سقف متحرک برای استخر یکی از ویژگی هایی است که می تواند برای بهبود تجربه استفاده کنندگان از استخر مفید باشد. با نصب سقف متحرک برای استخر، قابلیت ایجاد محیطی باز و یا بسته به دلخواه کاربر در فضای استخر فراهم می شود. همچنین، این ویژگی می تواند از افتاب نوردهی بیشتر در زمان های مشخص در روز کمک کند و در عین حال، از افتاب سوختگی پوست کاربران جلوگیری کند.



سقف متحرک برای استخر می تواند به صورت دستی یا اتوماتیک با استفاده از یک سیستم مکانیکی و برقی کنترل شود. این سیستم می تواند شامل یک موتور و یا هیدرولیک بوده و توسط کنترلرهای الکترونیکی می تواند کنترل شود.

به طور کلی، سقف متحرک برای استخر باعث افزایش ارزش استخر می شود و می تواند برای بهبود تجربه استفاده کنندگان از آن مفید باشد.

KUMxSWFDQh

خرید سقف متحرک برای استخر- سایه گستر آسیا یکی از باسابقه ترین و متخصص ترین شرکت های فنی و مهندسی و الکترونیک در ایران می باشد که سالهاست در زمینه انواع سقف های جمع شونده پارچه ای، سقف های جمع شونده شیشه ای، سازه های جمع شونده استخری، دیوارهای شیشه ای جمع شونده ، چادرهای کششی ، کرکره های پارچه ای ،سایه بان اتومات ،جک پارکینگی ،درب رولاپ ،درب های ریلی ،درب های زیر سقفی ،درب های شیشه ای ، جک بلانکو،جک BFT مدل A40،درب کشویی ، درب شیشه ای تلسکوپی ،درب شیشه ای گرد ،درب شیشه ای گردان ، درب شیشه ای فولدینگ ،راه بند اتومات ،پرده هوا ، سیستم های اکسس کنترل ،حمام مستر فعالیت می نماید.در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت سقف ریلی استخر-سقف متحرک برقی استخر-سقف متحرک استخر در کرج-پوشش سقف استخر متحرک-سقف متحرک ارزان خواهیم پرداخت . ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع خرید سقف متحرک برای استخررا باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.
خرید سقف متحرک برای استخر- مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع خرید سقف متحرک برای استخردر خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت سقف ریلی استخر-سقف متحرک برقی استخر-سقف متحرک استخر در کرج-پوشش سقف استخر متحرک-سقف متحرک ارزان با ما همراه باشید . توصیه ما به هموطنانی که تصمیم به خرید و اجرای هر کدام از تولیدات این شرکت را دارند این می باشد که قبل از هر اقدامی در جهت خرید و سفارش این نوع از سازه ها و محصولات حتما با یکی از مشاورین و متخصصین با تجربه ما ارتباط برقرار نمایید تا ضمن دریافت مشاوره های تخصصی و رایگان از لیست قیمت نهایی با 20 تا 30% تخفیف واقعی مطلع شوید. شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از خرید سقف متحرک برای استخر را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.

qIn4XUZjXi

خرید سقف متحرک برای استخرطراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 20 تا 30% تخفیف واقعی و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز می گردد (قیمت سقف ریلی استخر-سقف متحرک برقی استخر-سقف متحرک استخر در کرج-پوشش سقف استخر متحرک-سقف متحرک ارزان).

 

S9hoC79VnJ

سقف متحرک برقی استخر گرمای دلپذیر تابستان و فضای محفوظ در زمستان را برای شما در دسترس می‌گذارد. همچنین می‌توانید با استفاده از سقف متحرک استخر، از امنیت خود هنگام شنا در استخر، اطمینان کامل داشته باشید. در این نوشتار به معرفی انواع سقف متحرک و نحوه طراحی و اجرای آن می‌پردازیم.
مزیت استفاده از سقف متحرک برای استخر
هر چقدر که از شهرها دور شوید و از برج‌ها و آسمان خراش‌ها فاصله بگیرید، باز هم ممکن است محوطه منزل شما در دید همسایه‌ها باشد. امروزه اکثر افراد به همین دلیل اقدام به سرپوشیده کردن استخر خود می‌کنند. البته به کمک سقف متحرک اتوماتیک استخر، می‌توان در پاییز و زمستان هم از استخر لذت برد.
یکی از دلایل استفاده از سقف متحرک برای استخر، جلوگیری از آلوده شدن آب و فضای استخر با گرد و خاک، حشرات موذی و دیگر عوامل محیطی می‌باشد. سقف متحرک پارچه ای استخر، گزینه خوبی برای این دسته از افراد است.
انواع سقف متحرک استخر روباز
سقف‌های متحرک استخر بنا به استفاده و میزان بودجه، می‌توانند انواع مختلفی داشته باشند. حتی می‌توانند اغلب طراحی‌های ساده و متریال کم هزینه‌ای مانند پارچه داشته باشند. طبق سلیقه و هدف شما از خرید سقف متحرک برای استخر، انواع گوناگونی از سقف متحرک استخر معرفی می‌شوند. سقف متحرک با سنسور باران از جمله این موارد است. در این بخش سقف‌های متحرک استخر را بر حسب متریال آن‌ها دسته بندی و معرفی کرده‌ایم.

Q9ZabuXfDb
سقف متحرک شیشه ای
سقف متحرک شیشه ای استخر نوعی از سبک‌های طراحی سقف متحرک کلاسیک محسوب می‌شوند. این سازه بسیار سنگین و لوکس می‌باشد. اما از طرفی بسیار شفاف می‌باشد؛ این موضوع باعث می‌شود شما همچنان به اطراف استخر خود و منظره آن دید کامل داشته باشید. معمولا سقف متحرک شیشه ای استخر پرهزینه و حساس هنگام نصب می‌باشد.
سقف متحرک پلی کربنات
سقف متحرک پلی کربنات استخر یک گزینه ایده آل برای سرپوشیده شدن استخر شما می‌باشد. سقف‌های پلی کربنات متریال سبک‌تر و اغلب مقاوم‌تر نیز هستند. اگر هدف شما از قرار دادن سقف متحرک استخر، کاور کردن دید اطرافیان و همسایگان باشد، بهترین گزینه سقف پلی کربنات است.
لازم به ذکر است که سقف‌های متحرک پلی کربنات مقداری مات هستند؛ در نتیجه برای افرادی که منظره اطراف خود را نمی‌خواهند از دست بدهند، مناسب نیست. اما این مدل اقتصادی دست شما را در طراحی و دیزاین باز می‌گذارد. مسلما سازه‌ای سبک، هزینه کمتری نیز برمی‌دارد.
سقف متحرک پارچه ای استخر
پوشش‌های پارچه‌ای استخر معمولا به عنوان سایبان عمل می‌کنند. به این صورت که بخشی از استخر شما را پوشش می‌دهند. در نتیجه از تابش مستقیم آفتاب جلوگیری می‌کنند. همچنین در قطع دید همسایگان به محوطه شما نیز تاثیر خوبی دارند. اما گزینه مناسبی برای حفظ گرما و رطوبت استخر در فصل سرما نیستند.

EbAMH9V9Xz
نکته قابل توجه هنگام خرید سقف متحرک پارچه ای استخر، جنس پارچه آن است. متریال پایه‌ها و نگهدارنده‌های آلومینیومی و فلزی نیز در ماندگاری سقف شما تاثیر دارند. استفاده از آلیاژ‌های ضد زنگ از مهم‌ترین قسمت‌های طراحی و ساخت سقف متحرک استخر است.
خرید سقف متحرک برای استخر- در این مقاله در مورد موضوعات قیمت سقف ریلی استخر-سقف متحرک برقی استخر-سقف متحرک استخر در کرج-پوشش سقف استخر متحرک-سقف متحرک ارزان مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم محصولات خود را با ارزانترین قیمت و20 تا 30% تخفیف واقعی و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. این مجموعه عظیم فنی و اجرایی هم اکنون دارای رزومه و پروژه های بسیار بزرگی در سراسر کشور می باشد و توانسته است تقریبا هر نوع نیاز و خواسته مشتریان را برآورده نماید.مجددا توصیه می کنیم قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 - 05137663056 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

 

Top