جمع شونده شیشه ای، یک نوع شیشه است که قابلیت جمع شدن دارد. در این نوع شیشه، بخش هایی از شیشه به صورت جداگانه قابل جدا شدن و نصب مجدد می‌باشند.



این ویژگی می‌تواند برای تعمیر و نگهداری آسان تر شیشه و همچنین حمل و نقل آسان تر آن مفید باشد. این نوع شیشه برای استفاده در درهای شیشه‌ای، پنجره‌ها و نمای خارجی ساختمان‌ها مناسب است.

جمع شونده شیشه ای - سایه گستر آسیا یکی از باسابقه ترین و متخصص ترین شرکت های فنی و مهندسی و الکترونیک در ایران می باشد که سالهاست در زمینه انواع سقف های جمع شونده پارچه ای، سقف های جمع شونده شیشه ای، سازه های جمع شونده استخری، دیوارهای شیشه ای جمع شونده ، چادرهای کششی ، کرکره های پارچه ای ،سایه بان اتومات ،جک پارکینگی ،درب رولاپ ،درب های ریلی ،درب های زیر سقفی ،درب های شیشه ای ، جک بلانکو،جک BFT مدل A40،درب کشویی ، درب شیشه ای تلسکوپی ،درب شیشه ای گرد ،درب شیشه ای گردان ، درب شیشه ای فولدینگ ،راه بند اتومات ،پرده هوا ، سیستم های اکسس کنترل ،حمام مستر فعالیت می نماید.در این مطلب به موضوعات متنوع نحوه ساخت بالکن شیشه ای-قیمت جام بالکن-نصب شیشه سکوریت برای بالکن-بالکن تاشو-حفاظ شیشه ای پنجره خواهیم پرداخت . ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع جمع شونده شیشه ای را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.
جمع شونده شیشه ای - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع جمع شونده شیشه ای در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ساخت بالکن شیشه ای-قیمت جام بالکن-نصب شیشه سکوریت برای بالکن-بالکن تاشو-حفاظ شیشه ای پنجره با ما همراه باشید . توصیه ما به هموطنانی که تصمیم به خرید و اجرای هر کدام از تولیدات این شرکت را دارند این می باشد که قبل از هر اقدامی در جهت خرید و سفارش این نوع از سازه ها و محصولات حتما با یکی از مشاورین و متخصصین با تجربه ما ارتباط برقرار نمایید تا ضمن دریافت مشاوره های تخصصی و رایگان از لیست قیمت نهایی با 20 تا 30% تخفیف واقعی مطلع شوید. شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از جمع شونده شیشه ای را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.

جمع شونده شیشه ای طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 20 تا 30% تخفیف واقعی و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز می گردد (نحوه ساخت بالکن شیشه ای-قیمت جام بالکن-نصب شیشه سکوریت برای بالکن-بالکن تاشو-حفاظ شیشه ای پنجره ).

 

0AkTz2PcIo

بالکن شیشه ای یا سیستم پارتیشن شیشه ای متحرک ، شیشه بالکنی، شیشه سکوریت بالکن، تراس شیشه ای، ایوان شیشه ای، درب بالکنی، درب تراس، درب ایوان، درب تاشو و جمع شونده شیشه ای، شیشه متحرک، سکوریت متحرک، شیشه کشویی، شیشه ریلی، شیشه تاشو جمعشو و…) بیشتر به عنوان پوشش و محافظ بالکن و تراس بوده و از پرمصرف ترین محصولات شرکت آرتام جام می باشد. در این سیستم یک ریل آلومینیومی در سقف و یک ریل در کف اجرا شده و فضای بازشو تراس به تعدادی پانل شیشه ای متحرک تقسیم می شود. پروفیل ها و یراق آلات مصرفی در این سیستم همگی اروپایی و محصول کشور اسپانیا می باشد. همچنین کلیه شیشه ها با ضخامت ۸ میلی متر از نوع سکوریت (نشکن) می باشند. در این سیستم پانلها به ترتیب و تک تک در مسیر ریل حرکت کرده و در محل درب از مسیر ریل خارج و عمود بر مسیر حرکتی خود در کنار درب قرار می گیرند.
مزایای بالکن شیشه ای تاشو جمعشو (پارتیشن شیشه ای متحرک) نمای یکدست شیشه ای جهت فضای پروژه به هر طولی که باشد بدون هیچ ستون یا مانع دید.
تراس بالکنی این امکان را برای بهره بردار مهیا می کند که در فصول مناسب سال سیستم را به راحتی باز کرده و از هوای آزاد بهره مند گردد. به واسطه بسته شدن فضا با شیشه های متحرک ، مسیر ورود پرندگان، گرد و غبار، حشرات موذی و حتی نزولات جوی به فضای داخلی مسدود می شود. بالکن شیشه ای به دلیل متحرک بودن و جمع شدن در یک سمت به راحتی قابل شستشو می باشند.
پارتیشن شیشه ای متحرک یا تراس بالکنی برای هر پانل قابل اجرا است. این سیستم در هر شکل هندسی اعم از گرد، سهمی، زاویه دار و یا هر شکل دیگر قابل اجراا می باشد. بالکن شیشه ای ۷۰% عایق صوت و ۶۵% عایق حرارت است. شیشه ها توسط نوارH شکل یا جوینت پلاستیکی که از بهترین مواد مدیکال ساخته می شود در همدیگر قفل می شوند و هیچ درزی بین آنها باقی نمی ماند.
این بالکن ها قابلیت حرکت به صورت ریلی را دارند و با توجه به جمع شدن شیشه ها در یک سمت می توانید در چهار فصل سال از بالکن خانه تان لذت ببرید.
انواع مختلف بالکن شیشه ای:
سیستم پارتیشن بندی بالکنی متحرک جمع شونده تا شونده با پنل های شیشه ای مقاوم:
این سیستم طوری طراحی شده است که با سیستمی نوین و شگفت انگیزز بدون وجود پروفیل های افقی و عمودی محدود کننده دید، می توانید از چشم اندازو مناظر لذت ببرید. در این سیستم از شیشه های ۸ و ۱۰ میلیمتر سکوریت (متناسب با لنگه ها) استفاده می شود و هر لنگه به طور مستقل و روان حرکت می کند. این سیستم این امکان را به شما می دهد که شما لنگه ها را در یک طرف ویا دوطرف (متناسب با شرایط شما) جمع و پارک کنید. این سیستم پارتیشن بندی بالکنی متحرک جهت فضا سازی در استخرها ، ویلاها،تراس و بالکنها،هتلها ،رستورانها،فضاهای اداری و تجاری و پنت هاووس ها مورد استفاده قرار می گیرد.
متحرک شیشه ای با قاب آلومینیومی :
سیستم پارتیشن بندی جمع شونده، تا شونده متحرک با قاب آلومینیومی ، با قابلیت جمع شدن در طرفین و یا یک طرف، یکی از پرکاربردترین نوع پارتیشن بندی می باشد. این سیستم در حالت بسته، مانند پنجره ثابت امنیت بالایی را ایجاد می نماید و با اینکه در حالت روشنایی روز، نور خورشید را به داخل منتقل می نماید اما در عین حال بهترین عایق حرارتی می باشد. ویژگی این سیستم، عایق بودن در مقابل صدا، گرد و غبار و سرما و گرما می باشد.
این سیستم پارتیشن بندی متحرک جهت فضا سازی در استخرها، ویلاها، تراس و بالکنها، هتلها، رستورانها، فضاهای اداری و تجاری و پنت هاووس ها مورد استفاده قرار می گیرد.
این سیستم در حالت بسته، مانند پنجره ثابت امنیت بالایی را ایجاد می نماید و با اینکه در حالت روشنایی روز، می توان نور خورشید را به صورت کنترل شده داخل منتقل می نمایید. ویژگی این سیستم، عایق بودن در مقابل صدا، گرد و غبار و سرما و گرما می باشد.
سیستم پارتیشن بندی متحرک با قاب آلومینیومی، با قابلیت جمع شدن در طرفین و یا یک طرف، یکی از پرکاربردترین نوع پارتیشن بندی می باشد. این سیستم در حالت بسته، مانند پنجره ثابت امنیت بالایی را ایجاد می نماید و با اینکه در جالت روشنایی روز، نور خورشید را به داخل منتقل می نماید اما در عین حال بهترین عایق حرارتی می باشد. ویژگی این سیستم، عایق بودن در مقابل صدا، گرد و غبار و سرما و گرما می باشد.
جمع شونده شیشه ای - در این مقاله در مورد موضوعات نحوه ساخت بالکن شیشه ای-قیمت جام بالکن-نصب شیشه سکوریت برای بالکن-بالکن تاشو-حفاظ شیشه ای پنجره مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم محصولات خود را با ارزانترین قیمت و20 تا 30% تخفیف واقعی و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. این مجموعه عظیم فنی و اجرایی هم اکنون دارای رزومه و پروژه های بسیار بزرگی در سراسر کشور می باشد و توانسته است تقریبا هر نوع نیاز و خواسته مشتریان را برآورده نماید.مجددا توصیه می کنیم قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 - 05137663056 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

Top