پوشش سقف استخر یکی از موارد مهم در حفظ کیفیت آب و حفاظت از ساختمان استخر در برابر عوامل خارجی مانند آفتاب، باران، باد، گرد و غبار و ... است. برای انتخاب بهترین پوشش سقف استخر باید به چندین عامل توجه کرد: مقاومت در برابر آب: پوشش باید به طور کامل ضد آب باشد و توانایی جلوگیری از نفوذ آب به داخل ساختمان را داشته باشد. مقاومت در برابر آفتاب: پوشش باید به طور کامل مقاوم در برابر تابش‌های مستقیم و غیرمستقیم آفتاب باشد و از فرسایش و خشک شدن جلوگیری کند. مقاومت در برابر باد: پوشش باید مقاوم در برابر



با توجه به موارد فوق، پوشش‌های پلی‌کربناتی (Polycarbonate) و وینیل (Vinyl) به عنوان بهترین پوشش‌های سقف استخر شناخته می‌شوند. این پوشش‌ها مقاوم در برابر آب، آفتاب و باد هستند و در عین حال زیبا و طراحی شده‌اند. همچنین، نصب و تعویض آن‌ها نیز به راحتی انجام می‌شود.

tQvZf0pzUF

بهترین پوشش برای سقف استخر - سایه گستر آسیا یکی از باسابقه ترین و متخصص ترین شرکت های فنی و مهندسی و الکترونیک در ایران می باشد که سالهاست در زمینه انواع سقف های جمع شونده پارچه ای، سقف های جمع شونده شیشه ای، سازه های جمع شونده استخری، دیوارهای شیشه ای جمع شونده ، چادرهای کششی ، کرکره های پارچه ای ،سایه بان اتومات ،جک پارکینگی ،درب رولاپ ،درب های ریلی ،درب های زیر سقفی ،درب های شیشه ای ، جک بلانکو،جک BFT مدل A40،درب کشویی ، درب شیشه ای تلسکوپی ،درب شیشه ای گرد ،درب شیشه ای گردان ، درب شیشه ای فولدینگ ،راه بند اتومات ،پرده هوا ، سیستم های اکسس کنترل ،حمام مستر فعالیت می نماید.در این مطلب به موضوعات متنوع انواع پوشش سقف استخر-پوشش سقف استخر ثابت-سقف ارزان استخر-استخر سقف شیشه ای خواهیم پرداخت . ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع بهترین پوشش برای سقف استخر را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.
بهترین پوشش برای سقف استخر - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع بهترین پوشش برای سقف استخر در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع پوشش سقف استخر-پوشش سقف استخر ثابت-سقف ارزان استخر-استخر سقف شیشه ای با ما همراه باشید . توصیه ما به هموطنانی که تصمیم به خرید و اجرای هر کدام از تولیدات این شرکت را دارند این می باشد که قبل از هر اقدامی در جهت خرید و سفارش این نوع از سازه ها و محصولات حتما با یکی از مشاورین و متخصصین با تجربه ما ارتباط برقرار نمایید تا ضمن دریافت مشاوره های تخصصی و رایگان از لیست قیمت نهایی با 20 تا 30% تخفیف واقعی مطلع شوید. شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از بهترین پوشش برای سقف استخر را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.

بهترین پوشش برای سقف استخر طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 20 تا 30% تخفیف واقعی و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز می گردد (انواع پوشش سقف استخر-پوشش سقف استخر ثابت-سقف ارزان استخر-استخر سقف شیشه ای ).

86ZECwtHFf

بهترین پوشش سقف استخر و بررسی اهمّیّت ایجاد سقف برای استخر
دریافت بهترین خدمات در زمینه سقف استخر این روزها تبدیل به یکی از خدمات پر تقاضا شده است. اما آنچه که میخواهیم در اینجا به آن بپردازیم اهمّیّت ایجاد سقف برای استخر مورد نظر است. عوامل مختلف سبب روی آوردن دارندگان استخر های مختلف به امر ایجاد سقف میشود. این استخر ها طیف عمومی و خصوصی را شامل میشوند. افراد در استخر های بدون سقف ممکن است بنا به دلایل مختلف صد در صد از این تفریح لذت نبرند. نگاه آزار دهنده افرادی که از ارتفاع به محیط استخر نگاه میکنند همواره افراد در استخر را معذب میکند. همچنین لزوم استفاده از استخر در چهار فصل سال اهمیت استفاده از سقف را برای دوری از تحمل سرمای شدید به هنگام استفاده از استخر روشن میکند.
صنعتگران و طراحان سقف برای این مشکلات راه حل اندیشیده اند. امروزه انواعی از سقف های متحرک و ثابت برای قرارگیری رو محیط استخر تدارک دیده شده اند تا افراد نهایت لذت را هنگام استفاده از استخر های عمومی و خصوصی ببرند.
به طور کلی دلایل نیاز به سقف در بالای استخر در موارد زیر خلاصه میشود:
محافظت افراد موجود در استخر از نگاه افراد بیرون از ساختمان دارای استخر
حفظ تمیزی آب استخر با جلوگیری از ورود عواملی چون خاک و گِل و …
استفاده از استخر در چهار فصل سال

SNo1PDosNl
استفاده از سقف متحرک برای استخر
نور خورشید همانگونه که می دانید دارای طیفی از امواج الکترومغناطیسی بوده که برخی از آنها مضر هستند. طیف های دیگر این نور میتوانند به عنوان نور مرئی و طیف گرما زای فروسرخ به ما برسند. دیزاین این سقف های استخری به گونه ای است که مانع ورود اشعه های مضر خورشید به محیط داخل استخر میشود. سقف متحرک به گونه ای است که با حرکت دادن آن میتوان از آن استفاده کرد. در واقع با حرکت دادن سقف متحرک میتوان از نگاه آزار دهنده ساکنان ساختمان مشرف به استخر در امان موند.
مزایای استفاده از سقف های متحرک
در این بخش میخواهیم مزایای استفاده از سقف متحرک را بررسی کنیم و در انتهای این بخش موارد مختلف را بصورت لیست بیان میکنیم.
وجود این سقف ها امکان استفاده از استخر آن هم در چهار فصل سال ممکن است. بعلاوه اینکه آب استخر از ورود گرد و خاک و انواع دیگری از آلودگی حفاظت شده و افراد درون استخر از دید افراد موجود در ساختمان های مشرف مصون خواهند ماند. یکی از بهترین موادی که میتوان برای ساختن یک سقف مرغوب به کار برود ماده پلی کربنات است. علت این مناسب بودن حفاظت محبط استخر از اشعه های مضر می باشد. همچنین این ماده ارزشمند در اثر رطوبت به هیچ عوان دچار زنگ زدگی نمیشود. حال که به ورقه های پلی کربنات اشاره شد بد نیست به مزایای استفاده از این ورقه های پلی کربناتی اشاره کنیم.

VGonApXtUR
مهمترین مزایای ورقه های پلی کربناتی به کار رفته در محیط استخر به شرح زیر است:

  • فراهم کردن کاربری چهار فصله برای محیط استخر
  • فراهم کردن امکان رنگ بندی در پوشش استخر

مقاومت بالا در برابر فشار های فیزیکی که سبب میشود به راحتی دچار شکستگی نشوند

  • مقاوم بودن در برابر تغییرات اقلیمی نظیر تغییر دما و میزان رطوبت
  • مقاومت بسیار بالا در برابر امواج مکانیکی زلزله

T5fz9k9vtS

بهترین پوشش برای سقف استخر - در این مقاله در مورد موضوعات انواع پوشش سقف استخر-پوشش سقف استخر ثابت-سقف ارزان استخر-استخر سقف شیشه ای مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم محصولات خود را با ارزانترین قیمت و20 تا 30% تخفیف واقعی و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. این مجموعه عظیم فنی و اجرایی هم اکنون دارای رزومه و پروژه های بسیار بزرگی در سراسر کشور می باشد و توانسته است تقریبا هر نوع نیاز و خواسته مشتریان را برآورده نماید.مجددا توصیه می کنیم قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 - 05137663056 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

 

Top