سازه پارچه ای یا قاب پارچه‌ای، قابی است که از پارچه، چوب و یا فلزات نرم ساخته می‌شود و برای قرار دادن تصاویر، نقاشی‌ها، تابلوها و سایر آثار هنری و تبلیغاتی به کار می‌رود. این سازه می‌تواند در اندازه‌های مختلف تهیه شود و در داخل محل کار، فروشگاه‌ها و یا خانه‌ها استفاده شود. قاب پارچه‌ای معمولاً با چوب یا فلز ساخته می‌شود و بر روی پارچه اعمال می‌شود.



ساختن یک سازه پارچه ای نیازمند مواد اولیه، ابزار و دانش فنی می‌باشد. از مواد اولیه برای ساخت سازه پارچه‌ای می‌توان به چوب، پارچه، روکش و چسب اشاره کرد. در طراحی و ساخت این سازه از ابزارهایی مانند نیم‌فنری، پرس، چاقوی برش و دستگاه خیاطی استفاده می‌شود. همچنین برای طراحی و چیدمان طرح می‌توان از نرم افزارهای گرافیکی نظیر فتوشاپ، ایندیزاین و کرلDRAW استفاده کرد.

سازه پارچه ای - سایه گستر آسیا یکی از باسابقه ترین و متخصص ترین شرکت های فنی و مهندسی و الکترونیک در ایران می باشد که سالهاست در زمینه انواع سقف های جمع شونده پارچه ای، سقف های جمع شونده شیشه ای، سازه های جمع شونده استخری، دیوارهای شیشه ای جمع شونده ، چادرهای کششی ، کرکره های پارچه ای ،سایه بان اتومات ،جک پارکینگی ،درب رولاپ ،درب های ریلی ،درب های زیر سقفی ،درب های شیشه ای ، جک بلانکو،جک BFT مدل A40،درب کشویی ، درب شیشه ای تلسکوپی ،درب شیشه ای گرد ،درب شیشه ای گردان ، درب شیشه ای فولدینگ ،راه بند اتومات ،پرده هوا ، سیستم های اکسس کنترل ،حمام مستر فعالیت می نماید.در این مطلب به موضوعات متنوع سازه های چادری معروف دنیا-طراحی سازه های پارچه ای-سازه های پارچه ایی خواهیم پرداخت . ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع سازه پارچه ای را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.
سازه پارچه ای - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع سازه پارچه ای در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سازه های چادری معروف دنیا-طراحی سازه های پارچه ای-سازه های پارچه ایی با ما همراه باشید . توصیه ما به هموطنانی که تصمیم به خرید و اجرای هر کدام از تولیدات این شرکت را دارند این می باشد که قبل از هر اقدامی در جهت خرید و سفارش این نوع از سازه ها و محصولات حتما با یکی از مشاورین و متخصصین با تجربه ما ارتباط برقرار نمایید تا ضمن دریافت مشاوره های تخصصی و رایگان از لیست قیمت نهایی با 20 تا 30% تخفیف واقعی مطلع شوید. شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از سازه پارچه ای را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.

سازه پارچه ای طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 20 تا 30% تخفیف واقعی و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز می گردد (سازه های چادری معروف دنیا-طراحی سازه های پارچه ای-سازه های پارچه ایی).

 

vgeJFd9omr

سازه پارچه ای چیست ؟
سازه‌ پارچه‌ ای نوعی جدیدی از سازه های سبک به شمار می‌آیند. در این سازه با استفاده از پوشش های پارچه‌ای ، براحتی می توان سقف‌هایی با دهانه‌های بزرگ و بهینه ایجاد کرد. وزن بسیار کم پارچه باعث می‌شود تا به پروفیل‌ و مقاطع فلزی سبک‌تری نیاز پیدا کرد. کل سیستم این سازه بصورت پیش‌ساخته طراحی و ساخته می شود ، ای کار باعث می شود زمان اجرای پروژه به‌ طور قابل‌ توجهی کاهش پیدا می‌کند. استفاده از این سازه محدودیت زیادی ندارد. ومی‌توانید با توجه به شرایط محیطی مختلف، ابعاد سازه و نوع کاربری ، جنس پارچه مصرفی را انتخاب نمود.
عملکرد سازه پارچه ای در برابر آتش چگونه است؟
پارچه کششی حالت خود سوز ندارد و باعث گسترش آتش نمی شوند ، شعله ور نمی گردند و آتش به سایر قسمت های سازه پارچه ای سرایت نمی کند. استانداردها و آیین نامه های ایمنی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی استفاده از سازه پارچه ای را تایید می کنند.
مقاومت سازه پارچه ای در برابر برف و باد شدید چگونه است؟
تمامی سازه های پارچه ای ثابت مطابق مقررات ملی ساختمان ایران بارگذاری می شوند. سرعت باد برای این سازه ها ۸۰ km/h و بار وزن وارده بر آن ۱۰۰ کیلوگرم بر متر مربع بار برف طراحی می شوند.
شست و شوی پارچه کششی به چه نحوی می باشد؟
سطح بیرونی سازه پارچه ای با گذشت زمان آلوده می شود و تا حدود کمی بر روی خواص انعکاسی آن موثر است. تمیز کردن این پارچه ها به دلیل روکش pvc بسیار ساده و با استفاده از کف صابون و برس نرم براحتی تمیز می شوند
آیا پارچه کششی پاره می شود ؟
امکان پاره شدن در شرایط عادی وجود ندارد ولی در صورت استفاده ناصحیح و یا برخورد با شدت زیاد اجسام نوک تیز نظیر چاقو امکان آسیب دیدن پارچه وجود دارد.
این سازه ها به فونداسیون نیاز دارند ؟
بله، سازه های پارچه ای با توجه به اینکه ثابت هستند و تحت بارهای متفاوت (باد و برف) مقاومت می کنند حتما نیازمند فونداسیون و اتصال به سازه هستند.
سازه پارچه ای - در این مقاله در مورد موضوعات سازه های چادری معروف دنیا-طراحی سازه های پارچه ای-سازه های پارچه ایی مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم محصولات خود را با ارزانترین قیمت و20 تا 30% تخفیف واقعی و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. این مجموعه عظیم فنی و اجرایی هم اکنون دارای رزومه و پروژه های بسیار بزرگی در سراسر کشور می باشد و توانسته است تقریبا هر نوع نیاز و خواسته مشتریان را برآورده نماید.مجددا توصیه می کنیم قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 - 05137663056 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

Top