برای ساخت سایبان ساده می‌توانید از موادی مانند چوب یا PVC استفاده کنید. با توجه به اینکه شما از یک سایبان ساده صحبت کرده‌اید، بهتر است که برای ساخت آن از مواد ساده استفاده کنید. ابتدا باید طول و عرض سایبان را تعیین کنید. سپس می‌توانید با استفاده از ابزارهای دستی مانند اره، دستگیره، چکش و پیچ‌گوشتی، مواد را برش داده و به هم بچسبانید.



برای نصب سایبان، ابتدا باید زیر سایبان را با پیچ یا مهره به دیوار یا ستون‌های محیط نصب کنید. سپس سایبان را روی آنها قرار دهید و با پیچ‌گوشتی مهره‌ها را فشار دهید تا سایبان به دیوار یا ستون‌ها بچسبد.

همچنین، برای ساخت سایبان ساده می‌توانید از پروفیل‌های فلزی مانند آهن یا آلومینیوم نیز استفاده کنید. با استفاده از این پروفیل‌ها می‌توانید سایبان‌هایی با طرح‌ها و شکل‌های مختلف ساخته و به راحتی نصب کنید.

ساخت سایبان ساده - سایه گستر آسیا یکی از باسابقه ترین و متخصص ترین شرکت های فنی و مهندسی و الکترونیک در ایران می باشد که سالهاست در زمینه انواع سقف های جمع شونده پارچه ای، سقف های جمع شونده شیشه ای، سازه های جمع شونده استخری، دیوارهای شیشه ای جمع شونده ، چادرهای کششی ، کرکره های پارچه ای ،سایه بان اتومات ،جک پارکینگی ،درب رولاپ ،درب های ریلی ،درب های زیر سقفی ،درب های شیشه ای ، جک بلانکو،جک BFT مدل A40،درب کشویی ، درب شیشه ای تلسکوپی ،درب شیشه ای گرد ،درب شیشه ای گردان ، درب شیشه ای فولدینگ ،راه بند اتومات ،پرده هوا ، سیستم های اکسس کنترل ،حمام مستر فعالیت می نماید.در این مطلب به موضوعات متنوع ساخت سایبان با حصیر-ساخت سایبان ارزان-ساخت سایبان ساده ماشین-سایبان ساده برای حیاط خواهیم پرداخت . ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع ساخت سایبان ساده را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.
ساخت سایبان ساده - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع ساخت سایبان ساده در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد ساخت سایبان با حصیر-ساخت سایبان ارزان-ساخت سایبان ساده ماشین-سایبان ساده برای حیاط با ما همراه باشید . توصیه ما به هموطنانی که تصمیم به خرید و اجرای هر کدام از تولیدات این شرکت را دارند این می باشد که قبل از هر اقدامی در جهت خرید و سفارش این نوع از سازه ها و محصولات حتما با یکی از مشاورین و متخصصین با تجربه ما ارتباط برقرار نمایید تا ضمن دریافت مشاوره های تخصصی و رایگان از لیست قیمت نهایی با 20 تا 30% تخفیف واقعی مطلع شوید. شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از ساخت سایبان ساده را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.

ساخت سایبان ساده طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 20 تا 30% تخفیف واقعی و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز می گردد (ساخت سایبان با حصیر-ساخت سایبان ارزان-ساخت سایبان ساده ماشین-سایبان ساده برای حیاط ).

 

sWcuk8khP9

ساخت سایبان در کمپینگ
ایده کار در طبیعت بسیار لذت بخش است، در صورتی که ساده باشد و به طبیعت آسیب نرساند. هنگامی که به کمپینگ می روید و شناختی از آب و هوای آن منطقه ندارید. در صورت نداشتن سرپناه، نیاز به یک سایبان احساس می شود، که در برابر نور خورشید و باران از شما محافظت کند. برای ساختن یک سایبان ساده باید در نظر بگیرید، چه امکاناتی در دسترس شماست. با اینکه ساختن سایبان بسیار ساده است ولی به ندرت ساخته می شود. راه های مختلفی برای درست کردن یک سایبان وجود دارد. با ما همراه باشید تا با هم چند سایبان ساده را یاد بگیرید. برای ساختن سایبان به موارد زیر احتیاج داریم:
4 پایه، چوبی، لوله پی وی سی یا فلزی نیاز داریم.
4 ظرف که پایه ها را در آن قرار دهیم.
ماده ای مانند ماسه، خاک یا سیمان
ملحفه، روتختی قدیمی یا سفره
سایبان چوبی: برای بر پا کردن سایبان ابتدا پایه ها را در خاک، شن یا هر ماده ای که در دسترس شماست، قرار می دهیم. ولی بهترین ماده، ملات سیمان است که پایه ها در آن ثابت می ماند. همچنین می توانید زمین را بکنید و پایه ها را درون خاک قرار دهید. از محکم بودن پایه ها اطمینان حاصل کنید. سپس پایه ها که در ظرف گذاشتید، را در فاصله هایی مشخص قرار دهید. و چادر سایبان را بر روی پایه ها پهن کنید. 4 طرف چادر سایبان که به نخ وصل است را به زمین میخ کنید؛ تا محکم شود. سایبان آماده است، می توانید در زیر آن استراحت کنید. در پایان کمپینک چادر سایبان را تا کرده، در صندق عقب ماشین یا کوله خود بگذارید. پایه ها را برای افراد عاشق طبیعت بگذارید. اما اگر منطقه بکر است؛ بهتر است طبیعت را به حالت اولیه برگردانید.
سایبان لوله پی وی سی: درست کردن سایبان با لوله پی وی سی بسیار ساده و سریع است. لوله ها را مانند پایه چوب در خاک یا هر ماده ای در دسترس است قرار دهید. لوله ها را به وسیله سه راهی به هم وصل کنید. با نخ لوله ها به یکدیگر محکم کنید، در آخر چادر سایبان را بر روی آن بکشید و با طناب محکم کنید.
سایبان درختی: اگر برای کمپینگ جنگل را انتخاب می کنید. از شاخ و تنه درختان می توانید به عنوان پایه برای سایه بان خود استفاده کنید. در صورت پارچه برای سایبان نداشتید، می توانید از شاخه و برگ های خشک شده در جنگل استفاده کنید، یا از نی برای پایه و سایه بان استفاده کرد.
برای صندلی می توانید، با روش قرار دادن 4 پایه و چادر سایه بان درست کنید. سایبان های آماده، در بازار موجود است. ولی فضای بسیار زیادی را می گیرد، که مناسب برای حیاط یا فضایی نزدیک به منزل است.
ساخت سایبان ساده - در این مقاله در مورد موضوعات ساخت سایبان با حصیر-ساخت سایبان ارزان-ساخت سایبان ساده ماشین-سایبان ساده برای حیاط مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم محصولات خود را با ارزانترین قیمت و20 تا 30% تخفیف واقعی و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. این مجموعه عظیم فنی و اجرایی هم اکنون دارای رزومه و پروژه های بسیار بزرگی در سراسر کشور می باشد و توانسته است تقریبا هر نوع نیاز و خواسته مشتریان را برآورده نماید.مجددا توصیه می کنیم قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 - 05137663056 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

Top