دیوار شیشه‌ای دو جداره به یک ساختار شیشه‌ای اطلاق می‌شود که دو لایه شیشه دارد که توسط یک فضای خالی از هوا جدا شده‌اند. این فضا به عنوان یک عایق حرارتی و صوتی عمل می‌کند. هدف اصلی استفاده از دیوار شیشه‌ای دو جداره ایجاد عایقی حرارتی و صوتی است که باعث می‌شود حرارت به درون و خارج اتاق نفوذ نکند و نیز صدای خارج از اتاق وارد آن نشود.



از دیوار شیشه‌ای دو جداره در ساختمان‌های مسکونی، تجاری و اداری استفاده می‌شود. این نوع دیوار باعث می‌شود در فصل سرد، گرمای درون ساختمان حفظ شود و در فصل گرم، حرارت خارج ساختمان را به درون نفوذ ندهد. از دیگر مزایای دیوار شیشه‌ای دو جداره، کاهش هزینه‌های انرژی و حفظ محیط زیست است.

 Se0oEkdVGQ

قیمت دیوار شیشه ای دو جداره - سایه گستر آسیا یکی از باسابقه ترین و متخصص ترین شرکت های فنی و مهندسی و الکترونیک در ایران می باشد که سالهاست در زمینه انواع سقف های جمع شونده پارچه ای، سقف های جمع شونده شیشه ای، سازه های جمع شونده استخری، دیوارهای شیشه ای جمع شونده ، چادرهای کششی ، کرکره های پارچه ای ،سایه بان اتومات ،جک پارکینگی ،درب رولاپ ،درب های ریلی ،درب های زیر سقفی ،درب های شیشه ای ، جک بلانکو،جک BFT مدل A40،درب کشویی ، درب شیشه ای تلسکوپی ،درب شیشه ای گرد ،درب شیشه ای گردان ، درب شیشه ای فولدینگ ،راه بند اتومات ،پرده هوا ، سیستم های اکسس کنترل ،حمام مستر فعالیت می نماید.در این مطلب به موضوعات متنوع دیوار شیشه ای ساختمان-قیمت دیوار شیشه ای ویلا-دیوار شیشه ای کشویی-دیوار شیشه ای رنگی-دیوار شیشه ای تزئینی-قیمت پارتیشن شیشه ای-پارتیشن شیشه ای چیست-پارتیشن شیشه ای ریلی خواهیم پرداخت . ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع قیمت دیوار شیشه ای دو جداره را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

 nLudVXuz7S

قیمت دیوار شیشه ای دو جداره - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع قیمت دیوار شیشه ای دو جداره در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دیوار شیشه ای ساختمان-قیمت دیوار شیشه ای ویلا-دیوار شیشه ای کشویی-دیوار شیشه ای رنگی-دیوار شیشه ای تزئینی-قیمت پارتیشن شیشه ای-پارتیشن شیشه ای چیست-پارتیشن شیشه ای ریلی با ما همراه باشید . توصیه ما به هموطنانی که تصمیم به خرید و اجرای هر کدام از تولیدات این شرکت را دارند این می باشد که قبل از هر اقدامی در جهت خرید و سفارش این نوع از سازه ها و محصولات حتما با یکی از مشاورین و متخصصین با تجربه ما ارتباط برقرار نمایید تا ضمن دریافت مشاوره های تخصصی و رایگان از لیست قیمت نهایی با 20 تا 30% تخفیف واقعی مطلع شوید. شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قیمت دیوار شیشه ای دو جداره  را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

 PNPvenSJwf

قیمت دیوار شیشه ای دو جداره طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 20 تا 30% تخفیف واقعی و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز می گردد (دیوار شیشه ای ساختمان-قیمت دیوار شیشه ای ویلا-دیوار شیشه ای کشویی-دیوار شیشه ای رنگی-دیوار شیشه ای تزئینی-قیمت پارتیشن شیشه ای-پارتیشن شیشه ای چیست-پارتیشن شیشه ای ریلی).

 

UKtjwbJZ4C

امروزه توجه بسیاری از کارشناسان به سوی مسائل مربوط به رفاه و آسایش شهروندان و همچنین کاهش هزینه های پرداختی انرژی معطوف شده است. در این راه اخیرا در اروپا دیوار هایی ساخته می شود که از جنس شیشه است. این دیوارها دوجداره هستند. این دیواره ها به گونه ای ساخته شده اند که هوا در فضای مابین دو شیشه جریان پویا دارد. ساخت این دیوارها مهر تاییدی بر ساخت دیوارهای نوین در معماری امروز است.

دیوارهای حایل دوجداره نسل جدیدی از سیستم های گرماساز، تهویه هوا و سرماساز است که سیستم تعدیل کننده دما را که تا پیش از این در بخش مرکزی درونی خانه نصب می شد امروزه به پیرامون خانه انتقال داده است.

فرضیه ساخت این دیوار ها بسیار آسان بوده و با توجه به سیستم های تهویه هوا که قبلا رایج بوده و ناکارآمد نشان داده است؛ معماران و مهندسین را به فکر واداشته است که بر روی مسایل مربوط به کنترل حرارتی متمرکز شوند. این طرح مشابه “پنجره های مونتیسلو” که توسط “توماس جفرسون” طراحی شده است می باشد؛ بدین ترتیب که هوا تمیز و تازه به سطح پایینی آورده می شوند و پس از جذب آلودگی ها و گرما به بلا می رود.

مهم ترین تحول تکنیکی که این تولیدات پدید می آورند این است که این سیستم ها همگام با الگوهای معماری نوین بصورت کنترل و نظارت اتوماسیون پیش می رود. این کنترل ها احتمالا جوابگوی نیاز بشر امروز خواهد بود. کارشناسان اینطور برآورد کرده اند که این قبیل دیوارها نقش تولید دوباره انرژی را بر عهده دارند و به واژه “فرانمایی زیست محیطی” معنا می بخشد. سیستم این دیوارها به نحوی است که تمام ابعاد مثبت زیست محیطی را در خود دارد.

 QXeQKTJuEA

مزایای استفاده از دیوار شیشه ای دوجداره چیست؟ حالا که با ساختار و نحوه عملکرد شیشه دوجداره آشنا شویم بهتر است تعدادی از مزایای دیوار شیشه ای دو جداره را بدانیم.

1. ذخیره انرژی: ساختار متفاوت شیشه‌های دوجداره باعث می‌شود میزان گرمای ورودی و خروجی در فصول سال تنظیم‌ شود و سطح استفاده از انرژی کاهش یابد. محققان طی آزمایشاتی در کشور استرالیا متوجه شدند با تبدیل پنجره‌های تک جداره به پنجره‌های دوجداره ۲۰ درصد در هزینه‌های انرژی صرفه‌جویی می‌شود.

2. کاهش میزان صدا در خانه: شاید بهترین مزیتی که یک شیشه دوجداره برای شما به همراه دارد آسایش است. هیچ‌کس دوست ندارد در ساعت استراحتش با سردرد مواجه شود! شیشه دوجداره به‌طور مؤثری از ورود و خروج صدا جلوگیری می‌کند. فضای بین دو شیشه عایق صوتی بوده و صدا را جذب می‌کنند. طبق تحقیقات انتقال صدا در این شیشه تا ۳۰ دسی بل کاهش می‌یابد.

3. مهار اشعه UV: شیشه دوجداره به خاطر ساختار خود در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاوم بوده و مانع انتقال آن به فضای داخلی خانه می‌شود.

4. مقاومت در برابر زلزله: شیشه دوجداره به دلیل ساختار محکم خود در برابر فشار و ضربه مقاوم است. این ویژگی برای حفظ ایمنی در برابر زلزله و خرد نشدن تکه‌های شیشه بسیار حائز اهمیت است.

شما عزیران می‌توانید برای اطلاع از قیمت دیوار شیشه ای دو جداره با کارشناسان ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تماس حاصل نمایید.

 8I9fqpBfoV

قیمت دیوار شیشه ای دو جداره - در این مقاله در مورد موضوعات دیوار شیشه ای ساختمان-قیمت دیوار شیشه ای ویلا-دیوار شیشه ای کشویی-دیوار شیشه ای رنگی-دیوار شیشه ای تزئینی-قیمت پارتیشن شیشه ای-پارتیشن شیشه ای چیست-پارتیشن شیشه ای ریلی مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم محصولات خود را با ارزانترین قیمت و20 تا 30% تخفیف واقعی و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. این مجموعه عظیم فنی و اجرایی هم اکنون دارای رزومه و پروژه های بسیار بزرگی در سراسر کشور می باشد و توانسته است تقریبا هر نوع نیاز و خواسته مشتریان را برآورده نماید.مجددا توصیه می کنیم قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 - 05137663056 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

 

 

 

 

 

 

Top