سازه های پارچه ای : مجموعه عظیم سایه گستر آسیا با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع سازه های پارچه ای را با ارزانترین قیمت در بین شرکت ها 20 تا 30% تخفیف واقعی در بازار ایران و جهان در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. در این مقاله به سازه های پارچه ای ارزان-سازه پارچه ای چیست-شرکت سازه های پارچه ای که تخصص مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا می باشد خواهیم پرداخت.



سازه های پارچه ای - سایه گستر آسیا یکی از باسابقه ترین و متخصص ترین شرکت های فنی و مهندسی و الکترونیک در ایران می باشد که سالهاست در زمینه انواع سقف های جمع شونده پارچه ای، سقف های جمع شونده شیشه ای، سازه های جمع شونده استخری، دیوارهای شیشه ای جمع شونده ، چادرهای کششی ، کرکره های پارچه ای ،سایه بان اتومات ،جک پارکینگی ،درب رولاپ ،درب های ریلی ،درب های زیر سقفی ،درب های شیشه ای ، جک بلانکو،جک BFT مدل A40،درب کشویی ، درب شیشه ای تلسکوپی ،درب شیشه ای گرد ،درب شیشه ای گردان ، درب شیشه ای فولدینگ ،راه بند اتومات ،پرده هوا ، سیستم های اکسس کنترل ،حمام مستر فعالیت می نماید.در این مطلب به موضوعات متنوع سازه های پارچه ای ارزان-سازه پارچه ای چیست-شرکت سازه های پارچه ای خواهیم پرداخت . ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع سازه های پارچه ای را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

UY1WJgrWij
سازه های پارچه ای - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع سازه های پارچه ای در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سازه های پارچه ای ارزان-سازه پارچه ای چیست-شرکت سازه های پارچه ای با ما همراه باشید . توصیه ما به هموطنانی که تصمیم به خرید و اجرای هر کدام از تولیدات این شرکت را دارند این می باشد که قبل از هر اقدامی در جهت خرید و سفارش این نوع از سازه ها و محصولات حتما با یکی از مشاورین و متخصصین با تجربه ما ارتباط برقرار نمایید تا ضمن دریافت مشاوره های تخصصی و رایگان از لیست قیمت نهایی با 20 تا 30% تخفیف واقعی مطلع شوید. شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از سازه های پارچه ای را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.

سازه های پارچه ای طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 20 تا 30% تخفیف واقعی و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز می گردد (سازه های پارچه ای ارزان-سازه پارچه ای چیست-شرکت سازه های پارچه ای ).

 

9YWMTImY2D

کاربرد سازه‌های پارچه ای کششی

  • مسقف کردن سالنهای اجتماعات بزرگ، آمفی تئاترها
  • المانهای معماری فضای بیرون
  • پوسته نمای ساختمان
  • پوشانه دکوراتیو داخلی
  • سایبان در فضاهای باز نظیر حیاط منازل و ویلا
  • سازه های موقت نمایشگاهی
  • تنوع فرمهای سازه پارچه ای
  • سازه قوس
  • سازه موج
  • سازه مخروطی
  • سازه زین اسبی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده انواع سازه های پارچه ای از لحاظ فرم سازه به سایت آسمانه مراجعه نمایید.

9mbszFJIa7
نحوه انتخاب فرم سازه پارچه ای کششی
سازه‌های کششی قابلیت اجرا در طرح‌ها و مدلهای بسیار متنوعی را دارند. انتخاب یا طراحی مدل برای هریک از موارد استفاده از این سازه‌ها نقش اساسی در تعیین هزینه دارد. برای در نظر گرفتن مدل ابتدا میبایست نیازهای کارفرما از سازه به دقت مورد بررسی قرارگیرد تا مدل لحاظ شده مغایرتی با این نیازها نداشته باشد. برای مثال سازه‌هایی با طرح‌های مملو از قوس و حفره برای هوابند کردن فضا مناسب نیست و به عنوان سایبان کاربرد دارد.
امروزه تیم فنی سایه روشن آلبوم پرباری از پروژه‌های اجرا شده موجود دارد که برای انتخاب مدل میتوانید به آن رجوع کنید. علاوه بر آن با تضمین 95 درصد شباهت، اجرای هر طرحی که مد نظرشماست برای ما امکانپذیر می باشد.
در انتخاب مدل حتما به دید ناظر توجه داشته باشید، برای مثال برای مصارفی که دید از خارج سازه به آن وجود ندارد، استفاده از سازه هایی همچون مخروطی و خیمه‌ای زیبایی ندارد و میبایست طرحی که دید زیبایی در زیر سقف برای مصرف کننده ایجاد میکند در نظر گرفته شود.
پیش نیازهای اجرای یک سازه کششی
بخش فولادی سازه‌های پارچه ای با توجه به اینکه پشتیبان و تکیه گاه اعمال کشش حداکثری در سطح غشاء هستند، دارای تمهیدات اجرا و نگهداری خاصی میباشند سازه های چادری به لحاظ استراتژیک سازه ای، سازه‌های حساسی به شمار می‌آیند.
عمدتاً به علت بادگیر بودن، نیاز به مهار حرفه‌ای تری نسبت به سایر سازه‌ها دارند. از این رو میبایست برای اجرای یک سازه کششی اصولی اتصالات، تکیه گاه و حتی فونداسیون ویژه این نیاز در نظر گرفته شود.

BpVOeakfKo
طول عمر سازه‌ چادری
بهترین دلیل و روش برای بررسی طول عمر غشاءهای سازه پارچه ای، بررسی طول عمر و کیفیت سازه های چادری قدیمی و اجرا شده در سنوات پیش میباشد. سازه‌های قدیمی که پس از گذشت 50 سال از عمر آنها همچنان پا بر جا هستند.
این نکته را میتوان به محاسباتمان اضافه کنیم که صنعت تولید غشاء‌های ساختمانی در این سالها نیز پیشرفتهای چشمگیر داشته و با به روزرسانی تکنولوژی تولید این محصولات، غشاء‌های با کیفیتتری در دسترس است که با تکیه به موارد مطرح شده برآورد طول عمری بیشتر از 50 سال برای پارچه های تولید شده نسل جدید تصوری کاملا واقع بینانه است.
مراحل طراحی و ثبت سفارش سازه پارچه ای
سازه‌های کششی سایه روشن تحت برند آسمانه عرضه میگردند. همکاران ما در این بخش بعد از رویت فضای پروژه و مشاوره دقیق با کارفرما، نیاز وی از احداث سازه را دریافته و بهترین گزینه‌ها و طرح های اجرایی را ارائه میدهند. پس از قطعی شدن یک یا چند مدل، هزینه‌های اجرایی آن را برآورد و برای نهایی کردن تصمیم را در اختیار کارفرما قرار میدهند.
پس از تصمیم نهایی و عقد قرارداد، ازبیلت فنی وضع موجود صورت می‌پذیرد و طرح‌های سه بعدی ابتدایی از پروژه در اختیار کارفرما قرارداده میشود.
در این مرحله میتوان هر گونه تغییر مدلی را در طرح اعمال کرد تا به طرح اجرایی رسید. پس از آن طراحی‌ سازه‌ای طرح انجام شده و در ضمن تمام نیاز تکیه گاهی ما برای اجرای این طرح بواسطه نقشه به کارفرما اعلام میگردد.
در صورت وجود عناصر تکیه‌گاهی در وضع موجود نقشه ها بر حسب نیاز تقویت سازه موجود شکل میگیرد. پس از انجام یا تقویت تکیه‌گاه لازم، سازه نیمه آماده از کارخانه به محل پروژه ارسال شده و آماده نصب میگردد.
کارفرما پس از اتمام اسمبل و نصب سازه توسط تیم مهندسین نصاب ما کارت گارانتی نیز دریافت میکند. ما تمامی محصولاتمان را به همراه 5 سال گارانتی و همچنین 15 سال خدمات پس از فروش ارائه می‌دهیم.
در صورتیکه که خریدار محترم طرح معماری سازه چادری مشخصی از سوی معمار پروژه در دست نداشته باشد. پس از بازدید کارشناس فنی واحد فروش سایه روشن و استحصال نیازهای خریدار دو یا سه طرح معماری پارچه (که با در نظر گرفتن امکانات و الزامات اتصال به سازه اصلی ساختمان طراحی میگردند) به انضمام پیش فاکتور و برآورد اولیه قیمت به کارفرما ارائه خواهد شد.

V4NmmS8fd9
روند طراحی بعد از ثبت خرید و قبل از ساخت و تولید سازه چادری
برداشت ازبیلت وضع موجود معماری و سازه اعم از سر ستون های تیرهای اصلی ، تیرهای فرعی
اصلاح طرح معماری اولیه با توجه به نقاط تکیه گاهی و بیس های نصب سازه چادری
ارائه طرح معماری سازه چادری و طرح سازه فولادی پشتیبان و کشنده سازه چادری به کارفرما و تیم معماری پروژه جهت کسب نظر و اخذ تائیدیه به ایشان
تهیه نقشه های تولید سازه چادری و سازه فلزی بر اساس طرح تائید شده جهت شروع روند ساخت و تولید

sFaalPMi2n
سازه های پارچه ای - در این مقاله در مورد موضوعات سازه های پارچه ای ارزان-سازه پارچه ای چیست-شرکت سازه های پارچه ای مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم محصولات خود را با ارزانترین قیمت و20 تا 30% تخفیف واقعی و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. این مجموعه عظیم فنی و اجرایی هم اکنون دارای رزومه و پروژه های بسیار بزرگی در سراسر کشور می باشد و توانسته است تقریبا هر نوع نیاز و خواسته مشتریان را برآورده نماید.مجددا توصیه می کنیم قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 - 05137663056 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

 

Top