درب رول آپ یا همان درب پرده‌ای، نوعی درب محافظتی است که به صورت عمودی به بالا و پایین حرکت می‌کند و در سقف فضای مورد نظر نصب می‌شود. این درب‌ها معمولاً از جنس پارچه، PVC یا آلومینیوم ساخته شده‌اند و در بسیاری از ساختمان‌ها و فضاهای صنعتی، تجاری و مسکونی برای محافظت از محیط و کنترل دسترسی به فضاهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند.



کی از مزایای درب رول آپ، فضای کمی که به‌وسیله آن در اختیار گرفته می‌شود است. زیرا درب رول آپ به‌صورت عمودی به بالا و پایین حرکت می‌کند و نیازی به فضایی برای حرکت درب به سمت جانبی وجود ندارد. همچنین، درب رول آپ به‌دلیل ساختاری که دارد، می‌تواند به عنوان یک عایق حرارتی و صوتی هم عمل کند و در برخی موارد، به عنوان یک درب ضد سرقت نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

درب رول آپ در فضاهای صنعتی و تجاری به‌طور گسترده‌ای استفاده می‌شود، به‌ویژه در محیط‌هایی که نیاز به کنترل دما، رطوبت و غیره دارند. همچنین، درب رول آپ به‌صورت گسترده‌ای در فضاهای پارکینگ‌ها، انبارها، سوپرمارکت‌ها، کارخانجات و غیره نیز استفاده می‌شود.

درب رول آپ - سایه گستر آسیا یکی از باسابقه ترین و متخصص ترین شرکت های فنی و مهندسی و الکترونیک در ایران می باشد که سالهاست در زمینه انواع سقف های جمع شونده پارچه ای، سقف های جمع شونده شیشه ای، سازه های جمع شونده استخری، دیوارهای شیشه ای جمع شونده ، چادرهای کششی ، کرکره های پارچه ای ،سایه بان اتومات ،جک پارکینگی ،درب رولاپ ،درب های ریلی ،درب های زیر سقفی ،درب های شیشه ای ، جک بلانکو،جک BFT مدل A40،درب کشویی ، درب شیشه ای تلسکوپی ،درب شیشه ای گرد ،درب شیشه ای گردان ، درب شیشه ای فولدینگ ،راه بند اتومات ،پرده هوا ، سیستم های اکسس کنترل ،حمام مستر فعالیت می نماید.در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت درب رول آپ-مشخصات فنی درب رول آپ-موتور درب رول آپ-درب رول آپ صنعتی-رول آپ پنجره-قیمت درب رول آپ مشهد خواهیم پرداخت . ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع درب رول آپ را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

درب رول آپ - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع درب رول آپ در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت درب رول آپ-مشخصات فنی درب رول آپ-موتور درب رول آپ-درب رول آپ صنعتی-رول آپ پنجره-قیمت درب رول آپ مشهد با ما همراه باشید . توصیه ما به هموطنانی که تصمیم به خرید و اجرای هر کدام از تولیدات این شرکت را دارند این می باشد که قبل از هر اقدامی در جهت خرید و سفارش این نوع از سازه ها و محصولات حتما با یکی از مشاورین و متخصصین با تجربه ما ارتباط برقرار نمایید تا ضمن دریافت مشاوره های تخصصی و رایگان از لیست قیمت نهایی با 20 تا 30% تخفیف واقعی مطلع شوید. شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از درب رول آپ  را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

درب رول آپ طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 20 تا 30% تخفیف واقعی و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز می گردد.

 

PpKLkZKq0n

درب رول آپ چیست؟ درب اتوماتیک امروزه یکی از پیش فرضهای هر سازه و ساختمانی به شمار می رود. رایجترین نوع درب اتوماتیک در کشور ما نوع کرکره ای آن می باشد که برای دربهای فروشگاه ها، مجتمع های پارکینگی و آپارتمان ها و حتی خانه های کوچک استفاده می شود. درب اتوماتیک کرکره ای به دلیل اینکه از بالا جمع می شود درب اتوماتیک رول آپ نام دارد.

درب رول آپ بیش از ۱۰ قطعه مختلف دارد. اما قطعات اصلی که در کیفیت آن تاثیر می گذارند شامل تیغه ها و موتور می باشند. به صورت ظاهری اولین چیزی که از یک کرکره برقی به چشم می آید و یا به ذهن خطور می کند تیغه های آنست. تیغه های کرکره برقی معمولا در عرض های 6 تا 10 سانتی متری و در طول هایی با حداکثر 9 متر عرضه می شوند و بسته به نیاز و کاربری مشتریان بریده و نصب می شوند.

موتورهایی که در درب‌های رول آپ استفاده می‌شود، به نوع و اندازه کرکره از موتورهای مختلف ساید، سانترال، توبولار بستگی دارد که جدیدترین آنها موتورهای توبولار بوده که فضای کمتری اشغال کرده و هم چنین سرعت بیشتر و صدای کمتری دارند. این موتورها بیشتر برای مصارف خانگی و فروشگاهی کاربرد دارند.

جنس تیغه‌های درب رول آپ از چیست؟ جنس تیغه های استفاده شده در درب‌های رول آپ می تواند متفاوت باشد. تیغه های پلی کربنات (تیغه شفاف)، تیغه فولادی، تیغه آلومینیومی، تیغه گالوانیزه، و تیغه های تک جداره و دو جداره انواع تیغه های کرکره اتوماتیک می باشند.

جنس موتور‌های درب رول آپ از چیست؟ بسته به نوع و اندازه کرکره از موتورهای مختلف ساید، سانترال، توبولار استفاده می شود که جدیدترین آنها موتورهای توبولار بوده که فضای کمتری اشغال کرده و هم چنین سرعت بیشتر و صدای کمتری دارند. این موتورها بیشتر برای مصارف خانگی و فروشگاهی کاربرد دارند.

استفاده از چه نوع موتوری برای درب رول آپ پیشنهاد می‌شود؟ بسته به عرض و ارتفاع یک درب اتوماتیک کرکره ای و وزن تیغه های آن، استفاده از موتورهای مختلفی پیشنهاد می شود. اما استفاده از موتورهای ساید زنجیری برای تمامی مصارف خانگی و تجاری و صنعتی پیشنهاد می شود زیرا موتورهای ساید زنجیری به کمک چرخ دنده و زنجیر تیغه های کرکره را جمع می کنند.

 

درب رول آپ - در این مقاله در مورد موضوعات قیمت درب رول آپ-مشخصات فنی درب رول آپ-موتور درب رول آپ-درب رول آپ صنعتی-رول آپ پنجره-قیمت درب رول آپ مشهد مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم محصولات خود را با ارزانترین قیمت و20 تا 30% تخفیف واقعی و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. این مجموعه عظیم فنی و اجرایی هم اکنون دارای رزومه و پروژه های بسیار بزرگی در سراسر کشور می باشد و توانسته است تقریبا هر نوع نیاز و خواسته مشتریان را برآورده نماید.مجددا توصیه می کنیم قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 - 05137663056 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

Top