سایبان چتری (Canopy Tent Pole) به عنوان قسمتی از چادرهایی که در فضای باز برای محافظت از افراد در برابر آفتاب، باران، باد و سایر عوامل آب و هوایی استفاده می‌شوند، به کار می‌رود. سایبان‌های چتری به شکل نوارهای فلزی هستند که به طول مورد نیاز برش داده می‌شوند و به همراه دیگر اجزای چادر نصب می‌شوند.



سایبان‌های چتری معمولاً از آلومینیوم، فولاد و یا فیبرگلاس ساخته می‌شوند. سایبان‌های آلومینیوم به دلیل سبک بودن و مقاومت به خوردگی، محبوبیت بیشتری نسبت به دیگر مواد دارند. همچنین، سایبان‌های فیبرگلاس به دلیل وزن سبک و عدم هدررفتار در برابر خوردگی، انعطاف‌پذیری بالا و مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی نامساعد محبوبیت دارند.

سایبان‌های چتری با اتصال به یکدیگر، در قالب چهارچوبی برای پشتیبانی از پارچه چادر و ایجاد فضایی مناسب برای محافظت از افراد در فضای باز استفاده می‌شوند. همچنین، با توجه به مواد مورد استفاده در ساخت آن‌ها، می‌توانند در برابر شرایط آب و هوایی نامساعد و ضربه‌های ناگهانی مقاومت نشان دهند.

قیمت سایبان چتری - سایه گستر آسیا یکی از باسابقه ترین و متخصص ترین شرکت های فنی و مهندسی و الکترونیک در ایران می باشد که سالهاست در زمینه انواع سقف های جمع شونده پارچه ای، سقف های جمع شونده شیشه ای، سازه های جمع شونده استخری، دیوارهای شیشه ای جمع شونده ، چادرهای کششی ، کرکره های پارچه ای ،سایه بان اتومات ،جک پارکینگی ،درب رولاپ ،درب های ریلی ،درب های زیر سقفی ،درب های شیشه ای ، جک بلانکو،جک BFT مدل A40،درب کشویی ، درب شیشه ای تلسکوپی ،درب شیشه ای گرد ،درب شیشه ای گردان ، درب شیشه ای فولدینگ ،راه بند اتومات ،پرده هوا ، سیستم های اکسس کنترل ،حمام مستر فعالیت می نماید.در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت سایبان چتری دست دوم-سایبان چتری برزنتی-تولیدی سایبان چتری-قیمت سایبان چتری پایه وسط-قیمت سایبان چتری بزرگ-سایبان چتری قابل حمل-سایبان چتری خواهیم پرداخت . ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع قیمت سایبان چتری را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

قیمت سایبان چتری - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع قیمت سایبان چتری در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت سایبان چتری دست دوم-سایبان چتری برزنتی-تولیدی سایبان چتری-قیمت سایبان چتری پایه وسط-قیمت سایبان چتری بزرگ-سایبان چتری قابل حمل-سایبان چتری با ما همراه باشید . توصیه ما به هموطنانی که تصمیم به خرید و اجرای هر کدام از تولیدات این شرکت را دارند این می باشد که قبل از هر اقدامی در جهت خرید و سفارش این نوع از سازه ها و محصولات حتما با یکی از مشاورین و متخصصین با تجربه ما ارتباط برقرار نمایید تا ضمن دریافت مشاوره های تخصصی و رایگان از لیست قیمت نهایی با 20 تا 30% تخفیف واقعی مطلع شوید. شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قیمت سایبان چتری  را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

قیمت سایبان چتری طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 20 تا 30% تخفیف واقعی و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز می گردد (قیمت سایبان چتری دست دوم-سایبان چتری برزنتی-تولیدی سایبان چتری-قیمت سایبان چتری پایه وسط-قیمت سایبان چتری بزرگ-سایبان چتری قابل حمل-سایبان چتری).

 

YI5sDFYB2V

سایبان چتری چیست و چه کاربردی دارد؟ سازه ای ثابت یا متحرک است که برای استفاده از فضای باز جلوی رستوران ها و کافه ها کاربرد دارد و بهترین امکان رو برای پذیرایی از مشتریان در فضای باز فراهم میکند. سایبان چتری در ابعاد مختلف بسته به مکان مورد نظر تولید میشود و بسته به نوع آلیاژ استفاده شده در آن سبک یا سنگین است و قابلیت جابجایی و تغییر زاویه را دارد.

نکات طراحی و ساخت سایبان چتری چیست؟ برای طراحی سایبان چتری ابتدا به اندازه گیری میزان وزش باد در آن منطقه می پردازند. علاوه بر آن این نوع سایبان به منظور حفاظت از باران نیز ساخته می شود.

سطح پوشش داده شده توسط سایبان چتری محدود می باشد از این رو هرگاه مشتریان درخواست پوشش دادن یک منطقه وسیع را داشته باشند به آن ها پیشنهاد می گردد که از چند سایبان در کنار یکدیگر استفاده نمایند. اهرم نگه دارنده سایبان آلاچیق ساخته شده از پایه استیل به دو سبک پایه وسط و پایه کنار می باشد که در برابر زنگ زدگی مقاوم است.

چتر پایه کنار با طراحی منحصربفرد و زیبای خود به صورت مربع و هشت ضلعی تولید می گردد. این سایبان به دلیل نداشتن ستون وسط ، فضای مرده ایجاد نکرده و می توان از تمامی فضای زیر آن استفاده نمود. سقف این سایبان پایه کنار ترکیب چوب روسی و پارچه بوده و جنس ستون آن آهن است و رنگ پایه و ستون آهنی این سایبان چتری به صورت الکترواستاتیک می باشد.

چتر پایه کنار مربع 3×3 و هشت ضلعی قطر 4 متر به ترتیب 9 و 12 متر سایه دهی دارند و این چتر به وسیله ی وینچ قدرتمندی که در پشت ستون آن قرار دارد باز و بسته می شود. وزن پایه ی این چتر ۵۰ کیلوگرم است که سبب مقاومت بالای آن در برابر باد می گردد.

پارچه ی استفاده شده ، پارچه ی ضدآب است که آب به هیچ عنوان در آن نفوذ نکرده و در برابر پوسیدگی کاملا مقاوم است. مکانیزم محرک سایبان آلاچیق (چتری) به دو صورت لغزنده و یا رفت و برگشتی می باشد. با وجود نیاز بدن به نور آفتاب، گاهی اوقات آفتاب می‌تواند سلب آرامش کند. در چنین شرایطی یک سایبان چتری از شرکت سایبان متین به راحتی آسایش مورد نیاز شما را فراهم می کند.

سایبان چتری سایه بزرگی در زیر خود ایجاد می کند که شما و مهمانانتان می توانید از آن لذت ببرید. این نوع سایبان بر روی یک پایه قرار خواهد داشت. قسمت پایین ستون چتر دارای نوک تیزی است که در زمین های شنی یا ماسه ای نیز می تواند در زمین فرو رفته و به راحتی نصب شود

اجزای سایبان چتری چیست؟

انواع پارچه سایبان چتری: پارچه برزنتی – پارچه پی وی سی– پارچه نانو با خلبانی – پارچه فلکسی

انواع پایه سایبان چتری: سایبان چتری پایه وسط – سایبان چتری پایه کنار

آلیاژ این پایه ها از فولاد و آلومینیوم تشکیل شده و برای رنگ امیزی آنها از رنگ های کوره ای استفاده شده است.

وزن پایه سایبان چتری حدود 80 کیلوگرم و وزن چتر سایبان چتری نیز حدود 15 کیلوگرم می باشد.

سایبان چتری کجا استفاده میشود؟ سایبان های چتری را میتوان در فضای باز جلوی کافه ها و رستوران ها برای پذیرایی از مشتریان استفاده کرد. سایبان چتری بهترین گزینه برای رستوران های ساحلی میباشد برای لذت بردن از فضای کنار دریا. سایبان چتری بهترین انتخاب برای گذراندن اوقات خوش با خانواده در حیاط خانه سایبان چتری در پارک ها و فضای سبز نیز قابل استفاده میباشد.

شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع از قیمت سایبان چتری با کارشناسان ما در مجموعه سایه گستر آسیا تماس بگیرید.

قیمت سایبان چتری - در این مقاله در مورد موضوعات قیمت سایبان چتری دست دوم-سایبان چتری برزنتی-تولیدی سایبان چتری-قیمت سایبان چتری پایه وسط-قیمت سایبان چتری بزرگ-سایبان چتری قابل حمل-سایبان چتری مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم محصولات خود را با ارزانترین قیمت و20 تا 30% تخفیف واقعی و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. این مجموعه عظیم فنی و اجرایی هم اکنون دارای رزومه و پروژه های بسیار بزرگی در سراسر کشور می باشد و توانسته است تقریبا هر نوع نیاز و خواسته مشتریان را برآورده نماید.مجددا توصیه می کنیم قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 - 05137663056 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

Top