درب‌های شیشه‌ای می‌توانند جزء اجزای داخلی یک ساختمان باشند و در بسیاری از بخش‌های ساختمانی نظیر درب ورودی، درب اتاق، درب روی پنجره‌ها و یا درب روی دوش کاربرد دارند. درب‌های شیشه‌ای در واقع به دلیل داشتن یک صفحه شیشه به عنوان بخش اصلی خود، به کاربران اجازه می‌دهند تا به راحتی و با دیدن منظره خارج از ساختمان، بدون مسدود شدن از نور خورشید و یا مشاهده محیط بیرون، وارد یک اتاق یا فضای دیگر شوند.



درب‌های شیشه‌ای می‌توانند در انواع مختلفی شامل شیشه‌های سکوریت شده، شیشه‌های لمینت شده، شیشه‌های دو جداره و یا شیشه‌های مات و غیره ساخته شوند. در صورتی که درب شیشه‌ای برای بخشی از ساختمان در نظر گرفته شود که به دلیل محیطی خاص نیاز به حفاظت داشته باشد، می‌توان از شیشه‌هایی با ضخامت بیشتر و یا شیشه‌هایی با ویژگی‌های خاص نظیر شیشه‌های نفوذناپذیر برای استفاده در آن درب استفاده کرد.

درب های شیشه ای - سایه گستر آسیا یکی از باسابقه ترین و متخصص ترین شرکت های فنی و مهندسی و الکترونیک در ایران می باشد که سالهاست در زمینه انواع سقف های جمع شونده پارچه ای، سقف های جمع شونده شیشه ای، سازه های جمع شونده استخری، دیوارهای شیشه ای جمع شونده ، چادرهای کششی ، کرکره های پارچه ای ،سایه بان اتومات ،جک پارکینگی ،درب رولاپ ،درب های ریلی ،درب های زیر سقفی ،درب های شیشه ای ، جک بلانکو،جک BFT مدل A40،درب کشویی ، درب شیشه ای تلسکوپی ،درب شیشه ای گرد ،درب شیشه ای گردان ، درب شیشه ای فولدینگ ،راه بند اتومات ،پرده هوا ، سیستم های اکسس کنترل ،حمام مستر فعالیت می نماید.در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت درب شیشه ای-نمونه درب شیشه ای-درب شیشه ای کشویی فریم دار-درب شیشه ای داخل ساختمان-درب شیشه ای ریلی مغازه-قیمت درب شیشه ای تاشو-درب های شیشه ای آکاردئونی-درب شیشه ای ریلی خواهیم پرداخت . ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع درب های شیشه ای را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

درب های شیشه ای - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع درب های شیشه ای در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت درب شیشه ای-نمونه درب شیشه ای-درب شیشه ای کشویی فریم دار-درب شیشه ای داخل ساختمان-درب شیشه ای ریلی مغازه-قیمت درب شیشه ای تاشو-درب های شیشه ای آکاردئونی-درب شیشه ای ریلی با ما همراه باشید . توصیه ما به هموطنانی که تصمیم به خرید و اجرای هر کدام از تولیدات این شرکت را دارند این می باشد که قبل از هر اقدامی در جهت خرید و سفارش این نوع از سازه ها و محصولات حتما با یکی از مشاورین و متخصصین با تجربه ما ارتباط برقرار نمایید تا ضمن دریافت مشاوره های تخصصی و رایگان از لیست قیمت نهایی با 20 تا 30% تخفیف واقعی مطلع شوید. شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از درب های شیشه ای  را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

درب های شیشه ای طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 20 تا 30% تخفیف واقعی و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز می گردد.

 

ikb83LY5ox

درب شیشه ای

به موازات گسترش روزافزون شیشه در صنعت ساختمان و دکوراسیون داخلی و خارجی، استفاده از درب های شیشه ای با ظاهر و کاربردهای مختلف، بیشتر شده است. تتراگلس انواع دربهای شیشه ای را ارائه می دهد:

  • درب شیشه ای اسپایدری
  • درب شیشه ای کشویی
  • درب شیشه ای ریلی
  • درب شیشه ای لولایی
  • درب شیشه ای توکار
  • درب شیشه ای اتوماتیک
  • درب شیشه ای آکاردئونی (تاشو)

درب هایی که در گذشته مورد استفاده قرار می گرفتند اغلب فلزی و چوبی و به شکل مستطیل، مربع و دایره ای شکل بود و سایز درب های بزرگ با عرض کم گرفته می شد، در حالی که امروزه عرض درب ها را بین 80 تا 200 سانتی متر لحاظ می کنند.

از نظر ارتفاعی هم محدودیتی وجود ندارد، البته اکثرا بالای درب ها کتیبه ای در نظر گرفته می شود. درب های شیشه ای دستی از متنوع ترین و پر استفاده ترین درب های سکوریت شیشه ای است که با کمترین فضای اشغال شده بیشترین کاربری را به شما می دهند. در حال حاضر آرشیتکت ها و معماران از درب های شیشه ای دستی به عنوان یکی از المان های طراحی و دیزاین خود استفاده می کنند.

معمولا همه درب ها با لولا و چهارچوب به دیوار متصل شده و مورد استفاده قرار می گرفت. متریال اصلی درب ها قاعدتا چوب و آهن بود که معمولا درب های سنگین و ساده ای بودند و کاربرد اصلی آنها ایمنی و حفاظت بود و توجه چندانی به زیبایی و دکوراتیو بودن آن نمی شد.

درب های شیشه ای دارای تنوع بسیاری است

درب های شیشه ای - در این مقاله در مورد موضوعات قیمت درب شیشه ای-نمونه درب شیشه ای-درب شیشه ای کشویی فریم دار-درب شیشه ای داخل ساختمان-درب شیشه ای ریلی مغازه-قیمت درب شیشه ای تاشو-درب های شیشه ای آکاردئونی-درب شیشه ای ریلی مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم محصولات خود را با ارزانترین قیمت و20 تا 30% تخفیف واقعی و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. این مجموعه عظیم فنی و اجرایی هم اکنون دارای رزومه و پروژه های بسیار بزرگی در سراسر کشور می باشد و توانسته است تقریبا هر نوع نیاز و خواسته مشتریان را برآورده نماید.مجددا توصیه می کنیم قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 - 05137663056 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

Top