تنظیم است. این سقف‌ها اغلب در سالن‌های همایش، سینماها، تئاترها، ورزشگاه‌ها، رستوران‌ها و هتل‌ها به کار می‌روند. سقف برقی شامل سازه‌های فلزی و الکتریکی است که موتورهای الکتریکی راه اندازی می‌شوند و با کمک سیستم کنترل، قابلیت تنظیم ارتفاع آن را فراهم می‌کنند. با این حال، برای استفاده از این نوع سقف، نیاز به فضای مناسب برای نصب موتورهای الکتریکی و برقراری سیم کشی می‌باشد.



سقف برقی به دلیل قابلیت تنظیم ارتفاع، می‌تواند برای جلسات، کنفرانس‌ها، نمایشگاه‌ها و مراسم‌های مختلف به کار گرفته شود. همچنین در برخی موارد، سقف برقی باعث بهبود صدا در فضا می‌شود، به دلیل اینکه سطح بالایی از فضا را که برای صدا مناسب نیست، کاهش می‌دهد.

در کنار این مزایا، نصب و نگهداری سقف برقی هزینه‌های قابل توجهی را به همراه دارد و نیاز به تعویض قطعات آن نیز می‌باشد. همچنین، در صورت عدم نگهداری صحیح و بازرسی منظم، ممکن است خطراتی مانند شکست سازه یا سقوط سقف را به دنبال داشته باشد.

79ffrMXyZd

سقف برقی - سایه گستر آسیا یکی از باسابقه ترین و متخصص ترین شرکت های فنی و مهندسی و الکترونیک در ایران می باشد که سالهاست در زمینه انواع سقف های جمع شونده پارچه ای، سقف های جمع شونده شیشه ای، سازه های جمع شونده استخری، دیوارهای شیشه ای جمع شونده ، چادرهای کششی ، کرکره های پارچه ای ،سقف برقیز اتومات ،جک پارکینگی ،درب رولاپ ،درب های ریلی ،درب های زیر سقفی ،درب های شیشه ای ، جک بلانکو،جک BFT مدل A40،درب کشویی ، درب شیشه ای تلسکوپی ،درب شیشه ای گرد ،درب شیشه ای گردان ، درب شیشه ای فولدینگ ،راه بند اتومات ،پرده هوا ، سیستم های اکسس کنترل ،حمام مستر فعالیت می نماید.در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت سقف پارچه ای-سقف متحرک قیمت-سقف متحرک برقی خواهیم پرداخت . ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع سقف برقی را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.
سقف برقی - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع سقف برقی در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت سقف پارچه ای-سقف متحرک قیمت-سقف متحرک برقی با ما همراه باشید . توصیه ما به هموطنانی که تصمیم به خرید و اجرای هر کدام از تولیدات این شرکت را دارند این می باشد که قبل از هر اقدامی در جهت خرید و سفارش این نوع از سازه ها و محصولات حتما با یکی از مشاورین و متخصصین با تجربه ما ارتباط برقرار نمایید تا ضمن دریافت مشاوره های تخصصی و رایگان از لیست قیمت نهایی با 20 تا 30% تخفیف واقعی مطلع شوید. شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از سقف برقی را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.

سقف برقی طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 20 تا 30% تخفیف واقعی و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز می گردد (قیمت سقف پارچه ای-سقف متحرک قیمت-سقف متحرک برقی ).

 

kbcpKP8ISg

سقف برقی چیست؟
سقف برقی ابزاریست که امکان ورود نور و هوای تازه را به داخل منزل امکان‌پذیر می‌سازد. سقف برقی ها به دو صورت دستی و خودکار عمل می‌نمایند. این سقف ها در شکل، اندازه و فرم خاص ساخته می‌شوند سقف برقی شاخه‌ای از معماری داخلی است. در کنار پوشش، کارکرد دکوراتیو و نورپردازی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند. طراح باید ویژگی‌های همهٔ سازه‌ها را برای ساخت سقف برقی به‌خوبی بشناسد.
کاربرد سقف برقی
سقف برقی برای کاربرد های مختلفی استفاده می شوند. سقف ها به سبب سبکی سازه و همینطور دوام پارچه و نوع سیستم حرکتی ،محصولی به صرفه اقتصادی می باشد. همچنین از لحاظ معماری مناسب برای فضاهای بدون کاربری اقتصادی می باشند.
در اجرای سقف برقی با توجه به اینکه در ایران تنوع آب و هوایی وجود دارد .باید در تولید برای هر منطقه از متریال خاص مقاوم منطبق با شرایط همان منطقه استفاده کرد.

NFXj28eQpF
پارچه سایبان مناسب برای سقف برقی
پارچه های پی وی سی استفاده شده در سقف برقی با توجه به تکنولوژی ساخت آنها در دماهای مختلف دوام دارند.برای هر منطقه آب و هوایی از بارانی و مرطوب تا گرم و شرجی مناسب می باشند.
با قابلیت داشتن نورپردازی به عنوان آپشن بی نیاز از هرگونه نورپردازی ذکر می باشند با قابلیت اضافه کردن شیشه های متحرک می تواند به عنوان یک اتاقک کاملا عایق و هوابند استفاده شود.
ویژگی های سقف برقی

  • سقف برقی یک سازه تمام آلومینیوم است.
  • مقاوم در برابر باد،باران وبرف است.
  • سقف برقی کاملا بیصداست.
  • سیستم زهکشی یکپارچه به منظور هدایت آب
  • استفاده از پارجه های PVC چند لایه از شرکت های معتبر اروپایی
  • رنگ پودری الکترواستاتیک
  • امکان نورپردازی
  • امکان اجرای در ابعاد ۶ در ۱۰ به همراه ستون گذاری ،۱۰ متر پیش رو و ۶ متر عرض

CZUVJ2ikPV

سقف برقی - در این مقاله در مورد موضوعات قیمت سقف پارچه ای-سقف متحرک قیمت-سقف متحرک برقی مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم محصولات خود را با ارزانترین قیمت و20 تا 30% تخفیف واقعی و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. این مجموعه عظیم فنی و اجرایی هم اکنون دارای رزومه و پروژه های بسیار بزرگی در سراسر کشور می باشد و توانسته است تقریبا هر نوع نیاز و خواسته مشتریان را برآورده نماید.مجددا توصیه می کنیم قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 - 05137663056 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

 

 

 

Top