قیمت سقف متحرک : مجموعه عظیم سایه گستر آسیا با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع قیمت سقف متحرک را با ارزانترین قیمت در بین شرکت ها 20 تا 30% تخفیف واقعی در بازار ایران و جهان در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. در این مقاله به سقف متحرک برای تراس-سقفهای متحرک-قیمت سقف متحرک استخر-سقف متحرک اوتوماتیک-سقف متحرک ارزان-قطعات سقف متحرک-قیمت سقف پارچه ای-سقف متحرک برقی که تخصص مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا می باشد خواهیم پرداخت.



قیمت سقف متحرک - سایه گستر آسیا یکی از باسابقه ترین و متخصص ترین شرکت های فنی و مهندسی و الکترونیک در ایران می باشد که سالهاست در زمینه انواع سقف های جمع شونده پارچه ای، سقف های جمع شونده شیشه ای، سازه های جمع شونده استخری، دیوارهای شیشه ای جمع شونده ، چادرهای کششی ، کرکره های پارچه ای ،سایه بان اتومات ،جک پارکینگی ،درب رولاپ ،درب های ریلی ،درب های زیر سقفی ،درب های شیشه ای ، جک بلانکو،جک BFT مدل A40،درب کشویی ، درب شیشه ای تلسکوپی ،درب شیشه ای گرد ،درب شیشه ای گردان ، درب شیشه ای فولدینگ ،راه بند اتومات ،پرده هوا ، سیستم های اکسس کنترل ،حمام مستر فعالیت می نماید.در این مطلب به موضوعات متنوع سقف متحرک برای تراس-سقفهای متحرک-قیمت سقف متحرک استخر-سقف متحرک اوتوماتیک-سقف متحرک ارزان-قطعات سقف متحرک-قیمت سقف پارچه ای-سقف متحرک برقی خواهیم پرداخت . ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع قیمت سقف متحرک را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

قیمت سقف متحرک - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع قیمت سقف متحرک در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سقف متحرک برای تراس-سقفهای متحرک-قیمت سقف متحرک استخر-سقف متحرک اوتوماتیک-سقف متحرک ارزان-قطعات سقف متحرک-قیمت سقف پارچه ای-سقف متحرک برقی با ما همراه باشید . توصیه ما به هموطنانی که تصمیم به خرید و اجرای هر کدام از تولیدات این شرکت را دارند این می باشد که قبل از هر اقدامی در جهت خرید و سفارش این نوع از سازه ها و محصولات حتما با یکی از مشاورین و متخصصین با تجربه ما ارتباط برقرار نمایید تا ضمن دریافت مشاوره های تخصصی و رایگان از لیست قیمت نهایی با 20 تا 30% تخفیف واقعی مطلع شوید. شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قیمت سقف متحرک  را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

قیمت سقف متحرک طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 20 تا 30% تخفیف واقعی و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز می گردد (سقف متحرک برای تراس-سقفهای متحرک-قیمت سقف متحرک استخر-سقف متحرک اوتوماتیک-سقف متحرک ارزان-قطعات سقف متحرک-قیمت سقف پارچه ای-سقف متحرک برقی).

 

fiHyNN5wcg

صنعت معماری پیشرفت هایی زیادی را تا کنون پشت سر گذرانده است از جمله این تغییرات تغییر شکل سقف ها بوده است که امروزه در انواع و اقسام و در شکل ها و جنس های مختلف به چشم میخورند، سقف های متحرک (سقف جمع شونده) نمونه ای از این تغییرات است که تحولی جدید را به وجود آورده است. سقف متحرک سازه ای متحرک است که به کمک آن می توانید شرایط محیط را به نفع خود تنظیم نمایید.

این سقف که از متریال آلومنیومی و پارچه ساخته می شود شرایطی ایجاد می کند که شما بتوانید محیط را از گرمای بیش از اندازه محافظت، و یا از نفوذ سرما به داخل محیط ممانعت کنید. استفاده از سقف متحرک پارچه ای این مزیت را دارد که در زمان مناسب بودن هوا ، می توان آن را جمع و از هوای آزاد استفاده نمود. بطور کلی به سقف هایی که قابلیت باز و بسته شدن دارند سقف متحرک می گویند. در انگلیسی به این سقف هاretractable pergola نامیده می شوند.

سقف جمع شونده پارچه ای یک سیستم پوشش پارچه ای و ریل های آلومینیومی است که بصورت اتوماتیک بوده که موتور باعث حرکت این سقف می شود و عمل جمع شدن و بسته شدن آن بوسیله ریموت ، قابل کنترل می باشد.سقف پارچه ای بصورت پیش ساخته بوده و زمان اجرای آن کم می باشد. وزن پارچه سبک بوده پروفایلی که در این سقف بکار می رود از جنس آلومینیوم می باشد. تا وزن آن بیشتر کاهش یابد.

انواع سقف متحرک چیست؟

1 .سقف متحرک تراس: تراس ها یکی از فضاهایی هستند که همواره و در تمام فصول قابل استفاده نمی باشند. با استفاده از آن در تراس در منازل مسکونی و کاربری های تجاری می توان هرگاه که نیاز به فضای مسقف باشد تراس را به متراژ ساختمان اصلی اضافه نمود و در زمانی که نیاز به فضای باز تراس و استفاده از نور خورشید و هوای تازه می باشد با جمع کردن سقف به آن دسترسی داشت .

2 .سقف متحرک رستوران: با نصب سقف متحرک رستوران فضای غیرقابل استفاده آنرا به یک فضای تجاری با ارزش افزوده بالا تبدیل می کند. در رستوران ها می تواند از فضاهایی مثل روف گاردن و تراس ، در شرایط جوی مختلف استفاده کنند. شرایطی چون بارش باران و برف ،سرما، گرما و … . در هنگام بسته بودن همانند یک سقف ساختمانی هوابند و عایق دمایی می باشد . محوطه زیر سقف متحرک رستوران را می توان در صورت نیاز با سیستم های گرمایشی و سرمایشی برای استفاده مشتریان معتدل کرد .

3.سقف متحرک استخر: در هوای سرد و یا گرم با استفاده از سایبان متحرک استخر می توان از یک فضای دلپذیر بدور از گرما و سرمای محیط بیرون استفاده نمود و در هنگامی که نیاز به آفتابگیری و هوای باز است سقف را باز نمود. وجود یک سقف متحرک بر روی استخر مانع از ریختن فضولات و برگ درختان به درون آب استخر، کثیف شدن آن، تغیرات دمایی آب در اثر تابش خورشید، تبخیر آب و کاهش هزینه های نگهداری و بهره برداری از استخر می گردد. امروزه افرادی که در منازل، ویلاها و برج هایی که استخر های روباز دارند، به دنبال آن هستند که بتوانند از استخر رو باز خود در تمام فصول استفاده کنند .یکی از متریال های به روز دنیا که میتواند فضای استخر آنها را پوشش دهد سقف متحرک استخر است. ایجاد یک استخر چهار فصل در فضای باز به وسیله آن امکان پذیر خواهد بود.

4.سقف متحرک روف گاردن: با کاهش فضاهای اشتراکی و مشاعات در ساختمان ها، طراحی روف گاردن در پشت بام ساختمان های مسکونی گسترش پیدا کرده است. مالکین و معماران ترجیح می دهند تا فضای روف گاردن بجز تامین فضای سبز به مکانی کاربردی با قابلیت استفاده ساکنین تبدیل نمایند. فضایی برای استراحت همراه با سایبان یکی از نیاز های اصلی روف گاردن ها در معماری مدرن امروزه می باشد. با قابلیت باز و بسته شدن یکی از گزینه های جذاب و کاربردی برای روف گاردن برج مسکونی می باشد.

چرا سقف متحرک بخریم ؟

  1. ایجاد هوای خنک و مطبوع در گرمای تابستان
  2. گسترش فضای زندگی و زیربنا
  3. استفاده از فضای باز در سرمای زمستان
  4. کاهش شدت تابش نور خورشید
  5. ایجاد حریم خصوصی و اشراف بند
  6. محافظت از مبلمان فضای باز

به گفته کارشناسان، با محوطه سازی می توان تا 26 درصد ملک خود را جذاب تر و به ارزش آن بیفزایید. برخلاف دیگر المان های دکوراتیو، سایبان حیاط متحرک می تواند مقرون به صرفه بوده و فضای باز شما را جذابتر کند. اگر شما تصمیم به فروش ملک خود داشته اید با نصب این سقف پارچه ای یک مزیت خیره کننده را برای خریدار ایجاد کنید. شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع از قیمت سقف متحرک با کارشناسان ما در مجموعه سایه گستر آسیا تماس بگیرید.

قیمت سقف متحرک - در این مقاله در مورد موضوعات سقف متحرک برای تراس-سقفهای متحرک-قیمت سقف متحرک استخر-سقف متحرک اوتوماتیک-سقف متحرک ارزان-قطعات سقف متحرک-قیمت سقف پارچه ای-سقف متحرک برقی مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم محصولات خود را با ارزانترین قیمت و20 تا 30% تخفیف واقعی و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. این مجموعه عظیم فنی و اجرایی هم اکنون دارای رزومه و پروژه های بسیار بزرگی در سراسر کشور می باشد و توانسته است تقریبا هر نوع نیاز و خواسته مشتریان را برآورده نماید.مجددا توصیه می کنیم قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 - 05137663056 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

Top