سایبان فنری یا "سایبان سرعتی" یک قطعه مکانیکی است که به صورت عمودی بر روی سیستم آماتوری و یا قطعات ماشین قرار می‌گیرد و به وسیله‌ی فنر به بدنه‌ی ماشین متصل می‌شود. وظیفه‌ی اصلی سایبان فنری، جذب و تسکین تکان‌ها و لرزش‌های ایجاد شده در ماشین در حین رانندگی است.



سایبان فنری از جنس‌های مختلفی مانند فلزی، پلاستیکی و یا کامپوزیتی تولید می‌شود و در بستر خودروهای مختلف مانند خودروهای شاسی بلند، ون‌ها، اتوبوس‌ها و ... به کار می‌روند. همچنین در دیگر صنایع نیز برای جذب لرزش و تکان‌های ایجاد شده در ماشین آلات، سایبان فنری استفاده می‌شود.

قیمت سایبان فنری - سایه گستر آسیا یکی از باسابقه ترین و متخصص ترین شرکت های فنی و مهندسی و الکترونیک در ایران می باشد که سالهاست در زمینه انواع سقف های جمع شونده پارچه ای، سقف های جمع شونده شیشه ای، سازه های جمع شونده استخری، دیوارهای شیشه ای جمع شونده ، چادرهای کششی ، کرکره های پارچه ای ،سایه بان اتومات ،جک پارکینگی ،درب رولاپ ،درب های ریلی ،درب های زیر سقفی ،درب های شیشه ای ، جک بلانکو،جک BFT مدل A40،درب کشویی ، درب شیشه ای تلسکوپی ،درب شیشه ای گرد ،درب شیشه ای گردان ، درب شیشه ای فولدینگ ،راه بند اتومات ،پرده هوا ، سیستم های اکسس کنترل ،حمام مستر فعالیت می نماید.در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت سایبان چتری-قیمت سایبان مغازه دست دوم-قیمت سایبان دیواری-قیمت سایبان بازویی دستی-قیمت سایبان مغازه-قطعات سایبان دستی-محاسبه قیمت سایبان خواهیم پرداخت . ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع قیمت سایبان فنری را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

قیمت سایبان فنری - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع قیمت سایبان فنری در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت سایبان چتری-قیمت سایبان مغازه دست دوم-قیمت سایبان دیواری-قیمت سایبان بازویی دستی-قیمت سایبان مغازه-قطعات سایبان دستی-محاسبه قیمت سایبان با ما همراه باشید . توصیه ما به هموطنانی که تصمیم به خرید و اجرای هر کدام از تولیدات این شرکت را دارند این می باشد که قبل از هر اقدامی در جهت خرید و سفارش این نوع از سازه ها و محصولات حتما با یکی از مشاورین و متخصصین با تجربه ما ارتباط برقرار نمایید تا ضمن دریافت مشاوره های تخصصی و رایگان از لیست قیمت نهایی با 20 تا 30% تخفیف واقعی مطلع شوید. شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قیمت سایبان فنری  را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

قیمت سایبان فنری طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 20 تا 30% تخفیف واقعی و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز می گردد (قیمت سایبان چتری-قیمت سایبان مغازه دست دوم-قیمت سایبان دیواری-قیمت سایبان بازویی دستی-قیمت سایبان مغازه-قطعات سایبان دستی-محاسبه قیمت سایبان).

 

cq6eVMEXec

سایه بان فنری (بازویی) چیست؟ سایبان فنری به عنوان یکی از جدیدترین انواع سایبان‌های تولید شده است که مزیت اصلی و مهم آن متحرک بودن آن است. منظور از متحرک بودن سایبان، قابلیت باز و بسته شدن آن است. حال این باز شدن و جمع شدن هم می‌تواند توسط موتور برقی صورت گیرد و هم می‌تواند توسط نیروی انسانی و توسط اهرم باز و بسته کننده بازوهای سایبان این عمل صورت گیرد. در نتیجه به سایبان‌های فنری، بازویی و یا برقی نیز گفته می‌شود.سایه بان بان فنری را در بازار معمولا با نام های مختلفی از جمله سایه بان بازویی می شناسند

سایبان فنری معمولا از فلزات تولید نمی شود و دوخت این سایبان ها از برزنت و پارچه های رنگی جذاب است سایبان صندلی های آفتاب گیر در کنار ساحل از این نوع است سایبان فنری اتوماتیک به صورت جمع شونده طراحی شده است و با گیربکس کار می کند از این سایبان ها به عنوان سایبان های بازویی یاد می شود گیربکس سایبان فنری به وسیله روغن کار می کند و باعث بسته شدن یا باز شدن کامل سایبان می شود. لازم به ذکر است که استفاده از سایبان فنری بازویی در همه مناطق با هر شرایط آب و هوایی امکان پذیر است با توجه به این که باید در مناطق مرطوب از متریال آلومینیوم برای جلوگیری از خوردگی و زنگ زدگی استفاده شود .

 

 سایه بان فنری یکی از انواع روش های تبلیغاتی شرکت ها است البته استفاده از این سایبان ها به دلیل محدود شدن دید نوشته ها بر روی آنها کمتر در موارد تبلیغاتی استفاده می شود اما برای محصولات خوراکی و طراحی گرافیکی روی آنها می توانند مناسب باشند بیشترین تولید سایبان فنری از برزنت و پارچه های مقاوم است که به راحتی بتوان با استفاده از گیربکس های مخصوص و کوچک آنها را باز و بسته کرد در بدنه این سایبان ها از فنر استفاده می شود که به شکل بازویی طراحی شده است در نتیجه این بازوها به فضای کمتری نیاز دارند و راحت تر حمل می شوند.

سایبان فنری از قسمت های مختلفی تشکیل شده است. این بخش‌ها در کنار هم قرار داده می‌شوند و به طور حرفه‌ای مونتاژ می‌شوند. مونتاژ سایبان فنری می‌تواند در محل نصب آن و یا در شرکت و کارگاه انجام بگیرد. اگر این عملیات در کارگاه انجام شود مزایای بسیار بیشتری هم خواهد داشت. به طور کلی میتوان گفت یکی از عواملی که باعث می‌شود عمر سایبان فنری بیشتر شود، انجام طراحی و ساخت و نصب آن توسط افراد متخصص این کار است. همچنین در اجرای سایبان فنری لازم است تا از تجهیزاتی ویژه نیز استفاده شود.

روکشی که در سایبان فنری استفاده می شود معمولا در 3 نوع طراحی میشود: روکش پلی استر با روکش دورو، روکش پارچه‌ای در طرح‌ها و رنگ های مختلف، روکش فلکسی با چاپ دیجیتال برای طراحی بر روی سایبان و استفاده از آن به عنوان سایبان تلبیغاتی در مغازه ها.

چرا به نام سایبان فنری بازویی شناخته می شود ؟ درون بازوان این سایبان فنرهایی طراحی شده است که مقاومت و توان تحمل وزن را افزایش می دهد به همین دلیل به آن سایبان فنری بازویی گفته می شود. شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع از قیمت سایبان فنری با کارشناسان ما در مجموعه سایه گستر آسیا تماس بگیرید.

قیمت سایبان فنری - در این مقاله در مورد موضوعات قیمت سایبان چتری-قیمت سایبان مغازه دست دوم-قیمت سایبان دیواری-قیمت سایبان بازویی دستی-قیمت سایبان مغازه-قطعات سایبان دستی-محاسبه قیمت سایبان مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم محصولات خود را با ارزانترین قیمت و20 تا 30% تخفیف واقعی و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. این مجموعه عظیم فنی و اجرایی هم اکنون دارای رزومه و پروژه های بسیار بزرگی در سراسر کشور می باشد و توانسته است تقریبا هر نوع نیاز و خواسته مشتریان را برآورده نماید.مجددا توصیه می کنیم قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 - 05137663056 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

Top