راه بند استوانه ای یک نوع راه بند بوده که در آن از یک استوانه دایره‌ای برای حرکت درب استفاده می‌شود. در این نوع راه بند، درب با کمک یک محور مرکزی که در وسط استوانه قرار دارد، به چرخش در می‌آید. این راه بند معمولاً در درب‌های بزرگ و سنگین مورد استفاده قرار می‌گیرد و در برابر بارهای سنگین و تلاش‌های ناشی از حرکت درب مقاومت بیشتری دارد.



راه بند استوانه ای در درب‌های بزرگ و سنگین استفاده می‌شود، به عنوان مثال در انبارها، سالن‌های ورزشی، کارخانه‌ها، فرودگاه‌ها و ساختمان‌های اداری. این نوع راه بند به دلیل داشتن نقاط تماس کمتر با سطح زمین نسبت به راه بند های دیگر، امکان جابجایی بارهای سنگین تر را فراهم می کند. همچنین نسبت به راه بندهای دیگر معمولاً در فضاهای با ارتفاع بالا استفاده می‌شود زیرا قدرت تعلیق و جابجایی بار در این نوع راه بند بیشتر است.

راه بند استوانه ای - سایه گستر آسیا یکی از باسابقه ترین و متخصص ترین شرکت های فنی و مهندسی و الکترونیک در ایران می باشد که سالهاست در زمینه انواع سقف های جمع شونده پارچه ای، سقف های جمع شونده شیشه ای، سازه های جمع شونده استخری، دیوارهای شیشه ای جمع شونده ، چادرهای کششی ، کرکره های پارچه ای ،سایه بان اتومات ،جک پارکینگی ،درب رولاپ ،درب های ریلی ،درب های زیر سقفی ،درب های شیشه ای ، جک بلانکو،جک BFT مدل A40،درب کشویی ، درب شیشه ای تلسکوپی ،درب شیشه ای گرد ،درب شیشه ای گردان ، درب شیشه ای فولدینگ ،راه بند اتومات ،پرده هوا ، سیستم های اکسس کنترل ،حمام مستر فعالیت می نماید.در این مطلب به موضوعات متنوع راه بند دستی-راه بند زمینی-راه بند پلاستیکی-لیست قیمت راه بند خواهیم پرداخت . ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع راه بند استوانه ای را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.
راه بند استوانه ای - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع راه بند استوانه ای در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد راه بند دستی-راه بند زمینی-راه بند پلاستیکی-لیست قیمت راه بند با ما همراه باشید . توصیه ما به هموطنانی که تصمیم به خرید و اجرای هر کدام از تولیدات این شرکت را دارند این می باشد که قبل از هر اقدامی در جهت خرید و سفارش این نوع از سازه ها و محصولات حتما با یکی از مشاورین و متخصصین با تجربه ما ارتباط برقرار نمایید تا ضمن دریافت مشاوره های تخصصی و رایگان از لیست قیمت نهایی با 20 تا 30% تخفیف واقعی مطلع شوید. شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از راه بند استوانه ای را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.

راه بند استوانه ای طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 20 تا 30% تخفیف واقعی و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز می گردد (راه بند دستی-راه بند زمینی-راه بند پلاستیکی-لیست قیمت راه بند ).

 

4eqOZsP7ZQ

راهبند به عنوان یک سد حفاظتی برای ورود به حریم شخصی ساختمان و محوطه حفاظت شده شما می باشد واین امر موجب می شود که سارقان به فکر ورود نباشند و یا با چالش همراه شوند ، در واقع زمانی که شما از راهبند و هر سیستم حفاظتی برای اماکن خود استفاده می‌کنید این تصور را ایجاد می کنید که به امنیت و آرامش خود اهمیت می دهید ،پس هر کسی نمی‌تواند فکر تجاوز به محیط شما را داشته باشد همچنین وجود یک راهبند و یا هر گونه سیستم حفاظتی ارزش ملکی محیط شما را بالا می برد.
انواع راهبند اتوماتیک :
شرکت گلدن گیت در راستای توسعه محصولات درب اتوماتیک و راهبند متناسب با نیاز پروژه های مسکونی ، تجاری و اداری راهبند های مختلفی را عرضه می نماید که در مورد هر کدام توضیحات مختصری داده شده است که نحوه ی عملکرد و طرز کار آنها ذکر شده است.
1- مدل اهرمی مکانیکی (نسبت به برند و مارک راهبند از 100 بار تا 600 بار در طول روز متغیر می باشد.)
2- مدل اهرمی هیدرولیکی (برای تردد بسیار بالا و تردد نامحدود)
3- مدل ستونی (برای مکان های فوق امنیتی و فوق خاص)
4- مدل دفنی (برای مکان های فوق امنیتی و فوق خاص)
5- مدل پارکینگ بند (قفل پارک برای یک خودرو)
6- مدل زنجیری (برای تردد بالا و مکانهای خاص)
تفاوت فنی و ساختاری راهبند ها:
راهبند ها بر اساس مکانیزم باز و بسته شدن به دو دسته هیدرولیکی و مکانیکی تقسیم می شوند.راه بند مکانیکی باز و بسته شدنش بواسطه سیستم چرخ دنده است و در مقابل راه بند هیدرولیکی از هیدرو پمپ و یا پمپ روغن و شیرهای هوا برای بالا و پایین کردن بازو استفاده می کند. در مدل هیدرولیکی نیرو متناسب و بهینه به بازو انتقال پیدا می کند و در صورت برخورد با مانع کمترین آسیب را می بیند اما در مدل چرخ دنده ای به دلیل برگشت نیرو از بوم به موتور خسارت بیشتری بوجود می آید. اگر قصد دارید راهبند را در پروژه ای نصب نمایید که حجم تردد بالا است بدون تردید به دلیل ساختار فنی ، راهبند هیدرولیکی گزینه معقول تری می باشد.
همچنین شما می توانید متناسب با نیاز پروژه و مدار راهبند از دستگاه کارت خوان ، دوربین پلاک خوان ، پوش باتن ، ریموت کنترل و دیگر سیستم های اخذ تردد و یا فرمان هوشمند باز و بسته شدن بهره مند شوید که در زمان مشاوره کارشناسان گلدن گیت کاربردی ترین سیستم را پیشنهاد می نمایند.
راهبند ستونی ویا بولارد چیست؟ و چه کاربردی دارد؟
در بعضی اماکن حساس که نیازمند تامین ضریب امنیت بالایی برای تردد است و خودرو باید کاملا بازرسی شود از راهبند های ستونی استفاده می شود که یک یا چند استوانه فولادی به اندازه عرض ورودی با ارتفاع متغیر نسبت به نوع تردد در زمین قرار می گیرند و از طریق کنترل راحت دور و یا فقط با تک فرمان پوش باتن سد فولادی ایجاد می کنند. راهبند های ستونی در برابر خودرو سواری و حتی کامیون بسیار مقاوم هستند و عموما برای امکان امنیتی و نظامی مورد استفاده قرار می گیرد.
نصب راهبند های ستونی یا بولارد نسبت به بقیه راهبندها دشوار ترند و برای آنها شما باید حفره های 1.5 تا 2 متری را در زمین ایجاد کنید تا ستون های هیدرولیکی را در آنها قرار دهید. در این مدل راهبند استوانه سیلندر و پمپ هیدرولیک درون یک محفظه قرار می گیرند و توسط بتن احاطه می شوند. فرض کنید اگر یک کامیون با سرعت 70 کیلومتر در ساعت با وزن تقریبی 6 تن به راهبند برخورد کند و ضربه ای را با انرژی 700 کیلو ژول تولید نماید راهبند بولار باز هم می تواند مقاومت نماید.
راهبند ستونی دارای قطر 80 الی 100 سانتی متر است و از 2 ثانیه تا 7 ثانیه سرعت بالا و پایین آمدن ستون متغیر است . راهبند های بولار دارای سنسورهستند که در صورت قرار گرفتن خودرو روی آن راهبند حرکتی نکند و خود یا خودرو آسیبی نبیند.
انواع راهبند ستونی هیدرولیکی
دسته اول راهبند ها که عموما برای پروژه های مسکونی ، اداری و تجاری استفاده می شوند و مقاومت ستون ها و قطر استوانه به میزانی است که مانع تردد خودروی سواری باشد و دسته دوم که به عنوان بولارد ضد تروریست نام برده می شوند برای محیط های نظامی ، امنیتی و مراکز حساس اطلاعاتی به کار گرفته مش وند تا مانع از ورود و خروج هر گونه وسلیه نقلیه بدون مجوز شوند.
در این مدل راهبند استوانه فولادی با تکیه بر سیستم محرک خطی به سمت بالا و یا پایین حرکت می کند. در زیر پوسته این استوانه مجموعه پمپ هیدرولیک و سیلندر قرار گرفته که حرکت سیلندر را با پمپاژ روغن امکان پذیر می کند.این نوع راهبند به دلیل تعداد تردد بالا ایمنی مناسب، عمر زیاد و هزینه تعمیرو نگهداری مناسب بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.
راهبند ستونی الکترومکانیک
در راهبند ستونی الکترومکانیک، نیروی لازم برای حرکت این نوع راهبند را یک موتور الکتیکی به استوانه متحرک منتقل می‌کند این نوع بولارد سیکل کارکرد پایین تری نسبت به نوع هیدرولیک داشته و به لحاظ میزان تردد در ساعت مقیاس کمتری نسبت به راهبند های هیدرولیکی دارد، هزینه تعمیر و نگهداری آنها بالاست و عمر کمی نسبت به بولارد هیدرولیکی دارد، به همین علت امروزه بیشتر از بولارد هیدرولیکی استفاده می‌شود.
راه بند استوانه ای - در این مقاله در مورد موضوعات راه بند دستی-راه بند زمینی-راه بند پلاستیکی-لیست قیمت راه بند مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم محصولات خود را با ارزانترین قیمت و20 تا 30% تخفیف واقعی و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. این مجموعه عظیم فنی و اجرایی هم اکنون دارای رزومه و پروژه های بسیار بزرگی در سراسر کشور می باشد و توانسته است تقریبا هر نوع نیاز و خواسته مشتریان را برآورده نماید.مجددا توصیه می کنیم قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 - 05137663056 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

Top