راه بند زمینی، سیستمی است که برای کنترل تردد خودروها در محیط‌های بسته مانند پارکینگ‌ها، بانک‌ها، فرودگاه‌ها، بیمارستان‌ها و غیره استفاده می‌شود. این سیستم شامل دو بخش اصلی است، یک بخشی که دارای موتور و قطعات الکترونیکی است که از طریق آن کنترل تردد خودروها انجام می‌شود



و بخش دیگری که شامل ماشین‌آلاتی است که برای باز و بسته شدن درب‌ها و پا به پا شدن درب‌ها به کار می‌رود. راه بند زمینی معمولاً به دلیل سادگی و کارایی آن در کنترل تردد خودروها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

راه بند زمینی - سایه گستر آسیا یکی از باسابقه ترین و متخصص ترین شرکت های فنی و مهندسی و الکترونیک در ایران می باشد که سالهاست در زمینه انواع سقف های جمع شونده پارچه ای، سقف های جمع شونده شیشه ای، سازه های جمع شونده استخری، دیوارهای شیشه ای جمع شونده ، چادرهای کششی ، کرکره های پارچه ای ،سایه بان اتومات ،جک پارکینگی ،درب رولاپ ،درب های ریلی ،درب های زیر سقفی ،درب های شیشه ای ، جک بلانکو،جک BFT مدل A40،درب کشویی ، درب شیشه ای تلسکوپی ،درب شیشه ای گرد ،درب شیشه ای گردان ، درب شیشه ای فولدینگ ،راه بند اتومات ،پرده هوا ، سیستم های اکسس کنترل ،حمام مستر فعالیت می نماید.در این مطلب به موضوعات متنوع راه بند برقی قیمت-راه بند دستی-راه بند پارکینگ شخصی-قیمت راه بند-قیمت راهبند دستی-نصب راهبند پارکینگ-لوازم راه بند خواهیم پرداخت . ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع راه بند زمینی را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.
راه بند زمینی - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع راه بند زمینی در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد راه بند برقی قیمت-راه بند دستی-راه بند پارکینگ شخصی-قیمت راه بند-قیمت راهبند دستی-نصب راهبند پارکینگ-لوازم راه بند با ما همراه باشید . توصیه ما به هموطنانی که تصمیم به خرید و اجرای هر کدام از تولیدات این شرکت را دارند این می باشد که قبل از هر اقدامی در جهت خرید و سفارش این نوع از سازه ها و محصولات حتما با یکی از مشاورین و متخصصین با تجربه ما ارتباط برقرار نمایید تا ضمن دریافت مشاوره های تخصصی و رایگان از لیست قیمت نهایی با 20 تا 30% تخفیف واقعی مطلع شوید. شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از راه بند زمینی را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.

راه بند زمینی طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 20 تا 30% تخفیف واقعی و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز می گردد (راه بند برقی قیمت-راه بند دستی-راه بند پارکینگ شخصی-قیمت راه بند-قیمت راهبند دستی-نصب راهبند پارکینگ-لوازم راه بند ).

 

0VudkZRD2G

استفاده از تجهیزات الکترونیکی و هیدرولیکی استاندارد در تابلوفرمان و یونیت هیدرولیک که باعث اطمینان در عملکرد سیستم می شود . این راهبند نوع ویژه ای از راهبند زمینی است که دارای طرح ویژه بوده و نیاز به عمق حفاری کمی معادل ۴۰ و ۶۰سانتیمتر دارد .راهبند زمینی مدل MD-G901 ماداکتو جهت متوقف کردن وهمچنین وارد کردن صدمه به خودروهای غیر مجاز طراحی و تولید شده است . شاسی کشی پر قدرت و استفاده از ورقهای با ضخامت بالا بهمراه سیستم هیدرولیک فوق سریع این راهبند کف خواب امکان جلوگیری از تردد خودروهای سواری و سنگین غیر مجاز را مهیا می نماید . این راهبند زمینی بنا به سفارش مشتریان محترم با ابعاد و مشخصات مورد نظر تولید میگردد ، طول ، عرض وهمچنین ضخامت ورق برخورد راهبند ضد انتحاری قابل انتخاب می باشد.این نوع راهبند جهت جلوگیری از ورود هرگونه متحرکی از قبیل خودرو ، موتور سیکلت ، عابر به مکان تحت کنترل بکار می رود . در برخوردهای احتمالی ، وسیله نقلیه آسیب دیده و حتی در صورت استفاده از مدل های ضدانتحاری و ضدتروریستی ، خودروی مهاجم منهدم می گردد .راهبندهای ضد انتحاری در دو سطح امنیتی و ضدانتحاری ارائه می شوند .طرح های ویژه ای از این نوع راهبند جهت پالایشگاه ها و واحدهای تامین موادسوختی و قابل اشتعال بکار می رود .طراحی بر اساس دانش و اصول مهندسی مکانیک و با استفاده از پیشرفته ترین نرم افزارهای مهندسی که انواع نیروها و تنش های دینامیکی ، استاتیکی و خستگی و همینطور ضربه های وارده ، شبیه سازی شده و مورد تحلیل قرار می گیرد .
راهبند زمینی(گیت زمینی،راهبند ستونی)
طول گیت از 3 متر تا 6 متر
عرض گیت از 100 تا 130 سانتی متر
ارتفاع باز شدن از 70 تا 100 سانتی متر.
شاسی و بدنه از تیرآهن 140 و ناودانی 160 میلی متر
الکتروموتورساخت کشور آلمان
سیستم محرک هیدرولیک ساخت ماداکتو
با استفاده از تجهیزات ایتالیایی
دارای جک دستی جهت باز وبسته شدن مسیر در هنگام قطع برق
مجهز به سیستم خلاص کن دستی در هنگام قطع برق جهت باز کردن مسیر.
زمان باز شدن گیت (بستن مسیر)از 2 تا 5 ثانیه و زمان بسته شدن گیت (باز شدن مسیر) از 3 تا 5 ثانیه
دارای سیستم کنترل پنل هوشمند الکترونیکی PIC
امکان اتصال به سیستمهای کنترل تردد ، دوربینهای ثبت تردد ، سیستم اعلان حریق ، BMS
مجهز به ریموت کنترل از راه دور
امکان نصب چشم الکترونیک یا لوپ دتکتور(قبل و بعد از دستگاه)
امکان اتصال به چراغ راهنمایی پایه دار با دو چراغ سبز و قرمز
استفاده از سند بلاست صنعتی و رنگ اپوکسی دوجزئی
امکان نصب پمپ کف کش جهت تخلیه نمودن آب جمع شده ناشی از بارندگی و شستشوی محوطه.
قدرت ضربه پذیری بسیار بالا در برخورد خودرو تا 15 تن و سرعت 100 کیلومتر بر ساعت
ولتاژ اصلی دستگاه 3 فاز 380 ولت.
دستگاه دارای 1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.
مقاومت های مختلف برای انواع خودروهای سبک و سنگین
طراحی بر اساس سرعت و وزن احتمالی خودروی مهاجم
راه کارهای مختلف برای لایه بندی حفاظتی
طرح های ویژه جهت افزایش میزان بازدارندگی
راه بند زمینی - در این مقاله در مورد موضوعات راه بند برقی قیمت-راه بند دستی-راه بند پارکینگ شخصی-قیمت راه بند-قیمت راهبند دستی-نصب راهبند پارکینگ-لوازم راه بند مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم محصولات خود را با ارزانترین قیمت و20 تا 30% تخفیف واقعی و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. این مجموعه عظیم فنی و اجرایی هم اکنون دارای رزومه و پروژه های بسیار بزرگی در سراسر کشور می باشد و توانسته است تقریبا هر نوع نیاز و خواسته مشتریان را برآورده نماید.مجددا توصیه می کنیم قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 - 05137663056 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

Top