سقف کشویی استخر، یک سازه متحرک است که بر روی استخر نصب می‌شود و در صورت نیاز می‌تواند باز شده و استخر را تحت پوشش قرار دهد. این سازه اغلب از جنس پلی کربنات یا شیشه است که مقاومت بالایی در برابر ضربه دارد و همچنین از نظر ظاهری زیبا و شفاف است.



استفاده از سقف کشویی برای استخرها، بسیار مفید است زیرا می‌تواند امکان استفاده از استخر را در هر آب و هوایی فراهم کند و همچنین از بیشتر شدن تبخیر آب استخر جلوگیری کند. همچنین، استفاده از سقف کشویی در مجموعه‌های تفریحی و هتل‌ها، می‌تواند جذابیت بیشتری برای مشتریان به همراه داشته باشد.

سقف کشویی استخر - سایه گستر آسیا یکی از باسابقه ترین و متخصص ترین شرکت های فنی و مهندسی و الکترونیک در ایران می باشد که سالهاست در زمینه انواع سقف های جمع شونده پارچه ای، سقف های جمع شونده شیشه ای، سازه های جمع شونده استخری، دیوارهای شیشه ای جمع شونده ، چادرهای کششی ، کرکره های پارچه ای ،سایه بان اتومات ،جک پارکینگی ،درب رولاپ ،درب های ریلی ،درب های زیر سقفی ،درب های شیشه ای ، جک بلانکو،جک BFT مدل A40،درب کشویی ، درب شیشه ای تلسکوپی ،درب شیشه ای گرد ،درب شیشه ای گردان ، درب شیشه ای فولدینگ ،راه بند اتومات ،پرده هوا ، سیستم های اکسس کنترل ،حمام مستر فعالیت می نماید.در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت سقف ریلی استخر-سقف استخری-سقف ریلی استخر-سقف شیشه ای استخر-سقف ارزان استخر-سقف کرکره ای استخر-استخر سرپوشیده با پلی کربنات خواهیم پرداخت . ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع سقف کشویی استخر را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

سقف کشویی استخر - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع سقف کشویی استخر در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت سقف ریلی استخر-سقف استخری-سقف ریلی استخر-سقف شیشه ای استخر-سقف ارزان استخر-سقف کرکره ای استخر-استخر سرپوشیده با پلی کربنات با ما همراه باشید . توصیه ما به هموطنانی که تصمیم به خرید و اجرای هر کدام از تولیدات این شرکت را دارند این می باشد که قبل از هر اقدامی در جهت خرید و سفارش این نوع از سازه ها و محصولات حتما با یکی از مشاورین و متخصصین با تجربه ما ارتباط برقرار نمایید تا ضمن دریافت مشاوره های تخصصی و رایگان از لیست قیمت نهایی با 20 تا 30% تخفیف واقعی مطلع شوید. شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از سقف کشویی استخر  را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

سقف کشویی استخر طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 20 تا 30% تخفیف واقعی و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز می گردد (قیمت سقف ریلی استخر-سقف استخری-سقف ریلی استخر-سقف شیشه ای استخر-سقف ارزان استخر-سقف کرکره ای استخر-استخر سرپوشیده با پلی کربنات).

 HOeHvEMw9s

سقف کشویی استخر

سازه ای مدرن و تمام اتوماتیک فضای استخر شما را به خوبی محفوظ کرد و امکان استفاده در هوای سرد را برای شما فراهم آورده. سقف برقی استخر در تابستان لذت استفاده از آفتاب و گرمایی تابستانی را در حالت باز برای شما فراهم کرده و از طرفی فضایی محفوظ از سرمای زمستان را برای شما فراهم می آورد.  

سقف متحرک شیشه ای و سقف متحرک پلی کربنات دو گزینه ایده آل برای سرپوشیده کردن استخر شما بوده و زیبایی دو چندان برای فضای استخر شما فراهم آورده. سقف متحرک شیشه ای استخر سازه ای سنگین و لوکس بوده که هزینه بالایی دارد و به دلیل شفافیت شیشه ممکن است مسائلی ایجاد کرده پیشنهاد ژانوس سازه برای سقف جمع شو استخر ، سقف متحرک پلی کربنات بوده که سازه را سبکتر کرده و در هزینه صرفه جویی می‏شود، از طرفی با انتخاب پلی کربنات مات دید استخر کاهش پیدا خواهد کرد.

 hNpHOJHrvh

قیمت سقف کشویی استخر :

انواع مختلف رویه به طور مستقیم روی سقف کشویی استخر تاثیر داشته و شیشه دارای بالاترین قیمت و پلی کربنات مدلی اقتصادی میباشد که هزینه را کاهش خواهد داد.

سقف کشویی استخر توسط متخصصین سایه گستر آسیا متناسب با فضای شما طراحی و اجرا شده و زیبایی و مدرنیته را همزمان برای شما به ارمغان می آورد. سقف کشویی استخر سایه گستر آسیا کاملا آب بند و هوا بند بوده و مانع از انتقال آب یا گرد و غبار به داخل محیط خواهد شد.

سقف کشویی استخر - در این مقاله در مورد موضوعات قیمت سقف ریلی استخر-سقف استخری-سقف ریلی استخر-سقف شیشه ای استخر-سقف ارزان استخر-سقف کرکره ای استخر-استخر سرپوشیده با پلی کربنات مختصر صحبت کردیم.

 60ZBo4hIbv

 

در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم محصولات خود را با ارزانترین قیمت و20 تا 30% تخفیف واقعی و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. این مجموعه عظیم فنی و اجرایی هم اکنون دارای رزومه و پروژه های بسیار بزرگی در سراسر کشور می باشد و توانسته است تقریبا هر نوع نیاز و خواسته مشتریان را برآورده نماید.مجددا توصیه می کنیم قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 - 05137663056 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

 

Top