پوشش سطح استخر معمولاً از موادی مانند وینیل، پلی‌اتیلن، پلی‌پروپیلن و یا پلی‌استر تهیه می‌شود. این پوشش‌ها علاوه بر حفظ آب در استخر، باعث کاهش تبخیر آب و حفظ دمای مناسب آب نیز می‌شوند.



همچنین باعث کاهش هزینه‌های تصفیه آب و نگهداری استخر می‌شوند. پوشش سطح استخر معمولاً در رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی تهیه می‌شود تا با دکوراسیون استخر هماهنگ شود.

پوشش سطح استخر - سایه گستر آسیا یکی از باسابقه ترین و متخصص ترین شرکت های فنی و مهندسی و الکترونیک در ایران می باشد که سالهاست در زمینه انواع سقف های جمع شونده پارچه ای، سقف های جمع شونده شیشه ای، سازه های جمع شونده استخری، دیوارهای شیشه ای جمع شونده ، چادرهای کششی ، کرکره های پارچه ای ،سایه بان اتومات ،جک پارکینگی ،درب رولاپ ،درب های ریلی ،درب های زیر سقفی ،درب های شیشه ای ، جک بلانکو،جک BFT مدل A40،درب کشویی ، درب شیشه ای تلسکوپی ،درب شیشه ای گرد ،درب شیشه ای گردان ، درب شیشه ای فولدینگ ،راه بند اتومات ،پرده هوا ، سیستم های اکسس کنترل ،حمام مستر فعالیت می نماید.در این مطلب به موضوعات متنوع پوشش خورشیدی استخر-کاور استخر دیجی کالا-ساخت کاور استخر-پوشش استخر کشاورزی-پوشش استخر باغ خواهیم پرداخت . ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع پوشش سطح استخر را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

4XolEpbB7Y
پوشش سطح استخر - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع پوشش سطح استخر در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد پوشش خورشیدی استخر-کاور استخر دیجی کالا-ساخت کاور استخر-پوشش استخر کشاورزی-پوشش استخر باغ با ما همراه باشید . توصیه ما به هموطنانی که تصمیم به خرید و اجرای هر کدام از تولیدات این شرکت را دارند این می باشد که قبل از هر اقدامی در جهت خرید و سفارش این نوع از سازه ها و محصولات حتما با یکی از مشاورین و متخصصین با تجربه ما ارتباط برقرار نمایید تا ضمن دریافت مشاوره های تخصصی و رایگان از لیست قیمت نهایی با 20 تا 30% تخفیف واقعی مطلع شوید. شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از پوشش سطح استخر را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.

پوشش سطح استخر طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 20 تا 30% تخفیف واقعی و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز می گردد (پوشش خورشیدی استخر-کاور استخر دیجی کالا-ساخت کاور استخر-پوشش استخر کشاورزی-پوشش استخر باغ).

 

 

صرفه جویی در مصرف انرژی و زمان با پوشش استخر
راهنمای زیر به شما کمک کند تا دلایل استفاده از پوشش استخر مناسب خود را بدانید. همچنین بهترین زمان استفاده و نوع آن را تعیین کنید. چراکه نداشتن پوشش مناسب مشکلاتی به وجود می آورد. خواه مشکل شما از نظر آب و هوا تعیین شده باشد. همجنین از نظر فصلی ، طبیعی یا غیر ارگانیک باشد ، می توانیم نگاهی به این مشکلات بیندازیم و راه حل آن را پیدا کنیم.
حتی اگر هر نوع پوشش استخر منحصر به فرد است ، لطفاً این واقعیت را در نظر بگیرید که همه آنها از برخی موارد مشترک برخوردار هستند. همه این پوشش های استخر می توانند برخی از ویژگی های مشابه را ارائه دهند:
هرنوع از پوشش استخر می توانند از آب استخر محافظت کند. می تواند تبخیر در آب استخر شما را از مسائل مربوط به آب و هوا کاهش دهد.
می تواند تعمیر و نگهداری را کاهش دهد و نیمی از زمان برنامه تمیز کردن معمول شما را از بین ببرد.
مزایای پوشش
قبل از کاوش در انواع مختلف پوشش استخر ، مهم است که دلیل ضروری بودن پوشش استخر را درک کنید.
روکش های استخر با جلوگیری از افتادن بقایای داخل آب ، استخر را تمیز نگه می دارید. با پوشاندن استخر ، مجبور نیستید وقتی می خواهید دوباره برای شنا بروید ، وقت زیادی برای تمیز کردن و ماهیگیری از آب صرف کنید.
علاوه بر این ، پوشش استخر می تواند با کمک به کاهش اتلاف آب ، کاهش مقدار مواد شیمیایی مورد نیاز ، بهبود احتباس گرما در استخر و اطمینان از مسدود نشدن فیلتر ، برخی از مزایای مالی را به همراه داشته باشد.
بهترین قسمت پوشش استخر چیست؟
این یک سرمایه گذاری است. وقتی روی یک پوشش استخر سرمایه گذاری می کنید ،درواقع از هدر رفت آب، تبخیر مواد ضدعفونی کننده به استخر،عدم بهم خوردگی Ph آب و کلر و … جلوگیری میکنید. در واقع به نوعی پس انداز پول انجام می دهید. همچنین نگهداری از آب استخر و تجهیزات موتورخانه شما به راحتی و با کمترین هزینه انجام می شود.
اکنون که باید از استخر خود شروع کنیم. می توانیم با خیال راحت قدم بعدی را در محافظت از استخر خود برداریم.
حال به معرفی انواع پوشش ها با کاربرد آن ها می پردازیم.

tkgFncJhah
پوشش خورشیدی
روکش های استخر خورشیدی یا روکش های حبابی و یا پتو خورشیدی برای مشکلات بی شماری مناسب است:
بالاترین راندمان در مقابل کمترین هزینه خرید در این نوع پوشش است. بالاترین پس انداز و صرفه جویی را دارد. این پوشش استخر می تواند تبخیر آب در برابر آفتاب را 99٪ و هزینه گرمایش استخر را 75٪ کاهش دهد.
گزینه سازگار با محیط زیست. در طول روز ، پوشش می تواند نور خورشید را جذب کند و این گرما را به داخل آب استخر منتقل کند. در ساعات شب در این گرما محبوس می شود. بنابراین می توانید در تمام طول روز در آب گرم تری شنا کنید!
درست مانند همان مفهوم ذره بین ، نور از طریق مواد شفاف نفوذ می کند و آنچه را که در زیر آن است گرم می کند.
مواد این پوشش سبک است اما فراموش نکنید که با دوام نیز هست. از حباب های پلاستیکی هوا ساخته شده است ، اما نباید با محافظ بسته بندی حبابدار اشتباه گرفته شود.
نصب ساده و راحتی دارد. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که آن را روی استخر خود پهن کنید و از نتایج آن لذت ببرید.
استفاده از کاور استخر
استفاده از پوشش استخر خورشیدی یک روش آسان و ارزان برای گرم کردن و نگهداری آب استخر شنا است. در حالی که به طور همزمان باعث کاهش مصرف انرژی و کاهش هزینه های نگهداری استخر می شود. پوشش های خورشیدی می توانند با جمع آوری و به دام انداختن اشعه خورشید و انتقال گرما به آب ، دمای آب استخر را تا 15 درجه افزایش دهند. روکش های استخر خورشیدی بعنوان پوشش برای حفظ گرما عمل می کنند و آب گرم استخر را برای مدت طولانی تری گرم نگه می دارند.
نحوه استفاده از پوشش های خورشیدی
استفاده از روکش های استخر خورشیدی بسیار آسان استفاده می شوند. فقط اگر در استخر نیستید ، آنها را از آن طرف آب بیندازید. پوشش استخر خورشیدی در استخرهای بتنی و فایبرگلاس استفاده می شود. دارای اشکال و اندازه های بسیار متنوعی هستند. متناسب با نیاز شما دارای ضخامت های مختلف پوشش خورشیدی است. روکش های خورشیدی 5 میل و 8 میل آبی سبک و گرم هستند. کاورهای آبی / شفاف 12 میلی لیتری حفظ گرما را بیشتر می کنند.
پوشش های خورشیدی روشن 12 و 16 میلیمتری بیشترین میزان حفظ گرما را دارند. همچنین برای استفاده راحت تر از سیستم قرقره در آن ها استفاده میشود. تا نحوه استفاده از آن راحت تر باشد. آنها در مدل های لنگ اتوماتیک و دستی ارائه می شوند. کار با رول های روکش اتوماتیک آسان است اما کمی گران ترند. حلقه های دستی مقرون به صرفه تر هستند. اما مقداری قدرت بازو را می گیرید تا چرخ قرقره به حرکت در بیاید.

yiPbAKL99q
اطلاعات مربوط به گرمایش خورشیدی
در زمان تابش، در هنگام آفتاب می توانید از آن استفاده کنید. بسته به محل زندگی شما ، خورشید می تواند دمای استخر شما را 15 تا 30 درجه افزایش دهد و گرمای خورشید نیز 100٪ رایگان است. ساده ترین راه برای افزودن حرارت خورشیدی به استخر شنا استفاده از روکش های استخر خورشیدی است.
پوشش استخر زمستانی
روکش استخرهای زمستانی فقط برای فصل زمستان ساخته شده اند. اما در صورت تمایل یا نیاز می توانند در تمام طول سال استفاده شوند. ما یک لیست کامل از ویژگی های این نوع پوشش استخر را برای شما عنوان می کنیم.
اکثر پوشش های زمستانی از ماده ای ضخیم و بادوام ساخته می شوند. معمولاً از پلی اتیلن هستند تا از مهر و موم و محافظ پوسته سخت استفاده کنند. این پوشش استخر می تواند از باد شدید زمستانی ، برف ، دمای شدید هوا را که می تواند باعث یخ زدگی وسایل استخر و یخ زدگی اشیا شود ، نگه کند. هر چیز دیگری که در فصل زمستان می تواند بر شرایط استخر شما تاثیر بگذارد را شامل می شود. پوشش استخر زمستانی می تواند از آن محافظت کند.اگرچه در محدوده قیمت متوسط ​​هستند. اما پوشش آنها یک سرمایه گذاری عاقلانه برای فصل زمستان است.
نصب
نصب آن آسان است. این روکش ها به گونه ای ساخته شده اند که مانند دستکش در اندازه های مختلف استخر قرار می گیرند. آب تمیز استخر را از باد شدید در زمستان محافظت می کند.
سبک و آسان برای پهن کردن
تبخیر را کاهش می دهد
باکتری ها و جلبک ها را برای نگهداری کمتر استخر کاهش می دهد.
همچنین ضایعات را دور نگه می دارد.
ممکن است به پمپ روکش استخر نیاز داشته باشد.
محافظت در برابر انواع برگ ها برگ مستطیلی شکل و بالای برگهای گرد و بیضی شکل زمینی

JePXxs041h
تورهای برگ
می توانند منبع خوبی برای محافظت از سطح استخر شما باشند. اگر از برداشتن برگها خسته شده اید ، این می تواند به شما کمک کند:
این نوع یک پوشش مش است که می تواند به آرامی روی استخر شما قرار بگیرد. سبک و انعطاف پذیر است.
در اندازه های استاندارد تهیه می شود. برداشتن آن آسان است ، برگها را با آن جدا می کنید.
پوشش استخر ایمنی
پوشش ایمنی برای ایمن نگه داشتن اعضای خانواده ، دوستان ، همسایگان ، حیوانات خانگی و حیوانات وحشی بسیار حیاتی است. آنها از استخر شما محافظت بیشتری می کنند و از غرق شدن تصادفی جلوگیری می کنند. روکش های ایمنی همچنین از ورود برگها و برخی از بقایا و آلودگی به استخر بسته به سبک انتخابی شما جلوگیری می کند. استخرچی پوشش ایمنی استخر را به سبک های جامد و مشبک ارائه می دهد. پوشش های ایمنی جامد این مزیت را دارند که از رشد جلبک ها در حالی که استخر پوشیده است جلوگیری می کند. روکش های ایمنی مش باعث می شوند که یخ و برف ذوب شود و مانع از راکد شدن آب استخر و پوسیدگی بقایای آن می شود.
هنگام مراقبت از استخر ، پوشش مناسب می تواند تفاوت ایجاد کند. یافتن پوشش مناسب می تواند کمی مشکل باشد و به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله شکل استخر ، اندازه و البته آنچه برای آن به پوشش نیاز دارید.
سایر مدل ها و نحوه استفاده از آن ها
پوشش اسلت شده
روکش استخر اسلات دار بالای استخر قرار می گیرد. می تواند از نوع موتوری یا کاملا اتوماتیک باشد. از روکش استخرهای اسلات دار می توان در محیط های داخلی و خارجی استفاده کرد.
در صورت استفاده صحیح از روکش استخر توری ، برخی از عناصر ایمنی را فراهم می کند و می تواند وزن کودکان و حیوانات کوچک را تحمل کند ، به شرطی که از ایمنی مناسبی برخوردار باشند. اگرچه به عنوان پوشش کامل ایمنی در نظر گرفته نمی شوند.

J8Qswg4NLP
پوشش استخر ثانویه پارچه ای
روکش استخر ایمنی پارچه ای در بالای استخر قرار میگیرد. اتوماتیک است که تمام مزایای پوشش ایمنی دستی را علاوه بر هیدرولیک بودن فراهم می کند. سه نوع مختلف پوشش ایمنی پارچه وجود دارد:
• نصب در گاسه استخر
• نصب در بالای استخر
• نصب در تراز استخر
روکش فوم
روکش های فوم برای حفظ گرمای استخرهای داخلی طراحی شده اند. به همین ترتیب ، هرچه کف ضخیم تر باشد ، ماندگاری گرمایی نیز بهتر است. باز هم ، این موارد پوشش ایمنی نیستند.
روکش های حبابی و روکش های فومی از یک حلقه یا غلتک استفاده می کنند و در یک انتهای استخر ثابت می شوند و معمولاً به کار دستی نیاز دارند.

ewfbPSmxgN
پوشش حبابی
روکش حبابی نسبتاً ارزان است و سطح اساسی پوشش استخر شما را شامل می شود.از جمله مقداری از احتباس گرما و محافظت در برابر آوار. مواد پوشش حباب دارای ضخامت های مختلف است. هرچه ضخامت مواد بیشتر باشد ، ماندگاری گرمایی نیز بهتر خواهد بود و بنابراین ، هزینه های گرمایشی شما کاهش می یابد. روکش حباب پوشش ایمنی نیست و از وزن کودکان یا حیوانات پشتیبانی نمی کند.
پوشش سطح استخر - در این مقاله در مورد موضوعات پوشش خورشیدی استخر-کاور استخر دیجی کالا-ساخت کاور استخر-پوشش استخر کشاورزی-پوشش استخر باغ مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم محصولات خود را با ارزانترین قیمت و20 تا 30% تخفیف واقعی و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. این مجموعه عظیم فنی و اجرایی هم اکنون دارای رزومه و پروژه های بسیار بزرگی در سراسر کشور می باشد و توانسته است تقریبا هر نوع نیاز و خواسته مشتریان را برآورده نماید.مجددا توصیه می کنیم قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 - 05137663056 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

 

Top