بوم راهبند، یکی از انواع راهبندهای خودکار است که در اکثر موارد برای کنترل تردد خودروها در ورودی و خروجی ساختمان‌ها، پارکینگ‌ها، فرودگاه‌ها، بنادر و محل‌هایی که نیاز به کنترل تردد دارند، استفاده می‌شود. این راهبند از یک ستون عمودی و یک شاخه افقی تشکیل شده است که به وسیله موتوری که در داخل ستون قرار دارد، حرکت می‌کند.



در زمان عبور خودرو، سیگنالی از طریق سیستم کنترلی به موتور داده می‌شود تا شاخه افقی بوم بالا برود و پس از عبور خودرو، بوم به حالت اولیه باز می‌گردد.

بوم راهبند، از دیدگاه امنیتی و کنترل تردد، بسیار موثر است زیرا می‌تواند تردد غیرمجاز خودروها را کاهش داده و باعث افزایش امنیت ساختمان و محیط پارکینگ شود. همچنین، نصب بوم راهبند در محل‌هایی که نیاز به پارکینگ برای بازدید کنندگان دارند، می‌تواند به ارتقای سطح خدمات و تسهیل در دسترسی مشتریان کمک کند.

قیمت بوم راهبند - سایه گستر آسیا یکی از باسابقه ترین و متخصص ترین شرکت های فنی و مهندسی و الکترونیک در ایران می باشد که سالهاست در زمینه انواع سقف های جمع شونده پارچه ای، سقف های جمع شونده شیشه ای، سازه های جمع شونده استخری، دیوارهای شیشه ای جمع شونده ، چادرهای کششی ، کرکره های پارچه ای ،سایه بان اتومات ،جک پارکینگی ،درب رولاپ ،درب های ریلی ،درب های زیر سقفی ،درب های شیشه ای ، جک بلانکو،جک BFT مدل A40،درب کشویی ، درب شیشه ای تلسکوپی ،درب شیشه ای گرد ،درب شیشه ای گردان ، درب شیشه ای فولدینگ ،راه بند اتومات ،پرده هوا ، سیستم های اکسس کنترل ،حمام مستر فعالیت می نماید.در این مطلب به موضوعات متنوع بوم راهبند-بوم راهبند بتا تلسکوپی-خرید بوم راهبند-لیست قیمت بوم راهبند-علمک راهبند خواهیم پرداخت . ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع قیمت بوم راهبند را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

قیمت بوم راهبند - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع قیمت بوم راهبند در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد بوم راهبند-بوم راهبند بتا تلسکوپی-خرید بوم راهبند-لیست قیمت بوم راهبند-علمک راهبند با ما همراه باشید . توصیه ما به هموطنانی که تصمیم به خرید و اجرای هر کدام از تولیدات این شرکت را دارند این می باشد که قبل از هر اقدامی در جهت خرید و سفارش این نوع از سازه ها و محصولات حتما با یکی از مشاورین و متخصصین با تجربه ما ارتباط برقرار نمایید تا ضمن دریافت مشاوره های تخصصی و رایگان از لیست قیمت نهایی با 20 تا 30% تخفیف واقعی مطلع شوید. شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از بوم راهبند قیمت بوم راهبند  را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

قیمت بوم راهبند – بوم راهبند طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 20 تا 30% تخفیف واقعی و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز می گردد (بوم راهبند-بوم راهبند بتا تلسکوپی-خرید بوم راهبند-لیست قیمت بوم راهبند-علمک راهبند).

 

 

y1fgH9FjTB

راهبندها موانعی هستند که در خیابان‌ها به منظور کنترل ترافیک، کنترل اعتراضات خیابانی، سرقت و امور عمرانی شهری به کار گرفته می‌شوند. از راهبند اتوماتیک برای بلند کردن بومی که بر دستگاه سوار است استفاده می‌شود. سیستم مدیریت و حفظ ایمنی پارکینگ در همه مکان‌ها حائز اهمیت است و برای دستیابی به امنیت و مدیریت معمولاً از سیستمهای حفاظتی و امنیتی پارکینگ مانند: راهبند، آنتن برد بلند،جک استفاده می شود. راهبند ها به عنوان یک سد در ورودی و خروجی پارکینگ قرار می گیرد و ترددها را محدود می کند، که این کار باعث می‌شود هر کسی نتواند از پارکینگ استفاده کند و فقط افراد مجاز، اجازه ورود را داشته باشند .

 XP2brVmSc4

کاربرد راهبند‌ها:

از راهبند ها می توان در اماکن مختلف مانند: پارکینگ های عمومی، اختصاصی، هتل ها، فروشگاه ها و حتی در بزرگراه ها به عنوان سد عوارضی استفاده نمود، و حتی برای مکان های سرپوشیده هم قابل استفاده می باشد. استفاده از راهبندهای جدید اتومات جایگزین مقرون به صرفه نسبت به محافظ ها و دروازه های سنتی و قدیمی می باشد زمانی که اتومبیل به راهبند نزدیک می‌شود در حالت معمول بوم به صورت افقی  ورودی را گرفته است، زمانی که نگهبان تشخیص دهد شخص اجازه ورود به محوطه را دارد دکمه دستی راهبند را می فشارد بوم به صورت عمودی بالا رفته و اتومبیل می‌توانند وارد شود تمامی راهبندها دارای سنسورهای تشخیص مانع هستند تا در صورتی که اتومبیل کامل از زیر بازویی عبور نکرده پایین نیایند و یا زمانی اتومبیل و شخصی زیر بازویی گیر کرده باشد به آنها آسیب نرساند.

SzyzQIQix9

 راهبند بوم دار:

پر مصرفترین راه‌بندی که می‌توان از آن نام برد، راه‌بند بوم دار یا تیرک دار است که در اکثر ورودی‌های پرتردد استفاده می‌گردد. استفاده از این نوع راهبند برای جلوگیری از ورود و خروج وسایل نقلیه غیرمجاز از معبر است و امنیت مکان در اولویتهای بعدی قرار می‌گیرد. از این رو با برخورد خودرو با بوم این نوع راه‌بندها، عمدتاً بوم شکسته و خودرو می‌تواند عبور کند، هر چند که به خودرو نیز خسارت وارد می‌شود.

چه عواملی را باید برای انتخاب راهبند مناسب در نظر گرفت؟

1. هزینه

2. طراحی

3. عملکرد

4. جنس بدنه

5. زیبایی شناسی

6. راحتی کار

7. گارانتی

8. امنیت و استحکام

 

UY64o4O2Cx

شما مشتریان عزیز جهت اطلاع از قیمت بوم راهبند می‌توانید با ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا از طریق یکی از شماره‌های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 – 05137663056 در ارتباط باشید.

 قیمت بوم راهبند - در این مقاله در مورد موضوعات بوم راهبند-بوم راهبند بتا تلسکوپی-خرید بوم راهبند-لیست قیمت بوم راهبند-علمک راهبند مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم محصولات خود را با ارزانترین قیمت و20 تا 30% تخفیف واقعی و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. این مجموعه عظیم فنی و اجرایی هم اکنون دارای رزومه و پروژه های بسیار بزرگی در سراسر کشور می باشد و توانسته است تقریبا هر نوع نیاز و خواسته مشتریان را برآورده نماید.مجددا توصیه می کنیم قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 - 05137663056 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

Top