سقف جمع شونده پارچه‌ای یا همان "سقف نرم"، نوعی سقف است که با استفاده از پارچه‌های جمع‌شونده ساخته می‌شود. این نوع سقف به دلیل ظاهری شیک و جذاب و قابلیت تنوع در طرح و رنگ بسیار محبوب است. برای ساخت سقف جمع شونده پارچه‌ای، ابتدا باید چارچوبی از لوله‌های فلزی ساخته شود. سپس پارچه‌های جمع شونده را به اندازه مناسب برش داده و با کمک مهره‌های کوچک و قوطی‌های پلاستیکی به چارچوب اتصال دهید. برای جلوگیری از شفافیت پارچه‌ها، می‌توانید از پارچه‌های پوشش دهنده استفاده کنید.



بعد از نصب پارچه‌ها به چارچوب، سقف جمع شونده پارچه‌ای آماده استفاده خواهد بود. این نوع سقف به دلیل وزن کم و نصب آسان، برای محل‌های مختلف از جمله خانه‌ها، دفاتر، نمایشگاه‌ها و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد.

fOaRVSaR4I

جمع شونده پارچه ای - سایه گستر آسیا یکی از باسابقه ترین و متخصص ترین شرکت های فنی و مهندسی و الکترونیک در ایران می باشد که سالهاست در زمینه انواع سقف های جمع شونده پارچه ای، سقف های جمع شونده شیشه ای، سازه های جمع شونده استخری، دیوارهای شیشه ای جمع شونده ، چادرهای کششی ، کرکره های پارچه ای ،سایه بان اتومات ،جک پارکینگی ،درب رولاپ ،درب های ریلی ،درب های زیر سقفی ،درب های شیشه ای ، جک بلانکو،جک BFT مدل A40،درب کشویی ، درب شیشه ای تلسکوپی ،درب شیشه ای گرد ،درب شیشه ای گردان ، درب شیشه ای فولدینگ ،راه بند اتومات ،پرده هوا ، سیستم های اکسس کنترل ،حمام مستر فعالیت می نماید.در این مطلب به موضوعات متنوع سقف متحرک شیشه ای-قیمت سقف متحرک پارچه ای-انواع سقف متحرک-سقف پارچه ای اتاق-سقف متحرک قیمت خواهیم پرداخت . ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع جمع شونده پارچه ای را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

1DkMjoEbss
جمع شونده پارچه ای - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع جمع شونده پارچه ای در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سقف متحرک شیشه ای-قیمت سقف متحرک پارچه ای-انواع سقف متحرک-سقف پارچه ای اتاق-سقف متحرک قیمت با ما همراه باشید . توصیه ما به هموطنانی که تصمیم به خرید و اجرای هر کدام از تولیدات این شرکت را دارند این می باشد که قبل از هر اقدامی در جهت خرید و سفارش این نوع از سازه ها و محصولات حتما با یکی از مشاورین و متخصصین با تجربه ما ارتباط برقرار نمایید تا ضمن دریافت مشاوره های تخصصی و رایگان از لیست قیمت نهایی با 20 تا 30% تخفیف واقعی مطلع شوید. شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از جمع شونده پارچه ای را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.

4s8oIvSZD5

جمع شونده پارچه ای طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 20 تا 30% تخفیف واقعی و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز می گردد (سقف متحرک شیشه ای-قیمت سقف متحرک پارچه ای-انواع سقف متحرک-سقف پارچه ای اتاق-سقف متحرک قیمت).

 

SY2zuf9WbW

سقف جمع شونده پارچه‌ای
از عناصر سازنده سقف جمع شونده که بسیار سبک است، سقف متحرک پارچه‌ ای می‌باشد. نوع پارچه‌ای از انعطاف و مقاومت به خصوصی برخوردار است و مناسب در شرایط طوفانی و بارندگی می‌باشد. همچنین در برابر آتش نیز مقاوم است. همانطور که در بالا اشاره شد، این نوع سقف به صورت پی وی سی است که از دو مدل: عایق‌های حرارتی و رطوبت تشکیل می‌شود.
از آنجایی که این مدل سقف بسیار سبک است، می‌تواند در مکان‌های مختلفی مانند: تراس، پاسیو، کافه و غیره مورد استفاده قرار گیرد. همچنین اگر از موتور الکتریکی در آن استفاده شود، کارآمدتر خواهد بود.
سقف جمع شونده شیشه‌ای
این مدل سقف بسیار شفاف، مستحکم و سنگین می‌باشد. از سقف جمع شونده شیشه‌ای بیشتر در مجتمع‌های تجاری و اماکن تفریحی استفاده می‌شود؛ زیرا زیبایی بالایی دارد و آمیخته از هنر و مهندسی است. در نتیجه باعث جلب توجه دیگران می‌شود.

bI5bKscbOQ
سقف جمع شونده پلی کربنات
این نوع سقف را می‌توان به صورت موردی نام برده و تعریف کرد:

  • از طبقه ترموپلاستیک می‌باشد.
  • تولید آن آسان است.
  • سبک است.
  • مقرون به صرفه می‌باشد.
  • مقاومت بالا، حدود ۲۵۰ برابر شیشه.
  • جلوگیری از تابش انوار مضر خورشید.
  • ضربه پذیر بوده و به عنوان نورگیر از آن استفاده می‌شود.
  • مقاوم در برابر عوامل شیمیایی.
  • مورد استفاده در رستوران‌ها بالکن‌ها و غیره.

IlX0JDp5bQ

جمع شونده پارچه ای - در این مقاله در مورد موضوعات سقف متحرک شیشه ای-قیمت سقف متحرک پارچه ای-انواع سقف متحرک-سقف پارچه ای اتاق-سقف متحرک قیمت مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم محصولات خود را با ارزانترین قیمت و20 تا 30% تخفیف واقعی و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. این مجموعه عظیم فنی و اجرایی هم اکنون دارای رزومه و پروژه های بسیار بزرگی در سراسر کشور می باشد و توانسته است تقریبا هر نوع نیاز و خواسته مشتریان را برآورده نماید.مجددا توصیه می کنیم قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 - 05137663056 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

 

Top