چادر برقی یکی از وسایل کمپینگ و سفر است که به صورت قابل حمل در بازار عرضه می‌شود. این چادرها به وسیلهٔ برق از طریق باتری، سوئیچ یا ژنراتور برق تأمین می‌شود و برای ایجاد نور، اتصالات برق و دستگاه‌های برقی مختلف استفاده می‌شود



چادرهای برقی در ابعاد و طرح‌های مختلفی موجود است و برای استفاده در فضاهای باز مانند کمپینگ، پیک‌نیک، کنسرت‌ها و مراسم‌های روزهای خاص مانند عید نوروز و یا شب یلدا بسیار مناسب هستند. چادرهای برقی معمولاً از پارچهٔ پلی‌استری ساخته شده‌اند که در برابر آب و هوای نامطلوب مقاومت دارد و اغلب دارای تهویه هوا مطبوع و پنجره‌های شفاف هستند که نور خورشید و چراغ‌های بیرونی به آسانی وارد چادر می‌شوند.

چادر برقی - سایه گستر آسیا یکی از باسابقه ترین و متخصص ترین شرکت های فنی و مهندسی و الکترونیک در ایران می باشد که سالهاست در زمینه انواع سقف های جمع شونده پارچه ای، سقف های جمع شونده شیشه ای، سازه های جمع شونده استخری، دیوارهای شیشه ای جمع شونده ، چادرهای کششی ، کرکره های پارچه ای ،سایه بان اتومات ،جک پارکینگی ،درب رولاپ ،درب های ریلی ،درب های زیر سقفی ،درب های شیشه ای ، جک بلانکو،جک BFT مدل A40،درب کشویی ، درب شیشه ای تلسکوپی ،درب شیشه ای گرد ،درب شیشه ای گردان ، درب شیشه ای فولدینگ ،راه بند اتومات ،پرده هوا ، سیستم های اکسس کنترل ،حمام مستر فعالیت می نماید.در این مطلب به موضوعات متنوع سایبان برقی قیمت-قیمت سایبان برقی حیاط-سایبان برقی چیست-سایبان برقی ویلا-قیمت چادر برقی ماشین-چادر سقفی خواهیم پرداخت . ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع چادر برقی را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.
چادر برقی - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع چادر برقی در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایبان برقی قیمت-قیمت سایبان برقی حیاط-سایبان برقی چیست-سایبان برقی ویلا-قیمت چادر برقی ماشین-چادر سقفی با ما همراه باشید . توصیه ما به هموطنانی که تصمیم به خرید و اجرای هر کدام از تولیدات این شرکت را دارند این می باشد که قبل از هر اقدامی در جهت خرید و سفارش این نوع از سازه ها و محصولات حتما با یکی از مشاورین و متخصصین با تجربه ما ارتباط برقرار نمایید تا ضمن دریافت مشاوره های تخصصی و رایگان از لیست قیمت نهایی با 20 تا 30% تخفیف واقعی مطلع شوید. شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از چادر برقی را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.

چادر برقی طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 20 تا 30% تخفیف واقعی و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز می گردد (سایبان برقی قیمت-قیمت سایبان برقی حیاط-سایبان برقی چیست-سایبان برقی ویلا-قیمت چادر برقی ماشین-چادر سقفی ).

 

DS3xhSmPC4

سایبان برقی چیست؟
یکی از انواع سایبان که امروزه زیاد از آن استفاده می‌شود، سایبان برقی نام دارد. سایبان برقی به دلیل استفاده آسان، کاربرد زیاد و زیبایی ظاهری در مدت زمان کمی به یکی از پرطرفدارترین سایبان ها بدل شده است و افراد زیادی از انواع مختلف این نوع استفاده می کنند.
کاربرد سایبان برقی
در تمامی مکان هایی که از سایبان استفاده می شود ، می توان از سایبان برقی استفاده کرد. سایبان برقی تنها استفاده از سایبان ها را آسان تر کرده و همچون سایبان های ثابت و قدیمی ، در تمامی محل ها می توان از آن ها استفاده کرد. از جمله مکان های قابل استفاده برای سایبان برقی می توان به ساختمان ، مغازه ، استخر ، پارکینگ و …. اشاره کرد.
قیمت سایبان برقی
قیمت این نوع از سایه بان ها با توجه به پیچیدگی و کاربردی تر بودن آن نسبت به سایبان های ساده ، کمی بیشتر می باشد. اما از آنجایی که قیمت سایبان برقی به عوامل متعددی همچون نوع سایبان ، ابعاد ، جنس و … بستگی دارد ، نمی توان قیمت دقیقی برای سایبان برقی اعلام نمود.
مزایای سایبان برقی
استفاده بسیار آسان از سایبان
زیبا سازی محیط بیرونی
دارای وزن سبک به دلیل استفاده از فلز آلومینیوم
اتوماتیک بودن سایبان
استفاده از رنگ های مقاوم در برابر پوسیدگی، خوردگی و زنگ زدگی
مقاومت بالا پارچه در برابر آب و آتش
امکان چاپ لوگو یا تبلیغ مورد نظر
امکان نور پردازی توسط سیستم های نور پردازی
محافظت از ماشین در برابر آفتاب سوختگی و بارش تگرگ و
اجزای سایبان برقی
سایبان برقی به ۵ جز اصلی پارچه، موتور برقی ، بازو و مفصل ، درپوش و یراق آلات تبدیل می‌شود:
۱_ پارچه
چادر سایبان برقی به نوعی بخش اصلی سایبان را تشکیل می دهد. چادر سایبان برقی میتواند از جنس های مختلفی همانند برزنتی، فلکسی و یا ترانزیتی باشد.
پارچه برزنتی:این نوع پارچه معمول ترین نوع پارچه در میان سایبان ها می باشد. برزنت یک پارچه مستحکم، مقاوم، منعطف و ضد آب است که معمولا از پارچه هایی مثل کرباس و یا پلی استر ساخته می‌شود.
این نوع پارچه مقاومت بالایی در مقابل نور خورشید و آب دارد، نسبت به بقیه پارچه ها استقامت کششی بیشتری داشته و برای پوشش فضاهای باز مقرون به صرفه تر است.
پارچه فلکسی: افراد زیادی علاقه به چاپ لوگو و یا آرم خود بر روی سایبان دارند. فلکس این امکان را به این دسته از افراد می دهد. این ورقه نسبت به پارچه برزنتی مقاومت کمتری در مقابل نور خورشید و آب دارد ولی به دلیل تعویض راحت و امکان تبلیغاتی جز پارچه های پر استفاده است.
پارچه ترانزیتی:این نوع چادر همانطور که از اسم آن مشخص است بیشتر برای ماشین های ترانزیت به کار می رود اما به دلیل جنس آن برای سایبان هم گزینه خوبی به حساب می آید.
این نوع چادر کاملا ضد آب بوده و گرما و نور را از خود عبور نمی دهد به همین دلیل مناسب ترین گزینه برای کانتینرهای ترانزیتی و سایبان ها به حساب می‌آید.
سایبان برقی از پارچه های دیگری همانند پی وی سی (PVC)، اکریلیک، پلی استر و… نیز تولید می شوند و باید در انتخاب این پارچه ها بسیار دقت به خرج دهید چرا که تاثیر بسزایی در عملکرد سایبان دارند. تیم مشاوره شرکت ایران سایبان برای کمک به شما در داشتن بهترین انتخاب ، همراه شما هستند.
سایبان پارچه ای
۲_ موتور برقی
موتور سایبان برقی مهمترین قطعه استفاده شده در سیستم سایبان برقی است. به موتور هایی که در سایبان برقی استفاده می‌شود، موتور لوله ای شکل و یا توبولار گفته می‌شود. در این نوع موتورها کل سطح موتور به غیر از محفظه خلاص کن داخل لوله موتور قرار می‌گیرد.
موتور های توبولار برند های مختلفی دارند که از مهمترین آنها میتوان به بارازانته ، توربو و اسمارت اشاره کرد.
مشخصات فنی این نوع موتور ها تقریبا مشابه به هم است .
قدرت این موتور ها بین ۸ الی ۱۵ دقیقه است و مصرف چریان آن بین ۱.۵ تا ۳ آمپر می باشد.
قطر تاج موتور توبولار از ۵ تا ۱۱ سانتی متر است، دارای استاندارد IP44 میباشند و توان کارکرد، ولتاژ و رنج آنها به ترتیب: ۴ دقیقه، ۲۲۰ ولت و از ۳۰ تا ۳۰۰ نیوتن بر متر می باشد.
چادر برقی - در این مقاله در مورد موضوعات سایبان برقی قیمت-قیمت سایبان برقی حیاط-سایبان برقی چیست-سایبان برقی ویلا-قیمت چادر برقی ماشین-چادر سقفی مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم محصولات خود را با ارزانترین قیمت و20 تا 30% تخفیف واقعی و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. این مجموعه عظیم فنی و اجرایی هم اکنون دارای رزومه و پروژه های بسیار بزرگی در سراسر کشور می باشد و توانسته است تقریبا هر نوع نیاز و خواسته مشتریان را برآورده نماید.مجددا توصیه می کنیم قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 - 05137663056 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

Top