درب کشویی بالکن یا همان درب کشویی شیشه‌ای برای اتاق‌هایی با بالکن و یا پنجره باز شو، استفاده می‌شود. این نوع درب بر روی ریل‌هایی نصب می‌شود که به دو دیوار متصل می‌شوند و در طولانی‌ترین مسیر باز شدن، به محوطه باز شده و به کاربر اجازه می‌دهد تا به صورت کامل از نمای خارجی برخوردار شود.



این درب‌ها عموما از شیشه سکوریت ساخته شده‌اند و می‌توانند به صورت شیشه‌ای تمام یا شیشه‌ای بخشی باشند. این درب‌ها در طراحی داخلی و خارجی منازل و هتل‌ها و رستوران‌ها و محل‌های دیگری که به فضای باز دسترسی دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرند.

قیمت درب کشویی بالکن - سایه گستر آسیا یکی از باسابقه ترین و متخصص ترین شرکت های فنی و مهندسی و الکترونیک در ایران می باشد که سالهاست در زمینه انواع سقف های جمع شونده پارچه ای، سقف های جمع شونده شیشه ای، سازه های جمع شونده استخری، دیوارهای شیشه ای جمع شونده ، چادرهای کششی ، کرکره های پارچه ای ،سایه بان اتومات ،جک پارکینگی ،درب رولاپ ،درب های ریلی ،درب های زیر سقفی ،درب های شیشه ای ، جک بلانکو،جک BFT مدل A40،درب کشویی ، درب شیشه ای تلسکوپی ،درب شیشه ای گرد ،درب شیشه ای گردان ، درب شیشه ای فولدینگ ،راه بند اتومات ،پرده هوا ، سیستم های اکسس کنترل ،حمام مستر فعالیت می نماید.در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت درب ریلی آلومینیومی-قیمت درب کشویی پی وی سی-درب کشویی آلومینیومی تراس-درب تراس دوجداره-مدل درب ریلی آلومینیومی-قیمت شیشه بالکن ریلی تاشو خواهیم پرداخت . ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع قیمت درب کشویی بالکن را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

قیمت درب کشویی بالکن - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع قیمت درب کشویی بالکن در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت درب ریلی آلومینیومی-قیمت درب کشویی پی وی سی-درب کشویی آلومینیومی تراس-درب تراس دوجداره-مدل درب ریلی آلومینیومی-قیمت شیشه بالکن ریلی تاشو با ما همراه باشید . توصیه ما به هموطنانی که تصمیم به خرید و اجرای هر کدام از تولیدات این شرکت را دارند این می باشد که قبل از هر اقدامی در جهت خرید و سفارش این نوع از سازه ها و محصولات حتما با یکی از مشاورین و متخصصین با تجربه ما ارتباط برقرار نمایید تا ضمن دریافت مشاوره های تخصصی و رایگان از لیست قیمت نهایی با 20 تا 30% تخفیف واقعی مطلع شوید. شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قیمت درب کشویی بالکن  را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

قیمت درب کشویی بالکن طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 20 تا 30% تخفیف واقعی و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز می گردد (قیمت درب ریلی آلومینیومی-قیمت درب کشویی پی وی سی-درب کشویی آلومینیومی تراس-درب تراس دوجداره-مدل درب ریلی آلومینیومی-قیمت شیشه بالکن ریلی تاشو).

 

GLVUzIuSW7

امروزه درب های کشویی مورد استفاده در بالکن منازل از محبوبیت و کارایی بهتری برخوردارند. به طوری که دیگر شاهد استفاده کمتری از نرده های فلزی و استیل و چوبی برای فضای بالکن ها هستیم. درب های کشویی بالکن امکان دسترسی آسان به فضای کل بالکن و پاسیو را برای کاربران خود به وجود آورده است. شیشه بالکن منظره و دید منحصر به فردی را برای افراد ایجاد می کند. با نصب بالکن شیشه ای از تماشای محیط بیرون لذت خواهید برد.

معمولا درب های قدیمی به شکل لولایی طراحی و مورد استفاده قرار می گیرند ولی درب های کشویی بدون این که نیازی به موتور داشته باشند در مسیر ریلی باز و بسته می گردند. درب های کشویی بالکن ریلی در فریم های مختلفی ساخته و به بازار عرضه می گردند.

از جمله فریم های مورد استفاده در ساخت درب های کشویی بالکنی عبارتند از:

۱_فریم فایبر گلس: فایبر گلس در برابر آب و هوای مختلف مقاومت خوبی را از خود نشان می دهد.

۲_فریم آلومینیومی: این نوع فریم ظریف و در برابر خوردگی و زنگ زدگی بسیار مقاوم است. لازم به ذکر است این نوع فریم از مواد قابل بازیافت ساخته شده و به محیط زیست آسیب نمی رساند.

۳_فریم فولادی: این فریم از بقیه فریم ها سنگین تر است . هم چنین فولاد به کاربرده شده در این فریم ضد زنگ بوده و استحکام بیشتری را دارا است.فولاد استفاده شده نیز قابل بازیافت و مقاوم در برابر هوا و رطوبت است . بهره گیری از چنین فریم هایی در ساخت درب شیشه ای ریلی نیاز به مراقبت کمتری دارد.

درب کشویی بالکن برای شما چه مزایایی در بر خواهد داشت؟

1) افزایش فضای در دسترس و صرفه جویی در فضا: زمانی که شما بخواهید بالکن قدیمی خود را با شیشه بالکن ریلی تعویض نمایید به این هدف دست پیدا خواهید کرد. علت گستردگی فضا مربوط به نحوه باز و بسته درب شیشه ای ریلی است چرا که درهای لولایی قدیمی به هنگام استفاده فضای زیادی را اشغال می کنند. درب شیشه ای ریلی فقط بر روی ریل حرکت کرده و جایی را اشغال نمی کنند. همین ویژگی شیشه بالکن دسترسی آسان به فضا را برای کاربران فراهم می سازد. در هر فصلی از سال شما قادر به استفاده از این تکنولوژی خواهید بود.

2) افزایش دید: با به کاربردن شیشه بالکن ریلی در محیط آپارتمانی خود از تماشای محیط بیرون لذت خواهید برد. شیشه ای بودن این نوع بالکن باعث افزایش دید می شود.

3) بهره بردن از نور طبیعی: با نصب شیشه بالکن از نور طبیعی بهره ببرید و خانه ای پر نور برای خود مهیا سازید.

4) بهره وری از انرژی: این درب های شیشه ای ریلی بالکن از شیشه سکوریت و عایق دار ساخته می شوند و از هدر رفت انرژی جلوگیری به عمل می آید. شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع از قیمت درب کشویی بالکن با کارشناسان ما در مجموعه سایه گستر آسیا تماس بگیرید.

قیمت درب کشویی بالکن - در این مقاله در مورد موضوعات قیمت درب ریلی آلومینیومی-قیمت درب کشویی پی وی سی-درب کشویی آلومینیومی تراس-درب تراس دوجداره-مدل درب ریلی آلومینیومی-قیمت شیشه بالکن ریلی تاشو مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم محصولات خود را با ارزانترین قیمت و20 تا 30% تخفیف واقعی و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. این مجموعه عظیم فنی و اجرایی هم اکنون دارای رزومه و پروژه های بسیار بزرگی در سراسر کشور می باشد و توانسته است تقریبا هر نوع نیاز و خواسته مشتریان را برآورده نماید.مجددا توصیه می کنیم قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 - 05137663056 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

Top