سایبان ماشین متحرک یک دستگاه حفاظتی است که بر روی بدنه ماشین نصب می‌شود و در صورت برخورد با سطح بلند، مانند کناره جاده، کوچه، ستون یا سایر موانع، از آسیب دیدن بدنه ماشین جلوگیری می‌کند. این دستگاه به صورت یک تیری یا نواری قوسی شکل در ارتفاعی مناسب از زمین، بر روی بدنه ماشین نصب می‌شود.



در ماشین‌هایی که برای رانندگی در جاده‌های کوهستانی، دشتی و خاکی استفاده می‌شوند، استفاده از سایبان متحرک بسیار مهم است. زیرا در این جاده‌ها، بلندی‌ها و فرودگاه‌های زیادی وجود دارد که در صورت برخورد با آن‌ها، بدنه ماشین آسیب دیده و هزینه تعمیرات آن بسیار بالا خواهد بود. در نتیجه، نصب سایبان ماشین متحرک به صورتی که به بدنه ماشین ثابت نباشد، به راحتی قابل تنظیم و حرکت است و در صورت برخورد با موانع، بدنه ماشین را محافظت می‌کند، می‌تواند برای رانندگانی که در این شرایط رانندگی می‌کنند، بسیار مفید باشد.

rgG6Atw4Cw

قیمت سایبان ماشین متحرک - سایه گستر آسیا یکی از باسابقه ترین و متخصص ترین شرکت های فنی و مهندسی و الکترونیک در ایران می باشد که سالهاست در زمینه انواع سقف های جمع شونده پارچه ای، سقف های جمع شونده شیشه ای، سازه های جمع شونده استخری، دیوارهای شیشه ای جمع شونده ، چادرهای کششی ، کرکره های پارچه ای ،سایه بان اتومات ،جک پارکینگی ،درب رولاپ ،درب های ریلی ،درب های زیر سقفی ،درب های شیشه ای ، جک بلانکو،جک BFT مدل A40،درب کشویی ، درب شیشه ای تلسکوپی ،درب شیشه ای گرد ،درب شیشه ای گردان ، درب شیشه ای فولدینگ ،راه بند اتومات ،پرده هوا ، سیستم های اکسس کنترل ،حمام مستر فعالیت می نماید.در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت سایبان ماشین-مدل سایبان ماشین-قیمت سایبان چتری ماشین-سایبان ارزان قیمت-خرید سایبان متحرک-سایبان جمع شونده خودرو-قیمت سایبان متحرک-قیمت سایبان پارکینگ خودرو خواهیم پرداخت . ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع قیمت سایبان ماشین متحرک را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

2pyejEJeay

قیمت سایبان ماشین متحرک - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع قیمت سایبان ماشین متحرک در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت سایبان ماشین-مدل سایبان ماشین-قیمت سایبان چتری ماشین-سایبان ارزان قیمت-خرید سایبان متحرک-سایبان جمع شونده خودرو-قیمت سایبان متحرک-قیمت سایبان پارکینگ خودرو با ما همراه باشید . توصیه ما به هموطنانی که تصمیم به خرید و اجرای هر کدام از تولیدات این شرکت را دارند این می باشد که قبل از هر اقدامی در جهت خرید و سفارش این نوع از سازه ها و محصولات حتما با یکی از مشاورین و متخصصین با تجربه ما ارتباط برقرار نمایید تا ضمن دریافت مشاوره های تخصصی و رایگان از لیست قیمت نهایی با 20 تا 30% تخفیف واقعی مطلع شوید. شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قیمت سایبان ماشین متحرک  را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

قیمت سایبان ماشین متحرک طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 20 تا 30% تخفیف واقعی و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز می گردد (قیمت سایبان ماشین-مدل سایبان ماشین-قیمت سایبان چتری ماشین-سایبان ارزان قیمت-خرید سایبان متحرک-سایبان جمع شونده خودرو-قیمت سایبان متحرک-قیمت سایبان پارکینگ خودرو).

 

ch3msHMpML

سایبان متحرک یکی از سازه های الزامی برای فضای باز اطلاق می‌گردد. چرا که دیگر همه ما بخوبی از ضررات عوامل خارجی آگاهیم. مزایای استفاده از سایبان متحرک ، استفاده از با کیفیت ترین پارچه مقاوم در مقابل تابش آفتاب ، وزش باد ، بارش باران و … میباشد تا در همه شرایط ماندگاری خود را حفظ کنند.

از مزایای سایبان متحرک می توان این مورد را ذکر کرد که سایبان متحرک به مالکان اجازه می‌دهد که شرایط هوای اطراف را آن طور که می‌خواهند تنظیم کنند. در شرایط آب و هوایی نامطلوب می توانند از مزایای سایبان متحرک استفاده نموده و با باز و یا بسته نمودن آن بصورت اتوماتیک و یا دستی با این شرایط نامطلوب مقابله نمایند.

در نسل جدید سایبان متحرک در  اکثرا از پارچه های ضدآب استفاده میشود .این سیستم ها با توجه به مدل و اندازه،قیمت آن ها با هم فرق دارد. با نصب سایبان متحرک دیگر نیازی به نیروی دستی و اتلاف وقت اضافی برای بستن و باز کردن ندارند. در نسل جدید سایبان متحرک شما با فشردن دکمه های ریموت مخصوص ، آن را در حالت دلخواه تنظیم کرده و از آن بهره میبرید.

k1qTmxEDLU

مزایای سایبان متحرک چیست؟

1) شما امکان سفارش سایبان متحرک در طرح ها و رنگ های مختلف را دارا هستید.

2) سایبان متحرک در هنگام عدم استفاده در حالت جمع شده قرار گرفته و فضای خیلی زیادی برای نگهداری لازم ندارد.

3) قابلیت تغییر شیب سایبان متحرک در زاویه های مختلف با استفاده از موتور اروپایی درجه یک و بادوام امکان پذیر میباشد و نیازی به نیروی دستی ندارید.

4) امکان باز و بسته کردن سایبان متحرک توسط ریموت از فاصله های زیاد حتی 30 متری نیز وجود دارد.

5) سایبان متحرک به مشتریان این امکان را می دهد که در روزهای آفتابی با داشتن سایه ای مطلوب از فضاهای بیرونی استفاده کنند. بدلیل کاربرد زیاد سایبان متحرک که قابل استفاده در هر فضایی مانند مغازه ، تراس ، استخر، رستوران و غیره می باشد این روزها استفاده از سایبان متحرک رواج بسیاری پیدا کرده است.

AsHC3wK7CC

انواع رویه سایبان ماشین متحرک چیست؟

سایبان آلومینیومی : این نوع رویه برای مدت طولانی قابل استفاده است. این پوشش برای ساختمانهای مسکونی در همه جای دنیا طرفدار دارد. دست شما برای انتخاب رنگ رویه آلومینیومی باز است تا رنگ و طرح دلخواه خود را تهیه کنید.

سایبان پلی استر : این نوه رویه برای آب و هوای بد طراحی ده. به این معنی که بسیار مقام و محکم است. هزینه تعمیر و نگهداری آن پایین است و مانع رود اشعه ماورائ بنفش میشود.

قیمت سایبان ماشین متحرک چیست؟

از فاکتورهای مهم در زمان انتخاب و خرید سایبان قیمت و هزینه نصب آن است. لازم است بداینم قیمت سایبان متحرک بسته به لوازم و یراق آلاتی که برای نصب استفاده میشوند، تعیین میگردد. البته اندازه سایبان و ابعاد آن نیز در تعیین قیمت موثر است.

قیمت سایبان دستی و سایبان برقی نیز متفاوت است. طراحی این دو سایبان متفاوت است و سایبان های دارای موتور قیمت بالاتری دارند. شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع از قیمت سایبان ماشین متحرک و خرید آن، با کارشناسان ما در مجموعه سایه گستر آسیا تماس بگیرید.

tgTqF9a8wT

قیمت سایبان ماشین متحرک - در این مقاله در مورد موضوعات قیمت سایبان ماشین-مدل سایبان ماشین-قیمت سایبان چتری ماشین-سایبان ارزان قیمت-خرید سایبان متحرک-سایبان جمع شونده خودرو-قیمت سایبان متحرک-قیمت سایبان پارکینگ خودرو مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم محصولات خود را با ارزانترین قیمت و20 تا 30% تخفیف واقعی و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. این مجموعه عظیم فنی و اجرایی هم اکنون دارای رزومه و پروژه های بسیار بزرگی در سراسر کشور می باشد و توانسته است تقریبا هر نوع نیاز و خواسته مشتریان را برآورده نماید.مجددا توصیه می کنیم قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 - 05137663056 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

 

Top