پارچه‌های سایبان از نوع پارچه‌های کششی و مقاوم به آب و هوا ساخته می‌شوند و برای ساخت چادرهای کوهنوردی، چادرهای خیابانی، پوشش‌های حفاظتی، سقف‌های موقتی و سایر سازه‌های نیازمند پارچه با مقاومت بالا به کشش، پایداری و دوام می‌باشد. این پارچه‌ها بیشتر از فیبرهای مصنوعی پلی‌استر و نایلون تهیه می‌شوند و در رنگ‌های مختلف و با بافت‌های متفاوت در دسترس هستند.



پارچه سایبان، یک نوع پارچه بافته شده از الیاف مصنوعی یا طبیعی است که به عنوان یک پوشش مقاوم در برابر آب و باد، مورد استفاده قرار می‌گیرد. این پارچه عموماً به دو صورت ساده و با روکش PVC تولید می‌شود. سایبان در ساختمان‌ها، برای پوشش دادن ساختمان‌ها از باران و آب، در ساخت سازه‌های پل، تونل، سد و در کشاورزی نیز برای پوشش دادن به مزارع و ابزارآلات کشاورزی استفاده می‌شود. همچنین، پارچه سایبان در ساخت محصولاتی مانند چادرهای کمپینگ و نمایشگاهی نیز استفاده می‌شود.

قیمت پارچه سایبان - سایه گستر آسیا یکی از باسابقه ترین و متخصص ترین شرکت های فنی و مهندسی و الکترونیک در ایران می باشد که سالهاست در زمینه انواع سقف های جمع شونده پارچه ای، سقف های جمع شونده شیشه ای، سازه های جمع شونده استخری، دیوارهای شیشه ای جمع شونده ، چادرهای کششی ، کرکره های پارچه ای ،سایه بان اتومات ،جک پارکینگی ،درب رولاپ ،درب های ریلی ،درب های زیر سقفی ،درب های شیشه ای ، جک بلانکو،جک BFT مدل A40،درب کشویی ، درب شیشه ای تلسکوپی ،درب شیشه ای گرد ،درب شیشه ای گردان ، درب شیشه ای فولدینگ ،راه بند اتومات ،پرده هوا ، سیستم های اکسس کنترل ،حمام مستر فعالیت می نماید.در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت پارچه برزنتی -قیمت پارچه برزنت سفید-پارچه سایبان سبز-قیمت پارچه ترانزیتی-پارچه ی برزنت-فروش پارچه چادر مسافرتی-پارچه سایه-خرید اینترنتی پارچه سایبان خواهیم پرداخت . ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع قیمت پارچه سایبان را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

قیمت پارچه سایبان - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع قیمت پارچه سایبان در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت پارچه برزنتی -قیمت پارچه برزنت سفید-پارچه سایبان سبز-قیمت پارچه ترانزیتی-پارچه ی برزنت-فروش پارچه چادر مسافرتی-پارچه سایه-خرید اینترنتی پارچه سایبان با ما همراه باشید . توصیه ما به هموطنانی که تصمیم به خرید و اجرای هر کدام از تولیدات این شرکت را دارند این می باشد که قبل از هر اقدامی در جهت خرید و سفارش این نوع از سازه ها و محصولات حتما با یکی از مشاورین و متخصصین با تجربه ما ارتباط برقرار نمایید تا ضمن دریافت مشاوره های تخصصی و رایگان از لیست قیمت نهایی با 20 تا 30% تخفیف واقعی مطلع شوید. شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قیمت پارچه سایبان  را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

قیمت پارچه سایبان طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 20 تا 30% تخفیف واقعی و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز می گردد (قیمت پارچه برزنتی -قیمت پارچه برزنت سفید-پارچه سایبان سبز-قیمت پارچه ترانزیتی-پارچه ی برزنت-فروش پارچه چادر مسافرتی-پارچه سایه-خرید اینترنتی پارچه سایبان).

 

vLkuCTGk97

کاربرد پارچه سایبان چیست؟

سایبان های بیرونی در روزهای گرم تابستان، شما و خانه شما را از باران و باد محافظت می کند و باعث افزایش بهره وری انرژی می شوند. سایبان ها شامل دو نوع هستند: یکی سایبان های سفت و سخت و ساده و دومی مدل های قابل جمع شدن هستند. انواع پارچه برای سایبان در اشکال و اندازه مختلف و با مواد متنوع ساخته می شوند. در حالی که سایبان های سنتی معمولا از چوب یا فلز ساخته می شدند، اما مدل های جدید آنها اغلب دارای مواد با دوام بیشتری هستند که به نگهداری بسیار کمتری نیاز دارند.

 

 J5Vp5FgGLb

انواع پارچه برای سایبان:

1. سایبان های پلی استر: پلی استر رایج ترین ماده در سایبان های فوری است زیرا با دوام و مقاوم در برابر آب است. به یاد داشته باشید که جنس پارچه برای سایبان را بررسی کنید، هرچه مواد سازنده پارچه برای سایبان ضخیم تر باشند، پارچه نیز محکم تر خواهد بود. این ماده مطلوب یک ماده ضد آب نیست بلکه به این معنی است که بتواند مدت زمان خاصی آب را نگه دارد اما در نهایت آب را جذب کند.

2. سایبان های پلی اتیلن: این نوع پارچه، در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاوم است و برای اطمینان بیشتر از پلی اتیلن ضد آب استفاده می شود. این پارچه برای سایبان در مواردی که قرار است زیاد مورد استفاده قرار گیرد و زیاد جابجا شوند مناسب است. این پارچه برای سایبان خیلی راحت است و به سرعت بالا و پایین می رود در بعضی از سایبان ها که مرتباً این اعمال تکرار می شود خیلی مهم است و فرسوده نمی شود.

3. سایبان های وینیل: این نوع پارچه برای سایبان از جنس وینیل در واقع پارچه پلی استر با روکش وینیل است. این پارچه در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاومت دارد و خاصیت ضد آب و مقاومت بیشتر در برابر شعله دارد. پارچه برای سایبان از نوع وینیل می توانند بسیار سنگین باشند، که همین می تواند عامل سقوط یک سایبان از جنس وینیل باشد.

4. سایبان های اکریلیک: پارچه برای سایبان با پوشش اکریلیک از لحاظ مقاومت و نگهداری بسیار بهتر از پارچه های برزنت های سنتی هستند. پارچه های اکریلیک دفع آب را کاهش می دهند و باعث محو شدن آن به طور موثر می گردند. پلی استر بدون پوشش به عنوان پارچه برای سایبان نامناسب است؛ زیرا بیشتر مستعد آسیب آفتاب است. پارچه برای سایبان از نوع اکریلیک و پلی استر معمولاً مات و نسبتاً سنگین هستند. این نوع پارچه برای سایبان، در مناطقی که رطوبت زیادی وجود دارد خوب عمل می کنند و در برابر ایجاد کپک و آسیب نور ماوراء بنفش مقاومت می کنند.

pCWB6jQXau

هزینه پارچه برای سایبان:

قیمت پارچه برزنتی سایبان وابسته به عوامل مختلفی است. مهم ترین این عوامل که روی هزینه پارچه سایبان تاثیر می گذارند شامل جنس برزنت و وزن پارچه برزنت هستند. فروش پارچه سایبان به‌صورت کیلویی انجام می گیرد. قیمت پارچه سایبان که از الیاف پلی‏استر ساخته شده است گران‌تر از قیمت پارچه برزنتی سایبان نخی است. این عامل به دلیل استحکام و مقاومت بیشتر ان است. در ضمن به دلیل اینکه خرید پارچه سایبان به صورت کیلویی صورت می‌ گیرد، طول و عرض پارچه سایبان مهم نیست و قیمت به صورت کیلویی توسط ترازو محاسبه می شود.

 gdQT2DDcTA

قیمت پارچه سایبان - در این مقاله در مورد موضوعات قیمت پارچه برزنتی -قیمت پارچه برزنت سفید-پارچه سایبان سبز-قیمت پارچه ترانزیتی-پارچه ی برزنت-فروش پارچه چادر مسافرتی-پارچه سایه-خرید اینترنتی پارچه سایبان مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم محصولات خود را با ارزانترین قیمت و20 تا 30% تخفیف واقعی و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. این مجموعه عظیم فنی و اجرایی هم اکنون دارای رزومه و پروژه های بسیار بزرگی در سراسر کشور می باشد و توانسته است تقریبا هر نوع نیاز و خواسته مشتریان را برآورده نماید.مجددا توصیه می کنیم قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 - 05137663056 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

 

Top