سقف متحرک استخر یک سازه‌ی قابل حرکت است که برای محافظت و تنظیم دما و نور درون استخر استفاده می‌شود. این سازه اغلب از جنس پلی کربنات یا پلی یورتان ساخته شده است و به صورت خودکار یا دستی حرکت می‌کند. با باز شدن سقف متحرک، نور و هوای طبیعی به داخل استخر وارد می‌شود و با بستن آن، از تبخیر آب و افزایش دما جلوگیری می‌شود. همچنین با نصب سقف متحرک می‌توان مدت زمان استفاده از استخر را در سال افزایش داد.



معمولاً سقف متحرک استخر از قطعاتی مانند پله، ریل، موتور و در بعضی موارد سیستم راهنمایی تشکیل شده است. هزینه نصب سقف متحرک بسته به جنس، ابعاد و پیچیدگی طرح می‌تواند متفاوت باشد.

c7bEpEOLfC

قیمت سقف متحرک استخر - سایه گستر آسیا یکی از باسابقه ترین و متخصص ترین شرکت های فنی و مهندسی و الکترونیک در ایران می باشد که سالهاست در زمینه انواع سقف های جمع شونده پارچه ای، سقف های جمع شونده شیشه ای، سازه های جمع شونده استخری، دیوارهای شیشه ای جمع شونده ، چادرهای کششی ، کرکره های پارچه ای ،سایه بان اتومات ،جک پارکینگی ،درب رولاپ ،درب های ریلی ،درب های زیر سقفی ،درب های شیشه ای ، جک بلانکو،جک BFT مدل A40،درب کشویی ، درب شیشه ای تلسکوپی ،درب شیشه ای گرد ،درب شیشه ای گردان ، درب شیشه ای فولدینگ ،راه بند اتومات ،پرده هوا ، سیستم های اکسس کنترل ،حمام مستر فعالیت می نماید.در این مطلب به موضوعات متنوع سقف ارزان استخر-قیمت سقف پلی کربنات استخر-پوشش سقف استخر ثابت-دیوار متحرک استخر-طراحی سقف استخر ویلا-قیمت سقف متحرک برقی-ساخت سقف متحرک خواهیم پرداخت . ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع قیمت سقف متحرک استخر را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

قیمت سقف متحرک استخر - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع قیمت سقف متحرک استخر در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سقف ارزان استخر-قیمت سقف پلی کربنات استخر-پوشش سقف استخر ثابت-دیوار متحرک استخر-طراحی سقف استخر ویلا-قیمت سقف متحرک برقی-ساخت سقف متحرک با ما همراه باشید . توصیه ما به هموطنانی که تصمیم به خرید و اجرای هر کدام از تولیدات این شرکت را دارند این می باشد که قبل از هر اقدامی در جهت خرید و سفارش این نوع از سازه ها و محصولات حتما با یکی از مشاورین و متخصصین با تجربه ما ارتباط برقرار نمایید تا ضمن دریافت مشاوره های تخصصی و رایگان از لیست قیمت نهایی با 20 تا 30% تخفیف واقعی مطلع شوید. شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قیمت سقف متحرک استخر  را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

DMn95Ez4Aj

قیمت سقف متحرک استخر طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 20 تا 30% تخفیف واقعی و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز می گردد (سقف ارزان استخر-قیمت سقف پلی کربنات استخر-پوشش سقف استخر ثابت-دیوار متحرک استخر-طراحی سقف استخر ویلا-قیمت سقف متحرک برقی-ساخت سقف متحرک).

 

iR0naonaSg

 

سقف متحرک استخر چیست؟

سقف متحرک شیشه ای و سقف متحرک پلی کربنات دو گزینه ایده آل جهت سرپوشیده کردن استخر شما بوده و زیبایی دو چندان برای فضای استخر شما فراهم می‌ آورد. سقف برقی استخر توسط متخصصین متناسب با سلیقه و فضای شما طراحی و اجرا شده و زیبایی و مدرنیته را همزمان برای شما به ارمغان می‌ آورد.

سقف متحرک استخر یکی از امکاناتی است که بسیاری از علاقمندان داشتن ویلا و استخرهای شخصی به آن علاقمند هستند. البته این سازه‌ ها در استخرهای روباز عمومی نیز به کار برده می‌ شود. به‌ طور کلی با پوشش استخر امکانی عالی برای استفاده از استخرهای روباز در تمامی شرایط آب و هوایی و فصول گوناگون سال ایجاد می‌ کنید.

sZ3tQtN59A

ویژگی‌ های سقف متحرک استخر چیست؟

به این موضوع دقت داشته باشید که این سازه ها به دلیل حرکت مکانیکی، به نوعی یک سیستم پیچیده هستند. دستگاهی که از قطعات گوناگونی تشکیل شده و عملکرد آن در هر دو بخش سازه و حرکت، باید با بالاترین کیفیت ممکن انجام شود.

اولین مرحله از کیفیت نیز داشتن طراحی درست است. یکی طراحی درست باید بتواند نیازهای کارفرما را برطرف کرده و در عین حال سازه‌ ای زیبا، مستحکم و تا حد امکان سبک را ارائه نماید. پیچیدگی‌های طراحی چنین سازه‌ای بنا بر متراژ، نسبت طول و عرض فضای مدنظر، شرایط محیطی و نوع کف‌ سازی محل سازه متغیر است. اما در نهایت عملکرد صحیح پوشش متحرک استخر به وجود یک طراحی درست بسیار وابسته است.

پس از طراحی مواد و قطعات به‌ کار رفته در ساخت سازه اهمیت پیدا می‌کند. طبیعتا اگر سازه شما با قطعات بی‌کیفیت ساخته شود، عملکرد بهینه و عمر مناسبی نخواهد داشت. این مسئله بسیار مهم است که این سازه سیستمی برای استفاده طولانی مدت استغ و باید سال‌ ها با همان کیفیت اولیه کار کند.

بنابراین کیفیت قطعات مورد استفاده، بخصوص قطعات اصلی آن، موضوع بسیار مهمی است. به‌ طور کلی اصلی‌ ترین متریال‌ های به‌ کار رفته در سقف متحرک استخر شامل قطعاتی از جمله ریل، لاستیک، غلطک، ورق پلی کربنات، موتور و قطعات آلومینیوم است.

مزایای سقف متحرک استخر چیست؟

  1. ضد ضربه و مقاوم در برابر شکستگی
  2. امکان استفاده در تمامی فصول سال
  3. سازگار در شرایط جوی گوناگون
  4. خصوصی سازی محیط استخر
  5. حفظ دمای آب و کاهش سرعت تبخیر آب
  6. کاهش هزینه‌های سرویس و نگهداری از استخر
  7. انتقال نور مناسب به داخل محیط
  8. جلوگیری از تابش اشعه مضر uv خورشید

WO4R5wtawG

چرا باید از پوشش متحرک استخر استفاده شود؟

این روزها فرهنگ آپارتمان نشینی سبب شده است که دیگر همانند گذشته در حریم شخصی خانه‌ های ویلایی احساس آرامش و امنیت همیشگی از آن شما نباشد. به همین خاطر به سادگی نمی‌ توان در خانه‌ های ویلایی از استخرهای رو باز بهره گرفت. شکی در این نیست که با استفاده از پوشش متحرک استخر می‌توان یک سقف متناسب با دیوار پوش‌هایی از پلی کربنات مات تهیه کرد و به بهره گیری از استخر جدید پرداخت.

تصور کنید در حالی که بر سقف متحرک استخر شما قطرات باران در حال بازی هستند و یا در روزهای سرد سال که برف فضای بیرون را پوشانده، شما می‌رتوانید در محیطی گرم، آرام و امن در استخر خود شنا کنید. این ویژگی تنها با استفاده از پوشش استخر قابل دستیابی است. در گذشته بسیاری از استخرهای رو باز، به دلیل نبودن چنین امکاناتی، تنها در فصول کوتاهی از سال قابل استفاده بودند. اما امروزه تکنولوژی طراحی سازه‌های متحرک، این اجازه را به مهندسان و طراحان داده است، تا طراحی ویژه جهت تبدیل استخرهای رو باز و فصلی به استخرهای چهار فصل داشته باشند. شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع از قیمت سقف متحرک استخر با کارشناسان ما در مجموعه سایه گستر آسیا تماس بگیرید.

DXuciPjcqX

قیمت سقف متحرک استخر - در این مقاله در مورد موضوعات سقف ارزان استخر-قیمت سقف پلی کربنات استخر-پوشش سقف استخر ثابت-دیوار متحرک استخر-طراحی سقف استخر ویلا-قیمت سقف متحرک برقی-ساخت سقف متحرک مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم محصولات خود را با ارزانترین قیمت و20 تا 30% تخفیف واقعی و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. این مجموعه عظیم فنی و اجرایی هم اکنون دارای رزومه و پروژه های بسیار بزرگی در سراسر کشور می باشد و توانسته است تقریبا هر نوع نیاز و خواسته مشتریان را برآورده نماید.مجددا توصیه می کنیم قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 - 05137663056 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

 

Top