برای اجرای بهتر سقف حیاط، بهتر است که به متخصصان ساختمانی مراجعه کنید.برای اجرای سقف حیاط خلوت ارزان قابلیت‌های مختلفی وجود دارد که به وسیله‌ی متخصصان ساختمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این روش‌ها عبارتند از:



1- استفاده از پوشش های چوبی: برای سقف حیاط می‌توان از پوشش های چوبی مانند بامبو، سفال و نخل استفاده کرد که هم ارزان هستند و هم زیبایی و دوام خوبی دارند.

2- استفاده از پوشش های پلاستیکی: برای سقف حیاط می‌توان از پوشش های پلاستیکی مانند پلی کربنات و پلی وینیل کلراید استفاده کرد. این نوع پوشش‌ها به خاطر خواص ضد آب و مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی مناسب هستند.

3- استفاده از توری: اگر هدف از ساخت سقف حیاط برای حفاظت از آفتاب و باران و نه برای جلوگیری از دیده شدن بالاخص در فصول گرم سال می‌توان از توری استفاده کرد.

4- استفاده از پوشش های شیروانی: پوشش های شیروانی نیز برای ساخت سقف حیاط استفاده می‌شوند. این نوع پوشش‌ها به خاطر سبکی و مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی مناسب هستند.

5- استفاده از بلوک های سیمانی: اگر در نظر دارید که سقف حیاط شما به صورت ماندگاری باشد می‌توانید از بلوک‌های سیمانی به عنوان سازه‌ی اصلی استفاده کنید. این روش معمولا برای ساخت سقف حیاط‌های بزرگ استفاده می‌شود.

mbeHVG0ip8

سقف حیاط خلوت ارزان - سایه گستر آسیا یکی از باسابقه ترین و متخصص ترین شرکت های فنی و مهندسی و الکترونیک در ایران می باشد که سالهاست در زمینه انواع سقف های جمع شونده پارچه ای، سقف های جمع شونده شیشه ای، سازه های جمع شونده استخری، دیوارهای شیشه ای جمع شونده ، چادرهای کششی ، کرکره های پارچه ای ،سقف حیاط خلوت ارزان اتومات ،جک پارکینگی ،درب رولاپ ،درب های ریلی ،درب های زیر سقفی ،درب های شیشه ای ، جک بلانکو،جک BFT مدل A40،درب کشویی ، درب شیشه ای تلسکوپی ،درب شیشه ای گرد ،درب شیشه ای گردان ، درب شیشه ای فولدینگ ،راه بند اتومات ،پرده هوا ، سیستم های اکسس کنترل ،حمام مستر فعالیت می نماید.در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت پوشش سقف حیاط خلوت-ایده برای سقف حیاط خلوت-سقف حیاط خلوت فایبرگلاس خواهیم پرداخت . ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع سقف حیاط خلوت ارزان را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

K5S3CzhBla
سقف حیاط خلوت ارزان - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع سقف حیاط خلوت ارزان در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت پوشش سقف حیاط خلوت-ایده برای سقف حیاط خلوت-سقف حیاط خلوت فایبرگلاس با ما همراه باشید . توصیه ما به هموطنانی که تصمیم به خرید و اجرای هر کدام از تولیدات این شرکت را دارند این می باشد که قبل از هر اقدامی در جهت خرید و سفارش این نوع از سازه ها و محصولات حتما با یکی از مشاورین و متخصصین با تجربه ما ارتباط برقرار نمایید تا ضمن دریافت مشاوره های تخصصی و رایگان از لیست قیمت نهایی با 20 تا 30% تخفیف واقعی مطلع شوید. شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از سقف حیاط خلوت ارزان را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.

سقف حیاط خلوت ارزان طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 20 تا 30% تخفیف واقعی و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز می گردد (قیمت پوشش سقف حیاط خلوت-ایده برای سقف حیاط خلوت-سقف حیاط خلوت فایبرگلاس ).

 

XMB7JUJtG2

پوشش سقف حیاط خلوت

  • با توجه به افزایش روز افزون قیمت ساختمان در ایران یکی از پر طرفدار ترین روش ها برای افزایش بهره وری از فضای آپارتمان
  • و حیاط خانه ها نورگیر های حیاط خلوت و نورگیر های پاسیو می باشد.
  • نورگیر های حیاط خلوت و نورگیر های پاسیو به شما این امکان را می دهند.
  • تا از فضای حیاط خلوت و پاسیو خود به مانند یک اتاق مسقف یا یک آشپزخانه استفاده کنید.

پوشش سقف حیاط خلوت و نورگیر های پاسیو
از جنس پلی کربنات و یا پلکسی گلاس بوده و به شما وعده یک محیط آرام، آب بند و هوا بند را میدهد.
نورگیر های حیاط خلوت و نورگیر های پاسیو با قابلیت نصب بازشو بوده که به شما اجازه تمیز کردن فضای روی نورگیر را می دهد.
همچنین با استفاده از سیستم بازشو سیرکولیشن هوا در زیر سازه بهبودیافته و امکان دست یابی به هوای تازه را در هر لحظه ممکن می سازد.

0vO2X9CJlV
علاوه بر تمامی موارد ذکرشده، نورگیر های حیاط خلوت و نورگیر های پاسیو وجهه زیبایی از بالا داشته که این موضوع باعث خرسندی طبقات بالایی خواهد شد.
این نورگیر ها ضد UV بوده و امکان بهره برداری از نور خورشید بدون اشعه فرابنفش را ممکن می سازد
که باعث افزایش سلامت پوست و موی اربابان رجوع خواهد شد. معتبر ترین تولید کننده نورگیر ارائه‌دهنده خدماتی از جمله:
پوشش سقف پاسیو، حیاط خلوت، استخر، نورگیرهای مراکز تجاری و اداری طراحی و اجرای نورگیرهای حبابی به صورت دو جداره و بازشو می باشد.
شرایط پاسیو برای استفاده شخصی طبقه اول چیست؟
اگر در آپارتمانی زندگی می‌کنید که دسترسی پاسیو تنها از منزل شما می‌باشد، یا به طور کلی به جز شما سایر همسایگان از پاسیو استفاده نمی‌کنند.
می‌توانید با داشتن شرایطی پاسیو را به فضایی شخصی تبدیل‌کرده و بر اساس سلیقه خود دیزاین کنید.

Z17UwgDIzm
رضایت همسایه‌ها
در آپارتمان‌ها فضاهای مشاع مانند: پاسیو، حیاط خلوت، راهرو، لابی و .. به صورت مشترک برای همه ی اهالی آپارتمان می‌باشد.
اگر در سند مالکیت شما پاسیو به عنوان قسمتی از خانه شخصی شما تعریف نشده (در بیشتر مواقع تعریف نمی‌شود)
بنابراین همه ی اهالی ساختمان در کل پاسیو شریک هستند. هرگونه تغییر و دخل و تصرفی در پاسیو
توسط طبقه اول یا هر کسی که از پاسیو استفاده می‌کند باید با رضایت کتبی و رسمی همسایه‌ها باشد.
مجوز شهرداری
در صورتی که بخواهید در طبقه اول برای پاسیو مورد نظرتان سقف دائمی و غیر سبک در نظر بگیرید برای احداث سقف باید از شهرداری مجوز بگیرید.
در غیر اینصورت شهرداری حق دارد قسمتی که بدون مجوز ساخت‌شده را تخریب کند.

40hkXCvujQ
سقف حیاط خلوت ارزان - در این مقاله در مورد موضوعات قیمت پوشش سقف حیاط خلوت-ایده برای سقف حیاط خلوت-سقف حیاط خلوت فایبرگلاس مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم محصولات خود را با ارزانترین قیمت و20 تا 30% تخفیف واقعی و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. این مجموعه عظیم فنی و اجرایی هم اکنون دارای رزومه و پروژه های بسیار بزرگی در سراسر کشور می باشد و توانسته است تقریبا هر نوع نیاز و خواسته مشتریان را برآورده نماید.مجددا توصیه می کنیم قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 - 05137663056 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

 

Top