پارتیشن شیشه‌ای متحرک، یک سازه معماری است که برای جداسازی فضاهای داخلی ساختمان با یکدیگر به‌کار می‌رود. این پارتیشن‌ها از شیشه ساده یا شیشه لمینته ساخته می‌شوند و از سیستم متحرکی برای حرکت در ریل و قرار گرفتن در مکان‌های مختلف استفاده می‌کنند. با استفاده از پارتیشن شیشه‌ای متحرک، می‌توان فضاهای مختلف را به‌صورت موقت و یا دائمی از یکدیگر جدا کرد و در عین حال، فضای باز و بزرگتری را به‌وجود آورد. این پارتیشن‌ها در ساختمان‌های اداری، هتل‌ها، رستوران‌ها و فضاهای خدماتی مورد استفاده قرار می‌گیرند.



از مزایای پارتیشن شیشه‌ای متحرک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جلوگیری از انتشار صدا و صداهای از یک فضای باز به فضای دیگر
  • جداسازی فضاهای مختلف با حفظ نور و روشنایی و هوای طبیعی
  • ایجاد فضایی باز و بزرگ‌تر به کمک پارتیشن شیشه‌ای تازه و خاص
  • امکان تنظیم فضاهای داخلی با توجه به نیاز و محیط کاری
  • طراحی زیبا و بکارگیری مواد اولیه ایمن و با کیفیت برای ایجاد فضایی شیک و مدرن

در کل، پارتیشن شیشه‌ای متحرک با توجه به ویژگی‌های ذکر شده، یک راهکار عملی و زیبا برای جداسازی فضاهای داخلی ساختمان است.

FJL6O2TZ8m

قیمت پارتیشن شیشه ای متحرک - سایه گستر آسیا یکی از باسابقه ترین و متخصص ترین شرکت های فنی و مهندسی و الکترونیک در ایران می باشد که سالهاست در زمینه انواع سقف های جمع شونده پارچه ای، سقف های جمع شونده شیشه ای، سازه های جمع شونده استخری، دیوارهای شیشه ای جمع شونده ، چادرهای کششی ، کرکره های پارچه ای ،سایه بان اتومات ،جک پارکینگی ،درب رولاپ ،درب های ریلی ،درب های زیر سقفی ،درب های شیشه ای ، جک بلانکو،جک BFT مدل A40،درب کشویی ، درب شیشه ای تلسکوپی ،درب شیشه ای گرد ،درب شیشه ای گردان ، درب شیشه ای فولدینگ ،راه بند اتومات ،پرده هوا ، سیستم های اکسس کنترل ،حمام مستر فعالیت می نماید.در این مطلب به موضوعات متنوع لیست قیمت پارتیشن شیشه ای-پارتیشن چوبی و شیشه ای-پارتیشن شیشه ای در ایران-پارتیشن شیشه ای طرح دار-قیمت پارتیشن شیشه ای تک جداره-قیمت پارتیشن شیشه ای فریم لس-تولید کننده پارتیشن شیشه ای-پارتیشن شیشه ای اداری خواهیم پرداخت . ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع قیمت پارتیشن شیشه ای متحرک را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

قیمت پارتیشن شیشه ای متحرک - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع قیمت پارتیشن شیشه ای متحرک در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد لیست قیمت پارتیشن شیشه ای-پارتیشن چوبی و شیشه ای-پارتیشن شیشه ای در ایران-پارتیشن شیشه ای طرح دار-قیمت پارتیشن شیشه ای تک جداره-قیمت پارتیشن شیشه ای فریم لس-تولید کننده پارتیشن شیشه ای-پارتیشن شیشه ای اداری با ما همراه باشید . توصیه ما به هموطنانی که تصمیم به خرید و اجرای هر کدام از تولیدات این شرکت را دارند این می باشد که قبل از هر اقدامی در جهت خرید و سفارش این نوع از سازه ها و محصولات حتما با یکی از مشاورین و متخصصین با تجربه ما ارتباط برقرار نمایید تا ضمن دریافت مشاوره های تخصصی و رایگان از لیست قیمت نهایی با 20 تا 30% تخفیف واقعی مطلع شوید. شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قیمت پارتیشن شیشه ای متحرک  را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

قیمت پارتیشن شیشه ای متحرک طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 20 تا 30% تخفیف واقعی و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز می گردد (لیست قیمت پارتیشن شیشه ای-پارتیشن چوبی و شیشه ای-پارتیشن شیشه ای در ایران-پارتیشن شیشه ای طرح دار-قیمت پارتیشن شیشه ای تک جداره-قیمت پارتیشن شیشه ای فریم لس-تولید کننده پارتیشن شیشه ای-پارتیشن شیشه ای اداری).

 

6Zghi4HhEF

پارتیشن شیشه ای یا (دیوارهای پارتیشن شیشه ای) پانل های شیشه ای با کیفیت بالا و بدون بار هستند که به عنوان تقسیم کننده اتاق عمل می کنند.  پارتیشن شیشه ای برای باز کردن یک اتاق و ایجاد محیط های کاری با هوای آزاد عالی هستند. سیستم های دیواره شیشه ای معمولاً به صورت   شیشه کامل (سقف تا دیوار) هستند.  که با استتفاده از قاب های آلومینیومی یا سایر سخت افزارهای نصب این سیستم ها را در جای خود نگه می دارند.

این شیشه داخلی به طراحان و معماران اجازه می دهد تا یک اتاق را تقسیم کنند ، بدون آنکه فضای طبقه و انتشار نور را فریب دهند. دیوارهای پارتیشن شیشه ای برای ایجاد محیط های کار راحت و کاربردی اداری ایده آل هستند. هنگامی که به شما اجازه می دهد نور طبیعی در فضای معین جریان یابد ، نحوه تعامل اشکال ، رنگ ها ، الگوهای ، بافت ها و افراد تغییر می کند. دیوارهای پارتیشن شیشه ای نیز یکی از ساده ترین راه های به روزرسانی یک فضای اداری یا تجاری است.

پارتیشن های شیشه ای امروزه در مکان های مختلفی مورد استفاده قرار میگرد و هر فرد یا شرکتی از آنها برای اهداف خاصی که دارند استفاده می کنند و پارتیشن های شیشه ای امروزه در طرح ها و رنگ های مختلف ساخته می شود این می تواند یکی از راه حل های مناسب برای آن دسته از افرادی باشد که برای خرید پارتیشن شیشه ای دچار مشکل هستند.

6logLC72TG

پارتیشن شیشه ای چه مزایایی دارد؟

1. پارتیشن شیشه ای اغلب مقرون به صرفه تر از مصالح ساختمانی سنتی مانند دیوار سفالی هستند.

2.این سیستم های شیشه ای تجاری مقیاس پذیر هستند.

3. شما می توانید دیوارهای پارتیشن شیشه ای را تنظیم کرده و به یک بخش وسیعی از نیازها برسانید.

4. در مقایسه با دیوار سفالی پارتیشن های شیشه ای  ثابت و متحرک هستند.

5. با توجه به کدورت آنها ، دیوارهای شیشه ای اجازه می دهند تا نور طبیعی در فضای کار قرار بگیرد.

6. دیوارهای شیشه ای بدون قاب نیاز شما به نور اضافی را کاهش می دهد.

7. دیوارهای پارتیشن شیشه ای بدیهی است که شفافیت بیشتری دارند.

8. مشتری ها و کارمندان همه از دیدن کسانی که با آنها کار می کنند قدردانی می کنند.

9. دیواره های پارتیشن احساس باز بودن  می کنند.

qjBvFlmoGP

پارتیشن شیشه ای متحرک علاوه بر دارا بودن مزایای پارتیشن ها از نظر شفافیت و عبور مناسب نور، قابل حرکت بوده و در هر جایی از محیط قابل استفاده است. با خرید پارتیشن شیشه ای متحرک می توانید اندازه تقسیم بندی های محیط را در هر زمان که لازم بود عوض کرده و به راحتی تغییر دکوراسیون داشته باشید.

پارتیشن شیشه ای متحرک قابل طراحی بر اساس مساحت داخلی فضا، ویژگی های محیطی  فضا مانند ارتفاع سقف، میزان نور و متناسب با نوع کاربری ساختمان از نظر مسکونی یا شرکتی بودن، ویلاها است.مزایای پارتیشن شیشه ای متحرک بسیار زیاد است از جمله زیبایی و شیک بودن این پارتیشن ها وعدم اثر گذاری در رنگ محیط .این پارتیشن های شیشه ای موجب استفاده موثرتر از فضاهای محدود شده و ضمن تقسیم کنندگی محیط، مقرون به صرفه  بوده، می تواند موجب نورپردازی طبیعی محیط گردند. نصب سریع از مزایای این پارتیشن های شیشه ای است. از پارتیشن شیشه ای متحرک برای جداسازی محیط های سازمانی و شلوغ و گاهاً خانگی استفاده می گردد.

rrarneIX7V
 

قیمت پارتیشن شیشه ای متحرک چقدر است؟

قیمت پارتیشن شیشه ای متحرک نسبت به انواع دیوارهای ثابت مطمئنا کمتر است. این نوع پارتیشن ها می توانند عایق صدا باشند که قیمت های بالاتری پیدا می کنند. قیمت پارتیشن شیشه ای علاوه بر موارد بیان شده به المان هایی مانند متراژ محیط ، رنگ و نوع دیواره پارتیشن و طرح روی آن نیز بستگی دارد. در مدل های آلومینیومی، نوع و ضخامت فریم آلومینیومی تاثیر زیادی بر قیمت پارتیشن شیشه ای متحرک دارد. پارتیشن های شیشه ای متحرک برای اتاق سازی و جداکردن محیط های اداری و منازل به صورت موقت یا غیر دائم، جایگزین دیوار های ثابت شده اند.

در بعضی مدل های پارتیشن شیشه ای متحرک، پروفیل آلومینیوم به عنوان اسکلت اولیه و فریم کار به کار رفته و از شیشه به عنوان متریال اصلی استفاده می شود. در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا پارتیشن شیشه ای متحرک را با قیمتی بسیار مناسب تر و به صرفه تر از سایر فروشگاه ها ارائه می‌گردد و شما می‌توانید با توجه به  ارتفاع و مساحت متراژ مورد نیاز، پارتیشن شیشه ای متحرک خود را تهیه کنید.

قیمت پارتیشن شیشه ای متحرک - در این مقاله در مورد موضوعات لیست قیمت پارتیشن شیشه ای-پارتیشن چوبی و شیشه ای-پارتیشن شیشه ای در ایران-پارتیشن شیشه ای طرح دار-قیمت پارتیشن شیشه ای تک جداره-قیمت پارتیشن شیشه ای فریم لس-تولید کننده پارتیشن شیشه ای-پارتیشن شیشه ای اداری مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم محصولات خود را با ارزانترین قیمت و20 تا 30% تخفیف واقعی و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. این مجموعه عظیم فنی و اجرایی هم اکنون دارای رزومه و پروژه های بسیار بزرگی در سراسر کشور می باشد و توانسته است تقریبا هر نوع نیاز و خواسته مشتریان را برآورده نماید.مجددا توصیه می کنیم قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 - 05137663056 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

Top