سقف پارکینگ متحرک یا همان سقف شناور پارکینگ، ساختمانی است که با استفاده از سیستم‌های مختلف، قابلیت حرکت دارد و بر روی ایستگاه‌های پارکینگ نصب می‌شود. این سقف، معمولاً بر روی چهار یا پنج میله‌ی عمودی قرار می‌گیرد و با یک سیستم موتوری و کنترلی قابلیت حرکت دارد.



هدف از طراحی سقف پارکینگ متحرک، افزایش ظرفیت پارکینگ در فضاهایی با محدودیت می‌باشد. برای مثال، در ساختمان‌های اداری و تجاری، که پارکینگ‌هایشان محدود هستند، این نوع سقف می‌تواند کمک بسیاری به افزایش ظرفیت پارکینگ کند.

قیمت سقف پارکینگ متحرک - سایه گستر آسیا یکی از باسابقه ترین و متخصص ترین شرکت های فنی و مهندسی و الکترونیک در ایران می باشد که سالهاست در زمینه انواع سقف های جمع شونده پارچه ای، سقف های جمع شونده شیشه ای، سازه های جمع شونده استخری، دیوارهای شیشه ای جمع شونده ، چادرهای کششی ، کرکره های پارچه ای ،سایه بان اتومات ،جک پارکینگی ،درب رولاپ ،درب های ریلی ،درب های زیر سقفی ،درب های شیشه ای ، جک بلانکو،جک BFT مدل A40،درب کشویی ، درب شیشه ای تلسکوپی ،درب شیشه ای گرد ،درب شیشه ای گردان ، درب شیشه ای فولدینگ ،راه بند اتومات ،پرده هوا ، سیستم های اکسس کنترل ،حمام مستر فعالیت می نماید.در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت سقف متحرک برقی-سقف متحرک دستی-سقف متحرک پارکینگ-قطعات سقف متحرک-سقف متحرک اوتوماتیک-سقف متحرک فلزی-سقف متحرک استخر-سقف برقی خواهیم پرداخت . ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع قیمت سقف پارکینگ متحرک را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

قیمت سقف پارکینگ متحرک - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع قیمت سقف پارکینگ متحرک در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت سقف متحرک برقی-سقف متحرک دستی-سقف متحرک پارکینگ-قطعات سقف متحرک-سقف متحرک اوتوماتیک-سقف متحرک فلزی-سقف متحرک استخر-سقف برقی با ما همراه باشید . توصیه ما به هموطنانی که تصمیم به خرید و اجرای هر کدام از تولیدات این شرکت را دارند این می باشد که قبل از هر اقدامی در جهت خرید و سفارش این نوع از سازه ها و محصولات حتما با یکی از مشاورین و متخصصین با تجربه ما ارتباط برقرار نمایید تا ضمن دریافت مشاوره های تخصصی و رایگان از لیست قیمت نهایی با 20 تا 30% تخفیف واقعی مطلع شوید. شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قیمت سقف پارکینگ متحرک  را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

قیمت سقف پارکینگ متحرک طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 20 تا 30% تخفیف واقعی و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز می گردد (قیمت سقف متحرک برقی-سقف متحرک دستی-سقف متحرک پارکینگ-قطعات سقف متحرک-سقف متحرک اوتوماتیک-سقف متحرک فلزی-سقف متحرک استخر-سقف برقی).

 

QEsveoaSOj

برای این که از تابش خورشید و اشعه های مضری که دارد جلوگیری شود، هم چنین از رطوبت و برف و باران و گرد و خاک نیز در امان باشید می توانید از سقف متحرک استفاده نمایید.  سقف متحرک را می توان یک نوع پوشش ثانویه در نظر گرفت، که می توان در قسمت های مختلفی از ساختمان آن را نصب کرد. این پوشش را با توجه به آب و هوایی که هر منطقه دارد و متناسب با آن تولید می کنند.

سایبان متحرک آسایش در مناطق باز و در فضاهای بزرگ که در برابر عواملی مانند باران، باد ، درجه حرارت کم یا خورشید آسیب پذیر است، سایبان های متحرک می توانند راحتی و آرامش خاطر را به همراه داشته باشند. گذشته از همه اینها، یک بازی فوتبال که در یک روز بارانی انجام می شود برای کسی سرگرم کننده نیست. علاوه بر این ، در برخی از نقاط جهان به دلیل گرما خفه کننده ، آرامش در آفتاب امکان پذیر نیست. ساخت سقف یک راه حل ارائه می دهد اما می تواند به ضرر آن احساس “هوای آزاد” باشد. که در آن سقف های جمع شونده نوآورانه وارد می شوند.

امروزه ، میادین ، استادیوم ها و سایر مکان های با پشت بام می توانند به سرعت و به راحتی به فضاهای بزرگ و باز تبدیل شوند – بهترین تجربه ممکن را برای تماشاگران ، میهمانان و ورزشکاران به طور یکسان ایجاد می کند. سقف های قابل جابجایی یا متحرک دارای طیف گسترده ای از کاربردهای عملی هستند: تقریباً هر کاری ممکن است.

مزایای استفاده از سقف متحرک پارکینگ چیست؟ نصب سایبان متحرک بر روی عرشه یا پاسیو سایه ارزشمندی را ایجاد می کند. و از شما و خانواده شما در برابر اشعه ماورابنفش مضر خورشید تا %98 حافظت می کند.

کاهش نور مستقیم خورشید با سایبان می تواند درجه حرارت عرشه یا پاسیوی شما را تا 20 درجه فارنهایت کاهش دهد در نتیجه از سلامتی ماشین شما در پارکینگ محافظت می کند و لذت شما از فضای باز را افزایش می دهد.

همچنین سایبان نصب شده به شما در صرفه جویی هزینه ها و کاهش اثر کربن کمک می کند. سایبان های متحرک می تواند هزینه های شما را تا 25% کاهش می دهد

از دیگر مزایای سایبان متحرک می توان به قیمت مناسب و انطباق پذیری آن با تمام فضاهای باز ساختمان و حیاط اشاره کرد. همچنین امکان چاپ لوگو و متن جهت تبلیغات نیز روی سایبان متحرک وجود دارد.

استفاده از سایبان ها علاوه بر زیبایی به ارزش ملک شما اضافه می کند. افزودن سایبان جمع شونده فضای حیاط را گسترش می دهد و خریداران می بینند که اتاق نشیمن و پاسیو یک واحد متصل است که منجر به پیشنهادات بالاتر می شود.

آخرین چیزی که شما در زمستان می خواهید سایه بیشتر است . سایبان جمع شونده شما اجازه می دهد تا نور خورشید در زمستان به پنجره ها ریخته شود. چراغ زاویه دار باعث گرم شدن خانه می شود که هزینه های گرمایش را کاهش می دهد . در زمسان سایبان را فعال کنید تا کاملا باز شود. هیچ پوشش حیاط دیگری این نوع تطبیق پذیری را ندارد. شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع از قیمت سقف پارکینگ متحرک با کارشناسان ما در مجموعه سایه گستر آسیا تماس حاصل نمایید.

قیمت سقف پارکینگ متحرک - در این مقاله در مورد موضوعات قیمت سقف متحرک برقی-سقف متحرک دستی-سقف متحرک پارکینگ-قطعات سقف متحرک-سقف متحرک اوتوماتیک-سقف متحرک فلزی-سقف متحرک استخر-سقف برقی مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم محصولات خود را با ارزانترین قیمت و20 تا 30% تخفیف واقعی و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. این مجموعه عظیم فنی و اجرایی هم اکنون دارای رزومه و پروژه های بسیار بزرگی در سراسر کشور می باشد و توانسته است تقریبا هر نوع نیاز و خواسته مشتریان را برآورده نماید.مجددا توصیه می کنیم قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 - 05137663056 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

Top