قفل پارکینگ، یک وسیله‌ی امنیتی است که برای جلوگیری از دزدیده شدن خودرو در پارکینگ‌های عمومی، خصوصی و مجتمع‌های مسکونی و تجاری استفاده می‌شود.



این قفل‌ها به صورت سنتی یا الکترونیکی عرضه می‌شوند و به صورت دستی یا از طریق کنترل از راه دور باز و بسته می‌شوند. قفل‌های پارکینگ دارای انواع مختلفی از جمله قفل‌های مکانیکی، دیجیتال و با کارت خوان هستند.

قفل پارکینگ- سایه گستر آسیا یکی از باسابقه ترین و متخصص ترین شرکت های فنی و مهندسی و الکترونیک در ایران می باشد که سالهاست در زمینه انواع سقف های جمع شونده پارچه ای، سقف های جمع شونده شیشه ای، سازه های جمع شونده استخری، دیوارهای شیشه ای جمع شونده ، چادرهای کششی ، کرکره های پارچه ای ،سایه بان اتومات ،جک پارکینگی ،درب رولاپ ،درب های ریلی ،درب های زیر سقفی ،درب های شیشه ای ، جک بلانکو،جک BFT مدل A40،درب کشویی ، درب شیشه ای تلسکوپی ،درب شیشه ای گرد ،درب شیشه ای گردان ، درب شیشه ای فولدینگ ،راه بند اتومات ،پرده هوا ، سیستم های اکسس کنترل ،حمام مستر فعالیت می نماید.در این مطلب به موضوعات متنوع نصب قفل پارکینگ-قفل پارکینگ ارزان-قیمت انواع قفل پارکینگ-قفل پارکینگ اتوماتیک-ساخت قفل پارکینگ خواهیم پرداخت . ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع قفل پارکینگرا باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.
قفل پارکینگ- مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع قفل پارکینگدر خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نصب قفل پارکینگ-قفل پارکینگ ارزان-قیمت انواع قفل پارکینگ-قفل پارکینگ اتوماتیک-ساخت قفل پارکینگ با ما همراه باشید . توصیه ما به هموطنانی که تصمیم به خرید و اجرای هر کدام از تولیدات این شرکت را دارند این می باشد که قبل از هر اقدامی در جهت خرید و سفارش این نوع از سازه ها و محصولات حتما با یکی از مشاورین و متخصصین با تجربه ما ارتباط برقرار نمایید تا ضمن دریافت مشاوره های تخصصی و رایگان از لیست قیمت نهایی با 20 تا 30% تخفیف واقعی مطلع شوید. شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قفل پارکینگ را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.

قفل پارکینگ طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 20 تا 30% تخفیف واقعی و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز می گردد (نصب قفل پارکینگ-قفل پارکینگ ارزان-قیمت انواع قفل پارکینگ-قفل پارکینگ اتوماتیک-ساخت قفل پارکینگ).

fSm7EzHFba

قفل پارکینگ ساده خودرو | پارکبند خودرو | الو ترافیک
نام : قفل پارکینگ ساده خودرو | پارکبند خودرو
وزن : ۱۸۰۰ گرم
جنس : فلز
رنگ : زرد
ابعاد : 65*25 سانتی متر
کاربرد : حراست از پارکینگ شخصی
توضیحات بیشتر درباره قفل پارکینگ ساده خودرو | پارکبند خودرو | قفل پارکینگ دستی خودرو
امروزه با افزایش آپارتمان نشینی با مشکلات زیادی از قبیل نبودن جای پارک خودرو و یا کم بودن آن مواجه هستیم . شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که وقتی وارد پارکینگ آپارتمان خود می شوید ماشین دیگری در محل پارکینگ شما پارک کرده است.
برای حراست از جای پارک خودرو قفل پارکینگ خودرو بسیار مناسب است. شما با نصب قفل پارکینگ در محل پارکینگ خود از ورود وسایل نقلیه دیگر به پارکینگ خود جلوگیری میکنید.
جنس قفل پارکینگ از فلز می باشد که در برابر ضربه مقاوم است و به راحتی خم نمی شود بنابراین می تواند به راحتی از محل پارکینگ شما مراقبت کند.
همچنین در میانه قفل پارکینگ خودرو شبرگ پارک ممنوع وصل شده است تا در تاریکی پارکینگ به راحتی قابل رویت باشد.
ارتفاع 65 سانتی متری پارک بند خودرو به گونه ایست که مانع ورود ماشین های دیگر شده و همچنین در قسمت پایین قفل پارکینگ دستی خودرو محلی برای نصب قفل آویزی قرار داده شده است تا در هنگام نبودن ماشین در پارکینگ میتوانید آن را قفل کرده و مانع ورود وسایل نقلیه دیگر به پارکینگ شوید.
رنگ قفل پارکینگ ساده خودرو به گونه ای طراحی شده است که به راحتی قابل رویت بوده و از فاصله ای دور دیده می شود.
قفل پارگینگ دستی – فلزی تاشو
شما هم حتما این صحنه را دیده اید که جلوی درب پارکینگ یا درب منازل و فروشگاه ها بدون اجازه خودروهای دیگر پارک می کنند که در این مواقع تردد سخت می شود. مشکلات پارک خودرو در زندگی آپارتمان نشینی و کسب و کار مغازه ها و فروشگاه ها یکی از اصلی ترین مسائل موجود است. در اینجاست که استفاده از قفل پارکینگ اهمیت زیادی پیدا می کند.
در واقع برای حراست از جای پارک خودرو می توان از محصول گوره تجهیزات پارکینگی یعنی قفل پارکینگ خودرو استفاده کرد که شما با نصب قفل پارکینگ از ورود وسایل نقلیه دیگر به جای پارک خودروی خود جلوگیری می کنید.
برای متصل کردن قفل پارکینگ دستی می بایست پایه ی این دستگاه را به زمین پیچ کنید.
مشخصات فنی قفل پارکینگ دستی
این محصول از فلز ساخته شده و می تواند به راحتی از محل پارکینگ شما مراقبت کندکه این نوع جنس از مقاومت خوبی در برابر ضربه و فشار برخوردار است و به راحتی خم نمی شود.
این نوع جنس بدنه دارای مزیت مقاومت در برابر گرما و رطوبت و نور خورشید ، گرد و غبار و … می باشد که سبب می شود کمتر آسیب ببیند و عمر بیشتری داشته باشد.
در ضمن در میانه قفل پارکینگ خودرو از شبرگ با کیفیت نوع زنبوری پارک ممنوع بهره گرفته شده که سبب می شود در تاریکی جای پارک به راحتی قابل رویت باشد.
قفل جای پارک دستی دارای دو مدل ارتفاع ۶۰ سانتی متری و ۷۵ سانتی متری است و همچنین در قسمت پایین محصول محلی برای نصب قفل آویزی قرار داده شده است تا در هنگام عدم حضور صاحب پارکینگ می توان آن را به صورت ایستاده قفل کرده و مانع ورود وسایل نقلیه دیگر به پارکینگ شوید و در زمانی که نیاز به پارک خودرو باشد قفل را باز کرده و به صورت خوابیده قرار دهید.
قفل پارکینگ- در این مقاله در مورد موضوعات نصب قفل پارکینگ-قفل پارکینگ ارزان-قیمت انواع قفل پارکینگ-قفل پارکینگ اتوماتیک-ساخت قفل پارکینگ مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم محصولات خود را با ارزانترین قیمت و20 تا 30% تخفیف واقعی و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. این مجموعه عظیم فنی و اجرایی هم اکنون دارای رزومه و پروژه های بسیار بزرگی در سراسر کشور می باشد و توانسته است تقریبا هر نوع نیاز و خواسته مشتریان را برآورده نماید.مجددا توصیه می کنیم قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 - 05137663056 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

Top