سایبان دستی ماشین یک ابزار کاربردی است که برای نشانه‌گذاری در صنایع خودروسازی و تعمیرات خودرو استفاده می‌شود. این ابزار شبیه به سایبان دستی است که در ساختمان‌ها و صنایع ساختمانی استفاده می‌شود، با این تفاوت که برای استفاده در صنعت خودروسازی، شکل و اندازه آن به گونه‌ای تغییر یافته است که بتواند به راحتی در فضای بسته و بسیار محدودی که در داخل خودروها وجود دارد، کار کند.



سایبان دستی ماشین معمولاً شامل یک شیاری است که در آن رنگ قرار می‌گیرد و در طول آن به صورت یک خط باریک روی سطح خودرو رسم می‌شود. این ابزار به کمک رنگ‌های خاصی که برای این منظور طراحی شده‌اند، عمل می‌کند. از این رو، سایبان دستی ماشین برای نشانه‌گذاری در فرایند نقاشی و اصلاح ضربه‌ها و خط‌های کوچک در خودروها، بسیار مفید است.

استفاده از سایبان دستی ماشین به صورت دستی و با فشار دادن روی سر آن انجام می‌شود و برای کاربردهایی که به دقت و دقت بالا نیاز دارند، باید از دستگاه‌های پیشرفته‌تری استفاده کرد.

قیمت سایبان دستی ماشین - سایه گستر آسیا یکی از باسابقه ترین و متخصص ترین شرکت های فنی و مهندسی و الکترونیک در ایران می باشد که سالهاست در زمینه انواع سقف های جمع شونده پارچه ای، سقف های جمع شونده شیشه ای، سازه های جمع شونده استخری، دیوارهای شیشه ای جمع شونده ، چادرهای کششی ، کرکره های پارچه ای ،سایه بان اتومات ،جک پارکینگی ،درب رولاپ ،درب های ریلی ،درب های زیر سقفی ،درب های شیشه ای ، جک بلانکو،جک BFT مدل A40،درب کشویی ، درب شیشه ای تلسکوپی ،درب شیشه ای گرد ،درب شیشه ای گردان ، درب شیشه ای فولدینگ ،راه بند اتومات ،پرده هوا ، سیستم های اکسس کنترل ،حمام مستر فعالیت می نماید.در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت سایبان ماشین-سایبان ماشین سیار-سایبان تاشو-قیمت سایبان پارکینگ خودرو-سایبان ارزان قیمت-قیمت سایبان چتری ماشین-سایبان ماشین متحرک-سایبان ماشین تاشو خواهیم پرداخت . ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع قیمت سایبان دستی ماشین را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

قیمت سایبان دستی ماشین - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع قیمت سایبان دستی ماشین در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت سایبان ماشین-سایبان ماشین سیار-سایبان تاشو-قیمت سایبان پارکینگ خودرو-سایبان ارزان قیمت-قیمت سایبان چتری ماشین-سایبان ماشین متحرک-سایبان ماشین تاشو با ما همراه باشید . توصیه ما به هموطنانی که تصمیم به خرید و اجرای هر کدام از تولیدات این شرکت را دارند این می باشد که قبل از هر اقدامی در جهت خرید و سفارش این نوع از سازه ها و محصولات حتما با یکی از مشاورین و متخصصین با تجربه ما ارتباط برقرار نمایید تا ضمن دریافت مشاوره های تخصصی و رایگان از لیست قیمت نهایی با 20 تا 30% تخفیف واقعی مطلع شوید. شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قیمت سایبان دستی ماشین  را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

قیمت سایبان دستی ماشین طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 20 تا 30% تخفیف واقعی و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز می گردد (قیمت سایبان ماشین-سایبان ماشین سیار-سایبان تاشو-قیمت سایبان پارکینگ خودرو-سایبان ارزان قیمت-قیمت سایبان چتری ماشین-سایبان ماشین متحرک-سایبان ماشین تاشو).

 

W1WMRQoRee

سایبان ماشین  یکی از کاربردی ترین انواع سایبان ثابت و متحرک می باشد و برای پوشش فضای باز ساختمان ، حیاط و اداره و فروشگاه استفاده می شود. تمام مراحل طراحی و ساخت سازه سایبان ماشین در کارگاه انجام می شود. قرار گرفتن انسان و اجسام و دیگر موجودات در معرض نور آفتاب در کنار فواید آن، ضررهایی نیز به دنبال دارد. این ضررها باعث تکاپوی آدمی برای به کار گرفتن حداقل تلاش خود جهت نگهداری و محافظت از خود و وسایل است.

به طور مثال، قرار گرفتن خودرو در معرض نور خورشید، آسیب‌هایی به بدنه و موتور خواهد رساند. از این رو سایبان‌هایی طراحی و تولید شده‌اند تا از خودرو و دیگر مواد موجود در مرکز تابش آفتاب مراقبت کنند. این سایبان‌ها که به سایبان ماشین نام‌ گذاری شده‌اند، با مقاومت و طول عمر بالا از ماشین در برابر نه تنها تابش خورشید بلکه بارش برف و باران و حتی گرد و خاک محافظت می‌کنند و سپری در مقابل آسیب می‌شوند.

در واقع این سایبان نوعی سقف برای خودرو می‌باشد و محل پارک خودرو را نیز چه در پارکینگ‌های بزرگ و چه در پارکینگ خانه‌ها مشخص می‌سازد.

انواع سایبان ماشین چیست؟ سایبان ماشین از انواع مختلفی برخوردار است. سایبان خودرو به دو مدل ثابت و متحرک تقسیم می‌شوند. مدل ثابت سایبانی است که در مکان نصب شده و امکان جا به جایی یا باز و بسته شدن و هم‌ چنین انتقال به مکان‌های دیگر را ندارد.

مدل متحرک نوعی است که قابلیت حمل و نقل و استفاده در مسافرت و باز و بسته شدن یا حتی گسترده شدن اندازه سایبان را پیدا می‌کند. این مدل سایبان ماشین بسیار انعطاف پذیر بوده و به دو صورت دستی و برقی تولید می‌شوند. علاوه بر این‌ها سایبان‌های ماشینی از لحاظ جنس به انواع فلزی، آلومینیومی، چوبی، پی وی سی، فولادی و غیره تقسیم می‌شود.

سایبان‌های فلزی بسیار مقاوم هستند اما امروزه کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرند. سایبان پی وی سی نیز قابلیت جدا شدن اجزا و اتصال چند باره آن‌ها به یکدیگر را دارد و به سایبان همراه خودرو معروف است. سایبان‌ ماشین هم چنین به لحاظ اندازه به دسته‌های بزرگ گسترده، متوسط و کوچک جهت پارکینگ خانه گروه بندی می‌شود.

سایبان ماشین بدون پایه در محیط هایی که کمبود فضا وجود دارد و امکان نصب پایه در زمین نیست به کار میرود. امروزه انواع مختلفی از این سایبان در دسترس است. سایبان بدون پایه از خود ماشین برای فراهم کردن سایه بهره می گیرد. بدین صورت که یک پایه کوچک و اغلب آهنربایی بر روی سقف ماشین قرار می گیرد و سطح سایه گستر که معمولا یکی از انواع پارچه است، به کمک بازوهایی بر روی آن گسترده می شود. همچون دیگر سایبان ها، عملکرد این نوع سایبان نیز می تواند به صورت اتوماتیک و یا دستی باشد.

کاربرد سایبان ماشین چیست؟ سایبان‌ها غالبا برای محافظت از تابش خورشید و بارش باران و برف مورد استفاده قرار می‌گیرند اما سایبان ماشین موارد استفاده‌ی دیگری نیز دارد. سایبان‌های ماشین، خودرو را از هر گونه برخورد اجسام ضربه زننده و یخ زدگی محافظت می‌کند.

این سایبان‌ها هم چنین باعث سالم و تمیز ماندن بدنه ماشین و طول عمر بیشتر خودرو می‌شوند. البته هر کدام از مدل‌های سایبان جهت محافظت از ماشین با توجه به جنس، اندازه، نوع قالب و چهارچوب دارای کارکرد متفاوتی هستند.

به طور مثال کارکرد سایبان‌هایی که مانند چتر بر روی باربند ماشین نصب می‌شوند با سایبانی که دارای پا‌یه‌های مستحکم هستند و هم خودرو و افراد را مصون نگه می‌دارد، متفاوت می‌باشد.

سایبان‌ها بر اساس سایز آن‌ها عموما فضای زیادی را برای پارک خودروها در اختیار می‌گذارند. سایبان ماشین هم چنین می‌تواند آلاچیقی زیبا برای گذران اوقات فراغت باشد و از طرفی به عنوان یک سازه‌ی محکم و ضد ضربه آسیب برخورد هر گونه جسم و فلزات خطرناک و آسیب رساننده را دفع می‌کند.

شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع از قیمت سایبان دستی ماشین از سایت سایه گستر آسیا دیدن کرده و یا با کارشناسان ما در این مجموعه تماس بگیرید.

قیمت سایبان دستی ماشین - در این مقاله در مورد موضوعات قیمت سایبان ماشین-سایبان ماشین سیار-سایبان تاشو-قیمت سایبان پارکینگ خودرو-سایبان ارزان قیمت-قیمت سایبان چتری ماشین-سایبان ماشین متحرک-سایبان ماشین تاشو مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم محصولات خود را با ارزانترین قیمت و20 تا 30% تخفیف واقعی و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. این مجموعه عظیم فنی و اجرایی هم اکنون دارای رزومه و پروژه های بسیار بزرگی در سراسر کشور می باشد و توانسته است تقریبا هر نوع نیاز و خواسته مشتریان را برآورده نماید.مجددا توصیه می کنیم قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 - 05137663056 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

Top