درب ریلی، نوعی درب است که در آن درب با استفاده از یک سیستم ریلی حرکت می‌کند. این درب‌ها به صورت عمومی در فضاهای بزرگ، مانند کارخانه‌ها، انبارها، پارکینگ‌ها و سوله‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. این نوع درب با استفاده از سیستم ریلی، قابلیت حرکت روان و بدون نیاز به فضای بزرگ را دارا می‌باشد و به راحتی می‌تواند از یک نقطه به نقطه دیگر حرکت کند.



درب ریلی معمولاً به دو صورت افقی و عمودی طراحی می‌شود. در درب ریلی افقی، درب به سمت رویه زمین باز می‌شود و معمولاً برای استفاده در پارکینگ‌ها و کارخانه‌ها استفاده می‌شود. در درب ریلی عمودی، درب به سمت بالا باز می‌شود و معمولاً برای استفاده در انبارها و سوله‌ها استفاده می‌شود.

درب ریلی - سایه گستر آسیا یکی از باسابقه ترین و متخصص ترین شرکت های فنی و مهندسی و الکترونیک در ایران می باشد که سالهاست در زمینه انواع سقف های جمع شونده پارچه ای، سقف های جمع شونده شیشه ای، سازه های جمع شونده استخری، دیوارهای شیشه ای جمع شونده ، چادرهای کششی ، کرکره های پارچه ای ،سایه بان اتومات ،جک پارکینگی ،درب رولاپ ،درب های ریلی ،درب های زیر سقفی ،درب های شیشه ای ، جک بلانکو،جک BFT مدل A40،درب کشویی ، درب شیشه ای تلسکوپی ،درب شیشه ای گرد ،درب شیشه ای گردان ، درب شیشه ای فولدینگ ،راه بند اتومات ،پرده هوا ، سیستم های اکسس کنترل ،حمام مستر فعالیت می نماید.در این مطلب به موضوعات متنوع درب ریلی اتوماتیک-درب ریلی انباری-ساخت درب ریلی-درب کشویی پارکینگ-خرید درب ریلی-قیمت درب ریلی خواهیم پرداخت . ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع درب ریلی را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

درب ریلی - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع درب ریلی در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد درب ریلی اتوماتیک-درب ریلی انباری-ساخت درب ریلی-درب کشویی پارکینگ-خرید درب ریلی-قیمت درب ریلی با ما همراه باشید . توصیه ما به هموطنانی که تصمیم به خرید و اجرای هر کدام از تولیدات این شرکت را دارند این می باشد که قبل از هر اقدامی در جهت خرید و سفارش این نوع از سازه ها و محصولات حتما با یکی از مشاورین و متخصصین با تجربه ما ارتباط برقرار نمایید تا ضمن دریافت مشاوره های تخصصی و رایگان از لیست قیمت نهایی با 20 تا 30% تخفیف واقعی مطلع شوید. شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از درب ریلی  را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

درب ریلی طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 20 تا 30% تخفیف واقعی و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز می گردد (درب ریلی اتوماتیک-درب ریلی انباری-ساخت درب ریلی-درب کشویی پارکینگ-خرید درب ریلی-قیمت درب ریلی).

MIchIfNEvY

درب اتوماتیک ریلی را درب اتوماتیک کشویی نیز می نامند ، امنیت بالای نسبت به دربهای کرکره ای دارد اما فضای بیشتری را اشغال می کند. امکان آنکه درب ریلی یا درب کشویی معمولی به اتوماتیک (هوشمند) تغییر دهید به راحتی و با هزینه کم امکان پذیر بوده و نیازی به تعویض درب نیست . با توجه به اینکه ورودی هایی که این نوع درب در آن نصب می شود معمولا کمتر باز و بسته می شوند ، لذا عمر مفید قطعات آن خصوصا موتور آن طولانی است . درب های ریلی عموما به دو نوع طبقه بندی می شوند درب های پارکینگی و درب های شیشه ایی .

به طور مثال یکی از درب هایی اتوماتیک ریلی درب Gator است این درب ها تا وزن 600 کیلو و توان مصرفی 24 ولت و امکان قرار گیری تا 6 متر را دارند. البته باید مد نظر داشت که تنوع درب های اتوماتیک و البته از نوع پارکینگی ریلی بسیار زیاد است و هرکدام از این درب ها با توجه به موقعیت قرار گیری از لحاظ نوع ، اندازه ، توان مصرفی متفاوت هستند.

mKJFvJVB4N

درب ریلی اغلب برای پارکینگ منازل و کارخانجات و ... مورد استفاده قرار می گیرد و برای پارکینگ منازل از درب ریلی کوچکتر استفاده می شود .قیمت درب ریلی با توجه به اندازه طول و عرض و موتور استفاده شده در آن متفاوت است.درب ریلی قابلیت تردد متعدد دارد و باز و بسته کردن درب های ریلی آسان و راحت است و با ریموت یا تلفن همراه و ... باز و بسته می شوند.با نصب باتری ذخیره کننده در زمان قطع برق نیز به راحتی باز و بسته می شود.اغلب درب ریلی اتوماتیک دارای سنسور هستند و در صورت مشاهده مانع سرعت آن ها کاهش یافته و کنترل می شود.درب های ریلی همچنین کمترین صدا را دارند و قدرت بسیار بالایی دارند.سرعت بالای درب های ریلی از ویژگی های مهم آن هاست.

برای استفاده از درب ریلی محدودیتی وجود ندارد و در همه مکان ها می توان از آن ها استفاده کرد.درب ریلی نسبت به درب لولایی فضای کمتری اشغال می کند . به کنترل پنل خارجی نیاز ندارد و به دلیلی وجود سیستم مدیریت چشمی در درب ریلی در هنگام باز و بسته شدن ایمنی به طور کامل تامین می شود.سرعت نصب و راه اندازی درب ریلی بالاست و به راحتی انجام می شود.درب های ریلی استحکام بالایی دارد وپوشش رنگ آن ها ضد خوردگی و ضد زنگ زدگی است.

 6xEKt2UG5P

درب های ریلی همان گونه که از نام آن ها مشخص است به صورت اتوماتیک و بدون نیروی انسانی باز و بسته می شوند.درب ریلی چند مکانیزم مختلف دارند.

  • درب ریلی دو لنگه:این درب های ریلی برای ساختمان هایی که دارای حیاط هستند و برای باز و بسته شدن فضای بیشتری دارند مناسب است و برای رفت و آمد فضای مناسبی ایجاد می کند.این نوع درب ریلی در ایران کاربرد زیادی دارد.
  • درب ریلی تک لنگه:این دربهای ریلی دارای یک لنگه درب هستند که به سمت چپ یا راست باز می شود.و برای استفاده از این نوع درب ریلی نیاز به فضای مناسب در یک طرف درب است.درب ریلی با توجه به کاربرد با قدرت های مختلف تولید می شود.

iEiiV0L8EE

در بسیاری از مواقع برای باز و بسته کردن درب نیاز به نیروی زیادی است به خصوص برای باز و بسته کردن درب های بزرگ پارکینگ و یا در برخی مواقع که عجله دارید برای باز و بسته کردن درب های پارکینگ نیاز به زمان زیادی است و باید از ماشین پیاده شد در را باز کنید ماشین را خارج کرده و درب را ببندید ،درب های ریلی این مشکلات را حل کرده و به سرعت با ریموت می توان درب را باز و بسته کرد و نیاز به هیچ نیروی انسانی ندارد.برای مکان هایی که رفت و آمد زیادی دارد این نوع درب ها بسیار مناسب است و کاربرد زیادی دارد و برای مثال برای درمانگا ها و بیمارستان ها و ... گزینه بسیار مناسبی است.

BSLG65JeY3

درب های ریلی در طرح های مختلفی وجود دارد و می توان با انتخاب طرح مناسب به نمای ساختمان زیبایی بخشید.امروزه از درب های ریلی به دلیل صدای کم آن ها در مجتمع های مسکونی و تجاری استفاده می شود.در انتخاب درب ریلی باید به وزن آن و میزان مقاومت آن در برابر باد توجه کرد و با توجه به شیب و شکل و اندازه درب پارکینگ ،درب ریلی مناسب انتخاب شود.یکی از مزایای این درب ها این است که محدودیت تردد ندارند و خلاص کننده دستی دارند و در زمان قطع برق به راحتی می توان با دست آن را باز و بسته کرد.

امروزه استفاده از درب های ریلی در حال افزایش است و اغلب افرادی که ساختمان تازه تاسیس می کنند از درب ریلی به جای درب های قدیمی استفاده می کنند .

xqUaLEovNj

اجزای اصلی دربهای اتوماتیک کشویی – ریلی :

  • فلاشر
  • آهن ربایی پایین
  • ریل فلزی
  • جک ریلی
  • آهن ربایی بالا
  • چشمی تشخص مانع
  • موتور مخصوص درب
  • دندان شانه ای
  • مدار کنترل یا فرمان

7lQswfYfYU

درب ریلی - در این مقاله در مورد موضوعات درب ریلی اتوماتیک-درب ریلی انباری-ساخت درب ریلی-درب کشویی پارکینگ-خرید درب ریلی-قیمت درب ریلی مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم محصولات خود را با ارزانترین قیمت و20 تا 30% تخفیف واقعی و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. این مجموعه عظیم فنی و اجرایی هم اکنون دارای رزومه و پروژه های بسیار بزرگی در سراسر کشور می باشد و توانسته است تقریبا هر نوع نیاز و خواسته مشتریان را برآورده نماید.مجددا توصیه می کنیم قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 - 05137663056 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

Top