سایبان حیاط یا سایبان باغ یک وسیله‌ی مهم برای محافظت از باغ‌ها و حیاط‌ها در برابر جریان آب و سیلاب است. این وسیله معمولاً از جنس فلزی، پلاستیکی یا بتنی ساخته می‌شود و در اطراف حیاط‌ها، باغ‌ها، محوطه‌های عمومی، خیابان‌ها و جاده‌ها نصب می‌شود. در مدل‌های سایبان حیاط، شکل و طرح آنها بسته به نوع محیط و ذخیره سازی آب متفاوت است. برخی از مدل‌های سایبان حیاط دارای پیچیدگی کمتر و شکل ساده‌تری هستند، در حالی که برخی دیگر دارای طرح‌های پیچیده‌تری هستند که در آنها با استفاده از دیوارکشی‌ها و سیستم‌های فیل



از مزایای سایبان حیاط می‌توان به مهار جریان آب و از بین بردن خطر سیلاب، جلوگیری از فرسایش خاک، حفظ کیفیت آب و کاهش مصرف آب در باغ‌ها و حیاط‌ها اشاره کرد. همچنین، نصب سایبان حیاط در محیط‌های شهری و روستایی، می‌تواند در کاهش آلودگی هوا و بهبود کیفیت محیط زیست نیز مؤثر باشد.

CjlYF0dGtS

مدل سایبان حیاط - سایه گستر آسیا یکی از باسابقه ترین و متخصص ترین شرکت های فنی و مهندسی و الکترونیک در ایران می باشد که سالهاست در زمینه انواع سقف های جمع شونده پارچه ای، سقف های جمع شونده شیشه ای، سازه های جمع شونده استخری، دیوارهای شیشه ای جمع شونده ، چادرهای کششی ، کرکره های پارچه ای ،سایه بان اتومات ،جک پارکینگی ،درب رولاپ ،درب های ریلی ،درب های زیر سقفی ،درب های شیشه ای ، جک بلانکو،جک BFT مدل A40،درب کشویی ، درب شیشه ای تلسکوپی ،درب شیشه ای گرد ،درب شیشه ای گردان ، درب شیشه ای فولدینگ ،راه بند اتومات ،پرده هوا ، سیستم های اکسس کنترل ،حمام مستر فعالیت می نماید.در این مطلب به موضوعات متنوع سایبان حیاط خلوت-سایبان حیاط خانه های ویلایی-سایبان خودرو در حیاط-انواع سایبان برای بالکن خواهیم پرداخت . ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع مدل سایبان حیاط را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.
مدل سایبان حیاط - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع مدل سایبان حیاط در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایبان حیاط خلوت-سایبان حیاط خانه های ویلایی-سایبان خودرو در حیاط-انواع سایبان برای بالکن با ما همراه باشید . توصیه ما به هموطنانی که تصمیم به خرید و اجرای هر کدام از تولیدات این شرکت را دارند این می باشد که قبل از هر اقدامی در جهت خرید و سفارش این نوع از سازه ها و محصولات حتما با یکی از مشاورین و متخصصین با تجربه ما ارتباط برقرار نمایید تا ضمن دریافت مشاوره های تخصصی و رایگان از لیست قیمت نهایی با 20 تا 30% تخفیف واقعی مطلع شوید. شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از مدل سایبان حیاط را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.

3uLfn1kA4l

مدل سایبان حیاط طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 20 تا 30% تخفیف واقعی و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز می گردد (سایبان حیاط خلوت-سایبان حیاط خانه های ویلایی-سایبان خودرو در حیاط-انواع سایبان برای بالکن ).

سایبان یک روکش ثانوی محسوب می شود که به طور معمول به دیواره های خارجی ساختمان متصل می نمایند.جنس سایبان ها معمولا از کرباکس می باشد که با فیبر اکریلیک، رشته ی پلی استر یا پنبه شده نیز ممکن است تشکیل شده باشد. و همچنین می تواند از لایه ای از وینیل (vinyl) که بر روی الیاف پلی استر قرار گرفته است و روی سازه ای سبک از آلومینیوم، آهن، فولاد و احتمالاً چوب و مواد شفاف (که برای پوشش سلول های خورشیدی در تابستان مصرف شود.اما در زمستان باید اجازه دهد که نور تا حد ممکن از آن عبور کند) کشیده می شود، ساخته شده باشد. این ساختار با خرپا ، سازه های فضاکار یا با چهار چوب پیکر بندی می شود. سایبان ها همچنین با استفاده از زیرسازه های آلومینیومی و روکش آلومینیومی ساخته می شوند. این سایبان های آلومینیومی وقتی استفاده می شوند که از سایبان های پارچه ای نمی توان استفاده کرد مثلاً در جایی که بار سنگینی از جانب باد یا برف بر سایبان تحمیل می گردد.امروزه می توان انواع مختلفی اعم از سایبان های دستی و برقی و متحرک را با توجه به نیاز و محیط خود تهیه نمود.

ykyftRvNbe
استفاده از سایبان خانگی
یکی از لذت‌های فصل تابستان دورهمی‌های دوستانه می باشد. لذت این دورهمی در فضای باز بسیار بیشتر و دلچسب تر خواهد شد ولیکن در این حیث گرمای زیاد و نور مستقیم خورشید ممکن است موجب برگزار نشدن مهمونی در فضای باز شود و فقط مجبور هستیم شب‌ها از فضای بیرون استفاده نماییم. استفاده از سایبان خانگی یکی از راه‌های رهایی از گرمای خورشید در فصل تابستان، استفاده از سایبان برای بالکن، حیاط و یا فضایی در کنار استخر می باشد.
از دیگر موارد استفاده از سایبان خانگی استفاده از سایبان خودرو می باشد. خودرو از انواع وسایلی است که دائما در معرض نور خورشید و یخ زدگی و باران قرار دارد به همین دلیل بهتر است برای جلوگیری از ورود آسیب های جدی به خودرو از سایبان خودرو استفاده کنید. سایبان های مخصوص خودرو علاوه بر محافظت از خودرو با دیزاین های جذابی که دارند باعث ایجاد تغییرات مثبت در طراحی فضای سبز می شوند.
وجود سایبان و پارکینگ خودرو در فصول گرم سال در حیاط ویلا و باغ و حیاط منزل مزیت بزرگی است و از این مدل سایبان ها همچنین می توان به عنوان آلاچیق نیز برای روزهای گرم بهار و تابستان استفاده کرد.
معمولا حیاط خانه ها کوچک است و نیاز به فضا برای پارک خودرو دارد بنابراین باید با کمترین اشغال فضا سایبان ها نصب شوند.در سایبان های خانگی به دلیل فضای کوچک حیاط و همچنین برای استفاده از فضای بیشتر و کاربردی حیاط، سایبان ها به صورت پایه یک طرفه نصب می شوند. به این گونه که دو ستون کنار دیوار قرار گرفته و سایبان به مساحت دلخواه احداث می شود، و دیگر پایه مزاحم در فضای حیاط قرار نمی گیرد.سازه این نوع سایبان ها را می توان در طرح های دلخواه و مدل های هلال،آ کلاه دار و غیره نصب کرد.

ZW7p0PmjaG
کاربرد سایبان خانگی
به طور معمول تولید سایبان خانگی نمونه های بسیار زیادی را در بر می گیرد. سایبان های بازویی که خود به دسته های متنوعی تقسیم می شوند ( مانند سایبان بازویی صادراتی ، سایبان بازویی کلاسیک ، سایبان بازویی فول باکس ) سایبان بازویی برقی ، تبلیغاتی و برخی دیگر که برای تولید سایبان بالکن ، سایبان در تراس و پاسیو و همچنین سایبان ایوان کاربرد دارند. سایبان کالسکه ای ، آفتابگیر پنجره و همچنین آفتابگیر اتاق این نمونه از سایبان ها بر روی پنجره ها نصب می شوند و دارای انواع بسیار زیادی می باشند. در این نوع از آفتابگیرها از ورود نور به درون پنجره ها جلوگیری خواهد شد. سایبان چتری این نمونه از سایبان ها دارای طرفداران بسیار زیادی می باشند.
بسیاری از ویلا ها حیاط خلوت ها ، و بالکن ها از این سایبان ها استفاده می کنند. این سایبان ها از متریال های گوناگونی تهیه و تولید می شوند. همچنین رنگ بندی در این نوع از سایبان ها افراد بسیار زیادی را به سمت خود جذب خواهند کرد.
همانطور که می دانید سایبان خانگی کاربرد های فراوانی دارند و به همین جهت در مدل های متفاوتی و برای مصارف مختلفی تولید و به بازار ها عرضه می گردند که عبارت اند از :

  • سایبان درب
  • سایبان پنجره
  • سایبان خودرو
  • سایبان چتری
  • سیابن آکاردئونی
  • سایبان کولر
  • انواع سایبان خانگی

Gnevighy4w

سایبان چتری:
این نوع از سایبان در انواع و ابعاد مختلفی وجود دارند. مثلا بزرگی برخی از انواع آن طوری هست که می‌تواند ابعاد 12 متر مربع را پوشش دهد. از طرفی انواع کوچک آن را می‌ توانید پشت پنجره و یا بالای یک میز در حیاط خلوت خود قرار دهید. از انواع کوچک آن به عنوان سایبان کنار استخری نیز کار گرفت.به طور معمول سایبان چتری خود در دو دسته دیجیتال به همراه ریموت و دستی می باشدکه بنا به مصرف نیز در مکان های مختلفی چون روفگاردن، حیاط خانه‌های ویلایی ،کنار استخر،کنار پنجره برای جلوگیری از ورود نور بیش از حد، ایوان و حیاط خلوت
سایبان بازویی:
سایبان بازویی به شکل یک تکه و معمولا مربع و مستطیل بزرگ می باشند که به شکل شیبدار در قسمتی که مورد نظر از به بخشی از ساختمان متصل می شوند. این نوع از سایبان خانگی حتما باید پایه‌ای محکم داشته باشد تا بر روی آن سوار شود. مثلا در پارکینگ خانه‌ها اکثرا به ستون دو طرف درب ورودی اتصال داده شده اند و یا در ایوان به بخش محکمی از دیوار متصل می‌ شود. از نظر نصب سایبان به مجری دکوراسیون داخلی احتیاج دارد. این نوع سایبان نیز در چهار دسته ، بازویی کشویی دیجیتال همراه با ریموت، بازویی کشویی اتوماتیک، بازویی کشویی منوآل یا دستی، بازویی ثابت بدون قابلیت باز و بسته شدن موجود هستند .
سایبان بادبانی :
سایبان های بادبانی از دیگر مورد سایبان خانگی محسوب می شوند که به طور معمول در مکان هایی از جمله پارکینگ حیاط بدون سقف،هر گوشه از حیاط خانه،ایوان،حیاط خلوت بسیار پر کاربرد تر می باشند.
سایبان چتری بزرگ برای محوطه
شاید مدل چترمانند سایبان‌ها را بیش تر در کنار سواحل و استخر مشاهده کرده باشید. خوبی این سایبان این است که شما محدودیتی برای استفاده از آن ندارید. مسلما هرچقدر که چتر بزرگ‌ تر باشد سایه‌اندازی بیش‌تری نیز خواهد داشت. انتخاب رنگ این سایبان کمک زیادی به طراحی محوطه حیاط شما می کن و زیبایی بیشتری به محیط شما می بخشد.
سایبان چتری برای تراس کوچک
این طرح که همانند مدل چتری می باشد می ‌تواند از یک سمت جمع شده و به حالت نیمه تبدیل شود. در این حالت به راحتی در کنار دیوار قرار گرفته و با چیدن یک میز و صندلی محوطه کوچک شما تکمیل می ‌گردد. این طرح جمع و جور نیز اگر در ارتفاع مناسب تنظیم شود سایه‌اندازی خوبی برایتان بوجود می آورد.

2wytWzUgZq
سایبان آلومینیومی
سایبان آلومینیومی برای مدت طولانی در ساختمان‌های مسکونی در سراسر دنیا محبوبیت داشته اند. آن ها در رنگ‌های مختلفی در دسترس می باشند و با رنگ‌های مینایی ‏ که به‌طور پیشفرض روی آنها قرار دارد رنگ آمیزی گردیده اند. این سایبان ها از مزایای زیادی برخوردار یم باشند که عبارت اند از : ایجاد دمای خنک تر در داخل خانه، ایجاد سایه در حیاط، افزایش طول عمر لوازم خانگی و پنجره. احتمالاً بارزترین مزیت سایبان این است که می ‌توان آن ها را به مدت 40 سال مصرف کرد.
مزایای استفاده سایبان
همانطور که می دانید سایبان ها قابلیت جمع شدن نیز دارند که همین امر موجب شده تا مالک هوای اطراف آن را آنطور که می خواهد تنظیم نماید . وقتی رگبارهای شدید یا تابش آفتاب شدید می باشد ، آن ها یا مستقیماً خودشان یا با استفاده از سیستم اتوماسیون خانگی، سایبان را باز می نمایند و حفاظی در مقابل موارد مذکور بوجود می آورند. اندازه‌گیری‌هایی که در آزمایشگاه انجام شد نشان می‌دهد که هوای زیر سایبان می‌تواند تا 20 درجه خنک تر باشد و چون سایبان موجب می شود تا نور آفتاب به پنجره‌ها و درب‌های شیشه ای کشویی وارد نشود، آنها می‌توانند دمای داخل را نیز خنک تر کنند که دلیلی برای کاهش دما و کاهش هزینه‌های تهویه هوا می گردد. از دیگر مزایای استفاده از سایبان جلوگیری از ورود حشرات می باشد و از ورود نور تند به محوطه نیز جلوگیری می کند.همچنین از برخی از سایبان ها می‌توان در تابستان برای پوشاندن سلول‌های خورشیدی استفاده کرد.
مدل سایبان حیاط - در این مقاله در مورد موضوعات سایبان حیاط خلوت-سایبان حیاط خانه های ویلایی-سایبان خودرو در حیاط-انواع سایبان برای بالکن مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم محصولات خود را با ارزانترین قیمت و20 تا 30% تخفیف واقعی و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. این مجموعه عظیم فنی و اجرایی هم اکنون دارای رزومه و پروژه های بسیار بزرگی در سراسر کشور می باشد و توانسته است تقریبا هر نوع نیاز و خواسته مشتریان را برآورده نماید.مجددا توصیه می کنیم قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 - 05137663056 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

 

Top