سقف پاسیو متحرک یک نوع سقف است که به صورت قابل حرکت طراحی شده است و می‌تواند در حالت باز، اجازه ورود نور و هوای طبیعی را به داخل ساختمان دهد و در حالت بسته، محیط داخلی را از بارش باران و تابش نور مستقیم آفتاب محافظت کند. سقف پاسیو متحرک از قابلیت‌هایی مانند کنترل دما و رطوبت داخل ساختمان، کاهش مصرف انرژی برای سیستم‌های تهویه مطبوع، کاهش تابش حرارتی و تعادل حرارتی در ساختمان برخوردار است.



این سقف معمولاً با استفاده از سیستم‌های مکانیکی و الکترونیکی کنترل می‌شود و می‌تواند به صورت دستی یا خودکار عمل کند.

استفاده از سقف پاسیو متحرک، به دلیل قابلیت کنترل دما و رطوبت و کاهش مصرف انرژی، در ساختمان‌های مسکونی و تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قیمت سقف پاسیو متحرک - سایه گستر آسیا یکی از باسابقه ترین و متخصص ترین شرکت های فنی و مهندسی و الکترونیک در ایران می باشد که سالهاست در زمینه انواع سقف های جمع شونده پارچه ای، سقف های جمع شونده شیشه ای، سازه های جمع شونده استخری، دیوارهای شیشه ای جمع شونده ، چادرهای کششی ، کرکره های پارچه ای ،سایه بان اتومات ،جک پارکینگی ،درب رولاپ ،درب های ریلی ،درب های زیر سقفی ،درب های شیشه ای ، جک بلانکو،جک BFT مدل A40،درب کشویی ، درب شیشه ای تلسکوپی ،درب شیشه ای گرد ،درب شیشه ای گردان ، درب شیشه ای فولدینگ ،راه بند اتومات ،پرده هوا ، سیستم های اکسس کنترل ،حمام مستر فعالیت می نماید.در این مطلب به موضوعات متنوع اجرای سقف پاسیو و نورگیر-سقف پاسیو ریلی-قیمت سقف متحرک حیاط خلوت-اجرای سقف پاسیو-قیمت سقف متحرک پلی کربنات-انواع سقف متحرک-ایرانیت سقف پاسیو-سقف ریلی حیاط خواهیم پرداخت . ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع قیمت سقف پاسیو متحرک را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

قیمت سقف پاسیو متحرک - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع قیمت سقف پاسیو متحرک در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد اجرای سقف پاسیو و نورگیر-سقف پاسیو ریلی-قیمت سقف متحرک حیاط خلوت-اجرای سقف پاسیو-قیمت سقف متحرک پلی کربنات-انواع سقف متحرک-ایرانیت سقف پاسیو-سقف ریلی حیاط با ما همراه باشید . توصیه ما به هموطنانی که تصمیم به خرید و اجرای هر کدام از تولیدات این شرکت را دارند این می باشد که قبل از هر اقدامی در جهت خرید و سفارش این نوع از سازه ها و محصولات حتما با یکی از مشاورین و متخصصین با تجربه ما ارتباط برقرار نمایید تا ضمن دریافت مشاوره های تخصصی و رایگان از لیست قیمت نهایی با 20 تا 30% تخفیف واقعی مطلع شوید. شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قیمت سقف پاسیو متحرک  را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

قیمت سقف پاسیو متحرک طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 20 تا 30% تخفیف واقعی و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز می گردد (اجرای سقف پاسیو و نورگیر-سقف پاسیو ریلی-قیمت سقف متحرک حیاط خلوت-اجرای سقف پاسیو-قیمت سقف متحرک پلی کربنات-انواع سقف متحرک-ایرانیت سقف پاسیو-سقف ریلی حیاط).

 

ZbSfXAwDtx

سقف متحرک شیشه ای یا پلی کربنات بهترین انتخاب به عنوان سقف پاسیو بوده که قابلیت های مدرن و جدیدی را برای مشتریان محترم فراهم کرده.فریم سازه تمام اتوماتیک سقف پاسیو از فریم آلومینیوم متشکل شده و میزان ضخامت به وزن و درخواست مشتری بستگی دارد.

مزایای سقف پاسیو متحرک چیست؟

سقف متحرک اتوماتیک پاسیو به راحتی توسط ریموت کنترل باز و بست شده و علاوه بر زیبایی دوچندان تهویه مناسب هوا در هنگام باز شدن و عایق کامل در زمان بسته بودن را فراهم کرده و از بسیاری جهات هزینه های ساخت و ممنوعیت ها را کاهش میدهد.

سقف برقی پاسیو در صورت شفاف بودن میتواند با یک سایه بان سقف شیشه ای ارائه شده که به راحتی و با زدن یک کلید مانع از ورود آفتاب مستقیم یا دید از بالا شده و حتی ظاهری مشابه یک اتاق سرپوشیده به پاسیو شما خواهد داد.

مجموعه سایه گستر آسیا، اولین تولید کننده سقف های متحرک شیشه ای و پلی کربنات با تیم مهندسی و دانش فنی خود بهترین سازه متحرک برای فضای شما را طراحی و اجرا کرده است.

قیمت سقف متحرک پاسیو چقدر است؟

قیمت سقف پاسیو متحرک برحسب جنس انتخابی که از شیشه یا پلی کربنات بوده و نیاز به فضا سازی برای استقرار سقف، متغیر بوده، برای اطلاع از قیمت سقف پاسیو متحرک، شما عزیزان می‌توانید با کارشناسان ما در مجموعه سایه گستر آسیا تماس بگیرید.

قیمت سقف پاسیو متحرک - در این مقاله در مورد موضوعات اجرای سقف پاسیو و نورگیر-سقف پاسیو ریلی-قیمت سقف متحرک حیاط خلوت-اجرای سقف پاسیو-قیمت سقف متحرک پلی کربنات-انواع سقف متحرک-ایرانیت سقف پاسیو-سقف ریلی حیاط مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم محصولات خود را با ارزانترین قیمت و20 تا 30% تخفیف واقعی و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. این مجموعه عظیم فنی و اجرایی هم اکنون دارای رزومه و پروژه های بسیار بزرگی در سراسر کشور می باشد و توانسته است تقریبا هر نوع نیاز و خواسته مشتریان را برآورده نماید.مجددا توصیه می کنیم قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 - 05137663056 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

Top