سقف متحرک استخر یک سیستم است که برای پوشش و حفاظت از استخر در مقابل نور خورشید، باران، باد و هوای سرد به کار می‌رود. این سیستم از قطعات مختلفی مانند پارچه‌های PVC مقاوم در برابر آب، پایه‌های فلزی و موتورها تشکیل شده است.



سقف متحرک استخر می‌تواند به صورت دستی یا اتوماتیک با استفاده از سیستم الکترومکانیکی باز و بسته شود. در سیستم دستی، پارچه سقف با کمک دستی می‌تواند به سمت جلو و عقب حرکت کند. در سیستم اتوماتیک، موتورهای الکتریکی به کمک ریموت کنترل یا سیستم کنترل هوشمند می‌توانند سقف را باز و بسته کنند.

استفاده از سقف متحرک استخر امکانات بیشتری برای استفاده از استخر در فصول سرد و بارانی فراهم می‌کند و به صرفه‌تر بودن انرژی نیز کمک می‌کند. با توجه به مواد و فناوری استفاده شده در ساخت سقف متحرک استخر، می‌توان به طور مداوم از استخر استفاده کرد و به دوام بیشتری نیز دست یافت.

F7dwmVmXS6

سقف متحرک استخر - سایه گستر آسیا یکی از باسابقه ترین و متخصص ترین شرکت های فنی و مهندسی و الکترونیک در ایران می باشد که سالهاست در زمینه انواع سقف های جمع شونده پارچه ای، سقف های جمع شونده شیشه ای، سازه های جمع شونده استخری، دیوارهای شیشه ای جمع شونده ، چادرهای کششی ، کرکره های پارچه ای ،سایه بان اتومات ،جک پارکینگی ،درب رولاپ ،درب های ریلی ،درب های زیر سقفی ،درب های شیشه ای ، جک بلانکو،جک BFT مدل A40،درب کشویی ، درب شیشه ای تلسکوپی ،درب شیشه ای گرد ،درب شیشه ای گردان ، درب شیشه ای فولدینگ ،راه بند اتومات ،پرده هوا ، سیستم های اکسس کنترل ،حمام مستر فعالیت می نماید.در این مطلب به موضوعات متنوع سقف متحرک ارزان-قیمت سرپوش استخر-نحوه ساخت سقف متحرک استخر-پوشش سقف استخر خواهیم پرداخت . ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع سقف متحرک استخر را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.
سقف متحرک استخر - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع سقف متحرک استخر در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سقف متحرک ارزان-قیمت سرپوش استخر-نحوه ساخت سقف متحرک استخر-پوشش سقف استخر با ما همراه باشید . توصیه ما به هموطنانی که تصمیم به خرید و اجرای هر کدام از تولیدات این شرکت را دارند این می باشد که قبل از هر اقدامی در جهت خرید و سفارش این نوع از سازه ها و محصولات حتما با یکی از مشاورین و متخصصین با تجربه ما ارتباط برقرار نمایید تا ضمن دریافت مشاوره های تخصصی و رایگان از لیست قیمت نهایی با 20 تا 30% تخفیف واقعی مطلع شوید. شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از سقف متحرک استخر را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.

gCzVax3DhE

سقف متحرک استخر طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 20 تا 30% تخفیف واقعی و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز می گردد (سقف متحرک ارزان-قیمت سرپوش استخر-نحوه ساخت سقف متحرک استخر-پوشش سقف استخر ).

استخر محیطی است که گاهی به صورت سرپوشیده و گاهی به صورت سر باز می‌توان از آن استفاده کرد و لذت یک ورزش آبی را تجربه کرد. بدون تردید فصل زمستان انتخاب مناسبی برای استفاده از استخرهای رو باز نیست و شما بی برگشت دچار بیماری خواهید شد. به همین خاطر نیاز است برای بهره گرفتن از استخرهای سر باز فکری اندیشیده شود. چه فکری بهتر از این که با استفاده از پوشش‌های متحرک کار فضاسازی استخر تکمیل گردد. با استفاده از سقف‌های متحرک می‌توانید با یک تیر چند نشان را هدف گیری کنید. در ابتدا در دوازده ماه سال شما صاحب یک استخر کاملاً خصوصی و سربسته می‌شوید. مورد دیگر به دلیل متریال مورد استفاده اینگونه سقف‌های متحرک شما را از اشعه‌های خورشید که برای بدن خطرناک هستند در امان نگه می‌دارد. مورد آخر اینکه علاوه بر موارد ارائه شده یک دکوراسیون مدرن را برای استخر خود به شکلی کاملاً متفاوت خواهید داشت.

0cjZxmhZJo
چرا باید از پوشش متحرک استخر استفاده شود؟
این روزها فرهنگ آپارتمان نشینی سبب شده است که دیگر همانند گذشته در حریم شخصی خانه‌های ویلایی احساس آرامش و امنیت همیشگی از آن شما نباشد. به همین خاطر به سادگی نمی‌توان در خانه‌های ویلایی از استخرهای رو باز بهره گرفت. شکی در این نیست که با استفاده از پوشش متحرک استخر می‌توان یک سقف متناسب با دیوار پوش‌هایی از پلی کربنات مات تهیه کرد و به بهره گیری از استخر جدید پرداخت. اگر می‌خواهید با آسایش خیال از امکانات رفاهی منزل خود بهره بگیرید می‌توانید از این سری از سازهای مدرن استفاده کنید.
پوشش متحرک استخر
می‌توانید این پوشش‌ها را به صورت ثابت و یا متحرک مورد استفاده قرار دهید. پوشش‌های ثابت به صورت یک سازه بر روی استخر تعبیه می‌شود که در فصل تابستان لطف استفاده از استخر روباز از شما گرفته می‌شود. اما پوشش‌های متحرک به دو صورت ریلی و موتوری در هر شرایطی که تمایل داشته باشید باز و بسته می‌شود. به عنوان مثال شما با استفاده از سازه‌های متحرکی که به موتور مخصوص مجهز شده است، تنها با فشردن یک دکمه می‌توانید کار خصوصی سازی استخر خود را انجام دهید. این امر علاوه بر مزیت‌های بسیاری که برای شما دارد سبک بسیار لاکچری در دیزاین و فضاسازی محیط‌های داخلی به شمار می‌آید.

wFgu7R14kw
مزایای استفاده از پوشش متحرک استخر چیست؟
با استفاده از پوشش‌های متحرک استخر می‌توانید با حضور در استخر در هر فصلی از سال اگر شرایط جوی نامناسب شد خارج شدن از استخر تنها با یک کلیک کار بستن سقف را به انجام برسانید. این سری سازه‌ها از متریال بسیار مرغوبی بهره گرفته‌اند که در برابر جریان‌های باد شدید مقاوم هستند. همچنین اشعه نور خورشید به داخل استخر ورود پیدا نمی‌کند و شما سلامتی خود را به دلیل این اشعه‌های مضر به خطر نمی‌اندازید. مزیت دیگری که پوشش‌های متحرک استخر از آن شما می‌کند ضد زلزله بودن آن‌ها است که امنیت شما را در هر شرایطی تضمین می‌کند. از وجود گردو غبار در داخل آب استخر در فصل‌های برگ ریزان دیگر خبری نیست در صورتی که انتخاب شما پوشش متحرک استخر باشد.

8rVft3LuYT
مواد اولیه سازنده پوشش متحرک استخر
در هر فصلی از سال و با هر شرایط آب وهوایی سازه‌های پوشش استخر برای شما مؤثر واقع می‌شوند. همچنین شما به منظور زیبا سازی بیشتر محیط می‌توانید از رنگ‌های متفاوت این سازه بهره بگیرید. مورد دیگری که اشاره به آن خالی از لطف نیست مقاومت این سبک از پوشش‌ها در برابر شکستگی است که از آسیب رسیدن به شما در حین شنا کردن جلوگیری می‌کند. تحمل و مقاومت بالای لایه‌های پلی کربنات تا 120 درجه حرارت را کنترل می‌کند. از سوی دیگر اگر درجه حرارت به مرز 40 درجه هم برسد هیچ آسیبی به این مواد مصرفی وارد نمی‌شود. با کیفیت بودن پلی کربنات و سازه‌های آهنی به قدری زیاد است که حتی فرسایش این سازه در برابر آب و هوای متغیر ایران در طی گذر زمان بسیار کم است. در نهایت شما می‌توانید سازه‌های آهنی با پوشش پلی کربنات را برای استخرهای خصوصی و خانگی خود با هر مساحتی که مد نظر دارید مورد استفاده قرار دهید. بدون تردید کنترل از راه دور این سازه خود یک مزیت بارز برای آن محسوب می‌شود.
سقف متحرک استخر - در این مقاله در مورد موضوعات سقف متحرک ارزان-قیمت سرپوش استخر-نحوه ساخت سقف متحرک استخر-پوشش سقف استخر مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم محصولات خود را با ارزانترین قیمت و20 تا 30% تخفیف واقعی و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. این مجموعه عظیم فنی و اجرایی هم اکنون دارای رزومه و پروژه های بسیار بزرگی در سراسر کشور می باشد و توانسته است تقریبا هر نوع نیاز و خواسته مشتریان را برآورده نماید.مجددا توصیه می کنیم قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 - 05137663056 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

 

Top