اجرای سقف استخر یکی از مهمترین قسمت‌های ساخت و ساز استخر است. سقف استخر می‌تواند به صورت چادری، شیشه‌ای، فلزی و یا سقف دائمی با موادی مانند بتن، بلوک سبک، بلوک گازی و ... ساخته شود. اگر سقف استخر به صورت چادری باشد، معمولاً از پارچه‌های ضد آب و مقاوم ساخته می‌شود. در این روش، ابتدا فریم سازی سقف استخر ایجاد می‌شود و سپس پارچه‌ای که به ابعاد سازه آمده است روی فریم نصب می‌شود. سپس پارچه با استفاده از بندهای خاصی به فریم ثابت می‌شود. در صورتی که سقف استخر به صورت شیشه‌ای باشد، از شیشه‌های ضد آب و



اگر سقف استخر به صورت دائمی با موادی مانند بتن، بلوک سبک و ... ساخته شود، معمولاً ابتدا طرح سقف تهیه می‌شود و پس از تأیید معماری، کار ساخت آغاز می‌شود. در این روش، پس از ساخت فریم و سازه‌های سقف، پوشش سقف با استفاده از مواد مختلف نظیر بتن و بلوک‌های سبک انجام می‌شود.

در نهایت، برای اجرای سقف استخر، بهتر است که از تیم‌های حرفه‌ای و متخصص در این زمینه استفاده شود. همچنین، باید مطمئن شد که سقف استخر مطابق با استاندارده

اجرای سقف استخر - سایه گستر آسیا یکی از باسابقه ترین و متخصص ترین شرکت های فنی و مهندسی و الکترونیک در ایران می باشد که سالهاست در زمینه انواع سقف های جمع شونده پارچه ای، سقف های جمع شونده شیشه ای، سازه های جمع شونده استخری، دیوارهای شیشه ای جمع شونده ، چادرهای کششی ، کرکره های پارچه ای ،سایه بان اتومات ،جک پارکینگی ،درب رولاپ ،درب های ریلی ،درب های زیر سقفی ،درب های شیشه ای ، جک بلانکو،جک BFT مدل A40،درب کشویی ، درب شیشه ای تلسکوپی ،درب شیشه ای گرد ،درب شیشه ای گردان ، درب شیشه ای فولدینگ ،راه بند اتومات ،پرده هوا ، سیستم های اکسس کنترل ،حمام مستر فعالیت می نماید.در این مطلب به موضوعات متنوع انواع سقف استخر-طراحی سقف استخر ویلا-سقف ارزان استخر-متریال سقف استخر-سقف استخر خانگی-طراحی سقف متحرک استخر  خواهیم پرداخت . ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع اجرای سقف استخر را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

اجرای سقف استخر - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع اجرای سقف استخر در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع سقف استخر-طراحی سقف استخر ویلا-سقف ارزان استخر-متریال سقف استخر-سقف استخر خانگی-طراحی سقف متحرک استخر  با ما همراه باشید . توصیه ما به هموطنانی که تصمیم به خرید و اجرای هر کدام از تولیدات این شرکت را دارند این می باشد که قبل از هر اقدامی در جهت خرید و سفارش این نوع از سازه ها و محصولات حتما با یکی از مشاورین و متخصصین با تجربه ما ارتباط برقرار نمایید تا ضمن دریافت مشاوره های تخصصی و رایگان از لیست قیمت نهایی با 20 تا 30% تخفیف واقعی مطلع شوید. شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از اجرای سقف استخر  را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

اجرای سقف استخر طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 20 تا 30% تخفیف واقعی و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز می گردد.

 

zy7L9VjFTR

در بسیاری از خانه های ویلایی ، افراد برای زیبایی و استفاده مناسب از حیاط منزل خود اقدام به درست کردن استخر می نمایند ولی به دلیل مشرف بودن دیگر ساختمانها، استفاده از استخر بسیار محدود می شود. برای اینکه ما بتوانیم به راحتی و بدون مزاحمت از استخر استفاده کنیم، باید از سقف استخر برای استخرها استفاده کنیم.

با توجه به شرایط اسلامی کشور ما، استفاده از استخر برای خانمها نیازمند یک فضای سرپوشیده است، بنابراین وجود فضای سربسته به دور استخرها ضروری می باشد. یکی از مهمترین مزایای پوشش سقف استخر این است که با داشتن استخرهایی با سقف پوشیده شما می توانید در هر زمان از استخرهای خود استفاده کرده و لذت ببرید. اغلب این نوع پوشش ها دارای حالت نورگیر بوده و یک محیط بسیار زیبا را برای افراد به ارمغان می آورد.

از دیگر مزایای سقف استخر می‌توان به این موارد اشاره کرد: قابل استفاده در تمام فصل ها، مقاوم در برابر شکستگی، مقاوم در برابر فرسایش های اب وهوایی ضد زلزله، مقاوم در برابر درجه حرارت های بالای 120و کمتر از40 درجه، در انواع رنگ های متفاوت، مقاوم در برابر باد های سنگین و با سرعت بالای 120 کیلومتر در ساعت، مناسب برای استخرهای خصوصی و خانگی.

پوشش سقف استخر را می‌توان به سه صورت ثابت و متحرک و در طبقات پایین انجام داد: 1- پوشش استخر بصورت ثابت: می توان پوشش استخر را بصورت ثابت انجام داد که با داشتن نور کافی، آببندی صد درصد و عمر طولانی در اکثر پروژه ها استفاده می گردد. پوشش ثابت را می توان با انواع ورق های پلی کربنات (فلت ,2 یا چند جداره و ...) انجام داد. همچنین می توان پوشش ثابت سقف استخر را با نورگیر حبابی که در پوشش سقف پاسیو و پوشش سقف حیاط خلوت نیز بسیار کاربردی هستند استفاده نمود که به دلیل قابلیت بازشو گزینه بسیار مناسبی می باشند.

2-پوشش متحرک استخر: می‌توان پوشش سقف استخر را بصورت ریلی یا متحرک نیز با ورق های پلی کربنات ایجاد نمود. این نوع پوشش را میتوان بصورت ریلی با دست یا موتور طراحی و اجرا کرد.

3- پوشش استخر آپارتمان، برج، مراکز مسکونی تجاری و... (استخر در طبقات پایین): استخر های ساخته شده در اپارتمانها معمولا در طبقات منفی ساخته می شوند و قسمتی نورگیر برای عبور نور در حیاط ایجاد می گردد .پوشاندن استخر در این موارد با توجه به طراحی مح می باشد ولی قالبا توسط نورگیر حبابی بصورتی که در پوشش سقف حیاط خلوت و پوشش سقف پاسیو اجرا می شوند طراحی می گردند.

اگر شما هم در باغ یا ویلای شخصی خود استخر داشته باشید، این سوال برایتان پیش می‌آید که از چه نوع سقفی برای استخر خود استفاده کنید؟ پیشنهاد ما به شما استفاده از سقف‌های متحرک باز و جمع شو برای استخرتان است. به کمک سقف‌های متحرک، می توان جهت لذت بردن از هوای بهاری سقف را باز و در فصول سرد جهت سهولت برای شنا و محفوظ ماندن دربرابر سرما سقف را بست. به این ترتیب در تمام طول سال می توان از محفظه استخر استفاده کرد. برای باز و بسته کردن سقف استخرها، باید ازسقف متحرک دستی یا برقی استفاده کرد که نوع برقی آن مستلزم تعبیه موتور و ریل یا شین و ریموت کنترل می باشد. در استخرهای بزرگ، بالتبع سقف نیز بزرگتر و سنگین تر می باشد که نمیتوان آنها را بصورت دستی باز و بسته کرد. برای طراحی و ساخت یک سقف متحرک برقی استخر، سبک ها و مدلهای گوناگونی وجود دارد که انتخاب آن هم بسته به سلیقه مشتری و هم بسته به مکان استخر دارد.

برای جنس سقف متحرک استخر نیز ما دو گزینه ایده‌آل را به شما پیشنهاد می‌کنیم:

 1.سقف استخر پلی کربنات: خصوصیات سقف پلی کربنات استخر شامل ضدuvبودن برای محافظت از پوست، مقاومت زیادتر نسبت به شیشه(حدود 300 برابر) درمقابل برف و باد، انتقال به اندازه نور به داخل استخر، کاهش دید استخر در نوع مات، سبک بودن و هزینه کمتر نسبت به شیشه و درنتیجه صرفه اقتصادی است. ویژگی دیگر سقف پلی کربنات، افزایش دمای آب استخر برقی است. یعنی این صفحات به منظورافزایش دمای آب استخراز طریق خورشیدی نیز کاربرد دارند ونه تنها آب در طول شب خنک نمی شود بلکهدر هوای آفتابی به طوررایگان گرم میشود.این امر موجب صرفه جویی قابل توجهی در هزینه خواهد شد.پس ورق پلی کربنات پوشش مناسبتری برای سقف متحرک استخر می باشد.

2.سقف استخر شیشه ای: سقف استخر شیشه ای نیز جلوه ای بسیار زیبا و شیک به استخر اتوماتیک می بخشد. شیشه سندبلاست به دلیل مات بودن برای استخرها محبوبیت بالائی دارد. اما بطور کلی استخر شیشه ای نیاز به سازه ای فولادی سنگین و یراق‌آلات و اتصالات خاص دارد که مستلزم هزینه بیشتری است.

اجرای سقف استخر - در این مقاله در مورد موضوعات انواع سقف استخر-طراحی سقف استخر ویلا-سقف ارزان استخر-متریال سقف استخر-سقف استخر خانگی-طراحی سقف متحرک استخر  مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم محصولات خود را با ارزانترین قیمت و20 تا 30% تخفیف واقعی و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. این مجموعه عظیم فنی و اجرایی هم اکنون دارای رزومه و پروژه های بسیار بزرگی در سراسر کشور می باشد و توانسته است تقریبا هر نوع نیاز و خواسته مشتریان را برآورده نماید.مجددا توصیه می کنیم قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 - 05137663056 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

Top