پارتیشن شیشه ای رنگی یا رنگ شده، معمولاً شیشه های شفاف را با رنگ مورد نظر رنگرزی می کند تا به عنوان یک پوشش دیواری با رنگ های مختلف استفاده شود. این نوع پارتیشن شیشه ای علاوه بر ایجاد جلوه های بصری جذاب، قابلیت ایجاد حس پریزاده بودن در فضاهای داخلی را داراست. استفاده از پارتیشن شیشه ای رنگی در ادارات، فروشگاه ها، رستوران ها، هتل ها و فضاهای تجاری دیگر به منظور جداسازی فضاهای مختلف با حفظ ارتباط بصری و هماهنگی با دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می گیرد.



قیمت پارتیشن شیشه ای رنگی به مواد استفاده شده، اندازه، شکل و طراحی آن و همچنین شرکت تولید کننده بستگی دارد و به طور کلی با قیمت پارتیشن شیشه ای شفاف مشابه است.

پارتیشن شیشه ای رنگی - سایه گستر آسیا یکی از باسابقه ترین و متخصص ترین شرکت های فنی و مهندسی و الکترونیک در ایران می باشد که سالهاست در زمینه انواع سقف های جمع شونده پارچه ای، سقف های جمع شونده شیشه ای، سازه های جمع شونده استخری، دیوارهای شیشه ای جمع شونده ، چادرهای کششی ، کرکره های پارچه ای ،سایه بان اتومات ،جک پارکینگی ،درب رولاپ ،درب های ریلی ،درب های زیر سقفی ،درب های شیشه ای ، جک بلانکو،جک BFT مدل A40،درب کشویی ، درب شیشه ای تلسکوپی ،درب شیشه ای گرد ،درب شیشه ای گردان ، درب شیشه ای فولدینگ ،راه بند اتومات ،پرده هوا ، سیستم های اکسس کنترل ،حمام مستر فعالیت می نماید.در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت پارتیشن شیشه ای-پروفیل پارتیشن شیشه ای-پارتیشن شیشه ای ریلی-پارتیشن شیشه ای طرح دار-پارتیشن شیشه ای فریم دار خواهیم پرداخت . ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع پارتیشن شیشه ای رنگی را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.
پارتیشن شیشه ای رنگی - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع پارتیشن شیشه ای رنگی در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت پارتیشن شیشه ای-پروفیل پارتیشن شیشه ای-پارتیشن شیشه ای ریلی-پارتیشن شیشه ای طرح دار-پارتیشن شیشه ای فریم دار با ما همراه باشید . توصیه ما به هموطنانی که تصمیم به خرید و اجرای هر کدام از تولیدات این شرکت را دارند این می باشد که قبل از هر اقدامی در جهت خرید و سفارش این نوع از سازه ها و محصولات حتما با یکی از مشاورین و متخصصین با تجربه ما ارتباط برقرار نمایید تا ضمن دریافت مشاوره های تخصصی و رایگان از لیست قیمت نهایی با 20 تا 30% تخفیف واقعی مطلع شوید. شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از پارتیشن شیشه ای رنگی را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.

پارتیشن شیشه ای رنگی طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 20 تا 30% تخفیف واقعی و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز می گردد (قیمت پارتیشن شیشه ای-پروفیل پارتیشن شیشه ای-پارتیشن شیشه ای ریلی-پارتیشن شیشه ای طرح دار-پارتیشن شیشه ای فریم دار).

 

lx9Bc06dB2

پارتیشن شیشه ای رنگی و مات (تکجداره و دوجداره)
پارتیشن شیشه ای رنگی ، مات و طرح دار در واقع همان پارتیشن شیشه ای معمولی هستند، تنها تفاوت این نوع پارتیشن ها استفاده از شیشه رنگی و مات می‌باشد. با استفاده از شیشه های معمولی در پارتیشن های مدرن دید کامل به تمام قسمت های محیط کار یا منزل خواهید داشت و جهت محدود نمودن دید میتوانید از پارتیشن شیشه ای رنگی ، مات و یا طرح دار استفاده کنید. با استفاده از این نوع پارتیشن ها دید به صورت دائمی محدود می‌شود اما با استفاده از شیشه های هوشمند و یا نصب پرده های کرکره ای در بین شیشه های جداکننده های دوجداره میتوان دید را در زمان های دلخواه محدود کرد.
پارتیشن مدرن رنگی و مات اکسیدال علاوه بر جدا سازی و نظم بخشیدن به محیط اداری باعث زیبا سازی فضا شده و بر کارایی کارکنان نیز تأثیرگذار است. همچنین علاوه بر شیشه های رنگی می‌توانید با استفاده از پرینت دیجیتال بر روی شیشه‌ها نقش و طرح‌های دلخواه و زیبایی با توجه به سلیقه خود بکشید تا به ست شدن و ایجاد هماهنگی بهتر با رنگ و برند شما کمک کند و به دفتر کار شما هویت ببخشند. استفاده از پرینت دیجیتال در محیط‌های آفیس نیز برای حفظ حریم خصوصی در اتاق‌های مدیریت و کنفرانس نیز می‌تواند مناسب باشد.
انواع پارتیشن شیشه ای رنگی و مات
پارتیشن های رنگی و مات نیز مانند جداکننده های معمولی قابل اجرا در انواع مختلفی می‌باشند. از جمله مدل های پارتیشن ها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
1- پارتیشن شیشه ای تک جداره
2- پارتیشن شیشه ای دو جداره
3- پارتیشن اداری open office
هر کدام از این پارتیشن ها به دو صورت فریم لس (بدون فریم) و فریم دار قابل نصب و اجرا هستند
پارتیشن شیشه ای فریم لس بهتر است یا فریم دار؟
امکان نصب پارتیشن رنگی و مات به صورت فریم لس و فریم دار وجود دارد. در حالت فریم لس هیچ قاب یا فریمی دور شیشه پارتیشن ها وجود ندارد و شیشه ها فقط توسط پروفیل هایی به سقف و زمین متصل می‌شود. اما در حالت فریم دار علاوه بر پروفیل های اتصال به سقف و کف، فریمی دور شیشه ها قرار می‌گیرد.
در حالت کلی هر دو پارتیشن از نظر کیفیتی در یک رده قرار می گیرند و نمی توان هیچ یک از مدل ها را نسبت به دیگری بهتر و کارآمد تر دانست زیرا پارتیشن شیشه ای فریم لس و فریم دار هر دو از مقاومت خوبی برخوردار هستند، دید وسیع و خوبی از محیط را به وجود می‌آورند، نور طبیعی را در تمام فضای داخلی انتقال می دهند، در برابر صدا تا حدودی عایق هستند و در دو نوع تک جداره و دوجداره و به صورت روکار و تو کار طراحی و نصب می‌شوند. اما با این تفاوت که پارتیشن های فریم لس بسیار مناسب اجرا در فضاهای محدود و کوچک اداری هستند و در مقابل پارتیشن های فریم دار برای نصب در دفاتر بزرگ تر با فضای کافی مناسب اند.
مزایای استفاده از پارتیشن شیشه ای رنگی و مات
زیبایی محیط کار و منزل.
هماهنگی با رنگ و برند شما.
افزایش روحیه و تاثیر بر کارایی کارمندان.
ایجاد امنیت و حریم خصوصی.
مناسب استفاده در اتاق های کنفرانس و مدیریت در ساختمان های اداری.
نصب پارتیشن شیشه ای
پارتیشن های شیشه ای بهترین جایگزین دیوارهای بتنی و آجری جهت تقسیم بندی فضا داخلی ساختمان های اداری و مسکونی می‌باشد زیرا نصب پارتیشن های مدرن علاوه بر اینکه باعث انتقال حداکثری نور طبیعی و دید کامل در محیط شده مزایا و ویژگی های خاص دیگر نیز دارند، ازجمله ویژگی های خاص این محصول میتوان به سرعت بالای نصب اشاره کرد. پارتیشن اداری بدون نیاز به زیر سازی خاصی در حداقل 1 تا 2 روز(در صورت آماده بودن شیشه ) نصب می‌شود. همچینین به علت دارا بودن قابلیت جداسازی و سرهم کردن دوباره، قابل استفاده مجدد در مکان دیگر نیز می‌باشد.
درب پارتیشن های اداری به دو صورت ریلی و لولایی قابل نصب می‌باشند، امکان نصب انواع درب شیشه ای، درب چوبی و… برروی پارتیشن ها وجود دارد. درب های ریلی معمولا برروی پارتیشن های تک جداره نصب می‌شود اما امکان نصب درب های لولایی برروی تمامی جداکننده ها وجود دارد.
شیشه های استفاده شده در پارتیشن رنگی و مات
در پارتیشن اداری تک جداره و openoffice معمولا از شیشه های سکوریت با ضخامت 10 میلی متر استفاده می‌شود و در پارتیشن اداری دو جداره معمولا از دو شیشه با ضخامت های 6 میلی متری استفاده می‌شود.(با توجه به نظر کارفرما و جهت افزایش ایمنی امکان استفاده از شیشه های لمینت نیز وجود دارد.)
برای ساخت پارتیشن شیشه ‌ای رنگی متناسب با پروژه و درخواست کارفرما از شیشه های سکوریت و لمینت رنگی و مات با ضخامت های گفته شده استفاده می‌شود. شیشه های رنگی دارای انواع مختلفی مانند لاکوبل یا بک پینت، ساتینا رنگی و شیشه های لمینت رنگی می‌باشد. و از انواع شیشه های مات میتوان به سند بلاس، ساتینا و لمینت مات اشاره کرد. در ادامه به بررسی هر یک از شیشه ها می‌پردازیم:
انواع شیشه رنگی
شیشه لاکوبل
شیشه لاکوبل یا بک پینت یکی از انواع شیشه های رنگی می‌باشد. این نوع از شیشه ها نسبت به بقیه شیشه ها براق تر می‌باشند و کاملا مانع عبور نور می‌شود و تقریبا هیچ چیز در پشت شیشه ها دیده نمی‌شود.
شیشه لمینت رنگی
شیشه های لمینت رنگی با دو روش تولید می‌شوند. در روش اول تولید این نوع شیشه از دو یا چندلایه شیشه رنگی استفاده می‌شود که با طلق PVB به یکدیگر متصل شده‌اند. در روش دوم شیشه ها به صورت ساده و معمولی می‌باشند و تنها طلق PVB بین آنها رنگی می‌باشد. چندلایه بودن شیشه لمینت رنگی باعث شده تا به نسبت شیشه‌های معمولی و سکوریت از استحکام و مقاومت بالاتری برخوردار باشند.
انواع شیشه مات
شیشه سند بلاست
سند بلاست کردن یکی از روش های مات کردن و ایجاد طرح بر روی شیشه می‌باشد. در روش سندبلاست، نوعی ماسه خاص با فشار بر روی شیشه پاشیده می شود و سبب مات شدن شیشه می شود. در این روش به علت ایجاد چاله های ریز بر روی سطح شیشه کمی حالت مخملی ایجاد می شود، و باعث می‌شود تمیز کردن شیشه کمی دشوار شود.
شیشه ساتینا
یکی از بهترین انواع شیشه های مات جهت استفاده در پارتیشن شیشه ای مات، شیشه ساتینا می باشد. سطح بیرونی این نوع شیشه برخلاف شیشه های سند بلاست که در روی سطوح آن ممکن است فضاهای خالی وجود داشته باشد، به صورت یکدست و یکنواخت مات شده و هیچگونه فضای خالی و شفافی بر روی آن دیده نمی شود.
شیشه های لمینت مات
این نوع از شیشه های مات نسبت به دو مدل دیگر شیشه ها دید کمتری دارد و تقریبا هیچ چیز در پشت شیشه دیده نمی‌شود. شیشه مات لمینت مناسب درب و پارتیشن مکان های خصوصی مانند اتاق های کنفرانس و مدیریت و یا درب های سرویس بهداشتی و حمام می‌باشد زیرا دید را به طور کامل محدود میکند و هیچ چیز پشت شیشه دیده نمی‌شود.
پارتیشن شیشه ای رنگی - در این مقاله در مورد موضوعات قیمت پارتیشن شیشه ای-پروفیل پارتیشن شیشه ای-پارتیشن شیشه ای ریلی-پارتیشن شیشه ای طرح دار-پارتیشن شیشه ای فریم دار مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم محصولات خود را با ارزانترین قیمت و20 تا 30% تخفیف واقعی و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. این مجموعه عظیم فنی و اجرایی هم اکنون دارای رزومه و پروژه های بسیار بزرگی در سراسر کشور می باشد و توانسته است تقریبا هر نوع نیاز و خواسته مشتریان را برآورده نماید.مجددا توصیه می کنیم قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 - 05137663056 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

Top