درب شیشه‌ای ساده، دربی است که برای انواع مختلف از محصولات شیشه‌ای مانند ظروف شیشه‌ای، دستگیره‌ها، درب‌های دوش، اتاق‌های شیشه‌ای، و... استفاده می‌شود. این درب‌ها معمولاً از شیشه تمیز ساخته شده‌اند و به کمک اتصالاتی مانند برگشتی یا چسب، به سطح محصول شیشه‌ای یا قسمتی از آن متصل می‌شوند. درب شیشه‌ای ساده به دلیل شفافیت و شکل زیبایی که دارند، برای نمایش محصولات و همچنین استفاده در محیط‌های آشپزخانه و صنایع غذایی بسیار مناسب هستند.



درب شیشه‌ای ساده

درب شیشه ای ساده در صنایع دیگر نیز استفاده شود، مانند صنایع الکترونیکی، صنایع داروسازی و حتی در ساخت وسایل تزیینی. درب‌های شیشه‌ای معمولاً به دلیل شفافیت، برای نمایش داخلی محصولات مورد استفاده قرار می‌گیرند، اما در مواردی نیز به دلیل ایجاد محافظت در برابر گرد و غبار و نفوذ آب و هوا به داخل محصول، استفاده می‌شوند. در برخی موارد، درب شیشه‌ای با ویژگی‌های خاصی مانند مقاومت در برابر ضربه و حرارت، طراحی زیبا و جذاب، آب بندی قوی و... ساخته می‌شوند تا نیازهای خاصی از آنها برطرف شود.

 uy8QDauqm2

قیمت درب شیشه ای ساده

قیمت درب شیشه ای ساده - سایه گستر آسیا یکی از باسابقه ترین و متخصص ترین شرکت های فنی و مهندسی و الکترونیک در ایران می باشد که سالهاست در زمینه انواع سقف های جمع شونده پارچه ای، سقف های جمع شونده شیشه ای، سازه های جمع شونده استخری، دیوارهای شیشه ای جمع شونده ، چادرهای کششی ، کرکره های پارچه ای ،سایه بان اتومات ،جک پارکینگی ،درب رولاپ ،درب های ریلی ،درب های زیر سقفی ،درب های شیشه ای ، جک بلانکو،جک BFT مدل A40،درب کشویی ، درب شیشه ای تلسکوپی ،درب شیشه ای گرد ،درب شیشه ای گردان ، درب شیشه ای فولدینگ ،راه بند اتومات ،پرده هوا ، سیستم های اکسس کنترل ،حمام مستر فعالیت می نماید.در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت درب شیشه ای کشویی-محاسبه قیمت درب شیشه ای-قیمت درب شیشه ای مغازه-درب شیشه ای داخل ساختمان-درب شیشه ای اتوماتیک-قیمت درب شیشه ای لولایی-قیمت درب شیشه ای اتاق خواب-درب شیشه ای معمولی خواهیم پرداخت . ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع قیمت درب شیشه ای ساده را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

قیمت درب شیشه ای ساده - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع قیمت درب شیشه ای ساده در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت درب شیشه ای کشویی-محاسبه قیمت درب شیشه ای-قیمت درب شیشه ای مغازه-درب شیشه ای داخل ساختمان-درب شیشه ای اتوماتیک-قیمت درب شیشه ای لولایی-قیمت درب شیشه ای اتاق خواب-درب شیشه ای معمولی با ما همراه باشید . توصیه ما به هموطنانی که تصمیم به خرید و اجرای هر کدام از تولیدات این شرکت را دارند این می باشد که قبل از هر اقدامی در جهت خرید و سفارش این نوع از سازه ها و محصولات حتما با یکی از مشاورین و متخصصین با تجربه ما ارتباط برقرار نمایید تا ضمن دریافت مشاوره های تخصصی و رایگان از لیست قیمت نهایی با 20 تا 30% تخفیف واقعی مطلع شوید. شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قیمت درب شیشه ای ساده  را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.

 Xdv5KkbRSO

قیمت درب شیشه ای ساده طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 20 تا 30% تخفیف واقعی و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز می گردد (قیمت درب شیشه ای کشویی-محاسبه قیمت درب شیشه ای-قیمت درب شیشه ای مغازه-درب شیشه ای داخل ساختمان-درب شیشه ای اتوماتیک-قیمت درب شیشه ای لولایی-قیمت درب شیشه ای اتاق خواب-درب شیشه ای معمولی).

jMGJGesn8Y

درب ها اصلی ترین ورودی ساختمان ها هستند که علاوه بر ایجاد امنیت در ساختمان، در زیبایی نیز موثرند. با پیشرفت روزافزون تکنولوژی و فناوری در صنعت ساختمان، درب ها نیز دچار تحولات جالبی شدند. درب کشویی دستی حاصل این تحولات به شمار می آیند. درب شیشه ای کشویی که امروزه در نقاط مختلف شهر شاهد رواج روزافزون آنها می باشیم در دو مدل درب شیشه ای دستی لولایی و درب شیشه ای ریلی عرضه می گردد.

درب های شیشه ای معمولا در فضاهای مختلف و در بیشتر موارد در فضاهای داخلی یک ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند و ظاهری مدرن برای فضا ایجاد می کنند.

این روزها با توجه به کوچک شدن فضاهای منازل و آپارتمان‌ها، مواجه شدن با مساله‌ای به نام کمبود فضای داخلی، کاملا طبیعی است. اما این مساله باعث بروز مشکلاتی برای خانواده‌ها شده است. توجه به این عامل موجب شده تا مهندسین طراحی داخلی منازل و ساختمان‌ها و معماری جدید، برای این مشکلات چاره اندیشی کنند. بنابراین طراحی و تولید انواع درب کشویی ساده بدین منظور انجام شده است.

درب شیشه ای دستی  یا درب شیشه ای ساده دربی می باشد که به صورت غیر اتوماتیک می باشد و با استفاده از اهرم نیروی انسانی باز و بسته می شود این درب در انواع مختلفی موجود می باشد قیمت درب شیشه ای دستی نسبت به قیمت درب شیشه ای اتوماتیک مناسب تر می باشد چرا که وسایل و قطعات مورد نیاز برای اتوماتیک بودن را ندارد همچنین بهتر است بدانید که از شیشه سکوریت ده میل برای ساخت این درب ها استفاده می شود البته در برخی از موارد با توجه به نیاز ممکن است میل شیشه متفاوت باشد.

 BEsoh5Zeil

درب اتوماتیک شیشه ای نوعی درب اتوماتیک می باشد که از شیشه به عنوان متریال اصلی و دیوار اصلی  بهره میگیرد این درب با توجه به استفاده از میکانیزم اتوماتیکی که دارد به  صورت اتوماتیک باز و بسته می شود درب اتوماتیک شیشه ای دارای مزیت های زیادی می باشد که باعث شده است افرادی که از درب شیشه ای دستی استفاده می کردند با توجه به مزیت های اتوماتیک بودن به فکر تغییر دادن  درب شیشه ای دستی خود به در اتوماتیک شیشه ای بیفتند.

 p6rlu8hWKn

درب کشویی ساده از انواع درب های شیشه ای دستی می باشد.این نوع درب دستی که طرفداران زیادی دارد برای محیط هایی که با کمبود فضا مواجه هستند بسیار منسب هستند.

درب شیشه ای ریلی به نوعی طراحی شده‌اند که می‌توانند میزان متراژ مفید یک ساختمان و یا آپارتمان کوچک را افزایش دهند. از طرف دیگر، درب شیشه ای کشویی دستی قادرند فضاهای بزرگ یک ساختمان را نیز از یکدیگر تفکیک و جداسازی نمایند.البته برای تفکیک فضاهای بزرگ در منزل یا محیط کار میتوانید از پارتیشن شیشه ای  هم استفاده کنید. درب کشویی ساده، خود دارای انواعی است و می‌تواند با متریال‌های مختلفی ساخته شود. درب کشویی دستی می‌تواند دولنگه و یا تک لنگه باشد و یا از شیشه، چوب و دیگر متریال‌ها به وجود آمده باشد. مکانیسم عملکرد در شیشه ای کشویی به این طریق است که درب مورد نظر، بر روی یک مسیر افقی از سمتی به سمت دیگر حرکت می‌کند و از این طریق به ورود و خروج کمک می‌نماید.

nEHElZmXEp

 قیمت درب شیشه ای ساده - در این مقاله در مورد موضوعات قیمت درب شیشه ای کشویی-محاسبه قیمت درب شیشه ای-قیمت درب شیشه ای مغازه-درب شیشه ای داخل ساختمان-درب شیشه ای اتوماتیک-قیمت درب شیشه ای لولایی-قیمت درب شیشه ای اتاق خواب-درب شیشه ای معمولی مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم محصولات خود را با ارزانترین قیمت و20 تا 30% تخفیف واقعی و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. این مجموعه عظیم فنی و اجرایی هم اکنون دارای رزومه و پروژه های بسیار بزرگی در سراسر کشور می باشد و توانسته است تقریبا هر نوع نیاز و خواسته مشتریان را برآورده نماید.مجددا توصیه می کنیم قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 - 05137663056 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

 

 

Top