پروفیل پارتیشن شیشه‌ای به عنوان یک پروفیل آلومینیومی با طراحی و ساخت ویژه برای ایجاد پارتیشن‌های شیشه‌ای در ساختمان‌ها استفاده می‌شود. این پروفیل‌ها در انواع مختلفی طراحی شده‌اند و معمولاً دارای شکل‌ها و ابعاد متفاوتی هستند که بر اساس نوع و ضخامت شیشه مورد استفاده و نیز نوع کاربری ساختمان تعیین می‌شوند. این پروفیل‌ها از جنس آلومینیوم بوده و معمولاً با روش پودری رنگ آمیزی شده و در رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی عرضه می‌شوند. به کمک پروفیل پارتیشن شیشه‌ای می‌توان پارتیشن‌هایی با ظاهری زیبا و شفافیت بالا



پروفیل پارتیشن شیشه‌ای، یک نوع پروفیل است که برای ایجاد دیوارهای جداکننده در فضاهای داخلی ساختمان استفاده می‌شود. این نوع پروفیل به صورت افقی و عمودی نصب می‌شود و به وسیله شیشه‌هایی که بین آن‌ها قرار می‌گیرند، فضای داخلی را تقسیم می‌کند.

پروفیل‌های پارتیشن شیشه‌ای معمولاً از جنس آلومینیوم یا فولاد ساخته می‌شوند و در انواع مختلفی از جمله مستطیلی، مربعی، دایره‌ای و ... عرضه می‌شوند. همچنین این پروفیل‌ها دارای رنگ‌ها و پوشش‌های مختلفی نیز هستند که با توجه به نیاز و سلیقه مشتری، انتخاب می‌شوند.

پروفیل پارتیشن شیشه ای - سایه گستر آسیا یکی از باسابقه ترین و متخصص ترین شرکت های فنی و مهندسی و الکترونیک در ایران می باشد که سالهاست در زمینه انواع سقف های جمع شونده پارچه ای، سقف های جمع شونده شیشه ای، سازه های جمع شونده استخری، دیوارهای شیشه ای جمع شونده ، چادرهای کششی ، کرکره های پارچه ای ،سایه بان اتومات ،جک پارکینگی ،درب رولاپ ،درب های ریلی ،درب های زیر سقفی ،درب های شیشه ای ، جک بلانکو،جک BFT مدل A40،درب کشویی ، درب شیشه ای تلسکوپی ،درب شیشه ای گرد ،درب شیشه ای گردان ، درب شیشه ای فولدینگ ،راه بند اتومات ،پرده هوا ، سیستم های اکسس کنترل ،حمام مستر فعالیت می نماید.در این مطلب به موضوعات متنوع پروفیل پارتیشن بندی-پروفیل درب شیشه ای کابینت-پروفیل پارتیشن آلومینیومی-پروفیل شیشه خواهیم پرداخت . ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع پروفیل پارتیشن شیشه ای را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.
پروفیل پارتیشن شیشه ای - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع پروفیل پارتیشن شیشه ای در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد پروفیل پارتیشن بندی-پروفیل درب شیشه ای کابینت-پروفیل پارتیشن آلومینیومی-پروفیل شیشه با ما همراه باشید . توصیه ما به هموطنانی که تصمیم به خرید و اجرای هر کدام از تولیدات این شرکت را دارند این می باشد که قبل از هر اقدامی در جهت خرید و سفارش این نوع از سازه ها و محصولات حتما با یکی از مشاورین و متخصصین با تجربه ما ارتباط برقرار نمایید تا ضمن دریافت مشاوره های تخصصی و رایگان از لیست قیمت نهایی با 20 تا 30% تخفیف واقعی مطلع شوید. شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از پروفیل پارتیشن شیشه ای را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.

پروفیل پارتیشن شیشه ای طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 20 تا 30% تخفیف واقعی و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز می گردد (پروفیل پارتیشن بندی-پروفیل درب شیشه ای کابینت-پروفیل پارتیشن آلومینیومی-پروفیل شیشه ).

 

ftc8O74cOO

پارتیشن شیشه ای چیست؟ پارتیشن وسیله ای برای جداسازی یک محیط بزرگ به چند بخش کوچک است که در اکثر مکان ها قابل استفاده می باشد، پارتیشن شیشه ای به دو صورت فریم ام دی اف و آلومینیوم تولید می شود که هر کدام قابلیت و ویژگی های خاص خود را داشته و با هم تفاوت های بسیاری دارند، مدل آلومینیومی از متریال پوششی و فریم آلومینیومی متراکم تولید می شود و در آن شیشه های دو جداره و تک جداره قرار می گیرد، اما نوع ام دی اف آن استراکچر است و نسبت به شیشه قالب می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره پروفیل و دیتیل پارتیشن شیشه ای با این مقاله از ساز و کار همراه باشید. پارتیشن شیشه ای تک جداره یکی از پر کاربرد ترین پارتیشن شیشه ای های موجود در ساز و کار است.
به طور کلی در ساخت پارتیشن شیشه ای فریم دار از پروفیل های آلومینیومی و آهنی استفاده می شود که بهترین و به روزترین این پروفیل ها را ایتالیا تولید و وارد بازار می کند، این پروفیل ها باید دارای کیفیت بالایی باشند و در ساخت آن ها تا حد امکان از ناخالصی ها استفاده نشود تا محصول با استحکامی تولید کنند، اگر کیفیت پروفیل آلومینیوم بالا باشد می توان در ظریف ترین ابعاد نیز پارتیشن تولید کرد. نکته ای که در ساخت پارتیشن ها حائز اهمیت است همرنگ بودن دستگیره ها و لولاها می باشد همچنین رنگ درب و چارچوب ها باید با پروفیل به کار رفته یکی باشد. همانطور که گفته شد پارتیشن های شیشه ای عایق صدا نیز هستند به همین جهت باید از پروفیل هایی استفاده کرد که در دو طرف قابلیت نصب قطعات لاستیکی را داشته باشند. پارتیشن های فریم آلومینیومی دارای مزایای بسیاری از جمله:
زیبایی بسیار
استحکام بالا
قابلیت جابه جایی
توانایی نصب مجدد بدون آسیب
نوردهی بالا
اشغال فضای کم
نصب آسان و ...
ویژگی های پروفیل پارتیشن شیشه ای
پروفیل پارتیشن شیشه ای متحرک و ثابت در نهایت ظرافت ساخته شده که مراحل آماده سازی پروفیل آن در کوره انجام می شود در نتیجه بیشترین کیفیت و سختی را دارد، پروفیل هایی که استفاده می شوند اکثرا آنادایز بوده و زیبایی محصول نهایی را چند برابر می کنند.
هرچه پروفیل و اسکلت این سازه محکم تر باشد دارای مقاومت بیشتری است، اتصالات قوی نیز در مقاومت پارتیشن نقش اساسی دارند، پس باید از پروفیل های آلومینیوم با کیفیت و مقاوم استفاده شود. از جالب ترین ویژگی های پارتیشن شیشه ای مهار صوت بالای آن می باشد که بر خلاف ظرافتی که دارد در جلوگیری از ورود صدا بسیار موفق است، پروفیل پارتیشنی که از آلومینیوم می باشد قابلیت بیشتری در مهار سازی صدا دارد به همین دلیل بیشتر در اداره ها و برای جدا کردن سالن های کنفرانس از آن ها استفاده می شود.
بهتر است در هنگام خرید پارتیشن شیشه ای اداری به مرغوبیت پروفیل استفاده شده در آن دقت کنید. بیشتر تولید کنندگان پارتیشن برای ساخت پروفیل ها از فرایندهای اختصاصی که فرمول های ویژه ای دارند استفاده می کنند که همین امر موجب بالا رفتن استاندارد پارتیشن شیشه ای شده و می تواند بابت محصول تولید شده به خریدار گارانتی دهد زیرا پروفیل هایی که در پارتیشن شیشه ای به کار می روند باید از آزمون های گوناگونی سالم خارج شوند تا مورد استفاده قرار گیرند.
پارتیشن اداری شیشه ای با فریم ام دی اف نیز مزایا و معایب خاص خود را دارد که در اینجا به چند مزیت آن اشاره می کنیم:
استفاده از شیشه دو جداره
قیمت شیشه مناسب
مکانیزم تولید آسان
استحکام بسیار بالای دیواره
قابلیت سفارش ابعاد شیشه به دلخواه و...
این مدل پارتیشن با اسکلت محکم ام دی اف ساخته می شود. پارتیشن شیشه ای تک جداره یکی از پر کاربرد ترین پارتیشن شیشه ای های موجود در ساز و کار است.
پروفیل پارتیشن شیشه ای - در این مقاله در مورد موضوعات پروفیل پارتیشن بندی-پروفیل درب شیشه ای کابینت-پروفیل پارتیشن آلومینیومی-پروفیل شیشه مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم محصولات خود را با ارزانترین قیمت و20 تا 30% تخفیف واقعی و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. این مجموعه عظیم فنی و اجرایی هم اکنون دارای رزومه و پروژه های بسیار بزرگی در سراسر کشور می باشد و توانسته است تقریبا هر نوع نیاز و خواسته مشتریان را برآورده نماید.مجددا توصیه می کنیم قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 - 05137663056 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

Top