چادر کششی یا Tension Structure یک سازه‌ی باز بوده که از طریق تنش در میان پارچه‌های مقاوم و انعطاف‌پذیر و به کمک یک سیستم پشتیبانی، برای پوشاندن فضاهای بزرگ و پربار استفاده می‌شود. چادر کششی به دلیل قابلیت شکل‌پذیری و زیبایی‌بخشی که دارد، در پوشش ساختمان‌های اداری، تفریحی، تجاری و مسکونی و حتی در فضاهای باز نظیر پارک‌ها، میدان‌ها و فضاهای عمومی استفاده می‌شود.



به دلیل تنوع بالای شکل و رنگ‌بندی‌های مختلف، چادر کششی می‌تواند به یکی از نمادهای معماری شهری تبدیل شود. همچنین چادر کششی با داشتن ارتفاعات مختلف و روش‌های نورپردازی، می‌تواند تأثیر بسزایی در زیبایی شهر داشته باشد.

قیمت چادر کششی - سایه گستر آسیا یکی از باسابقه ترین و متخصص ترین شرکت های فنی و مهندسی و الکترونیک در ایران می باشد که سالهاست در زمینه انواع سقف های جمع شونده پارچه ای، سقف های جمع شونده شیشه ای، سازه های جمع شونده استخری، دیوارهای شیشه ای جمع شونده ، چادرهای کششی ، کرکره های پارچه ای ،سایه بان اتومات ،جک پارکینگی ،درب رولاپ ،درب های ریلی ،درب های زیر سقفی ،درب های شیشه ای ، جک بلانکو،جک BFT مدل A40،درب کشویی ، درب شیشه ای تلسکوپی ،درب شیشه ای گرد ،درب شیشه ای گردان ، درب شیشه ای فولدینگ ،راه بند اتومات ،پرده هوا ، سیستم های اکسس کنترل ،حمام مستر فعالیت می نماید.در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت سقف چادری-سازه چادر کششی-قیمت سازه چادر کششی-چادر کششی متحر و ثابت-چادر کششی سقفی خواهیم پرداخت . ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع قیمت چادر کششی را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

قیمت چادر کششی - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع قیمت چادر کششی در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت سقف چادری-سازه چادر کششی-قیمت سازه چادر کششی-چادر کششی متحر و ثابت-چادر کششی سقفی با ما همراه باشید . توصیه ما به هموطنانی که تصمیم به خرید و اجرای هر کدام از تولیدات این شرکت را دارند این می باشد که قبل از هر اقدامی در جهت خرید و سفارش این نوع از سازه ها و محصولات حتما با یکی از مشاورین و متخصصین با تجربه ما ارتباط برقرار نمایید تا ضمن دریافت مشاوره های تخصصی و رایگان از لیست قیمت نهایی با 20 تا 30% تخفیف واقعی مطلع شوید. شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قیمت چادر کششی  را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

قیمت چادر کششی طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 20 تا 30% تخفیف واقعی و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز می گردد (قیمت سقف چادری-سازه چادر کششی-قیمت سازه چادر کششی-چادر کششی متحر و ثابت-چادر کششی سقفی).

 lGgGgfDtE4

سازه کششی چادری چیست؟

در جهان مدرن و پیشرفته امروز مهندسان و سازندگان ساختمان به منظور بالا بردن کیفیت و مقاومت سازه ها از ابزار و مصالح مختلفی بهره می گیرند که از جمله آنها می توان به سازه کششی چادری اشاره کرد. اگر بخواهیم این نوع سازه را دسته بندی کنیم جزو سازه های کششی قرار می گیرد؛ برای اینکه اجزای اصلی و تشکیل دهنده آن به طور عمده از کابل های کششی همراه با چادر های مقاوم می باشد.

سازه کششی چادری زیر مجموعه‌ای از سازه‌های فضایی به شمار می آیند و به دلیل شفافیت، انعطاف و سبکی که دارند در خلق فرم‌های زیبا و بدیع، گسترش چشمگیری در سال های اخیر داشته اند. از این سازه ها در ساخت بناهایی با عملکردهای مختلف از جمله: تجاری، اداری، ورزشی، مسکونی و سایبان در فضاهای عمومی و شهری.

سازه های غشایی همراه با مواد کامپوزیت و الیاف ها در کنار پلیمرها امکانات متعددی را پیش روی طراحان قرار داده اند، مهندسان به واسطه این مواد توانسته اند سازه کششی چادری با طیف وسیعی از خواص فیزیکی، مکانیکی را طراحی کنند. همانطوری که اطلاع دارید مواد اشاره شده در بالا دارای تفاوت‌هایی در اندازه، وزن و موارد دیگر می باشند ، برای همین بهتر است در ادامه مطالب با ما همراه باشید تا با مهمترین ویژگی سازه کششی چادری آشنا شوید.

 ry4JpEmE6N

چادرهای کششی چه عملکردی دارند و چه کار می‌کنند؟

  • استفاده در مراسمات و نمایشگاه های فصلی فقط برای چند روز یا هفته است ( کوتاه مدت)
  •  مراسم ها و رویدادهای کوچک تر را درگیر می کند: عروسی ها ، جشنواره ها ، مسابقات گلف ، انبارهای موقت.
  •  برای استفاده از چادرها پیش بینی می شود هوا خوب باشد ، وزش باد شدید ، باران و برف وجود نداشته باشد.
  • محوطه شما صاف و یکنواخت است ، با سطحی که به راحتی می توان آن را جمع کرد.
  •  فعالیت شما شامل تجهیزات سنگین و فعالیت های دیگری نخواهد بود که می توانند سازه را در معرض خطر قرار دهند.
  •  به مدت طولانی تر ، یعنی ماه ها یا سال ها استفاده می شود.
  • فعالیت های سنگین مانند ساخت و ساز ، هواپیمایی ، معدن ، اصلاح سایت ، انبارداری را درگیر می کند.
  •  باید در مقابل شرایط آب و هوای شدید مقاوم و محکم باشد: برف ، یخ ، باد ، باران ، گرمای شدید یا سرما.
  •  یک سازه چادری کششی الزامات اجازه ساخت را برآورده می کند در حالی که بیشتر چادرها نمی توانند.
  • جایی که ارتفاع برای تجهیزات ، ذخیره سازی اضافی ، حجم داخلی بیشتر و غیره مهم است سازه چادری براورده میکند.
  •  در صورت نیاز به وزن بیشتر از اسکلت خرپایی پشتیبانی می شود.

 CDHE7MbiQL

قیمت اجرای سازه کششی و یا قیمت اجرای سازه چادری چقدر است؟

قیمت سازه کششی چادری به عوامل متعددی از جمله نوع چادر، کابل و تیرک مورد استفاده برای آن دارد؛ اما در بحث طراحی مهمترین عامل در قیمت سازه، مساحت سازه، ارتفاع سازه و روش اجرای سازه بیشترین تاثیر را در قیمت آن دارند.ygsEqLdlzE

شرکت و یا پیمانکاری که به کار اجرای این نوع سازه مشغول می باشد با بررسی عوامل گفته شده در بالا قیمت نهایی را به کارفرما ارائه می دهد. برای اینکه بهتر بتوانید قیمت دقیق اجرای سازه کششی چادری را بدانید بهتر است با کارشناسان ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تماس بگیرید.

DvRhVwDN0W

قیمت چادر کششی - در این مقاله در مورد موضوعات قیمت سقف چادری-سازه چادر کششی-قیمت سازه چادر کششی-چادر کششی متحر و ثابت-چادر کششی سقفی مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم محصولات خود را با ارزانترین قیمت و20 تا 30% تخفیف واقعی و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. این مجموعه عظیم فنی و اجرایی هم اکنون دارای رزومه و پروژه های بسیار بزرگی در سراسر کشور می باشد و توانسته است تقریبا هر نوع نیاز و خواسته مشتریان را برآورده نماید.مجددا توصیه می کنیم قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 - 05137663056 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

Top