سقف استخر پلی کربنات، یکی از گزینه هایی است که برای ساختار سقفی استخر استفاده می شود. این نوع سقف استخر از پلی کربنات ساخته می شود که ماده ای با خصوصیات فوق العاده مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی و تحمل بار و فشار بالاست. سقف استخر پلی کربنات، به دلیل خصوصیات مقاوم و سبک پلی کربنات، به آسانی قابلیت نصب و جابجایی دارد و همچنین از خصوصیات نفوذناپذیری بهره می برد. همچنین با استفاده از پلی کربنات به جای شیشه، می توان سقفی با قدرت و مقاومت بیشتری ساخت.



استفاده از سقف استخر پلی کربنات به دلیل مزایایی همچون مقاومت در برابر آب، ضد خش، ضد ضربه و مقاومت در برابر تغییرات دمایی، امکان استفاده ی طولانی مدت از ساختمان سقفی را فراهم می کند. همچنین ساختار پلی کربنات بسیار سبک است و به راحتی می توان آن را نصب کرد.

هنگام انتخاب سقف استخر پلی کربنات، باید به موارد زیر توجه کرد:

  • ضخامت پلی کربنات: باید از ضخامت مناسبی استفاده شود تا سقف مورد نظر قادر به تحمل فشار و بار باشد.
  • کیفیت پلی کربنات: می توانید از پلی کربنات با کیفیت بالا و مقاوم استفاده کنید تا ساختمان سقفی مقاومی را به دست آورید.
  • انتخاب طرح و رنگ: باید طرح و رنگ مناسبی را برای سقف انتخاب کنید تا به همخوانی با دیگر اجزای استخر برسد.
  • قیمت: قیمت ساخت سقف پلی کربنات می تواند نسبتاً بالا باشد، اما با توجه به مزایای آن در بلند مدت و مقاومت بیشتر در برابر شرایط آب و هوایی، هزینه های اضافی نسبت به دیگر گزینه های ساخت سقفی، ارزش خرید بیشتری دارد.

 rPxd0Oq9CV

نکته دیگری که در نظر گرفتن قیمت باید به آن توجه شود، هزینه نصب و نگهداری سقف استخر پلی کربنات است. برای نصب سقف پلی کربنات به دلیل سبکی و نصب آسان آن، هزینه های کمتری نسبت به سایر گزینه های ساختمانی دارد. همچنین، پلی کربنات نیاز به نگهداری و تعمیرات کمتری دارد نسبت به دیگر ساختمان های سقفی.
به طور کلی، سقف استخر پلی کربنات یک گزینه عالی برای ساختمان سقفی استخر است که به دلیل مزایای زیادی مانند مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی، مقاومت در برابر ضربه، ضد خش و سبکی، جایگاه خود را در بازار به عنوان یکی از بهترین گزینه ها برای ساخت سقف استخر به دست آورده است.

 

rPxd0Oq9CV

سقف استخر پلی کربنات - سایه گستر آسیا یکی از باسابقه ترین و متخصص ترین شرکت های فنی و مهندسی و الکترونیک در ایران می باشد که سالهاست در زمینه انواع سقف های جمع شونده پارچه ای، سقف های جمع شونده شیشه ای، سازه های جمع شونده استخری، دیوارهای شیشه ای جمع شونده ، چادرهای کششی ، کرکره های پارچه ای ،سقف استخر پلی کربناتز اتومات ،جک پارکینگی ،درب رولاپ ،درب های ریلی ،درب های زیر سقفی ،درب های شیشه ای ، جک بلانکو،جک BFT مدل A40،درب کشویی ، درب شیشه ای تلسکوپی ،درب شیشه ای گرد ،درب شیشه ای گردان ، درب شیشه ای فولدینگ ،راه بند اتومات ،پرده هوا ، سیستم های اکسس کنترل ،حمام مستر فعالیت می نماید.در این مطلب به موضوعات متنوع معایب سقف پلی کربنات-قیمت پوشش سقف پلی کربنات-قیمت سقف پلی کربنات استخر خواهیم پرداخت . ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع سقف استخر پلی کربنات را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.
سقف استخر پلی کربنات - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع سقف استخر پلی کربنات در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد معایب سقف پلی کربنات-قیمت پوشش سقف پلی کربنات-قیمت سقف پلی کربنات استخر با ما همراه باشید . توصیه ما به هموطنانی که تصمیم به خرید و اجرای هر کدام از تولیدات این شرکت را دارند این می باشد که قبل از هر اقدامی در جهت خرید و سفارش این نوع از سازه ها و محصولات حتما با یکی از مشاورین و متخصصین با تجربه ما ارتباط برقرار نمایید تا ضمن دریافت مشاوره های تخصصی و رایگان از لیست قیمت نهایی با 20 تا 30% تخفیف واقعی مطلع شوید. شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از سقف استخر پلی کربنات را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.


سقف استخر پلی کربنات طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 20 تا 30% تخفیف واقعی و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز می گردد (معایب سقف پلی کربنات-قیمت پوشش سقف پلی کربنات-قیمت سقف پلی کربنات استخر ).

 

nBahaFHPf6

پوشش استخر با پلی کربنات : 5 راز مهم
پنل های پلی کربنات در صنایع مربوط به ساخت سقف کاذب، پوشش و استخر شهرت زیادی به دست آورده اند.
آنها در انواع مختلفی مانند سطوح شفاف، رنگی و چند لایه موجود هستند. این پنل ها با دوام، سبک، خودکار و تقریبا غیرقابل شکستن هستند.
این ها دلایل اصلی افزایش تقاضا برای ساخت پوشش استخر از جنس پلی کربنات بوده اند. انتخاب پوشش مناسب برای استخر، می تواند برای شما تجربه جدیدی در استفاده از استخر شنا به ارمغان بیاورد. حال رازهای پشت‌ این دلایل چیست؟
۱- تجربه شنا در تمام فصول سال
اگر فردی هستید که می خواهید در همه فصول سال شنا کنید، پوشش استخر با پلی کربنات انتخاب خوبی برای شماست. دیگر لازم نیست نگران تغییر فصل باشید؛ در تمامی فصول می توانید از آب گرم در استخر شنای خود لذت ببرید. بارش برف نیز هرگز مشکلی نخواهد بود زیرا استخر در طول زمستان پوشیده بوده است.
۲- حفظ بهداشت استخر
چرا از عفونت های ایجاد شده توسط باکتری ها رنج ببرید یا از مواد شیمیایی زیاد برای شستشو و ضد عفونی کردن استخر استفاده کنید؟ نام تجاری مواد شیمیایی که تهیه می کنید مهم نیست، بدون استفاده از پوشش های استخری، شما بازنده ی این نبرد هستید. میزان عفونت به طور مرتب افزایش می یابد و باکتری ها و جلبک ها به سرعت تکثیر می شوند.
ساختن استخر شنا در نزدیکی گلها و درختان یک تجربه هیجان انگیز خواهد بود؛ اما آیا می دانید که برگ این گیاهان چقدر می تواند مزاحم شما باشد؟

cXTjSc0dR8
واضح است که نمی توانید از افتادن برگ ها و وزش باد جلوگیری کنید و این دلیل دیگری است که چرا به یک پوشش استخری نیاز دارید.
۳- ایجاد امنیت برای استخر
می توانید تصور کنید که کنار استخر استراحت می کنید و همزمان باید تلاش کنید تا پرنده ها و حیوانات را از کنار استخر دور نگه دارید؟ این موضوع می تواند باعث اتلاف زمان ارزشمند شما شود.
بدون پوشش استخری پلی کربنات، حوادث اجتناب ناپذیر هستند. این پوشش از سقوط حیوانات خانگی، بچه ها یا حیوانات وحشی در استخر جلوگیری می کند.
پوشش های استخری در این مورد نقش اساسی ایفا می کنند. این پوشش ها همچنین با ایمن نگه داشتن استخر، از سر خوردن و افتادن کودکان در آب جلوگیری می کنند.
این پوشش غیر قابل نفوذ اجازه می دهد کودکان در اطراف استخر بازی کنند بدون این که احتمال وقوع حادثه وجود داشته باشد.
۴- جلوگیری از تبخیر آب
تبخیر پدیده ای شایع در استخر های بدون پوشش است. میزان آبی که سالانه از استخر تبخیر می شود دو برابر حجم کل آب استخر است. این بدان معنی است که به وسیله پوشش استخر با پلی کربنات می توانید از هدر رفتن آب جلوگیری کنید و این به معنی صرفه جویی در بودجه شما خواهد بود.
پوشش استخر با پلی کربنات برای استخر های سرپوشیده و یا استخرهای داخل منزل نیز ضروری است. رطوبت باعث زنگ زدن فلز می شود، در نتیجه اگر این رطوبت به داخل خانه وارد شود باعث زنگ زدن اشیاء فلزی شما خواهد شود.
پوشش تمام رطوبت استخر را درون خود حفظ خواهد کرد و دیگر نیازی نیست نگران رطوبت بیش از حد در داخل منزل باشید.
۵- تنظیم دمای استخر
پوشش استخر با پلی کربنات های چند لایه که عایق بسیار خوبی هستند، تضمین می کند که دمای استخر در شرایط مختلف آب و هوایی، نوسان زیادی نداشته باشد. این پوشش ها به گونه ای ساخته شده اند که به طور کامل استخر را پوشش داده و اجازه نمی دهند گرما از دست برود.
پوشش های خورشیدی، گرمای خورشید را به آب استخر منتقل می کنند و تا زمانی که خورشید در آسمان باشد، آب استخر شما گرم خواهد بود. این امر موجب صرفه جویی زیادی در مصرف انرژی می شود زیرا نیازی به استفاده از منابع حرارتی دیگر نخواهید داشت.
پوشش های مدرن استخری همچنین محافظ اشعه UV هستند. این ویژگی باعث کاهش آفتاب سوختگی می شود و تضمین می کند که ورقه پلی کربنات طول عمر بیشتری داشته باشد.
استفاده از این پوشش های استخری بسیار راحت است و فقط کافی است دکمه روشن یا خاموش را فشار دهید تا پوشش استخر به سمت مورد نظر شما

sDb1xUoBJX
سقف استخر پلی کربنات - در این مقاله در مورد موضوعات معایب سقف پلی کربنات-قیمت پوشش سقف پلی کربنات-قیمت سقف پلی کربنات استخر مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم محصولات خود را با ارزانترین قیمت و20 تا 30% تخفیف واقعی و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. این مجموعه عظیم فنی و اجرایی هم اکنون دارای رزومه و پروژه های بسیار بزرگی در سراسر کشور می باشد و توانسته است تقریبا هر نوع نیاز و خواسته مشتریان را برآورده نماید.مجددا توصیه می کنیم قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 - 05137663056 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

 

 

Top