سایبان بازویی یک دستگاه مکانیکی است که برای حمل و جابجایی بارهای سنگین و بزرگ به کار می‌رود. این دستگاه شامل یک بازوی بلند و قابل تنظیم است که به قسمتی از دیوار یا سقف نصب می‌شود. در انتهای بازو، یک قابلیت چرخش و نوسان وجود دارد که به کاربر اجازه می‌دهد بار را در جهت مورد نظر حرکت دهد.



سایبان بازویی عمدتاً برای حمل و جابجایی بارهای سنگین و بزرگ در کارخانجات، سوله‌های صنعتی، انبارها و فضاهای باز به کار می‌رود. با استفاده از این دستگاه، بارهایی مانند تجهیزات صنعتی، کنتینرها، ماشین‌آلات سنگین و ... را به راحتی و با سرعت بالا جابجا می‌کنند.

سایبان بازویی در انواع مختلف و با ظرفیت‌های مختلفی تولید می‌شود و می‌توان با توجه به نیاز و محیط کاربری، مدل مناسب را انتخاب کرد.

s4WFjCUg25

قیمت سایبان بازویی - سایه گستر آسیا یکی از باسابقه ترین و متخصص ترین شرکت های فنی و مهندسی و الکترونیک در ایران می باشد که سالهاست در زمینه انواع سقف های جمع شونده پارچه ای، سقف های جمع شونده شیشه ای، سازه های جمع شونده استخری، دیوارهای شیشه ای جمع شونده ، چادرهای کششی ، کرکره های پارچه ای ،سایه بان اتومات ،جک پارکینگی ،درب رولاپ ،درب های ریلی ،درب های زیر سقفی ،درب های شیشه ای ، جک بلانکو،جک BFT مدل A40،درب کشویی ، درب شیشه ای تلسکوپی ،درب شیشه ای گرد ،درب شیشه ای گردان ، درب شیشه ای فولدینگ ،راه بند اتومات ،پرده هوا ، سیستم های اکسس کنترل ،حمام مستر فعالیت می نماید.در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت هر متر سایبان-قیمت سایبان دیواری-قیمت سایبان دستی-قیمت سایبان بازویی برقی-قیمت سایبان مغازه دست دوم-سایبان ارزان قیمت خواهیم پرداخت . ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع قیمت سایبان بازویی را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

قیمت سایبان بازویی - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع قیمت سایبان بازویی در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت هر متر سایبان-قیمت سایبان دیواری-قیمت سایبان دستی-قیمت سایبان بازویی برقی-قیمت سایبان مغازه دست دوم-سایبان ارزان قیمت با ما همراه باشید . توصیه ما به هموطنانی که تصمیم به خرید و اجرای هر کدام از تولیدات این شرکت را دارند این می باشد که قبل از هر اقدامی در جهت خرید و سفارش این نوع از سازه ها و محصولات حتما با یکی از مشاورین و متخصصین با تجربه ما ارتباط برقرار نمایید تا ضمن دریافت مشاوره های تخصصی و رایگان از لیست قیمت نهایی با 20 تا 30% تخفیف واقعی مطلع شوید. شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قیمت سایبان بازویی  را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

قیمت سایبان بازویی طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 20 تا 30% تخفیف واقعی و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز می گردد (قیمت هر متر سایبان-قیمت سایبان دیواری-قیمت سایبان دستی-قیمت سایبان بازویی برقی-قیمت سایبان مغازه دست دوم-سایبان ارزان قیمت).

 

MazHJHumFa

امروزه استفاده از سایبان‌ها محدود به مکان‌های و موقعیت‌های خاصی نیست و تقریبا در همه محیط‌ ها از این وسیله استفاده می‎شود. استفاده از سایبان‌ها قدمتی طولانی دارد و نمی‎توان تاریخ دقیقی برای آن در نظر گرفت. بر خلاف گذشته که برای ساخت سایبان‌ها از موادی ماند چوب و پارچه استفاده می‎شد، با پیشرفت علوم و تکنولوژی مواد مختلفی برای ساخت این لوازم استفاده شد که مهم ترین آنها شامل پارچه‌ها برزنتی و ضد آب، آلومینیوم، آهن، استیل، فایبرگلاس، اکریلیک، وینیل و … هستند. سایبان‌ها امروزه در طرح‌ها و مدل‌های مختلفی ساخته می‎شوند که هر کدام برای اهداف خاص و محیط‌های ویژه ای استفاده می‎شوند.

سایبان چیست؟ سایبان‌ها به صورت کلی به ابزارهای گفته می‎شود که می‎توانند از افراد و اشیاء مختلف در برابر عوامل خارجی، طبیعی و غیر طبیعی (مانند باران، برف، نور، ریزش مصالح، پرندگان و حیوانات و…) محافظت می‎کنند. اگرچه امروزه انواع و اقسام مختلف از سایبان‌ها را در محیط‌های مختلف شاهد هستیم اما سایبان‌ها در حالت کلی به دو دسته سایبان‌های ثابت و متحرک تقسیم می‎شوند که هر کدام می‎توانند شامل چند مدل دیگر از سایبان‌ها باشند.

سایبان ثابت به نوعی گفته می‎شود که بعد از نصب شدن دیگر تغییر وضعیت آن و باز و بسته کردن امکان پذیر نیست و دیگر نمی‎توان از آن در حالت و وضعیتی دیگر استفاده کرد. سایبان پارکینگ از جمله مهم ترین نوع سایبان‌های ثابت هستند

سایبان متحرک به نوعی از سایبان‌ها گفته می‎شود که بعد از نصب می‎توان آن را تغییر وضعیت داد و آن را در زوایای مختلف باز و بسته کرد. سایبان‌های متحرک خود به دو دسته سایبان‌های مکانیکی و الکتریکی تقسیم می‎شوند که هر کدام از این دسته‌ها نیز شامل زیر مجموعه‌هایی هستند که هر کدام دارای مزایا و معایب خاص خود هستند.

سایبان بازویی چیست؟ همانطور که از اسم آن پیدا است سایبان بازویی به نوعی از سایبان‌های متحرک اطلاق می‎شود که برای تغییر وضعیت خود از بازوهای مکانیکی استفاده می‎کنند. این سایبان‌ها هم می‎توانند مکانیکی باشند و توسط اهرم‌های دستی باز و بسته شوند و هم اینکه الکتریکی باشند و توسط کنترل از راه دور و ریموت‌ها تغییر وضعیت داده شوند. این سایبان با نام‌های مختلفی از جامه سایبان اتوماتیک، سایبان سیم بکسلی، سایبان مفصلی، سایبان فنری و … شناخته شوند.

moDtaD1syx

مزایای استفاده از سایبان بازویی چیست؟ همانطور که گفته شد رسالت اصلی سایبان‌ها حفاظت از افراد و وسایل مختلف در برابر عوامل خارجی است.  استفاده از سایبان بازویی می‎تواند مزایای مختلفی داشته باشد که مهم ترین آنها به شرح زیر هستند:

1. تغییر وضعیت سایبان باعث می‎شود که در زوایای مختلف و در ابعاد مختلف از آن استفاده کرد

2. از این سایبان می‎توان برای مغازه‌ها، رستوران‌ها و حتی پارکینگ‌ها استفاده کرد

3. این سایبان در ابعاد و اندازه‌های مختلف و بدون محدودیت تولید می‎شود

4. از دیگر مزایای این سایبان می‎توان به تنوع در رنگبندی آن، استفاده از روکش‌های مختلف و امکان تبلیغات بر روی آن اشاره کرد.

5. نصب و استفاده از این سایبان می‎تواند بسیار راحت باشد و در کمترین زمان ممکن زوایای آن را تغییر داد

6. این سایبان می‎تواند به عنوان یکی از زیباترین سایبان‌ها شناخته شود چرا که به راحتی می‎توان آن را با دکوراسیون مغازه‌ها و … هماهنگ کرد

7. این سایبان معمولا برای مناطقی که نور آفتاب به صورت مستقیم می‎تابد مناسب است چرا که بعد از عبور نور آفتاب می‎توان آن را به حالت عادی برگرداند و از مناظر و هوا بیشتر.

قیمت سایبان بازویی چقدر است؟ همانگونه که عنوان شد سایبان‌های بازویی در ابعاد و اندازه‌های مختلفی و با استفاده از مواد سازنده مختلف تولید می‎شود بنابراین نمی‎توان برای آنها قیمت مشخصی عنوان کرد. قیمت سایبان بازویی بر اساس معیارهای متنوعی مانند مواد سازنده قالب و فریم سایبان، نوع پارچه سایبان، نصب و حمل و نقل،  برند و کشور سازنده سایبان، گارانتی محصول، وزن و ابعاد آن، کیفیت و میزان مقاومت آن در برابر آب، نور و …، تعداد سایبان، نوع موتور سایبان، مساحت تحت پوشش و … تعیین می‎شود. شما عزیزان برای اطلاع از قیمت آن، می‌توانید با کارشناسان ما در مجموعه سایه گستر آسیا تماس بگیرید.

UTXUMinhLA

قیمت سایبان بازویی - در این مقاله در مورد موضوعات قیمت هر متر سایبان-قیمت سایبان دیواری-قیمت سایبان دستی-قیمت سایبان بازویی برقی-قیمت سایبان مغازه دست دوم-سایبان ارزان قیمت مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم محصولات خود را با ارزانترین قیمت و20 تا 30% تخفیف واقعی و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. این مجموعه عظیم فنی و اجرایی هم اکنون دارای رزومه و پروژه های بسیار بزرگی در سراسر کشور می باشد و توانسته است تقریبا هر نوع نیاز و خواسته مشتریان را برآورده نماید.مجددا توصیه می کنیم قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 - 05137663056 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

 

Top