درب شیشه ای گردان یا همان درب چرخان شیشه ای یک نوع درب شیشه ای است که با یک محور چرخان در محیطی ثابت یا متحرک نصب می‌شود. این درب‌ها اغلب در محیط‌هایی که نیاز به ورود و خروج مداوم افراد و مواد دارند، مانند سوپرمارکت‌ها، بیمارستان‌ها، هتل‌ها، رستوران‌ها و ساختمان‌های تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرند. درب شیشه ای گردان می‌تواند دارای یک یا چند بال پشتیبان باشد که به صورت یکپارچه با چرخه درب چرخانده می‌شوند. برای کنترل درب، معمولاً از یک سیستم موتوری و کنترل الکترونیکی استفاده می‌شود که باعث می‌شو



از مزایای استفاده از درب شیشه ای گردان می‌توان به کاهش ازدحام و افزایش سرعت ورود و خروج، حفظ دمای محیط و جلوگیری از انتقال هوا و گرد و غبار به داخل محیط، افزایش روشنایی طبیعی و ایجاد زیبایی و شکوه در معماری ساختمان اشاره کرد.

درب شیشه ای گردان - سایه گستر آسیا یکی از باسابقه ترین و متخصص ترین شرکت های فنی و مهندسی و الکترونیک در ایران می باشد که سالهاست در زمینه انواع سقف های جمع شونده پارچه ای، سقف های جمع شونده شیشه ای، سازه های جمع شونده استخری، دیوارهای شیشه ای جمع شونده ، چادرهای کششی ، کرکره های پارچه ای ،سایه بان اتومات ،جک پارکینگی ،درب رولاپ ،درب های ریلی ،درب های زیر سقفی ،درب های شیشه ای ، جک بلانکو،جک BFT مدل A40،درب کشویی ، درب شیشه ای تلسکوپی ،درب شیشه ای گرد ،درب شیشه ای گردان ، درب شیشه ای فولدینگ ،راه بند اتومات ،پرده هوا ، سیستم های اکسس کنترل ،حمام مستر فعالیت می نماید.در این مطلب به موضوعات متنوع درب اتوماتیک شیشه ای گردان- درب های شیشه ای گردان- قیمت درب شیشه ای گردان- درب گردان اتوماتیک- درب گردان اتوماتیک شیشه ای- انواع درب اتوماتیک شیشه ای گردان- ویژگی های درب اتوماتیک گردان- عملکرد درب اتوماتیک شیشه ای گردان خواهیم پرداخت . ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع درب شیشه ای گردان را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

درب شیشه ای گردان - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع درب شیشه ای گردان در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد درب اتوماتیک شیشه ای گردان- درب های شیشه ای گردان- قیمت درب شیشه ای گردان- درب گردان اتوماتیک- درب گردان اتوماتیک شیشه ای- انواع درب اتوماتیک شیشه ای گردان- ویژگی های درب اتوماتیک گردان- عملکرد درب اتوماتیک شیشه ای گردان با ما همراه باشید . توصیه ما به هموطنانی که تصمیم به خرید و اجرای هر کدام از تولیدات این شرکت را دارند این می باشد که قبل از هر اقدامی در جهت خرید و سفارش این نوع از سازه ها و محصولات حتما با یکی از مشاورین و متخصصین با تجربه ما ارتباط برقرار نمایید تا ضمن دریافت مشاوره های تخصصی و رایگان از لیست قیمت نهایی با 20 تا 30% تخفیف واقعی مطلع شوید. شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از درب شیشه ای گردان  را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

درب شیشه ای گردان طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 20 تا 30% تخفیف واقعی و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز می گردد.

 

NF2CbQPSES

درب شیشه ای گردان - این سیستم از لحاظ عملکرد به گونه ای طراحی گردیده است که درب همیشه بسته است در حالیکه همیشه باز است. با استفاده از این نوع درب ضمن امکان ورود و خروج همزمان افراد، از برخورد جلوگیری می شود. استفاده از این نوع درب برای اماکنی که اختلاف دمای داخل و خارج مجموعه زیاد است توصیه می گردد. علاوه بر آن یکی از زیباترین و شیک ترین نوع درب های اتوماتیک می باشد. درب های اتوماتیک گردان امکان دستیابی به یک ورودی با پرستیژ و با فضای مناسب و مشتری مدار را مهیّا می کند. این دربها همچنین بر جریان هوا مؤثر می باشد در حین اینکه ورودی به داخل این ساختمان بدون استفاده از دست به راحتی ممکن می گردد.

ویژگی های درب اتوماتیک گردان:

  • زیبایی منحصر به فرد و سازگار با نماهای مختلف ساختمان
  • جلوگیری از اتلاف انرژی و ورود صدا و گرد و غبار
  • عدم تداخل نفرات در هنگام ورود و خروج
  • دارای میکروکنترل هوشمند با انواع تنظیمات کاربردی برای کاربران
  • حرکت بیصدا، روان و سریع
  • قابلیت نصب انواع فریمهای آلومینیومی و استیل در رنگهای مختلف

عملکرد درب اتوماتیک شیشه ای گردان

درب شیشه ای گردان - برای حرکت درب اتوماتیک شیشه ای چرخان از حسگر های تشخیص وزن استفاده می شود. این حسگر ها درکف زمین نصب می گردد و با تشخیص وزن، و اعلام آن به برد فرمان، باعث چرخش درب می شوند. در ساخت درب اتوماتیک شیشه ای چرخان می توان از حسگر مادون قرمز نیز استفاده نمود، حسگر با تشخیص حرکت، باعث چرخش درب می گردد. می توان این حسگر را در بالای ورودی و به روی اپراتور و یا به روی لت ها نصب کرد. البته باید به این نکته نیز توجه نمود که ممکن است سنسور تشخیص حرکت که در خارج از یک ساختمان نصب می شود، حتی حرکت افرادی که قصد ورود به ساختمان را ندارند و صرفا از جلوی درب آن عبور می کنند را نیز به شمار آورد و درب را باز کند که این موضوع می تواند برای مصرف انرژی مساله ای مهم باشد.

انواع درب اتوماتیک شیشه ای گردان

درب اتوماتیک شیشه ای گردان می تواند شامل سه یا چهار لت باشد، این لت ها می توانند از لبه به یکدیگر متصل شوند و یا اینکه با روشی خلاقانه تر، هسته مرکزی به صورت ستونی شیشه ای باشد. در درب اتوماتیک شیشه ای چرخان با سه لت این ستون، سطح مقطع مثلثی داشته و شبیه به یک منشور می باشد. در درب اتوماتیک شیشه ای چرخان با چهار لت این ستون فرم مکعب مستطیل پیدا خواهد کرد و در واقع ستونی با سطع مقطع مربع یا مستطیل خواهد بود. می توان از این ستون به عنوان دکور تزیینی، تبلیغات و یا نمایش هدفی خاص، استفاده نمود.

  1. درب اتوماتیک شیشه ای گردان دوقلو

درب شیشه ای گردان - نوع دیگری از درب اتوماتیک شیشه ای چرخان وجود دارد که به نام درب اتوماتیک شیشه ای گردان دوقلو معروف است. این درب شامل دو قسمت اصلی می گردد که هر کدام دارای دو لت هستند. این دو لت با یکدیگر زاویه 90 درجه ای می سازند. محور چرخش این دو درب در یک راستا است. در هنگام باز شدن کامل یک درب، درب دیگر کاملا بسته است. با عبور افراد از درب اول، درب دوم کاملا باز و درب اول کاملا بسته می شود.

نکته مهم و قابل توجه این که در هنگام حرکت این درب و باز شدن ورودی، در واقع ورودی هیچگاه باز نمی شود! به این معنی که با حرکت یکی از لت ها (و به دنبال آن حرکت دیگر لت ها) بخشی از ورودی باز می شود، افراد از فضای ایجاد شده استفاده کرده و وارد محوطه ورودی می شوند، سپس قبل از اینکه ورودی به طور کامل باز شود (و تبادل انرژی با محیط خارجی صورت گیرد) لت یا لنگه بعدی فضا را پوشش داده و مانع از خروج هوای گرم یا هوای خنک محیط داخلی می گردد. بدین ترتیب می توان این نوع درب اتوماتیک شیشه ای را درب بسیار مناسبی برای جلوگیری از اتلاف انرژی دانست. از این رو این درب ها را «دوستدار محیط زیست» نیز می نامند.

  1. درب اتوماتیک شیشه ای گردان با حرکت به صورت دستی

نوعی از درب اتوماتیک شیشه ای چرخان وجود دارد که در تمام مدت ثابت است و با برخورد ملایم ضربه به آن شروع به حرکت می کند. این نوع درب نیازی به فشار زیاد برای حرکت ندارد و می توان آن را به نوعی یک محصول بین درب اتوماتیک سنتی و اتوماتیک دانست.

  1. اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای گردان

درب شیشه ای گردان - در ساخت اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای چرخان با توجه به وابسته بودن سرعت حرکت افراد به سرعت حرکت درب، امکان تنظیم سرعت درب نیز در نظر گرفته شده است. برای مثال در اماکنی مانند بیمارستان ها و یا مراکز نگهداری از افراد کم توان، ممکن است فرد نتواند با سرعت درب، حرکت کند که این موضوع می تواند مشکلاتی به همراه داشته باشد. به همین خاطر، کنترل سرعت حرکت درب اتوماتیک شیشه ای گردان مانند دیگر انواع درب اتوماتیک شیشه ای در اپراتور آن قابل تنظیم می باشد. همچنین این اپراتور قادر است با تشخیص سرعت حرکت افراد، سرعت حرکت درب را تنظیم نماید.

  1. فریم و شیشه درب اتوماتیک شیشه ای چرخان

در ساخت فریم درب اتوماتیک شیشه ای چرخان مانند انواع دیگر درب اتوماتیک شیشه ای از آلومینیوم آنودایز (قطبیده شده) استفاده شده است. این نوع آلومینوم به دلیل دارا بودن لایه ای محافظ، از استحکام بالاتری برخوردار هستند و می توانند در برابر ضربه و خط و خش مقاومت بالاتری نشان دهند، در نتیجه برای درب های اتوماتیک شیشه ای عموما از این نوع فریم استفاده می گردد. شیشه به کار رفته در ساخت درب شیشه ای اتوماتیک چرخان غالبا از نوع حرارت دیده با مقاومت بالا (سکوریت) است، می توان به روی این شیشه ها نام و یا آرم شرکت یا موسسه را حک کرد (سندبلاست) و یا به دلخواه طرحی به روی آن نقش نمود.

درب شیشه ای گردان - در این مقاله در مورد موضوعات درب اتوماتیک شیشه ای گردان- درب های شیشه ای گردان- قیمت درب شیشه ای گردان- درب گردان اتوماتیک- درب گردان اتوماتیک شیشه ای- انواع درب اتوماتیک شیشه ای گردان- ویژگی های درب اتوماتیک گردان- عملکرد درب اتوماتیک شیشه ای گردان مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم محصولات خود را با ارزانترین قیمت و20 تا 30% تخفیف واقعی و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. این مجموعه عظیم فنی و اجرایی هم اکنون دارای رزومه و پروژه های بسیار بزرگی در سراسر کشور می باشد و توانسته است تقریبا هر نوع نیاز و خواسته مشتریان را برآورده نماید.مجددا توصیه می کنیم قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 - 05137663056 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

Top