کاور استخر یک پوشش محافظ برای حفاظت از استخر در برابر آلودگی، باران، خورشید و همچنین حفاظت از امنیت کودکان است. این کاورها معمولاً از موادی مانند پلی اتیلن، وینیل و پلی پروپیلن ساخته می‌شوند و در اندازه‌ها و طرح‌های مختلفی در بازار موجود هستند. قیمت کاور روی استخر بستگی به جنس و اندازه آن دارد و ممکن است از چند صد هزار تا چند میلیون تومان متغیر باشد.



کاور استخر یک پوشش حفاظتی است که بر روی سطح آب استخر قرار می‌گیرد تا از گرد و غبار، پوسته و حشرات مختلف محافظت کند و در عین حال حفاظت از کیفیت آب و حفظ حرارت و آب استخر را تضمین کند. قیمت کاور روی استخر بستگی به اندازه و نوع کاور و همچنین جنس آن دارد. به طور کلی، قیمت کاور روی استخر از چند صد هزار تا چند میلیون تومان متغیر است.

قیمت کاور روی استخر - سایه گستر آسیا یکی از باسابقه ترین و متخصص ترین شرکت های فنی و مهندسی و الکترونیک در ایران می باشد که سالهاست در زمینه انواع سقف های جمع شونده پارچه ای، سقف های جمع شونده شیشه ای، سازه های جمع شونده استخری، دیوارهای شیشه ای جمع شونده ، چادرهای کششی ، کرکره های پارچه ای ،سایه بان اتومات ،جک پارکینگی ،درب رولاپ ،درب های ریلی ،درب های زیر سقفی ،درب های شیشه ای ، جک بلانکو،جک BFT مدل A40،درب کشویی ، درب شیشه ای تلسکوپی ،درب شیشه ای گرد ،درب شیشه ای گردان ، درب شیشه ای فولدینگ ،راه بند اتومات ،پرده هوا ، سیستم های اکسس کنترل ،حمام مستر فعالیت می نماید.در این مطلب به موضوعات متنوع کاور استخر-قیمت روکش استخر نایلونی حبابدار آبی رنگ-ساخت کاور استخر-کاور خورشیدی استخر قیمت-تولید کننده کاور استخر-کاور چوبی استخر خواهیم پرداخت . ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع قیمت کاور روی استخر را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

2KGC8jddzC

قیمت کاور روی استخر - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع قیمت کاور روی استخر در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد کاور استخر-قیمت روکش استخر نایلونی حبابدار آبی رنگ-ساخت کاور استخر-کاور خورشیدی استخر قیمت-تولید کننده کاور استخر-کاور چوبی استخر با ما همراه باشید . توصیه ما به هموطنانی که تصمیم به خرید و اجرای هر کدام از تولیدات این شرکت را دارند این می باشد که قبل از هر اقدامی در جهت خرید و سفارش این نوع از سازه ها و محصولات حتما با یکی از مشاورین و متخصصین با تجربه ما ارتباط برقرار نمایید تا ضمن دریافت مشاوره های تخصصی و رایگان از لیست قیمت نهایی با 20 تا 30% تخفیف واقعی مطلع شوید. شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قیمت کاور روی استخر  را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

قیمت کاور روی استخر طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 20 تا 30% تخفیف واقعی و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز می گردد (کاور استخر-قیمت روکش استخر نایلونی حبابدار آبی رنگ-ساخت کاور استخر-کاور خورشیدی استخر قیمت-تولید کننده کاور استخر-کاور چوبی استخر).

 

SDixdTJjDF

کاور استخر، نوعی پوشش برای استخر می باشد و در زمان هایی که از استخر استفاده نمی شود مخصوصا زمان سرد سال روی استخر را می پوشاند و از آن در شرایط نامساعد محیطی محافظت می کند. از روکش استخر هم در استخرهای فضای بیرونی و هم استخرهای داخل سالن استفاده می شود و با برندهای معتبری همچون مگاپول، کوکیدو، فاوارتی، در فروشگاه مدرن استخر، به فروش می رسد.

ویژگی های کاور استخر

ویژگی های روکش استخر، که در رنگ ها و انواع مختلف در بازار موجود است و از مهم ترین تجهیزات جانبی استخر، به حساب می آید شامل مواردی می باشد که در ادامه مطلب به توضیح آنها می پردازیم.

از ویژگی های روکش استخر وزن سبک و سهولت در باز و بسته شدن می باشد. این روکش ها طوری ساخته شده اند که هزاران حباب هوا در آن ها وجود دارد. این حباب ها موجب می شوند که گرمای خورشید جذب روکش شود و بعد گرمای جذب شده به آب استخر منتقل شود. این حباب ها می تواند به عنوان عایق مورد استفاده قرار گیرند. این حباب ها از به هدر رفتن گرما در روزهای ابری جلوگیری می کند.

 pDJ4zPEEla

رنگ روکش های استخر، یکی از مواردی می باشد که تعیین کننده میزان انتقال گرما است. روکش هایی که شفاف تر هستند ۵ تا ۱۵ درصد بیشتر از روکشهای آبی انرژی خورشید را منتقل می کنند با این اوصاف استخر روباز با روکش شفاف گرم تر از استخر رو باز با روکشی به رنگ آبی است. از دیگر ویژگی های این محصول که افراد را به خرید آن ترغیب می کند می توان موارد زیر را نام برد:

  1. تمیز نگه داشتن استخر
  2. افزایش دمای آب استخر
  3. کاهش مصرف مواد شیمیایی
  4. کاهش هزینه های استخر
  5. کاهش میزان تبخیر آب
  6. افزایش ایمنی

xOuBdFfghG

یکی دیگر از ویژگی های روکش استخر جلوگیری از در آب افتادن و غرق شدن اجسام و افراد می باشد تا جایی که وقتی کاور استخر روی آن کشیده می شود اگر جسم سبکی روی روکش بیافتد به زیر آب نمی رود و اگر افراد بزرگسال روی آن بیافتند به آنها آسیبی نمی رسد و همین طور با ریختن برگ درختان و سایر اجسام روی کاور استخر به راحتی تمیز شده و از ورود آنها به آب استخر جلوگیری می شود همچنین کاور استخر می تواند مانع از در آب افتادن کودکان و حیوانات خانگی و اجسام گران قیمت همچون گوشی موبایل شما شود.

قیمت کاور استخر

قیمت روکش استخر، به عواملی همچون ابعاد، برند، جنس و کیفیت بستگی دارد. همچنین تغییرات نرخ ارز و وضعیت بازار باعث شده است که قیمت ها روزانه تغییر کند بنابراین شما عزیزان می توانید برای آگاهی از قیمت روکش استخر با کارشناسان ما در سایه گستر آسیا، تماس حاصل فرمایید تا قیمت روز محصول مورد نظر را در اختیارتان قرار دهند.

bsfVNNwtEN

قیمت کاور روی استخر - در این مقاله در مورد موضوعات کاور استخر-قیمت روکش استخر نایلونی حبابدار آبی رنگ-ساخت کاور استخر-کاور خورشیدی استخر قیمت-تولید کننده کاور استخر-کاور چوبی استخر مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم محصولات خود را با ارزانترین قیمت و20 تا 30% تخفیف واقعی و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. این مجموعه عظیم فنی و اجرایی هم اکنون دارای رزومه و پروژه های بسیار بزرگی در سراسر کشور می باشد و توانسته است تقریبا هر نوع نیاز و خواسته مشتریان را برآورده نماید.مجددا توصیه می کنیم قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 - 05137663056 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

 

Top