سقف استخر ویلا و سقف استخر باغ ممکن است در طراحی و ساختارشان تفاوت هایی داشته باشند. این تفاوت ها معمولا بر اساس موارد زیر ممکن است متفاوت باشد:



1- اندازه استخر: سقف استخر ویلا معمولا برای استخرهای بزرگ تر طراحی می شود، در حالی که سقف استخر باغ معمولا برای استخرهای کوچکتر استفاده می شود.

2- ظرفیت استخر: به دلیل اینکه استخرهای باغ معمولا در فضاهای خارجی ساخته می شوند، ظرفیت آنها ممکن است کمتر از استخرهای داخلی باشد.

3- نیاز به حفاظت در برابر عوامل جوی: در صورتی که سقف استخر ویلا برای استخرهای داخلی طراحی شده باشد، نیاز به حفاظت در برابر عوامل جوی کمتر است. در حالی که در سقف استخر باغ که در فضای باز ساخته می شود، نیاز به حفاظت در برابر بارش باران و آفتاب دارد.

4- ظرفیت تحمل وزن: سقف استخر ویلا ممکن است برای تحمل وزن بیشتری طراحی شده باشد، در حالی که سقف استخر باغ معمولا برای تحمل وزن کمتر طراحی می شود.

mseU3SGczG

با توجه به موارد فوق، طراحی و ساخت سقف استخر ویلا و سقف استخر باغ ممکن است با هم تفاوت داشته باشد.

سقف استخر ویلا و سقف استخر باغ - سایه گستر آسیا یکی از باسابقه ترین و متخصص ترین شرکت های فنی و مهندسی و الکترونیک در ایران می باشد که سالهاست در زمینه انواع سقف های جمع شونده پارچه ای، سقف های جمع شونده شیشه ای، سازه های جمع شونده استخری، دیوارهای شیشه ای جمع شونده ، چادرهای کششی ، کرکره های پارچه ای ،سقف استخر ویلا و سقف استخر باغز اتومات ،جک پارکینگی ،درب رولاپ ،درب های ریلی ،درب های زیر سقفی ،درب های شیشه ای ، جک بلانکو،جک BFT مدل A40،درب کشویی ، درب شیشه ای تلسکوپی ،درب شیشه ای گرد ،درب شیشه ای گردان ، درب شیشه ای فولدینگ ،راه بند اتومات ،پرده هوا ، سیستم های اکسس کنترل ،حمام مستر فعالیت می نماید.در این مطلب به موضوعات متنوع طراحی سقف استخر ویلا-انواع پوشش سقف استخر-سقف موقت استخر-سقف استخر خواهیم پرداخت . ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع سقف استخر ویلا و سقف استخر باغ را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

ZHQcYPTfMa
سقف استخر ویلا و سقف استخر باغ - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع سقف استخر ویلا و سقف استخر باغ در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد طراحی سقف استخر ویلا-انواع پوشش سقف استخر-سقف موقت استخر-سقف استخر با ما همراه باشید . توصیه ما به هموطنانی که تصمیم به خرید و اجرای هر کدام از تولیدات این شرکت را دارند این می باشد که قبل از هر اقدامی در جهت خرید و سفارش این نوع از سازه ها و محصولات حتما با یکی از مشاورین و متخصصین با تجربه ما ارتباط برقرار نمایید تا ضمن دریافت مشاوره های تخصصی و رایگان از لیست قیمت نهایی با 20 تا 30% تخفیف واقعی مطلع شوید. شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از سقف استخر ویلا و سقف استخر باغ را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.

سقف استخر ویلا و سقف استخر باغ طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 20 تا 30% تخفیف واقعی و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز می گردد (طراحی سقف استخر ویلا-انواع پوشش سقف استخر-سقف موقت استخر-سقف استخر ).

 

1MN2Mg6bwA

سقف استخر
امروزه برای جلوگیری از دید همسایه ها با توجه وجود ساختمان های مشرف و برج های بلند، تمیز ماندن آب از آلودگی های محیطی، حشرات و ریزش برگ درختان و در نتیجه امکان استفاده چهارفصل از استخر باغ و ویلای شخصی، می توان با ایجاد یک پوشش مناسب با متریال استاندارد این امر را فراهم کرد.
سقف استخر در دو حالت ثابت و متحرک قابل اجراست که در نوع ثابت در فصل تابستان لطف استفاده از استخر روباز از شما گرفته می‌شود ولی در حالت متحرک می توان جهت لذت بردن از هوای بهاری و آفتاب تابستان سقف را باز کرده و در فصول سرد برای شنا و محفوظ ماندن در برابر سرما سقف استخر را بسته نگه داشت و به این ترتیب در تمام طول سال می توان با وجود سقف استخر به بهترین شکل ممکن از محیط استخر استفاده کرد. از طرف دیگر برای صرفه جویی در مصرف انرژی و زمان، هزینه کمتری نیز برای گرم نگه داشتن و نظافت آب استخر پرداخت خواهید کرد.
برای باز و بسته کردن سقف استخرها، باید از سقف متحرک دستی یا برقی استفاده کرد که متشکل از چندین سازه مجزا خواهد بود و در نوع برقی آن مستلزم تعبیه موتور و ریل با ریموت کنترل می باشد و در حالت دستی با طراحی درست مهندسی با کمترین نیروی وارده به صورت تلسکوپی روی ریل های تعبیه شده باز و بسته می شود. نکته مهم در طراحی سقف های باز شونده محاسبات مهندسی آن است به طوریکه در مرور زمان و با استفاده مداوم مقاومت سازه و قسمت های بازشو دچار مشکل نشود. سازه اصلی نیز بسته به فضای لازم و طرح معماری مورد نظر با پروفیل های آلومینیومی ساخته و برای پوشش آن از ورق های پلی کربنات استفاده می شود. ورق های پلی کربنات عایق مناسب حرارتی بوده و در رنگ های مختلف با استحکام بالا عرضه می گردند.

r1W2ONlKoi
با سقف استخر پلی کربنات امروزه مردم پیش از گذشته به تفریحات خود اهمیت میدهند از جمله شنا که فرقی نمیکند در چه فصلی از سال باشیم چراکه درهر زمانی لذت بخش است
در این بین شاید موانعی برای این تفریح لذت بخش وجود داشته باشد که گاه حتی آزار دهنده هستند ، شما فرض کنید در تابستان دلتان یک آب تنی حسابی میخواهد اما تابش شدید آفتاب مسئله ای بسیار آزار دهنده است
قطعا شما نیز از افرادی هستید که ایمنی در استخر و جلوگیری از سقوط اشیا به داخل استخر برایتان اهمیت بالایی دارد
با وجود این سقف ها نگران گرمای تابستان و سرمای زمستان نباشید
شاید اسم ورق های پلی کربنات که در ساخت سقف استخرها استفاده میشوند را بار ها شنیده اید اما چون به خوبی از مزایای آن اطلاع ندارید ورق های معمولی را جایگزین این ورق ها کرده اید که از کیفت چندان مناسبی برخوردار نیستند و در فاصله زمانی کوتاه خراب و فرسوده میشوند.
اما از مزایای مهم این ورق ها میتوان به ضربه پذیر بودن آن اشاره کرد که در سقف استخر میتواند امری جدی باشد از جایی که این ورق ها در برابر ضربات سنگین مقاومت بالایی از خود نشان میدهند و به راحتی نمیشکنند باعث شده که جایگاهی خاص در صنعت ساخت سقف استخر داشته باشند.
این ضربه پذیری و نشکن بودن ورق ها باعث شده تا شما یک شنا با آرامش را در کنار دوستانتان تجربه کنید.
ورق های پلی کربنات به خوبی مانع از ورود نور خورشید به استخر میشوند و از شما در برابر اشعه های مضر مراقبت میکنند پس با وجود این ورق ها نگران پوست خود و آفتاب سوختگی نباشید.

zpH9DjsxfU
شفافیت قابل توجه این ورق ها باعث زیبایی و چشم نوازی محیط استخر شما میشود و از جایی که قابلیت انعطاف دارند میتوانند در اشکالی زیبا پوششی جذاب را برای سقف استخر شما ایجاد کنند تا در کنار دوستانتان از یک تفریح عالی لذت ببرید.
گاها بسته به شرایط مختلف آب و هوایی افراد علاقه مند هستند که استخری رو پوشیده یا رو باز داشته باشند. اما آیا میتوان سقفی داشت که این امر را مهیا سازد؟
بله صنعت سقف های استخر این امر را آسان ساخته به شکلی که معماری این سقف ها به گونه ای طراحی شده است که در هر زمان که لازم باشد میتوانید به راحتی آن ها را باز یا بسته کنید.
این سقف ها متحرک بوده و به راحتی روی ریل هایی جا به جا میشوند و این قابلیت را دارند که همه یا بخشی از استخر شما را پوشش دهند.
اگر دوست دارید در زمستان استخری با سقف پوشیده را تجربه کنید که فضایی دلچسب و آرامش بخش همراه با نوردهی عالی داشته باشد و همچین در تابستان استخری رو باز را داشته باشید و از هوای آزاد لذت ببرید ، این پوشش های ریلی این امر را آسان ساخته اند.
قطعا ساخت استخری سرپوشیده وزیبا هزینه های بالایی دارد و افراد را از ساخت استخر سرپوشیده منصرف میکند اما امروزه صنعت ساخت سقف استخر هزینه هارا بسیار ناچیز کرده و از طرفی کیفیت و امینت کار را نیز بالا برده.
اگر شما هم از افرادی هستید که علاقه زیادی به شنا دارید و مداوم کلاس های شنا را دنبال میکنید بهتر است در خانه خود استخری سرپوشیده را تجربه کنید و در کنار عزیزانتان از آن لذت ببرید.
با سقف های متحرک فضای استخر خود را برای همه فصل ها آماده کنید و بدور از سرما و گرمایی شدید شنا کنید .از دیگر مزایای سقف استخر می توان به موارد زیر نیز اشاره کرد:
1. استفاده از سقف برای جلوگیری از اشراف و دید مستقیم مکانهای مجاور
2. قابل استفاده بودن استخر در فصول مختلف سال
3. جلوگیری از بارش باران و برف
4. امکان استفاده از سیستمهای سرمایش و گرمایش درون محیط استخر
5. جلوگیری از ورود خاک و برگ و همچنین فضولات پرندگان
6. قابلیت انتخاب رنگهای آنتی استاتیک جهت اسکلت سازه، و رنگهای موجود جهت پوششها با توجه به تنوع موجود
7. امکان استفاده از آفتاب در روز و در امان بودن از بادهای شبانه برای استفاده استخر در طول مدت شب
8. قابل اجرا بودن کلیه سیستمهای سقف متحرک به صورت یکطرف و دوطرفه
9. ظاهر زیبای سقف متحرک در مقایسه با دیوارهای حایل که برای جلوگیری از اشراف و دید مجاورین اسفاده می شود.

hXTDxKDiym
سقف استخر ویلا و سقف استخر باغ - در این مقاله در مورد موضوعات طراحی سقف استخر ویلا-انواع پوشش سقف استخر-سقف موقت استخر-سقف استخر ارزان مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم محصولات خود را با ارزانترین قیمت و20 تا 30% تخفیف واقعی و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. این مجموعه عظیم فنی و اجرایی هم اکنون دارای رزومه و پروژه های بسیار بزرگی در سراسر کشور می باشد و توانسته است تقریبا هر نوع نیاز و خواسته مشتریان را برآورده نماید.مجددا توصیه می کنیم قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 - 05137663056 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

 

Top