سقف جمع شونده یا همان سقف قابل جمع شدن، ساختاری است که امکان جمع شدن و جابجایی آن را فراهم می‌کند. این نوع سقف معمولاً در ساختمان‌هایی استفاده می‌شود که برای مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند، مانند سالن‌های چند منظوره، سالن‌های تجاری، رستوران‌ها، فضاهای اجتماعی و غیره. ساختار سقف جمع شونده معمولاً از فلزات سبک مانند آلومینیوم ساخته شده است و با استفاده از سیستم قفل و قابلیت اتصال قطعات به هم، این سقف بدون نیاز به وسایل برقی و با چند حرکت ساده جمع شده و مجدداً نصب می‌شود.



این ساختار سبک و زیباست و به راحتی قابل حمل و جابجایی است.

استفاده از سقف جمع شونده در ساختمان‌ها به دلیل مزایایی مانند قابلیت نصب و جابجایی آسان، صرفه‌جویی در هزینه‌ها، دسترسی به زیر ساخت سقف برای تعمیرات و نگهداری، طراحی زیبا و جذاب و غیره، مورد توجه قرار گرفته است.

قیمت سقف جمع شونده - سایه گستر آسیا یکی از باسابقه ترین و متخصص ترین شرکت های فنی و مهندسی و الکترونیک در ایران می باشد که سالهاست در زمینه انواع سقف های جمع شونده پارچه ای، سقف های جمع شونده شیشه ای، سازه های جمع شونده استخری، دیوارهای شیشه ای جمع شونده ، چادرهای کششی ، کرکره های پارچه ای ،سایه بان اتومات ،جک پارکینگی ،درب رولاپ ،درب های ریلی ،درب های زیر سقفی ،درب های شیشه ای ، جک بلانکو،جک BFT مدل A40،درب کشویی ، درب شیشه ای تلسکوپی ،درب شیشه ای گرد ،درب شیشه ای گردان ، درب شیشه ای فولدینگ ،راه بند اتومات ،پرده هوا ، سیستم های اکسس کنترل ،حمام مستر فعالیت می نماید.در این مطلب به موضوعات متنوع سقف متحرک ارزان-قیمت سقف متحرک برقی-سایبان جمع شونده دستی-قیمت سقف پارچه ای-قیمت سقف پارکینگ متحرک-سقف متحرک اوتوماتیک-سقف تاشو-سقفهای متحرک خواهیم پرداخت . ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع قیمت سقف جمع شونده را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

قیمت سقف جمع شونده - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع قیمت سقف جمع شونده در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سقف متحرک ارزان-قیمت سقف متحرک برقی-سایبان جمع شونده دستی-قیمت سقف پارچه ای-قیمت سقف پارکینگ متحرک-سقف متحرک اوتوماتیک-سقف تاشو-سقفهای متحرک با ما همراه باشید . توصیه ما به هموطنانی که تصمیم به خرید و اجرای هر کدام از تولیدات این شرکت را دارند این می باشد که قبل از هر اقدامی در جهت خرید و سفارش این نوع از سازه ها و محصولات حتما با یکی از مشاورین و متخصصین با تجربه ما ارتباط برقرار نمایید تا ضمن دریافت مشاوره های تخصصی و رایگان از لیست قیمت نهایی با 20 تا 30% تخفیف واقعی مطلع شوید. شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قیمت سقف جمع شونده  را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

قیمت سقف جمع شونده طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 20 تا 30% تخفیف واقعی و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز می گردد (سقف متحرک ارزان-قیمت سقف متحرک برقی-سایبان جمع شونده دستی-قیمت سقف پارچه ای-قیمت سقف پارکینگ متحرک-سقف متحرک اوتوماتیک-سقف تاشو-سقفهای متحرک).

 

JNaSaN050I

سقف جمع شونده چیست؟ سقف جمع شونده نوعی سقف متحرک است. برای اینکه چنین سقفی اجرا شود نیاز به شکل هندسی منظمی است. منظور از منظم اینکه باید مستطیل یا مربع باشد. در صورتی که قرار است از چنین سقف هایی برای محیطی استفاده شود که شکل هندسی نامنظمی دارند مثلاً بیضی و یا ذوزنقه و … هستند باید در بخش حاشیه ها و اطراف تغییراتی ایجاد شود تا داخل یک شکل هندسی منظم مستطیل و یا مربع قرار بگیرد. در واقع اضلاع می بایست موازی و هم تراز باشد و بسیار مهم است که پوششی که روی آن صورت می گیرد به شکل منظم اجرا شود.

سازه هایی که برای پوشش سقف جمع شونده استفاده می شود معمولاً از جنس پروفیل های متنوع آلومینیومی هستند که در این زمینه طراحی و تولید شده اند. عملیات سخت کاری برای افزایش استحکام سازه و همینطور تحمل بار برف سنگین ارزیابی می شود. ضخامتی که برای دیواره ها استفاده می شود بین ۲ الی ۵۵ میلیمتر قابل تغییر هستند.

درجه سختی اعمال شده برای چنین مجموعه ای در حدود ۹۰ برینل است. معمولاً سازه ای که برای سقف جمع شونده در نظر گرفته می شود با رنگ آمیزی خاصی همراه هستند که از سیاه شدن و شوره زدن پروفیل ها به خصوص در محیط های گرم و مربوط جلوگیری می کند.

اگر به سیستم سایبان دستی دقت کرده باشید معمولاً از دسته هندل برای باز و بسته کردن استفاده می شود و جلوی مغازه ها و فروشگاه ها دیده می شود. این سیستم در سایبان برقی اتوماتیک اجرا می شود و از قطعاتی استفاده می شود که تنها نیاز به زدن کلید ریموت دارد و سایبان باز و بسته می شود. معمولاً از پارچه های خاص و متنوعی برای سایبان های برقی استفاده می شود که طبق سلیقه مشتری ارزیابی می شود. در سیستم سایبان برقی معمولاً از موتور توبولار کرکره برقی استفاده می شود که سطح اجرای قابل قبولی دارد.

انواع سقف جمع شونده چیست؟ انواع سقف جمع شونده در سبک های مختلف ارزیابی شده است که در ادامه تعدادی از آنها را ذکر می‌کنیم:

1) سقف جمع شونده تاشو پارچه ای: یکی از سبک ترین سازه هایی که برای انواع سقف جمع شونده در نظر گرفته می شود، مدل پارچه ای است. این مدل سازه بسیار منعطف بوده و از نظر مقاومت در شرایط خوبی قرار دارد و در برابر بارندگی و طوفان و همینطور آتش گزینه خوبی است. جنس این مدل از سقف ها معمولاً از نوع پی وی سی بوده و شامل مدل های عایق های حرارت و رطوبت هستند.

سقف تاشو پارچه ای برای محیط هایی از قبیل تراس و پاسیو و کافه و حیاط خلوت و همینطور آلاچیق ها گزینه خوبی محسوب می شود. به طور کلی این مدل از سقف ها به واسطه سبک بوده برای پروژه های مختلف استفاده می شوند. البته در این سبک می تواند از موتور الکتریکی نیز استفاده کرد تا پوشش متحرک پارچه ای به خوبی اجرا شود.

2) سقف جمع شونده شیشه ای: نوع دیگر سقف جمع شونده شیشه ای است که شفافیت زیادی داشته و بسیار مستحکم است و وزن زیادی دارد. این مدل از سقف ها ترکیبی از مهندسی و هنر هستند و برای مجتمع های تجاری گزینه بی نظیری است.

سقف جمع شونده شیشه ای با زیبایی خیره کننده خود نظرها را جلب کرده است. این محصول استحکام خوبی دارد و شیشه های مورد استفاده نیز بر اساس استانداردهای بین المللی ارزیابی می شود.  چنین سقف هایی به طور کلی دارای چارچوب مشخصی هستند و برای پاساژها و مکان های تفریحی بسیار ایده آل طراحی می شوند.

3) سقف جمع شونده پلی کربنات: سقف جمع شونده پلی کربنات با حالت ضربه پذیری خوبی که دارد می تواند برای ساخت نورگیر استفاده شود. این سقف ها وزن سبکی دارد و از نظر قیمت نیز مقرون به صرفه هستند. مقاومت آن در برابر ضربه نیز ۲۵۰ برابر شیشه است.

4) سقف جمع شو تراس: سقف جمع شونده مخصوص تراس بر اساس ریل های جدا شونده طراحی می شوند. این سقف ها معمولاً از نظر ابعاد از استانداردهای خاصی برخوردار هستند و متریال به کار رفته برای چنین سقف هایی دارای موقعیت اجرایی مخصوصی است. سقف متحرک تراس به طور کلی بر اساس نیاز و سلیقه مشتری انتخاب می شود.

ویژگی سایبان جمع شونده چیست؟ سایبان جمع شونده برای محیط های تفریحی گزینه بسیار خوبی است این محصول ارای ریموت کنترل است که به واسطه برقی بودن باز و بسته می شود و همینطور شرایط برای تغییر زاویه سایبان نیز فراهم است. این محصول برای رستوران ها بی نظیر است.

سقف جمع شونده مناسب چه مکان هایی هست؟ از سقف جمع شونده برای استخرها، برای تراس ها، برای مجتمع های تجاری، برای فضای باز و همینطور فضای سبز استفاده می شود. هر مکانی که نیاز به باز و بسته شدن سقف داشته باشد می توان از این مورد استفاده کرد.

قیمت سقف جمع شونده، چقدر است؟ قیمت سقف جمع شونده بر اساس سطح امکانات آن ارزیابی می شود و همینطور اینکه دارای چه اجزایی است و سطح کیفیت به چه صورت است و متراژ آن به چه میزان است. سطح اجرا و نصب این مدل از سقف ها برای کاربران از نظر هزینه با هم فرق دارد. شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع از قیمت سقف جمع شونده و یا خرید آن، با کارشناسان ما در مجموعه سایه گستر آسیا تماس بگیرید.

قیمت سقف جمع شونده - در این مقاله در مورد موضوعات سقف متحرک ارزان-قیمت سقف متحرک برقی-سایبان جمع شونده دستی-قیمت سقف پارچه ای-قیمت سقف پارکینگ متحرک-سقف متحرک اوتوماتیک-سقف تاشو-سقفهای متحرک مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم محصولات خود را با ارزانترین قیمت و20 تا 30% تخفیف واقعی و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. این مجموعه عظیم فنی و اجرایی هم اکنون دارای رزومه و پروژه های بسیار بزرگی در سراسر کشور می باشد و توانسته است تقریبا هر نوع نیاز و خواسته مشتریان را برآورده نماید.مجددا توصیه می کنیم قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 - 05137663056 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

Top