سقف کشویی یا همان سقف برقی، سقفی است که می‌توان آن را به صورت اتوماتیک با یک دکمه کنترل کرد و به صورت عمودی به بالا و پایین حرکت می‌کند. این نوع سقف‌ها در اتاق‌هایی که محدودیت فضایی دارند و یا جهت دسترسی آسان به سقف نیاز است، استفاده می‌شوند. سقف کشویی در طراحی داخلی منازل، رستوران‌ها، هتل‌ها، شرکت‌ها و مکان‌های دیگر به‌کار می‌رود.



مزیت این نوع سقف، جمع‌آوری نور طبیعی و هوا در اتاق است. با باز شدن سقف کشویی، نور و هوای تازه وارد اتاق می‌شود و فضای اتاق بهتر تهویه می‌شود. از دیگر مزایای سقف کشویی، دیدن چشمگیر منظره از طریق سقف اتاق است. این نوع سقف، به‌طور معمول از جنس پلی کربنات یا شیشه تهیه می‌شود و می‌تواند در رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی باشد. علاوه بر این، سقف کشویی در موارد اضطراری هم به‌عنوان یک راه خروج اضطراری استفاده می‌شود.

سقف کشویی - سایه گستر آسیا یکی از باسابقه ترین و متخصص ترین شرکت های فنی و مهندسی و الکترونیک در ایران می باشد که سالهاست در زمینه انواع سقف های جمع شونده پارچه ای، سقف های جمع شونده شیشه ای، سازه های جمع شونده استخری، دیوارهای شیشه ای جمع شونده ، چادرهای کششی ، کرکره های پارچه ای ،سایه بان اتومات ،جک پارکینگی ،درب رولاپ ،درب های ریلی ،درب های زیر سقفی ،درب های شیشه ای ، جک بلانکو،جک BFT مدل A40،درب کشویی ، درب شیشه ای تلسکوپی ،درب شیشه ای گرد ،درب شیشه ای گردان ، درب شیشه ای فولدینگ ،راه بند اتومات ،پرده هوا ، سیستم های اکسس کنترل ،حمام مستر فعالیت می نماید.در این مطلب به موضوعات متنوع سقف کشویی بالکن-سقف کاذب کشویی-قیمت پوشش سقف حیاط خلوت خواهیم پرداخت . ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع سقف کشویی را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.
سقف کشویی - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع سقف کشویی در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سقف کشویی بالکن-سقف کاذب کشویی-قیمت پوشش سقف حیاط خلوت با ما همراه باشید . توصیه ما به هموطنانی که تصمیم به خرید و اجرای هر کدام از تولیدات این شرکت را دارند این می باشد که قبل از هر اقدامی در جهت خرید و سفارش این نوع از سازه ها و محصولات حتما با یکی از مشاورین و متخصصین با تجربه ما ارتباط برقرار نمایید تا ضمن دریافت مشاوره های تخصصی و رایگان از لیست قیمت نهایی با 20 تا 30% تخفیف واقعی مطلع شوید. شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از سقف کشویی را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.

سقف کشویی طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 20 تا 30% تخفیف واقعی و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز می گردد (سقف کشویی بالکن-سقف کاذب کشویی-قیمت پوشش سقف حیاط خلوت ).

 

VojxML5C2O

سقف کشویی حیاط خلوت
سقف کشویی حیاط خلوت در شرایط مختلف قابلیت‌های ویژه‌ای ایجاد می‌کند و در معماری نوین امروزی و طراحی داخلی منازل از موارد مهم در طراحی محسوب می‌شود که باعث زیباتر شدن هر چه بیشتر فضای خانه شما می‌شود. بیشتر افراد برای حیاط خلوت و فضای پاسیو ساختمان خود از این سقف‌ها استفاده می‌کنند. همچنین در معماری آتریوم که بخشی از معماری ساختمان است، از سقف حیاط خلوت بسیار استفاده می‌شود که باعث ایجاد چشم‌اندازی زیبا برای نمای خارجی ساختمان شما می‌شود. همچنین سقف کشویی پاسیو یا حیاط خلوت، متداول‌ترین نوع سقف متحرک بوده که این امکان را فراهم می‌کند تا فضای حیاط خلوت یا پاسیو همچون سایر بخش‌های ساختمان برای تمامی استفاده‌ها مناسب گردد.
معرفی انواع سقف کشویی حیاط خلوت
از مهمترین و اصلی‌ترین انواع سقف‌های کشویی حیاط خلوت می‌توان موارد زیر را نام برد.
۱- سقف‌های کشویی حیاط خلوت با پوشش پلی کربنات که یکی از مرغوب‌ترین و بادوام‌ترین انواع سقف‌های کشویی می‌باشد که بهترین عایق حرارتی و صوتی نیز به شمار می‌آید.
۲- سقف‌های کشویی حیاط خلوت با پوشش حبابی که این مدل از سقف‌ها از ویژگی‌های بسیار منحصر به فردی برخوردار هستند. همچنین قیمت این سقف‌ها بسیار اقتصادی می‌باشد.
۳- سقف کشویی متحرک برقی یا دستی، سقف متحرک کشویی همچنین در دو نوع برقی و دستی تولید شده است که با توجه به امکان دسترسی دشوار به سقف برای باز و بسته کردن پیشنهاد ما به شما سقف کشویی برقی است که علاوه بر مدرن بودن آسودگی را برای شما فراهم خواهد آورد.
کاربرد آن در حیاط خلوت
حیاط خلوت محیطی رو باز است که در خانه‌ها کاربرد چندانی ندارد ولی با اجرای یک سقف متحرک کشویی می‌توانید این محیط بدون استفاده را به یک مکان بسیار زیبا برای گذراندن اوقات فراغت تبدیل کنید.
زمانی‌که یک سقف کشویی برای حیاط خلوت طراحی شود، می‌توانید از این مکان یک گلخانه زیبا بسازید. گلخانه‌ای که در فصول سرد سقف دارد و در بهار و تابستان با کنار زدن سقف می‌توانید از هوای بیرون استفاده کنید و یا با قرار دادن تعدای میز و صندلی یک محیط دنج برای مطالعه تهیه کنید. همچنین در زمانی که آفتاب سوزنده است از سقف استفاده کنید و در شب با کنار کشیدن آن از دیدن آسمان پر ستاره لذت ببرید.
موارد استفاده از پوشش کشویی سقف حیاط خلوت
از پوشش کشویی سقف حیاط خلوت می‌توانید برای مکان‌های زیر مورد استفاده قرار دهید.
۱- انواع پارکینگ‌ها.
۲- ساختمان‌های تجاری و مسکونی.
۳- انواع پاساژها و مراکز خرید.
۴- انواع ویدهای مراکز تجاری.
۵- مورد استفاده برای انواع گلخانه.
۶- فضای پاسیو یا حیاط خلوت.
سقف کشویی - در این مقاله در مورد موضوعات سقف کشویی بالکن-سقف کاذب کشویی-قیمت پوشش سقف حیاط خلوت مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم محصولات خود را با ارزانترین قیمت و20 تا 30% تخفیف واقعی و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. این مجموعه عظیم فنی و اجرایی هم اکنون دارای رزومه و پروژه های بسیار بزرگی در سراسر کشور می باشد و توانسته است تقریبا هر نوع نیاز و خواسته مشتریان را برآورده نماید.مجددا توصیه می کنیم قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 - 05137663056 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

Top