سایبان پارچه‌ای به عنوان پوششی برای سایبان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع پارچه معمولاً از موادی مانند پلی‌استر، پنبه یا نخ تهیه می‌شود و در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی در دسترس است. با استفاده از سایبان پارچه‌ای، سایبان‌هایی که به دلیل فرسایش و خرابی نیاز به تعمیر و ترمیم دارند، می‌توانند با استفاده از پوشش جدید به شکلی زیبا و به‌روز شده باشند.



همچنین این نوع پارچه به دلیل خواص ضدآبی، می‌تواند به عنوان پوششی برای سایبان‌های استخری و یا سایر محیط‌های مرطوب مورد استفاده قرار بگیرد.

DheTRp5u6g

سایبان پارچه ای - سایه گستر آسیا یکی از باسابقه ترین و متخصص ترین شرکت های فنی و مهندسی و الکترونیک در ایران می باشد که سالهاست در زمینه انواع سقف های جمع شونده پارچه ای، سقف های جمع شونده شیشه ای، سازه های جمع شونده استخری، دیوارهای شیشه ای جمع شونده ، چادرهای کششی ، کرکره های پارچه ای ،سایه بان اتومات ،جک پارکینگی ،درب رولاپ ،درب های ریلی ،درب های زیر سقفی ،درب های شیشه ای ، جک بلانکو،جک BFT مدل A40،درب کشویی ، درب شیشه ای تلسکوپی ،درب شیشه ای گرد ،درب شیشه ای گردان ، درب شیشه ای فولدینگ ،راه بند اتومات ،پرده هوا ، سیستم های اکسس کنترل ،حمام مستر فعالیت می نماید.در این مطلب به موضوعات متنوع نصب سایبان پارچه ای-سازه پارچه ای-قیمت سایبان چادری-قیمت آلاچیق چادری-سایبان چتری خواهیم پرداخت . ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع سایبان پارچه ای را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.
سایبان پارچه ای - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع سایبان پارچه ای در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نصب سایبان پارچه ای-سازه پارچه ای-قیمت سایبان چادری-قیمت آلاچیق چادری-سایبان چتری با ما همراه باشید . توصیه ما به هموطنانی که تصمیم به خرید و اجرای هر کدام از تولیدات این شرکت را دارند این می باشد که قبل از هر اقدامی در جهت خرید و سفارش این نوع از سازه ها و محصولات حتما با یکی از مشاورین و متخصصین با تجربه ما ارتباط برقرار نمایید تا ضمن دریافت مشاوره های تخصصی و رایگان از لیست قیمت نهایی با 20 تا 30% تخفیف واقعی مطلع شوید. شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از سایبان پارچه ای را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.

7iGu4hCZ8y

سایبان پارچه ای طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 20 تا 30% تخفیف واقعی و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز می گردد (نصب سایبان پارچه ای-سازه پارچه ای-قیمت سایبان چادری-قیمت آلاچیق چادری-سایبان چتری ).

سایبان پارچه ای چیست؟
همان طور که می دانیم سایبان پارچه ای، یک سقف ثابت یا جمع شونده (برقی – یا به صورت دستی ) می باشد که به قسمت خارجی دیواره های یک ساختمان متصل می شود .می توان این را نیز بیان کرد که سایبان ها جدا از کارکرد، یک اثر هنری می باشند و یک نوع المان معماری هستند که به فضای شما اعم از استخر، پارکینگ، رستوران، بالکن، تراس، تالار، ویلا، هتل و غیره نمایی زیبا می بخشند. پارچه سایبان ها دارای انواع مختلفی هم چون برزنت، پلی استر یا پنبه، پی وی سی و غیره می باشند که متناسب به سلیقه و مکان و نوع سایبان از هر یک استفاده می شود .پارچه ها بعد از تعیین اندازه بر روی قاب مدنظر متصل شده و در مکان مورد نظر نصب می شود.

0zYpJBgBXf
تاریخچه سایبان ها
اولین سایبان ها در تمدن مصر باستان مشاهده شده است که در اشعاری از شاعران آن زمان که به تاریخ ۵۰ سال قبل از میلاد بر می گردد دیده شده است سایبان هایی عظیم که بر روی الوارهای بزرگ متصل می شدند که از سایه ی آنها در نور آفتاب وگرمای شدید استفاده می شد که جنس اکثر سایبان ها کتان بوده است. از اوایل قرن نوزدهم، رفته رفته سایبان ها تغییر کرد تا به امروز که جدید ترین متد ها در آنها جهت آسایش مشتری استفاده شده است.
مزایای استفاده از سایبان پارچه ای
در سایبان هایی که خاصیت جمع شونده بودن دارند، این امکان برای مالک ایجاد می شود تا در زمان های تابش شدید خورشید یا رگبار شدید سایبان را باز کنند و حفاظتی در مقابل موارد مذکور ایجاد کنند. طبق بررسی های انجام شده نشان می دهد که هوای زیر سایبان می تواند تا ۲۰ درجه خنک تر باشد. همچنین عدم ورود نور آفتاب مستقیم به فضای داخل اماکن موجب جلوگیری از گرمای زیاد و استفاده بیستر از تهویه هوا می شود که می توان به این نکته اشاره نمود که خود موجب کاهش هزینه های تهویه هوا می شود.
سایبان ها یک نوع محافظ در مقابل نور خورشید برای اثاثیه منزل می باشند این حفاظت خود باعث می شود تا رنگ قالی ها ولوازم خانگی در اثر نور شدید خورشید تغییر نکند .ایجاد فضا یکی دیگر از نکات مثبت می باشد ، در صورت نداشتن فضایی برای استفاده از محیط بیرون خانه یا ایجاد یک پاسیو زیبا می توانید از سایبان استفاده کنید و یا حتی به راحتی آلاچیقی کوچک جهت نشستن و دورهمی های خانوادگی بوجود آورید.

7i2D9ZhJjE

انواع سایبان پارچه ای ثابت و متحرک
همان طور که اشاره کردیم سایبان ها دارای دو نوع ثابت و متحرک (دستی –برقی یا موتوردار) می باشند که به اختصار به آنها می پردازیم.
سایبان ثابت
از نوع سایه بان هایی می باشد که ثابت است مانند انواع سقوف پارکینگ یا مکان هایی که نیاز به بالا یا پایین بردن سایبان نیست.
سایبان متحرک
سایبان متحرک به دو مدل سایبان متحرک دستی و سایبان برقی (موتوردار) تقسیم می شود .
سایبان متحرک دستی
که از اسم آن پیداست برای بالا یا پایین بردن آن از یک میل لنگ استفاده می کنند.
سایبان برقی
این نوع سایبان ها دارای یک موتور می باشند که وظیفه بالا و پایین بردن را به عهده دارد ، حرکت موتور را می توان از طریق یک ریموت ، کنترل کرد و با فشار یک دکمه سایبان را بالا یا پایین برد.
اما چرا استفاده از سایبان ها به خصوص سایبان برقی یکی از موارد مورد توجه در معماری داخلی شده است ؟
امروزه جهت استفاده حداکثر از محیط اعم از اماکن تجاری عمومی یا منازل از سایبان ها استفاده می شود که نصب آسان آنها این امکان را برای شما ایجاد می کند تا بتوانید از فضای مدنظر خود هم چون تراس، بالکن، پارکینگ های بدون سقف، با کنترل میزان نور آفتاب یا محافظت در زمان بارش لذت ببرید. دلیل استفاده بیشتر از سایبان برقی مدیریت آنها از طریق ریموت کنترل می باشد که این امکان را برای هر مصرف کننده ایجاد می کند که در هر زمان بتواند به راحتی آنها را بالا و پایین ببرد.

DOQjWW9ohO
سایبان پارچه ای - در این مقاله در مورد موضوعات نصب سایبان پارچه ای-سازه پارچه ای-قیمت سایبان چادری-قیمت آلاچیق چادری-سایبان چتری مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم محصولات خود را با ارزانترین قیمت و20 تا 30% تخفیف واقعی و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. این مجموعه عظیم فنی و اجرایی هم اکنون دارای رزومه و پروژه های بسیار بزرگی در سراسر کشور می باشد و توانسته است تقریبا هر نوع نیاز و خواسته مشتریان را برآورده نماید.مجددا توصیه می کنیم قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 - 05137663056 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

 

Top