سایبان برقی ماشین (Electric Car Jack) یک دستگاه برقی است که برای جک زدن خودروهای سبک و سنگین استفاده می‌شود. این دستگاه با استفاده از برق خودرو یا باطری‌های قابل حمل که به دستگاه متصل می‌شوند، عمل جک زدن را انجام می‌دهد. سایبان برقی ماشین معمولا دارای دکمه‌های کنترل برای بالا و پایین کردن سایبان و همچنین تنظیم ارتفاع برای قرار دادن خودرو در ارتفاع مطلوب است.



استفاده از سایبان برقی ماشین نسبت به سایبان دستی سبک‌تر و راحت‌تر است و باعث می‌شود که کار جک زدن خودرو برای کاربر آسان‌تر و کمتر خسته‌کننده باشد. همچنین، سایبان برقی ماشین برای افرادی که کار با سایبان دستی را بلد نیستند یا برای افرادی که نیاز به جک زدن خودرو برای مدت زمان طولانی دارند، بسیار مفید است.

قیمت سایبان برقی ماشین - سایه گستر آسیا یکی از باسابقه ترین و متخصص ترین شرکت های فنی و مهندسی و الکترونیک در ایران می باشد که سالهاست در زمینه انواع سقف های جمع شونده پارچه ای، سقف های جمع شونده شیشه ای، سازه های جمع شونده استخری، دیوارهای شیشه ای جمع شونده ، چادرهای کششی ، کرکره های پارچه ای ،سایه بان اتومات ،جک پارکینگی ،درب رولاپ ،درب های ریلی ،درب های زیر سقفی ،درب های شیشه ای ، جک بلانکو،جک BFT مدل A40،درب کشویی ، درب شیشه ای تلسکوپی ،درب شیشه ای گرد ،درب شیشه ای گردان ، درب شیشه ای فولدینگ ،راه بند اتومات ،پرده هوا ، سیستم های اکسس کنترل ،حمام مستر فعالیت می نماید.در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت سایبان دستی-سایبان ارزان قیمت-قیمت سایبان پارکینگ خودرو-سایت سایبان برقی-سایبان متحرک-قیمت سایبان-نصب سایبان ماشین خواهیم پرداخت . ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع قیمت سایبان برقی ماشین را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

قیمت سایبان برقی ماشین - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع قیمت سایبان برقی ماشین در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت سایبان دستی-سایبان ارزان قیمت-قیمت سایبان پارکینگ خودرو-سایت سایبان برقی-سایبان متحرک-قیمت سایبان-نصب سایبان ماشین با ما همراه باشید . توصیه ما به هموطنانی که تصمیم به خرید و اجرای هر کدام از تولیدات این شرکت را دارند این می باشد که قبل از هر اقدامی در جهت خرید و سفارش این نوع از سازه ها و محصولات حتما با یکی از مشاورین و متخصصین با تجربه ما ارتباط برقرار نمایید تا ضمن دریافت مشاوره های تخصصی و رایگان از لیست قیمت نهایی با 20 تا 30% تخفیف واقعی مطلع شوید. شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قیمت سایبان برقی ماشین  را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

قیمت سایبان برقی ماشین طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 20 تا 30% تخفیف واقعی و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز می گردد (قیمت سایبان دستی-سایبان ارزان قیمت-قیمت سایبان پارکینگ خودرو-سایت سایبان برقی-سایبان متحرک-قیمت سایبان-نصب سایبان ماشین).

 

w3PVJhNt0C

سایبان برقی به نمونه ای از سایبان ها اطلاق می شود که برای باز و بسته شدن به هیچ گونه نیروی مکانیکی نیاز ندارند و فقط با کمک الکتریسیته می توان برای باز و بسته کردن سایه بان اقدام کرد. سایبان برقی شامل انواع سایه بان می باشد اما به طور معمولا سایبان بازویی بیشتر به صورت برقی تولید می شود. باز و بسته شدن بازو ها سبب می شود که سایبان در محل مورد نظر باز و یا بسته شود.

در صورتی که این نوع از سایبان ها برقی باشند، باز و بسته شدن بازوها به صورت اتوماتیک انجام می شود.سایبان برقی مجهز به یک موتور الکتریکی می باشد که می تواند نیروی الکتریکی را به مکانیکی تبدیل نماید و سایه بان را با کمک ریموت  باز و بسته کند. سایه بان برقی یا سایبان بازویی موتور دار را می توان از بهترین نمونه های سایه بان موجود در بازار دانست.

سایبان برقی ماشین چیست؟ سایبان برقی خودرو میتواند از خودروی شما در مقابل اشعه مضر آفتاب و همینطور در مقابل برف و باران محافظت نماید. سایبان خودرو با ایجاد سایه مناسب در فصول گرم سال باعث میشود فضای داخلی ماشین برای استفاده شما خنک بماند و تبخیر میعانات بنزین نیز اتفاق نیفتد و همینطور رنگ خودروی ارزشمند شما نیز در مقابل اشعه یو وی آفتاب آسیب نبیند.

ساخت سایبان برقی ممکن است در همه شرکت های تولیدی با مشخصات فنی یکسانی انجام نشود، اما معمولا استاندارد هایی برای انواع سایه بان برقی وجود دارد که بهتر است همه شرکت های تولید کننده از این استانداردها پیروی کنند. میزان جلو آمدگی سایبان ها یکی از مهمترین مشخصات فنی یک سایه بان به شمار می رود. در سایبان برقی بهتر است این بخش از سایه بان برقی بیشتر از دو و نیم متر نباشد.

یکی دیگر از مشخصات فنی مربوط به سایه بان برقی که دارای اهمیت زیادی می باشد، شیب آن می باشد. معمولا هر چه شیب سایبان کمترباشد، سایه آن بیشتر شده و همچنین در مواقعی که باران می بارد، آب باران سریع می ریزد و مانع از جمع شدن آب بر روی سایه بان می شود. بهتر است جنس روکش این نوع از سایبان ها نیز خاصیت ضد آب داشته باشد. در غیر این صورت نمی توان در هنگام بارش باران از آن ها استفاده بهینه ای انجام داد.

قیمت سایبان برقی ماشین چقدر است و چگونه می‌توان آن را خریداری کرد؟ خرید سایبان برقی ماشین یکی از دغدغه های اصلی مشتریان بوده و هست. در سال های اخیر تغییر و تحولات بسیار زیادی در زمینه فروش سایبان مغازه انجام شده است. این موضوع باعث شده تا مشتریان بتوانند راحت تر محصول مورد نیاز خود را از هر نقطه ای از کشور تهیه کنند. فروش حضوری و آنلاین به صورت همزمان باعث شده تا افرادی که وقت کافی برای مراجعه حضوری نداشته نیز بتواند به راحتی سایبان مورد نیاز خود را سفارش دهند.

خرید آنلاین سایبان مغازه کمک می کند تا واسطه ها حذف شده و مشتری بتواند محصول مورد نظر خود را با قیمت واقعی خریداری کند.فروش آنلاین سایه بان مغازه باعث شده تا شرکت های تولیدی نیز بتوانند با صرف کمترین هزینه، محصول خود را به فروش برسانند. بدین ترتیب خرید و فروش آنلاین سایه بان مغازه باعث شده هم شرکت های سازنده و هم مصرف کننده سایه بان مغازه به هدف خود برسند. خرید آنلاین سایه بان مغازه کمک می کند تا رفت و آمد ها بسیار کمتر شوند. این موضوع می تواند به جلوگیری از آلودگی محیط زیست نیز کمک کند. شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع از قیمت سایبان برقی ماشین با کارشناسان ما در مجموعه سایه گستر آسیا تماس بگیرید.

قیمت سایبان برقی ماشین - در این مقاله در مورد موضوعات قیمت سایبان دستی-سایبان ارزان قیمت-قیمت سایبان پارکینگ خودرو-سایت سایبان برقی-سایبان متحرک-قیمت سایبان-نصب سایبان ماشین مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم محصولات خود را با ارزانترین قیمت و20 تا 30% تخفیف واقعی و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. این مجموعه عظیم فنی و اجرایی هم اکنون دارای رزومه و پروژه های بسیار بزرگی در سراسر کشور می باشد و توانسته است تقریبا هر نوع نیاز و خواسته مشتریان را برآورده نماید.مجددا توصیه می کنیم قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 - 05137663056 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

Top