شود. مکانیسم این نوع درب طوری طراحی شده است که باعث می‌شود درب به کمک فنرهای بالانس شونده بر روی ریل‌هایی که در اطراف و کناره‌های آن قرار گرفته است زیر سقف جمع شود. در این صورت هیچ مانعی برای عبور و مرور و تردد اتومبیل وجود ندارد. همچنین باعث می‌شود که فضای اضافی موقع باز و بسته شدن درب ایجاد نشود.

علاوه بر آن این  مسئله موجب می‌شود در اماکنی که قسمت درب پارکینگ در آن‌ها سقف کوتاهی دارد، به راحتی بتوان از این فناوری جالب استفاده کر. درب اتوماتیک زیر سقفی به خاطر وجود ریل‌های کناری موقع باز و بسته شدن به سمت بالا می‌روند و موازی سقف قرار می‌گیرد.

استفاده از این نوع درب پارکینگ با فناوری جدید مزایای قابل توجه زیادی دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم. اما یکی از نکات جالب توجه در درب سکشنال، کاهش بسیار زیاد تبادل گرمایی و سرمایی در پارکینگ است. در نتیجه صرفه جویی بسیار خوبی در مصرف انرژی محیط صورت می‌گیرد. همچنین امنیت بسیار بالا، انعطاف پذیری مناسب برای استفاده کامل و حداکثری از فضا و زیبایی از جمله محسناتی هستند که در فناوری درب اتوماتیک سکشنال تعبیه شده است.

انواع درب اتوماتیک زیر سقفی

 درب اتوماتیک زیر سقفی یا سکشنال در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه شده است که در ادامه با انواع این نوع درب‌های پارکینگی آشنا می‌شویم.

  • درب اتوماتیک زیر سقفی صنعتی

این نوع درب اتوماتیک صنعتی برای اماکن صنعتی و کارگاهی و قسمت ورودی کارخانه‌ها و سوله‌ها کاربرد فراوانی دارد. ابعاد این درب بزرگ است و می‌توان برای تعداد نامحدودی از تردد از آن استفاده کرد. با توجه به شرایط فضای ورودی ساختمان مورد نظر، به سه روش مختلف ۹۰ درجه، گیوتینی (عمود باز شو) و زاویه دار می‌توان این نوع درب را نصب کرد. همچنین موتور این درب‌ها به صورت ساید گیربکسی است و متفاوت از موتورهای سایدهای کرکره‌ای است. یکی از ویژگی‌های این نوع درب اتوماتیک زیر سقفی تنوع بالای رنگ آن است. علاوه بر آن می‌توان در این نوع درب، پنجره و درب نفر رو هم نصب کرد و محدودی از این جهت وجود ندارد.

  • ·       درب اتوماتیک زیر سقفی پارکینگی

همان‌طور که از نام این درب مشخص است، از آن در پارکینگ‌های مسکونی استفاده می‌شود. اجرای آن به صورت ۹۰ درجه و زاویه دار است و تنوع رنگی بالا امتیازی در انتخاب درب به حساب می‌آید. مدل زاویه دار این نوع درب بیشتر برای پارکینگ‌هایی مناسب و کاربردی است که شیب دار و دارای رمپ هستند. علاوه بر موارد گفته شده موتور درب اتوماتیک سکشنال پارکینگی به صورت کشنده است و پنل‌های آن تنوع بالایی دارد. این پنل ها درچند مدل مختلف تک شیار، مایکروویو، تک شیار و قاب دار کلاسیک تولید شدند. در این مدل درب اتوماتیک نیز قابلیت نصب پنجره و درب نفر رو وجود دارد.

  • ·       درب اتوماتیک زیر سقفی آتش نشانی

یکی از مشخصه‌های بسیار مهم در این نوع درب اتوماتیک سکشنال سرعت حرکت آن در باز و بسته شدن درب است. به همین دلیل در ساخت این نوع درب صنعتی از موتور گیربکسی ساید سرعتی استفاده می‌شود. این مسئله به خاطر اهمیت سرعت عمل در حرفه آتش نشانی است. انواع موتورها با برندهای متفاوتی برای این نوع درب در بازار وجود دارد؛ اما با توجه به حساسیت این حرفه، بهتر است برای این درب از موتورهای با کیفیت بالا استفاده شود.

 در یک تقسیم بندی دیگر می‌توان درب اتوماتیک سکشنال را بر اساس پنل های آن به سه دسته تقسیم کرد. این درب اتوماتیک از چندین پنل مجزا تشکیل شده است که ارتفاع آن‌ها ۴۸ سانتی متر و ضخامتی بین ۴ تا ۶ سانتی متر دارند. این پنل ها از جنس فولاد گالوانیزه ساخته شده است و در سه طرح متفاوت عرضه می‌شوند که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند.

پنل با طرح ماکروویو: پنل در این نوع طرح مدرن به این صورت است که روی آن موج‌های ظریف و ریزی به صورت یکنواخت و یکسان قرار گرفته است. رنگ این پنل‌ها سفید رنگ است و به علت زیبایی زیادی که دارد طرفداران زیادی دارد.

پنل با طرح قاب دار (کتیبه دار): این پنل نیز طراحی زیبایی دارد و استفاده از آن در گاراژها متداول است. به طور میانگین و با توجه به پهنای درب پارکینگ تعداد ۴ تا ۷ عدد از کتیبه بر روی پنل آن نصب می‌شود. این مدل پنل نیز تنوع رنگی بالایی دارد و می‌توان با توجه به رنگ و معماری قسمت ورودی ساختمان از رنگ مناسب استفاده کردند. البته رنگ سفید و طرح چوبی با استقبال بیشتری از سوی خریداران مواجه است.

پنل با طرح شیاردار: برای درب پارکینگ منازل در اکثریت مواقع از این نوع پنل استفاده می‌شود. علت این مسئله تطبیق پنل با هر نوع سایزی از پهنای دهانه پارکینگ است.

مزایای انواع درب اتوماتیک زیر سقفی

  • میزان ایمنی این درب‌ها نسبت به درب‌های کرکره‌ای بسیار بالا و مطلوب است.
  • از نظر زیبایی شناختی و شکل ظاهری، درب اتوماتیک سکشنال در تمامی انواع خود ظاهری بسیار زیبا و هماهنگ با محیط و معماری ساختمان دارند.
  • این مدل درب اتوماتیک پارکینگی در انواع، ابعاد و رنگ‌های متفاوت در بازار وجود دارد و انتخاب مورد مناسب را برای خریداران راحت می‌کند.
  • درب اتوماتیک زیر سقفی یا سکشنال از چندین پنل ساخته شده است. این مسئله باعث می‌شود که در صورت خرابی هر کدام از پنل ها بتوان آن را به طور جداگانه تعمیر و یا تعویض کرد. در نتیجه اختلالی در عملکرد سایر پنل ها به وجود نمی‌آید.
  • نصب این نوع در سریع و آسان است و امکان تجهیز در به سیستم قفل داخلی نیز وجود دارد. این مسئله باعث امنیت بیشتر درب و محیط داخلی ساختمان می‌شود.
  • در قطعات و اجزای درب اصطکاک کمی ایجاد شده است و از یراق آلات و فولاد در ساخت آن استفاده شده است. همچنین پنل‌ها ضد خش هستند. تمامی این موارد موجب افزایش عمر مفید درب اتوماتیک زیر سقفی می‌شود.
  • در مجتمع‌های مسکونی با جمعیت بالا و اماکن صنعتی امکان تردد نامحدود و بالا در این درب تعبیه شده است.
  • عملکرد درب نسبت به سایر درب‌های اتوماتیک بیشتر است و با توجه به شکل ظاهری خاصی که دارد عایق نور و صدا است.
  • درب به شکلی ساخته شده که عملکرد ضد سرقت دارد. در نتیجه سارقان نمی‌توانند با کمک دیلم و ابزارهای دیگر درب را باز کند و به آن صدمه بزنند. این موضوع امنیت ساختمان را نیز به شکل محسوسی بالا می‌برد.
  • وجود خودرو در زیر درب صدمه و آسیبی به درب یا خودرو وارد نمی‌کند.
  • در فضاهایی که محدودیت ارتفاع وجود دارد، به راحتی می‌توان این درب را نصب کرد.
  • امکان استفاده از ریموت کنترل و همچنین کنترل از راه دور برای باز و بسته کردن درب فراهم است.
  • در صورتی که قصد دارید درب اتوماتیک سکشنال را خلاص و آزاد کنید، این کار بسیار آسان است.
  • همچنین موقع قطع برق به راحتی می‌توان درب را باز و بسته کرد.

 معایب درب اتوماتیک زیر سقفی

  • مشخصه بارز و عملکرد این درب‌ها به این صورت است که هنگام باز شدن، درب زیر سقف و به صورت صاف قرار می‌گیرد. به همین دلیل اگر نیاز به فضای بزرگ باشد، این درب‌ها مناسب نیستند. از سوی دیگر نیاز به نگهداری و مراقبت در این درب‌ها به میزان زیادی احساس می‌شود. علت این مسئله وجود اجزای مکانیکی پیچیده و زیاد در ساخت درب است.
  • درب اتوماتیک زیر سقفی از انواع درب‌های پارکینگ است که به شکل مدرن از فناوری‌های روز در ساخت آن استفاده شده است. این درب‌ها علاوه بر زیبایی، ایمنی زیادی برای محوطه ساختمان ایجاد می‌کند و فضای زیادی را اشغال نمی‌کنند. می‌توان از این نوع درب اتوماتیک سکشنال در اماکن مختلف صنعتی، کارخانه، کارگاه، پارکینگ، منازل و آتش نشانی استفاده کرد و از مزایای منحصر به فرد آن بهره برد. گروه صنعتی آسیادر با تجربه ای انبوه و استفاده از کارشناسانی متخصص در هر لحظه آماده ارایه مشاوره رایگان به شما و نصب و راه اندازی این نوع از درب اتوماتیک خواهند بود.
  • درب اتوماتیک زیر سقفی به صورت کشویی در زیر سقف جمع شده و کل دهانه ورودی را باز می کنند. درب اتوماتیک زیر سقفی امکان استفاده در عرض تا 7متر میباشد. این درب اتوماتیک پارکینگی زیر سقفی بصورت یک تکه ویا پنل های 50سانتی در زیر سقف پارکینگ قرار میگیرد. این پنل ها در رنگ های مختلف موجود میباشد.
  • دربهای اتوماتیک زیر سقفی  اتوماتیک مخصوص دربهای پارکینگ با فضای محدود می باشد.
  • درب اتوماتیک پارکینگی گروه آسیادر در مدلهای ریلی (300 تا 2200 کیلوگرم)، زیر سقفی، سکشنال و دو لنگه بازوئی (هر لنگه 400 کیلو تا 6 متر عرض) عرضه می گردد.این دربهای اتوماتیک ساخت کمپانی DEA ایتالیا (220 و24 ولت) می باشد و قابلیتهای ویژه ای همچون نصب باتری، مرکز کنترل دیجیتال، دوسرعته و حساس به مانع و ... را دارا می باشد.

درب زیر سقفی - در این مقاله در مورد موضوعات قیمت درب پارکینگ زیر سقفی-درب زیر سقفی یک تکه-کرکره زیر سقفی-خرید موتور درب سکشنال-درب اتوماتیک سکشنال-مشخصات فنی درب سکشنال-درب بالا بازشو-درب پارکینگ بالا رونده مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم محصولات خود را با ارزانترین قیمت و20 تا 30% تخفیف واقعی و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. این مجموعه عظیم فنی و اجرایی هم اکنون دارای رزومه و پروژه های بسیار بزرگی در سراسر کشور می باشد و توانسته است تقریبا هر نوع نیاز و خواسته مشتریان را برآورده نماید.مجددا توصیه می کنیم قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 - 05137663056 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

Top