سایبان اتوماتیک یا خودکار، نوعی سایبان بازویی است که به طور خودکار بار را جابجا می‌کند. در این دستگاه، برای حرکت بازوی سایبان از سیستم هیدرولیک، پنوماتیک یا الکتریکی استفاده می‌شود. همچنین در سایبان اتوماتیک، از سیستم کنترل خودکار برای حرکت بازو و نوسان آن استفاده می‌شود.



سایبان اتوماتیک معمولاً در خطوط تولید اتوماتیک کارخانجات برای جابجایی بارهای سنگین و بزرگ استفاده می‌شود. این دستگاه با استفاده از سیستم هوشمند کنترل، به صورت خودکار می‌تواند بارها را از جایی بردارد و در مقصد مورد نظر قرار دهد. با استفاده از سایبان اتوماتیک، زمان و هزینه حمل و جابجایی بارها کاهش می‌یابد و بهبود کیفیت و کارایی تولید در کارخانه ها ایجاد می‌شود.

NSw4ekLFRO

قیمت سایبان اتوماتیک - سایه گستر آسیا یکی از باسابقه ترین و متخصص ترین شرکت های فنی و مهندسی و الکترونیک در ایران می باشد که سالهاست در زمینه انواع سقف های جمع شونده پارچه ای، سقف های جمع شونده شیشه ای، سازه های جمع شونده استخری، دیوارهای شیشه ای جمع شونده ، چادرهای کششی ، کرکره های پارچه ای ،سایه بان اتومات ،جک پارکینگی ،درب رولاپ ،درب های ریلی ،درب های زیر سقفی ،درب های شیشه ای ، جک بلانکو،جک BFT مدل A40،درب کشویی ، درب شیشه ای تلسکوپی ،درب شیشه ای گرد ،درب شیشه ای گردان ، درب شیشه ای فولدینگ ،راه بند اتومات ،پرده هوا ، سیستم های اکسس کنترل ،حمام مستر فعالیت می نماید.در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت سایبان دستی-قیمت سایبان برقی حیاط-قیمت سایبان دستی مغازه-قیمت سایبان چتری دست دوم-قیمت سایبان حیاط-سایبان اتوماتیک خودرو-قیمت سایبان مغازه دست دوم خواهیم پرداخت . ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع قیمت سایبان اتوماتیک را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

ZX3qphLJI8

قیمت سایبان اتوماتیک - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع قیمت سایبان اتوماتیک در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت سایبان دستی-قیمت سایبان برقی حیاط-قیمت سایبان دستی مغازه-قیمت سایبان چتری دست دوم-قیمت سایبان حیاط-سایبان اتوماتیک خودرو-قیمت سایبان مغازه دست دوم با ما همراه باشید . توصیه ما به هموطنانی که تصمیم به خرید و اجرای هر کدام از تولیدات این شرکت را دارند این می باشد که قبل از هر اقدامی در جهت خرید و سفارش این نوع از سازه ها و محصولات حتما با یکی از مشاورین و متخصصین با تجربه ما ارتباط برقرار نمایید تا ضمن دریافت مشاوره های تخصصی و رایگان از لیست قیمت نهایی با 20 تا 30% تخفیف واقعی مطلع شوید. شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قیمت سایبان اتوماتیک  را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

قیمت سایبان اتوماتیک طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 20 تا 30% تخفیف واقعی و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز می گردد (قیمت سایبان دستی-قیمت سایبان برقی حیاط-قیمت سایبان دستی مغازه-قیمت سایبان چتری دست دوم-قیمت سایبان حیاط-سایبان اتوماتیک خودرو-قیمت سایبان مغازه دست دوم).

fMBsqTbGM3

در دهه ۷۰ میلادی دانش آموزی در آمریکا از تکنولوژی برای تولید سایبان اتوماتیک استفاده نمود. با گسترش استفاده از موتورهای الکترومکانیک این تکنولوژی در سایبان اتوماتیک مورد استفاده قرار گرفت و باعث پیشرفت روز افزون سایبان اتوماتیک و تبدیل شدن سایبان اتوماتیک به یک صنعت شد تا جایی که امروزه سایبان اتوماتیک یکی ملزومات مهم شناخته می شود. پس از اختراع موتور های الکترومکانیک و با گسترس استفاده از این تکنولوژی، ایده ی سایبان اتوماتیک به واقعیت نزدیک شد.

سایبان اتوماتیک چه کاربردی دارد؟ سایبان اتوماتیک دارای کاربرد مسکونی،تجاری،صنعتی وحتی تبلیغاتی است.

1- مورد استفاده در سردرب مغازه ها

2- مورد استفاده در ویلاها وکنار استخرها

3- مورد استفاده جهت پارکینگ

4- مورد استفاده جهت پنجره های محل مسکونی

5- مورد استفاده جهت پاسیو منازل

6- مورد استفاده در مراکز توریستی،تفریحی و هتل ها

7- مورد استفاده در فضاهای تجاری و رستورانها

WdeMLY1cZy

طرز کار سایبان اتوماتیک چگونه است؟ سایبان اتوماتیک با ریموت قابل استفاده کنار استخرها . روی تراسها. وسط ویلاها و کنار زمینهای بازی (دو طرفه ها). روی پنجره و سردرب مغازه ها (یکطرفه ها) در اندازه های دو طرفه ۶ در ۶ متر و یکطرفه ۶ متر در ۳ متر با مشمای کانتینری دو طرف پی وی سی کره ای و کلیه قطعات آلومینیمی رنگ کوره ای الکترواستاتیک چاپ هر نوع تصویر بر روی سایبان اتوماتیک در گروه صنعتی سایبان اتوماتیک متین صورت می گیرد.

استفاده از پوشش های پارچه ای سایبان اتوماتیک چه مزایایی دارد؟ تنوع طرح و رنگ * وزن سبک * زیبایی و قابلیت فرم پذیری * مقاوم در برابر عوامل جوی * ساخت و نصب سریع * عمر طولانی و نگهداری آسان * استفاده از مشماهای کانتینری دو طرف پی وی سی * سایبان برقی اتوماتیک در مدل های مربع و مثلثی کاربری * مراکز توریستی، تفریحی و هتل ها * فضاهای تجاری و رستورانها * مراکز آموزشی و فرهنگی * پارکها و فضاهای سبز * فضاهای نمایشگاهی

شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع از قیمت سایبان اتوماتیک با کارشناسان ما در مجموعه سایه گستر آسیا تماس بگیرسد.

A4EXXi92E6

قیمت سایبان اتوماتیک - در این مقاله در مورد موضوعات قیمت سایبان دستی-قیمت سایبان برقی حیاط-قیمت سایبان دستی مغازه-قیمت سایبان چتری دست دوم-قیمت سایبان حیاط-سایبان اتوماتیک خودرو-قیمت سایبان مغازه دست دوم مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم محصولات خود را با ارزانترین قیمت و20 تا 30% تخفیف واقعی و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. این مجموعه عظیم فنی و اجرایی هم اکنون دارای رزومه و پروژه های بسیار بزرگی در سراسر کشور می باشد و توانسته است تقریبا هر نوع نیاز و خواسته مشتریان را برآورده نماید.مجددا توصیه می کنیم قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 - 05137663056 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

 

Top